Η κυνική ερμηνεία αυτού του αγωγού θα έλεγε ότι καθοδηγείται από το κίνητρο του κέρδους. Όμως, ένα άλλο ρεύμα είναι ιδεολογικό: οι ριζοσπάστες ακτιβιστές του φύλου πιστεύουν ότι βρίσκονται σε έναν αγώνα για την απελευθέρωση από το σύστημα της "σιζετεροπατριαρχίας" * - και κάθε "μη συμβατό με το φύλο" παιδί είναι ένα ακόμη εργαλείο σε αυτόν τον αγώνα.
Σικάγο: Η συνεργασία μεταξύ του Νοσοκομείου Παίδων Lurie του Σικάγο και των ακτιβιστών του φύλου είναι πολύ ανησυχητική. Το μεγαλύτερο νοσοκομείο για παιδιά στο Σικάγο έχει δημιουργήσει συνεργασίες με τοπικές σχολικές περιφέρειες για την προώθηση της ριζοσπαστικής θεωρίας των φύλων, του “kink”, του «Δέσιμο, πειθαρχία, κυριαρχία, υποταγή, σαδισμός και μαζοχισμός» (Bondage, Discipline, Dominance, Submission, Sadism, and Masochism) “BDSM” και των “φιλικών προς τους τρανς” σεξουαλικών παιχνιδιών για τα παιδιά. Έχω αποκτήσει εμπιστευτικά έγγραφα που αποκαλύπτουν αυτή την ανησυχητική συνεργασία μεταξύ των ακτιβιστών του φύλου στο νοσοκομείο Lurie Children’s Hospital του Σικάγο και των διευθυντών των σχολείων σε όλη την περιοχή του Σικάγο.
Σύμφωνα με αυτά τα έγγραφα και μια επισκόπηση των δικτυακών τόπων των σχολικών περιφερειών, το Νοσοκομείο Παίδων Lurie έχει παράσχει υλικό σε διευθυντές σχολείων που προωθεί τη ριζοσπαστική θεωρία των φύλων, τον τρανς ακτιβισμό και σεξουαλικά ρητά υλικά σε τουλάχιστον τέσσερα δημόσια σχολικά συστήματα της περιοχής του Σικάγο: District 75, District 120, District 181 και District 204.
Σύμφωνα με έναν καταγγέλλοντα, τα έγγραφα αυτά κυκλοφόρησαν σε διοικητικούς υπαλλήλους, εκπαιδευτικούς και άλλο προσωπικό σε επίπεδο γυμνασίου και λυκείου στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων προγραμμάτων κατάρτισης των εργαζομένων.
Το κύριο έγγραφο κατάρτισης,
«Πέρα από το δυαδικό» «Beyond Binary»: Το φύλο στα σχολεία”, ακολουθεί τη βασική αφήγηση της ακαδημαϊκής queer θεωρίας: η λευκή, δυτική κοινωνία έχει δημιουργήσει ένα καταπιεστικό δυαδικό σύστημα φύλου, χωρίζοντας ψευδώς τον κόσμο στις κατηγορίες του άνδρα και της γυναίκας, που έχει ως αποτέλεσμα την “τρανσφοβία”, τον «σεξισμό» “cissexism” και τις “συστημικές διακρίσεις” κατά των φυλετικών και σεξουαλικών μειονοτήτων.
Εκδόσεις του εγγράφου αποδόθηκαν στην Jennifer Leininger, αναπληρώτρια διευθύντρια των κοινοτικών προγραμμάτων και πρωτοβουλιών του Lurie, και στη Hadeis Safi, μια “μη δυαδική” έμφυλη ακτιβίστρια που χρησιμοποιεί τις αντωνυμίες “αυτοί/αυτές” και εργάζεται για το πρόγραμμα LOATKI LGBTQ και Ένταξης Φύλου του νοσοκομείου – το οποίο διαφημίζει τη φροντίδα του για παιδιά με “διευρυμένες” ταυτότητες φύλου και προσφέρει ιατρικές διαδικασίες που “επιβεβαιώνουν το φύλο”, συμπεριλαμβανομένων των αναστολέων της εφηβείας για τα παιδιά.
Η παρουσίαση ενθαρρύνει τους εκπαιδευτικούς και τους διευθυντές των σχολείων να υποστηρίξουν την “ποικιλομορφία των φύλων” στις περιφέρειές τους, να “επιβεβαιώσουν” αυτόματα τους μαθητές που ανακοινώνουν σεξουαλικές μεταβάσεις και να “επικοινωνήσουν μια μη δυαδική κατανόηση του φύλου” στα παιδιά στις τάξεις.
Ο στόχος, όπως υποδηλώνει μια εκδοχή της παρουσίασης, είναι να διαταραχθούν οι “παγιωμένες έμφυλες νόρμες στη δυτική κοινωνία” και να διευκολυνθεί η μετάβαση σε έναν πιο “έμφυλο δημιουργικό” κόσμο.
Σε τουλάχιστον δύο περιφέρειες, οι ακτιβιστές του νοσοκομείου Lurie Children’s Hospital συνέστησαν επίσης στους εκπαιδευτικούς να προσφέρουν μια σειρά από πηγές σεξουαλικού περιεχομένου σε παιδιά ηλικίας μόλις 11 ετών.
Στο τέλος της παρουσίασης “ Πέρα από το δυαδικό” “Beyond Binary” που κυκλοφόρησε στους εκπαιδευτικούς της Περιφέρειας 75 και της Περιφέρειας 120, το νοσοκομείο συνέστησε ένα “πρόγραμμα ανταλλαγής δεμάτων” για να βοηθήσει τα έφηβα κορίτσια να δέσουν το στήθος τους, μια “φιλική προς τα παιδιά ιστοσελίδα για εξοπλισμό που επιβεβαιώνει το φύλο, ” που πουλάει αντικείμενα όπως “συσκευαστές” τεχνητών πεών και “αντλία τρανς μασκ από γυναίκα σε άνδρα”, και ένα “φιλικό προς ΛΟΑΤΚΙ κατάστημα σεξ για εφήβους” που πουλάει μια σειρά από “δονητές”, “ιμάντες”, “πρωκτικά παιχνίδια”, “παιχνίδια φιλικά προς τρανς” και εξοπλισμό “kink & BDSM”.
Οι σύνδεσμοι περιλαμβάνουν γραφικές περιγραφές του σαδομαζοχισμού, της δουλείας, της πορνογραφίας και του υπερβατικού σεξ.
Εκτός από αυτό το υλικό σχετικά με τη θεωρία του φύλου, το Νοσοκομείο Παίδων Lurie έχει επίσης δημοσιοποιήσει έναν οδηγό πολιτικής για τους διευθυντές σχολείων, ενθαρρύνοντας τις περιφέρειες να υιοθετήσουν μια “προσέγγιση που επιβεβαιώνει το φύλο” στο πρόγραμμα σπουδών, να παρέχουν “παιδικά βιβλία που επιβεβαιώνουν το φύλο” στις σχολικές βιβλιοθήκες και να επιτρέπουν στους μαθητές να αγωνίζονται σε αθλητικές εκδηλώσεις, να χρησιμοποιούν τις τουαλέτες και τα αποδυτήρια και να κοιμούνται σε κουκέτες κατά τη διάρκεια σχολικών εκδρομών με διανυκτέρευση σύμφωνα με την “ταυτότητα φύλου” τους και όχι με το βιολογικό τους φύλο.
Τα έγγραφα αυτά αποκαλύπτουν μια βαθιά ανησυχητική συμπαιγνία μεταξύ των ριζοσπαστικών ακτιβιστών του φύλου στο ιατρικό σύστημα και της γραφειοκρατίας των δημόσιων σχολείων.
Το νοσοκομείο ενθαρρύνει επίσης τις σχολικές περιφέρειες να ορίσουν ειδικούς “Συντονιστές Υποστήριξης Φύλου” για να διευκολύνουν τη σεξουαλική και έμφυλη μετάβαση των παιδιών, η οποία, σύμφωνα με τη συνιστώμενη πολιτική “εμπιστευτικότητας”, μπορεί να παραμείνει μυστική από τους γονείς και τις οικογένειες.
“Το προσωπικό της περιφέρειας δεν πρέπει να αποκαλύπτει την ταυτότητα τρανσέξουαλ ενός μαθητή”, αναφέρει η πολιτική.
“Πριν επικοινωνήσει με τους γονείς/κηδεμόνες ενός μαθητή που είναι τρανσέξουαλ ή δεν συμμορφώνεται με το φύλο του, το προσωπικό της Περιφέρειας θα πρέπει να ρωτήσει τον μαθητή ποιο όνομα και ποιες αντωνυμίες θα ήθελε να χρησιμοποιούν οι υπάλληλοι του σχολείου στις επικοινωνίες με τους γονείς του”.
Πέρα από τον χυδαίο χαρακτήρα ορισμένων από τα περιεχόμενα, τα έγγραφα αυτά αποκαλύπτουν μια βαθιά ανησυχητική συμπαιγνία μεταξύ των ακτιβιστών του ριζοσπαστικού φύλου στο ιατρικό σύστημα και της γραφειοκρατίας των δημόσιων σχολείων. Έχουν ξεπλύνει την προώθηση της queer** θεωρίας, των συνθετικών σεξουαλικών ταυτοτήτων και των παιδικών σεξουαλικών παιχνιδιών υπό το πρόσχημα της “υγείας και της εκπαίδευσης”, αφιερώνοντας σημαντικούς πόρους για την οικοδόμηση αυτού που ο αναλυτής πολιτικής Leor Sapir έχει αποκαλέσει “αγωγό από το σχολείο στην κλινική”.
Η διαδικασία είναι απλή: τα παιδιά μαθαίνουν και υιοθετούν “διευρυμένες” ταυτότητες φύλου στα σχολεία, τα οποία στη συνέχεια τα κατευθύνουν σε κλινικές φύλου που μπορούν να παρέχουν αναστολείς της εφηβείας, ορμονοθεραπείες, χειρουργικές επεμβάσεις και φαρμακευτικές αγωγές που συχνά αθροίζουν το κόστος σε εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια με την πάροδο του χρόνου.
Η κυνική ερμηνεία αυτού του αγωγού θα έλεγε ότι καθοδηγείται από το κίνητρο του κέρδους.
Όμως, ένα άλλο ρεύμα είναι ιδεολογικό: οι ριζοσπάστες ακτιβιστές του φύλου πιστεύουν ότι βρίσκονται σε έναν αγώνα για την απελευθέρωση από το σύστημα της “σιζετεροπατριαρχίας” * – και κάθε “μη συμβατό με το φύλο” παιδί είναι ένα ακόμη εργαλείο σε αυτόν τον αγώνα.
*Στη φεμινιστική θεωρία, η ετεροπατριαρχία ή cisheteropatriarchy, είναι ένα κοινωνικοπολιτικό σύστημα όπου οι cisgender και ετεροφυλόφιλοι άνδρες έχουν εξουσία επί των cisgender γυναικών και των ατόμων με άλλους σεξουαλικούς προσανατολισμούς και ταυτότητες φύλου.
**Queer είναι ένας γενικός όρος για τα άτομα που δεν είναι ετεροφυλόφιλα ή δεν είναι cisgender. Αρχικά σήμαινε “παράξενος” ή “ιδιόρρυθμος”, ο όρος queer άρχισε να χρησιμοποιείται υποτιμητικά εναντίον όσων είχαν επιθυμίες ή σχέσεις με άτομα του ίδιου φύλου στα τέλη του 19ου αιώνα.
***Το cisgender περιγράφει ένα άτομο του οποίου η ταυτότητα φύλου αντιστοιχεί στο φύλο που του αποδόθηκε κατά τη γέννηση. Η λέξη cisgender είναι το αντώνυμο της λέξης transgender. Το πρόθεμα cis- είναι λατινικό και σημαίνει από αυτή την πλευρά του.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube