Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιστημονικά Νέα

Επιστήμη μάρκετινγκ: Πώς επηρεάζει η χρήση της Επιστήμης την προώθηση προϊόντων

Επιστήμη μάρκετινγκ: Πώς επηρεάζει η χρήση της Επιστήμης την προώθηση προϊόντων

Επιστήμη μάρκετινγκ: Η επιστήμη δεν ενισχύει πάντα τις πωλήσεις, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας μελέτης.


“Οι άνθρωποι βλέπουν την επιστήμη ως ψυχρή, αλλά ικανή και αυτό δεν συνδυάζεται καλά με προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί για να είναι ζεστά και ευχάριστα στους καταναλωτές”, εξήγησε η συγγραφέας της μελέτης Rebecca Reczek, καθηγήτρια μάρκετινγκ στο Ohio State University. “Αλλά η ψυχρή ικανότητα της επιστήμης θεωρείται απολύτως κατάλληλη για την πώληση πρακτικών προϊόντων που εξυπηρετούν έναν χρηστικό σκοπό”, διευκρίνισε η Reczek.

Η ομάδα της διεξήγαγε μια σειρά πειραμάτων με εκατοντάδες φοιτητές κολεγίου των ΗΠΑ. Σε ένα, οι μαθητές έλαβαν ένα μενού με τρεις επιλογές μπισκότων με τσιπ σοκολάτας — επιλογή Α, Β ή Γ — που περιγράφονταν με διαφορετικούς όρους. Οι μισοί από τους συμμετέχοντες είχαν ένα μενού που περιέγραφε την επιλογή Α ως “Λαχταριστή γεύση σοκολάτας”, ενώ οι άλλοι είχαν ένα μενού που περιέγραφε την επιλογή Α ως “Επιστημονικά αναπτύχθηκε για να έχει μια λαχταριστή γεύση σοκολάτας”. Και στα δύο μενού, οι επιλογές Β και Γ ήταν ίδιες και δεν ανέφεραν την επιστήμη. Η επιστημονική αναφορά μείωσε την πιθανότητα οι συμμετέχοντες να επιλέξουν την επιλογή Α κατά 30%, σύμφωνα με τη μελέτη, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύτηκαν στις 5 Μαΐου στο Journal of Consumer Research.

Σε ένα άλλο πείραμα, οι συμμετέχοντες ανέφεραν ότι ήταν πιο πιθανό να αγοράσουν ένα νέο αφρόλουτρο σώματος αν τους έλεγαν ότι ο αφρός θα «ξεπλύνει τα βακτήρια που προκαλούν μυρωδιές» αντί ο αφρός «θα βυθίσει τις αισθήσεις σας σε μια απολαυστική εμπειρία». Και ένα άλλο πείραμα διαπίστωσε ότι η αναφορά μιας «αυστηρής επιστημονικής διαδικασίας ανάπτυξης» στο μάρκετινγκ μιας επωνυμίας smoothie περιγράφηκε από τους συμμετέχοντες ως «ασυνεχής». Ήταν επίσης πιο πιθανό να πουν ότι «κάτι φαινόταν περίεργο σχετικά με το σύνθημα».

Τα ευρήματα αυτά έχουν επιδράσεις πέρα ​​από το μάρκετινγκ, σύμφωνα με την Reczek. «Το γεγονός ότι οι καταναλωτές έχουν στερεότυπα για την επιστήμη και τους επιστήμονες μπορεί να αποτελεί εμπόδιο στην αποδοχή της επιστήμης, είτε πρόκειται για προϊόντα είτε για επιστημονικά ευρήματα», εξήγησε. «Οι άνθρωποι χρειάζονται μια πιο ρεαλιστική άποψη για το πώς είναι πραγματικά οι επιστήμονες και πώς η επιστήμη είναι μέρος της καθημερινότητάς μας, συμπεριλαμβανομένων πολλών από τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε», κατέληξε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η εξάρτηση μόνον από τους κωδικούς πρόσβασης αποδοκιμάζεται ως σημαντικό ελάττωμα ασφαλείας στο Διαδίκτυο

Το MyMuse είναι μία από τον αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων που οδηγούν σε ένα κύμα σεξουαλικής απελευθέρωσης την Ινδία

Η startup HealthPlix κυκλοφορεί ιατρική εφαρμογή για τους ασθενείς

Ασθενείς influencers: Μια νέα τάση στα social media με στόχο την φαρμακευτική βιομηχανία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς συνδέεται η αρτηριακή πίεση με τους πονοκεφάλους;

Υπέρταση: Η υπέρταση, ή υψηλή αρτηριακή πίεση, είναι μια από τις πιο κοινές καρδιοαγγειακές παθήσεις και έχει συνδεθεί με μια σειρά από συμπτώματα, μεταξύ των οποίων οι πονοκέφαλοι. Αν και όλοι οι πονοκέφαλοι δεν προκαλούνται από την υπέρταση,

Νόσος EVALI: Πόσο επικίνδυνο είναι το νέο σύνδρομο που προκαλείται από το ηλεκτρονικό τσιγάρο

Η νόσος EVALI χαρακτηρίζεται από ποικιλία συμπτωμάτων, όπως βήχας, δύσπνοια, θωρακικό πόνο, πυρετό, ρίγη και ναυτία. Τα συμπτώματα αυτά μπορεί να προκύψουν εβδομάδες μετά την έκθεση σε προϊόντα ατμιστικών και είναι παρόμοια με εκείνα της πνευμονίας.

Πώς η εκπαίδευση μπορεί να ξεκλειδώσει τη δυνατότητα κάθε παιδιού με τη γονιδιακή έκφραση 

Η διαφοροποιημένη διδασκαλία είναι ένα άλλο σημαντικό εργαλείο στην εκπαίδευση, καθώς επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να προσαρμόσουν τη διδασκαλία τους στις ατομικές ανάγκες και τα ενδιαφέροντα κάθε παιδιού.

Πώς συνδέεται η όραση με τις καρδιαγγειακές παθήσεις;

Όραση: Η όραση και οι καρδιολογικές παθήσεις είναι δύο σημαντικές πτυχές της υγείας μας που συχνά σχετίζονται άμεσα, καθώς ορισμένα καρδιοαγγειακά προβλήματα μπορεί να προκαλέσουν ή να επιδεινώσουν προβλήματα όρασης.

Σύνδρομο klippel- Feil: Μια σπάνια συγγενής ανωμαλία

Η αιτία του συνδρόμου Klippel-Feil είναι συνήθως γενετική, με πολλές περιπτώσεις να σχετίζονται με μεταλλάξεις σε συγκεκριμένα γονίδια που επηρεάζουν την ανάπτυξη των σπονδύλων. Η κατάσταση μπορεί να είναι οικογενής ή να εμφανίζεται τυχαία.

Μουσική: Μειώνει την αναστάτωση σε άτομα με άνοια

Μουσική: Μία από τις πιο αποτελεσματικές και ανακουφιστικές παρεμβάσεις για τη διαχείριση της δυσφορίας σε άτομα με άνοια είναι η εξατομικευμένη μουσικοθεραπεία, μια πρακτική που αξιοποιεί τη δύναμη της μουσικής για να βελτιώσει την ποιότητα ζωής αυτών των ατόμων.

39 εβδομάδες: Είναι ο ιδανικός χρόνος τοκετού για γυναίκες με υπερτασικές διαταραχές

39 εβδομάδες: Μία πρωτοποριακή μελέτη, η μεγαλύτερη του είδους της, αποκάλυψε ότι οι 39 εβδομάδες εγκυμοσύνης είναι η ιδανική στιγμή για τον τοκετό σε γυναίκες με υπερτασικές εγκυμοσύνες, όπως αυτές με προεκλαμψία ή χρόνια υπέρταση.

Αργή γήρανση: Οι εξελίξεις που αλλάζουν τον τρόπο που ζούμε

Αργή γήρανση: Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από ομάδα γεροντολόγων, εξέτασε πώς διάφοροι παράγοντες, όπως ο τρόπος ζωής, η γενετική και οι καινοτομίες στην υγειονομική περίθαλψη, συμβάλλουν στην επιβράδυνση της φυσικής διαδικασίας γήρανσης.

Close Icon