Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιστημονικά Νέα

Επιστήμη μάρκετινγκ: Πώς επηρεάζει η χρήση της Επιστήμης την προώθηση προϊόντων

Επιστήμη μάρκετινγκ: Πώς επηρεάζει η χρήση της Επιστήμης την προώθηση προϊόντων

Επιστήμη μάρκετινγκ: Η επιστήμη δεν ενισχύει πάντα τις πωλήσεις, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας μελέτης.

“Οι άνθρωποι βλέπουν την επιστήμη ως ψυχρή, αλλά ικανή και αυτό δεν συνδυάζεται καλά με προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί για να είναι ζεστά και ευχάριστα στους καταναλωτές”, εξήγησε η συγγραφέας της μελέτης Rebecca Reczek, καθηγήτρια μάρκετινγκ στο Ohio State University. “Αλλά η ψυχρή ικανότητα της επιστήμης θεωρείται απολύτως κατάλληλη για την πώληση πρακτικών προϊόντων που εξυπηρετούν έναν χρηστικό σκοπό”, διευκρίνισε η Reczek.

Η ομάδα της διεξήγαγε μια σειρά πειραμάτων με εκατοντάδες φοιτητές κολεγίου των ΗΠΑ. Σε ένα, οι μαθητές έλαβαν ένα μενού με τρεις επιλογές μπισκότων με τσιπ σοκολάτας — επιλογή Α, Β ή Γ — που περιγράφονταν με διαφορετικούς όρους. Οι μισοί από τους συμμετέχοντες είχαν ένα μενού που περιέγραφε την επιλογή Α ως “Λαχταριστή γεύση σοκολάτας”, ενώ οι άλλοι είχαν ένα μενού που περιέγραφε την επιλογή Α ως “Επιστημονικά αναπτύχθηκε για να έχει μια λαχταριστή γεύση σοκολάτας”. Και στα δύο μενού, οι επιλογές Β και Γ ήταν ίδιες και δεν ανέφεραν την επιστήμη. Η επιστημονική αναφορά μείωσε την πιθανότητα οι συμμετέχοντες να επιλέξουν την επιλογή Α κατά 30%, σύμφωνα με τη μελέτη, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύτηκαν στις 5 Μαΐου στο Journal of Consumer Research.

Σε ένα άλλο πείραμα, οι συμμετέχοντες ανέφεραν ότι ήταν πιο πιθανό να αγοράσουν ένα νέο αφρόλουτρο σώματος αν τους έλεγαν ότι ο αφρός θα «ξεπλύνει τα βακτήρια που προκαλούν μυρωδιές» αντί ο αφρός «θα βυθίσει τις αισθήσεις σας σε μια απολαυστική εμπειρία». Και ένα άλλο πείραμα διαπίστωσε ότι η αναφορά μιας «αυστηρής επιστημονικής διαδικασίας ανάπτυξης» στο μάρκετινγκ μιας επωνυμίας smoothie περιγράφηκε από τους συμμετέχοντες ως «ασυνεχής». Ήταν επίσης πιο πιθανό να πουν ότι «κάτι φαινόταν περίεργο σχετικά με το σύνθημα».

Τα ευρήματα αυτά έχουν επιδράσεις πέρα ​​από το μάρκετινγκ, σύμφωνα με την Reczek. «Το γεγονός ότι οι καταναλωτές έχουν στερεότυπα για την επιστήμη και τους επιστήμονες μπορεί να αποτελεί εμπόδιο στην αποδοχή της επιστήμης, είτε πρόκειται για προϊόντα είτε για επιστημονικά ευρήματα», εξήγησε. «Οι άνθρωποι χρειάζονται μια πιο ρεαλιστική άποψη για το πώς είναι πραγματικά οι επιστήμονες και πώς η επιστήμη είναι μέρος της καθημερινότητάς μας, συμπεριλαμβανομένων πολλών από τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε», κατέληξε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η εξάρτηση μόνον από τους κωδικούς πρόσβασης αποδοκιμάζεται ως σημαντικό ελάττωμα ασφαλείας στο Διαδίκτυο

Το MyMuse είναι μία από τον αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων που οδηγούν σε ένα κύμα σεξουαλικής απελευθέρωσης την Ινδία

Η startup HealthPlix κυκλοφορεί ιατρική εφαρμογή για τους ασθενείς

Ασθενείς influencers: Μια νέα τάση στα social media με στόχο την φαρμακευτική βιομηχανία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποια η σύνδεση μεταξύ εγκεφάλου και συκωτιού;

Συκώτι εγκέφαλος: Η υγεία του ήπατος είναι κρίσιμη για τη γενική ευημερία του οργανισμού και επηρεάζει άμεσα και την υγεία του εγκεφάλου. Το ήπαρ, ως το μεγαλύτερο εσωτερικό όργανο, παίζει σημαντικό ρόλο στη διαδικασία αποτοξίνωσης

Τι μπορεί να σημαίνει ο χρόνιος στομαχόπονος;

Χρόνιος στομαχόπονος: Ο συνεχής πόνος στην κοιλιά μπορεί να υποδηλώνει διάφορες καταστάσεις, και είναι σημαντικό να μην τον αγνοείτε. Ένας από τους πιο συνηθισμένους λόγους για κοιλιακό άλγος είναι η γαστρεντερίτιδα,

Βήχας: Γιατί επιδεινώνεται το βράδυ;

Βήχας: Ο βήχας που επιδεινώνεται τη νύχτα μπορεί να έχει αρκετές αιτίες, και συχνά σχετίζεται με φυσιολογικές και περιβαλλοντικές αλλαγές

Γρίπη: Οι παρανοήσεις που πρέπει να σταματήσουν

Γρίπη: Η γρίπη είναι μια ιογενής λοίμωξη που επηρεάζει το αναπνευστικό σύστημα, αλλά γύρω από αυτήν έχουν αναπτυχθεί πολλές μυθολογίες και παρανοήσεις. Ακολουθούν μερικοί από τους πιο κοινούς μύθους

Αθηροσκλήρωση: Η σοβαρή πάθηση που θέτει την καρδιά μας σε κίνδυνο

Αθηροσκλήρωση: Η αθηροσκλήρωση είναι μια πάθηση που επηρεάζει τα αιμοφόρα αγγεία, χαρακτηριζόμενη από τη συσσώρευση λιπαρών ουσιών, χοληστερόλης και άλλων στοιχείων στα τοιχώματα των αρτηριών. Αυτή η διαδικασία οδηγεί στη δημιουργία πλάκας,

Πυρετός: Μπορεί να πυροδοτήσει ένα εγκεφαλικό επεισόδιο;

Πυρετός: Ο υψηλός πυρετός, συνήθως προκαλούμενος από λοίμωξη ή άλλη ασθένεια, μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία. Υπάρχει μια ανησυχία σχετικά με τη σύνδεση μεταξύ υψηλού πυρετού και εγκεφαλικών επεισοδίων

Close Icon