Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιστημονικά Νέα

Επιστήμη μάρκετινγκ: Πώς επηρεάζει η χρήση της Επιστήμης την προώθηση προϊόντων

Επιστήμη μάρκετινγκ: Πώς επηρεάζει η χρήση της Επιστήμης την προώθηση προϊόντων

Επιστήμη μάρκετινγκ: Η επιστήμη δεν ενισχύει πάντα τις πωλήσεις, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας μελέτης.



“Οι άνθρωποι βλέπουν την επιστήμη ως ψυχρή, αλλά ικανή και αυτό δεν συνδυάζεται καλά με προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί για να είναι ζεστά και ευχάριστα στους καταναλωτές”, εξήγησε η συγγραφέας της μελέτης Rebecca Reczek, καθηγήτρια μάρκετινγκ στο Ohio State University. “Αλλά η ψυχρή ικανότητα της επιστήμης θεωρείται απολύτως κατάλληλη για την πώληση πρακτικών προϊόντων που εξυπηρετούν έναν χρηστικό σκοπό”, διευκρίνισε η Reczek.


Η ομάδα της διεξήγαγε μια σειρά πειραμάτων με εκατοντάδες φοιτητές κολεγίου των ΗΠΑ. Σε ένα, οι μαθητές έλαβαν ένα μενού με τρεις επιλογές μπισκότων με τσιπ σοκολάτας — επιλογή Α, Β ή Γ — που περιγράφονταν με διαφορετικούς όρους. Οι μισοί από τους συμμετέχοντες είχαν ένα μενού που περιέγραφε την επιλογή Α ως “Λαχταριστή γεύση σοκολάτας”, ενώ οι άλλοι είχαν ένα μενού που περιέγραφε την επιλογή Α ως “Επιστημονικά αναπτύχθηκε για να έχει μια λαχταριστή γεύση σοκολάτας”. Και στα δύο μενού, οι επιλογές Β και Γ ήταν ίδιες και δεν ανέφεραν την επιστήμη. Η επιστημονική αναφορά μείωσε την πιθανότητα οι συμμετέχοντες να επιλέξουν την επιλογή Α κατά 30%, σύμφωνα με τη μελέτη, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύτηκαν στις 5 Μαΐου στο Journal of Consumer Research.

Σε ένα άλλο πείραμα, οι συμμετέχοντες ανέφεραν ότι ήταν πιο πιθανό να αγοράσουν ένα νέο αφρόλουτρο σώματος αν τους έλεγαν ότι ο αφρός θα «ξεπλύνει τα βακτήρια που προκαλούν μυρωδιές» αντί ο αφρός «θα βυθίσει τις αισθήσεις σας σε μια απολαυστική εμπειρία». Και ένα άλλο πείραμα διαπίστωσε ότι η αναφορά μιας «αυστηρής επιστημονικής διαδικασίας ανάπτυξης» στο μάρκετινγκ μιας επωνυμίας smoothie περιγράφηκε από τους συμμετέχοντες ως «ασυνεχής». Ήταν επίσης πιο πιθανό να πουν ότι «κάτι φαινόταν περίεργο σχετικά με το σύνθημα».

Τα ευρήματα αυτά έχουν επιδράσεις πέρα ​​από το μάρκετινγκ, σύμφωνα με την Reczek. «Το γεγονός ότι οι καταναλωτές έχουν στερεότυπα για την επιστήμη και τους επιστήμονες μπορεί να αποτελεί εμπόδιο στην αποδοχή της επιστήμης, είτε πρόκειται για προϊόντα είτε για επιστημονικά ευρήματα», εξήγησε. «Οι άνθρωποι χρειάζονται μια πιο ρεαλιστική άποψη για το πώς είναι πραγματικά οι επιστήμονες και πώς η επιστήμη είναι μέρος της καθημερινότητάς μας, συμπεριλαμβανομένων πολλών από τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε», κατέληξε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η εξάρτηση μόνον από τους κωδικούς πρόσβασης αποδοκιμάζεται ως σημαντικό ελάττωμα ασφαλείας στο Διαδίκτυο

Το MyMuse είναι μία από τον αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων που οδηγούν σε ένα κύμα σεξουαλικής απελευθέρωσης την Ινδία

Η startup HealthPlix κυκλοφορεί ιατρική εφαρμογή για τους ασθενείς

Ασθενείς influencers: Μια νέα τάση στα social media με στόχο την φαρμακευτική βιομηχανία

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

Ψυχική υγεία: Αλλοιώνει το στοματικό μικροβίωμα και επηρεάζει την υγεία της εγκύου;

Ψυχική υγεία: Μια πρόσφατη μελέτη αποκαλύπτει τη σημαντική σύνδεση μεταξύ της σύνθεσης του στοματικού μικροβιώματος και της ψυχικής υγείας κατά την εγκυμοσύνη, δείχνοντας ότι το άγχος και τα ψυχικά συμπτώματα μπορούν να επηρεάσουν τη μικροβιακή κοινότητα στο στόμα της γυναίκας.

Καρκίνος Αλτσχάιμερ: Όταν η μια ασθένεια εμποδίζει την άλλη

Καρκίνος Αλτσχάιμερ: Η πρόληψη και η έγκαιρη διάγνωση παραμένουν κρίσιμης σημασίας. Οι κλινικές μελέτες συνεχίζουν να διερευνούν τη σχέση μεταξύ των δύο αυτών ασθενών, προσπαθώντας να κατανοήσουν τους μηχανισμούς αλληλεπίδρασης και γονιδιακής προδιάθεσης.

Αθλητές vs καθιστική ζωή: Πώς η σωματική δραστηριότητα επηρεάζει την εργασιακή μνήμη

Αθλητές vs καθιστική ζωή: Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι οι αθλητές έχουν γενικά πολύ καλύτερη εργασιακή μνήμη σε σύγκριση με τα άτομα που ζουν καθιστική ζωή.

Ορμονικές αλλαγές: Κάνουν τις γυναίκες να ξυπνούν περισσότερο τη νύχτα;

Ορμονικές αλλαγές: Ο ύπνος είναι κρίσιμης σημασίας για την υγεία, ωστόσο, νέες έρευνες αποκαλύπτουν ότι οι γυναίκες κοιμούνται λιγότερο και ξυπνούν πιο συχνά κατά τη διάρκεια της νύχτας σε σχέση με τους άνδρες.

Υγιείς γυναίκες: Μπορεί να φέρουν κύτταρα παρόμοια με καρκίνο του μαστού;

Υγιείς γυναίκες: Μια νέα μελέτη έχει αποκαλύψει ότι οι υγιείς γυναίκες μπορεί να έχουν κύτταρα που μοιάζουν με εκείνα που βρίσκονται σε καρκίνο του μαστού, προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για την κατανόηση του καρκίνου και του κινδύνου που διατρέχουν οι γυναίκες.

Αυτό το είδος καρκίνου απειλεί περισσότερο τους άνδρες μετά τον καρκίνο του προστάτη

Εκτός από τον καρκίνο του προστάτη, ο πιο κοινός καρκίνος που πλήττει τους άνδρες είναι ο καρκίνος του πνεύμονα. Ο καρκίνος του πνεύμονα είναι η δεύτερη πιο συχνή διάγνωση καρκίνου στους άνδρες και η κύρια αιτία θανάτου.

Κατασκηνώσεις δημιουργικότητας: Μια ασπίδα για τη ψυχική υγεία των εφήβων

Κατασκηνώσεις δημιουργικότητας: Μια πρόσφατη μελέτη αναδεικνύει τις θετικές επιπτώσεις των κατασκηνώσεων που εστιάζουν στη δημιουργικότητα στη ψυχική υγεία και την ευεξία των εφήβων.

Η συνείδηση ​​κρύβεται στα ηλεκτρικά πεδία του εγκεφάλου μας 

Τα βήτα κύματα σχετίζονται με καταστάσεις εγρήγορσης και οξύτητας της σκέψης, ενώ τα άλφα κύματα συνδέονται με χαλάρωση και τη μείωση του άγχους. Τα θήτα και δέλτα κύματα σχετίζονται, αντίστοιχα, με τον ύπνο και τις βαθιές καταστάσεις ηρεμίας.

Close Icon