Ίσως το πιο εκπληκτικό είναι ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία αγορών Instacart, από τον Νοέμβριο του 2020, η εταιρεία παρέδωσε 3.399.218 λίβρες βουτύρου μόνο αυτόν τον μήνα, 1.079.036 λίβρες περισσότερες από ό,τι παρέδωσε τον Οκτώβριο του 2020.
Παραδοσιακό Γεύμα ΗΠΑ: Ο Νοέμβριος είναι εδώ, και ο κόσμος μίλησε: Παρακαλώ μην προσπεράσετε τα ζαχαρωτά γιαμ αυτήν την Ημέρα των Ευχαριστιών. Αυτό προκύπτει από στοιχεία έρευνας από δημοσκοπήσεις που διενεργήθηκαν από το Instacart, την εθνική πλατφόρμα παράδοσης ειδών παντοπωλείου, σε συνεργασία με το The Harris Poll, σε περισσότερους από 5.000 Αμερικανούς ενήλικες τον Οκτώβριο του 2021. «Φέτος, πολλοί Αμερικανοί ανυπομονούν να συναντηθούν για να γιορτάσουν την Ημέρα των Ευχαριστιών, με την πλειοψηφία που σχεδιάζει να φιλοξενήσει ή να συνεισφέρει πιάτα για το δείπνο της Ημέρας των Ευχαριστιών φέτος (85%) δηλώνοντας ότι σκοπεύει να φτιάξει ένα παραδοσιακό γεύμα για την Ημέρα των Ευχαριστιών για φίλους και οικογένεια.
Η Laurentia Romaniuk, ειδικός στις τάσεις του Instacart, μοιράστηκε με το Fox Business. Ο Romaniuk πρόσθεσε: «Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες επιλογές μενού για την Ημέρα των Ευχαριστιών στις οποίες οι Αμερικανοί διίστανται όσον αφορά τα βασικά μέρη του γεύματος, όπως το λευκό και το σκούρο κρέας γαλοπούλας, η σπιτική και η κονσέρβα σάλτσα cranberry, και αν θα φτιάξουν σπιτικές πίτες ή θα σερβίρουν προκατασκευασμένες από το κατάστημα. Ένα πράγμα στο οποίο μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε είναι ότι το βούτυρο είναι το μυστικό συστατικό σχεδόν σε κάθε πιάτο για την Ημέρα των Ευχαριστιών.
Τον περασμένο Νοέμβριο, η Instacart παρέδωσε 3.399.218 λίβρες βουτύρου, που είναι πάνω από ένα εκατομμύριο λίβρες περισσότερο από ό,τι παραδώσαμε τον προηγούμενο μήνα.”
Τι θα ήθελαν λοιπόν οι Αμερικανοί να μην ήταν στα πιάτα τους για την Ημέρα των Ευχαριστιών; Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ερευνών, αυτά είναι από τα χειρότερα πιάτα για την Ημέρα των Ευχαριστιών σύμφωνα με τους Αμερικανούς (το ποσοστό που ακολουθεί κάθε πιάτο αντιπροσωπεύει το ποσοστό των ερωτηθέντων που πιστεύουν ότι είναι αλήθεια): Γλασαρισμένα γιαμ: 27%
Κατσαρόλα πράσινα φασόλια: 25% Σάλτσα κράνμπερι: 24%
Κατσαρόλα γλυκοπατάτας: 21% Γέμιση: 12%
Σαλάτα: 12%
Πουρέ πατάτας: 8% Ρολά δείπνου: 7%
Μαζί με τα ευρήματα – τα ζαχαρωμένα γιαμ, η κατσαρόλα με πράσινα φασόλια και η σάλτσα cranberry δεν είναι ακριβώς τα αγαπημένα των θαυμαστών που πιστεύαμε – το Instacart αποκάλυψε πολλές άλλες ενδιαφέρουσες προτιμήσεις όσον αφορά το γλέντι για την Ημέρα της Γαλοπούλας. Πρώτον, με βάση τις έρευνες Instacart/Harris Poll, το 93% των Αμερικανών τρώνε γαλοπούλα την Ημέρα των Ευχαριστιών, με σχεδόν τους μισούς (44%) να προτιμούν λευκό κρέας, με το ένα τέταρτο των Αμερικανών να προτιμούν ίσο μείγμα λευκού και σκούρου κρέατος, 20 % προτιμούν το σκούρο κρέας και το 11% δεν προτιμούν. Στη συνέχεια, στο μέτωπο της σάλτσας cranberry, φαίνεται ότι υπάρχει μια στενή συζήτηση για το ποιος τύπος σάλτσας cranberry είναι καλύτερος όταν πρόκειται για σπιτικές και εκδόσεις σε κονσέρβες.
Με βάση τα ευρήματα της έρευνας, το 37% προτιμά τη σπιτική σάλτσα cranberry, ενώ το 35% προτιμά τη σάλτσα cranberry σε κονσέρβα.
Το 21% των ερωτηθέντων στην έρευνα ανέφερε ότι δεν τρώνε σάλτσα κράνμπερι την Ημέρα των Ευχαριστιών και το 3% μοιράστηκε ότι δεν έχει δοκιμάσει ποτέ το φρουτώδες καρύκευμα.
«Παρά το γεγονός ότι η κονσερβοποιημένη σάλτσα cranberry είναι τόσο αμφιλεγόμενη και ένα καυτό θέμα σε πολλά τραπέζια για την Ημέρα των Ευχαριστιών σε όλη τη χώρα, τα δεδομένα αγορών Instacart δείχνουν ότι οι πωλήσεις για το βασικό προϊόν για την Ημέρα των Ευχαριστιών έχουν αυξηθεί κατά 32% τα τελευταία δύο χρόνια», δήλωσε ο Romaniuk σε μια ανάρτηση στο blog της εταιρείας. «Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους οι καταναλωτές μπορεί να προτιμούν τη σάλτσα από κονσέρβα cranberry, όπως η παράδοση, η γεύση, η νοσταλγία, η υφή, η ευκολία ή το γεγονός ότι μπορεί να σερβιριστεί σε ένα πιάτο σε σχήμα κονσέρβας, που προσθέτει ένα στοιχείο απαλότητας στο γεύμα.”
Η έρευνα αποκάλυψε επίσης πληροφορίες και δεδομένα για το πώς νιώθουν οι Αμερικανοί για τις γλυκοπατάτες, το βούτυρο και τις πίτες.
Ίσως το πιο εκπληκτικό είναι ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία αγορών Instacart, από τον Νοέμβριο του 2020, η εταιρεία παρέδωσε 3.399.218 λίβρες βουτύρου μόνο αυτόν τον μήνα, 1.079.036 λίβρες περισσότερες από ό,τι παρέδωσε τον Οκτώβριο του 2020.
Η Instacart είναι μια αμερικανική εταιρεία που λειτουργεί ως υπηρεσία παράδοσης και παραλαβής ειδών παντοπωλείου στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube