Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Έρευνα Mondelēz International: Ο ρόλος των σνακ εν μέσω πανδημίας

Έρευνα Mondelēz International: Ο ρόλος των σνακ εν μέσω πανδημίας

Τα σνακ θρέφουν το σώμα, το μυαλό και την ψυχή τους κατά τη διάρκεια αυτής της περίεργης περιόδου


Έρευνα Mondelēz International: Η έρευνα State of Snacking αποκαλύπτει τάσεις και δεδομένα σχετικά με την αλλαγή συμπεριφοράς των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένων των διατροφικών συνηθειών, των τάσεων των αγορών και της αυξανόμενης σημασίας της προσεκτικής κατανάλωσης σνακ στη διάρκεια της πανδημίας της Covid-19.

Η κατανάλωση σνακ στην πανδημία

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, σχεδόν 9 στους 10 ενήλικες παγκοσμίως (88%) δηλώνουν ότι καταναλώνουν σνακ περισσότερο (46%) ή το ίδιο (42%) κατά τη διάρκεια της πανδημίας από ό, τι πριν, με τους millennials (όσοι γεννήθηκαν μετά το 1980 έως και το 2000) και εκείνους που εργάζονται από το σπίτι αυτή τη στιγμή να δηλώνουν ότι προτιμούν σνακ κατά τη διάρκεια των γευμάτων (70% και 67%, αντίστοιχα). Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες λένε ότι τα σνακ ήταν «σανίδα σωτηρίας» κατά τη διάρκεια της πανδημίας (52%), ειδικά οι γονείς που εργάζονται από το σπίτι (69%). Το σνακ είναι, σύμφωνα με την έρευνα, ένα αντίδοτο στη μοναξιά και ένα μέσο σύνδεσης, καθώς 3 στους 4 ενήλικες παγκοσμίως έχουν συνδεθεί με άλλους μέσω φαγητού τους τελευταίους 6 μήνες (77%), συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας σνακ από κοινού (40%), προσφέροντας ένα σνακ ως δώρο (31%) ή της πραγματοποίησης αγορών τροφίμων για κάποιον που δεν μπορούσε να πάει μόνος του (29%).

Σνακ και ψυχική υγεία

Επίσης, οι καταναλωτές συνεχίζουν να τονίζουν τη σημασία των σνακ που τους επιτρέπουν να απολαμβάνουν έναν υγιέστερο τρόπο ζωής και να ενισχύουν τη ψυχική τους ευεξία. Ειδικότερα, το σνακ στο σπίτι παρέχει στους καταναλωτές περισσότερες ευκαιρίες για συνετή κατανάλωση σνακ, με τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων να σημειώνουν ότι έχουν πλέον μεγαλύτερο έλεγχο στα μεγέθη των μερίδων τους και ότι τώρα γνωρίζουν περισσότερο τα σνακ που χρειάζεται το σώμα τους (64%). Τα σνακ τρέφουν επίσης το «σώμα, το μυαλό και την ψυχή τους κατά τη διάρκεια αυτών των περίεργων καιρών» (64%), με προτεραιότητα σε σνακ που ενισχύουν την τόνωση (56%), και σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων σημείωσαν ότι τα σνακ έδωσαν στον εαυτό τους «πολλές ωραίες στιγμές που χρειάζονταν» (65%).

Η παγκόσμια κατανάλωση σνακ αυξάνεται

Η έρευνα της Mondelēz International έδειξε ότι η κατανάλωση σνακ σε όλο τον κόσμο, που ήταν ήδη μια ταχέως αυξανόμενη συμπεριφορά, επιταχύνθηκε λόγω του περισσότερου χρόνου που περνούν στο σπίτι οι καταναλωτές. Ταυτόχρονα, η πλειονότητα των ερωτηθέντων βλέπει το σνακ ως αυξανόμενο μέρος της καθημερινής τους ζωής στο μέλλον. Σχεδόν τα δύο τρίτα πιστεύουν ότι η τρέχουσα πανδημία θα έχει μακροπρόθεσμη επίδραση στον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε σνακ ως κοινωνία (65%). Σχεδόν τα δύο τρίτα των ενηλίκων παγκοσμίως λένε ότι σκοπεύουν να συνεχίσουν να τρώνε μικρά σνακ στη διάρκεια της ημέρας, σε αντίθεση με λιγότερα μεγάλα γεύματα (64%).

Έξι στους δέκα μοιράστηκαν ότι το σνακ θα είναι μέρος της «νέας κανονικότητας» τους ακόμη και μετά τη λήξη της πανδημίας (58%). Οι καταναλωτές βλέπουν το σνακ ως σημαντική πηγή ανακούφισης, σύνδεσης και κοινωνικοποίησης, ειδικά κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους. Η παρηγοριά είναι ο κορυφαίος παράγοντας κατανάλωσης σνακ φέτος, καθώς περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες παγκοσμίως αγοράζουν με μια νοσταλγική τάση μάρκες σνακ από την παιδική τους ηλικία (53%) και σνακ που φέρνουν πίσω καλές αναμνήσεις (59%) κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Σνακ και ηρεμία

Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι ο χρόνος που καταναλώνουν σνακ είναι μία από τις λίγες στιγμές ηρεμίας (64%) και φωτεινή στιγμή στην ημέρα τους (63%), συμπεριλαμβανομένων των τριών τετάρτων των γονέων που εργάζονται από το σπίτι (76% και 75%, αντίστοιχα). Η κατανάλωση σνακ προσφέρει επίσης στιγμές ικανοποίησης και ηρεμίας, με την πλειονότητα των ερωτηθέντων να σημειώνουν ότι βοήθησε να τους αποσπάσει την προσοχή από μια δύσκολη χρονιά. Το 66% σημείωσε ότι «Το σνακ είναι μια από τις λίγες πηγές επιβράβευσης και ικανοποίησης στη μέρα μου», ενώ το 65% πιστεύει ότι το σνακ τους έδωσε τις απαραίτητες στιγμές στον εαυτό τους τούς τελευταίους μήνες.

Καθώς η κατανάλωση σνακ αυξάνεται, παράλληλα επικεντρώνεται και σε υγιή προϊόντα και συστατικά. Περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες παγκοσμίως έχουν βασιστεί σε σνακ για διατροφή κατά τη διάρκεια της πανδημίας (54%), βεβαιώνοντας ότι τα σνακ θρέφουν το σώμα, το μυαλό και την ψυχή τους κατά τη διάρκεια αυτής της περίεργης περιόδου (64%). Η πλειοψηφία επίσης κάνει πιο συνετή κατανάλωση σνακ στο σπίτι, λέγοντας ότι επικεντρώνονται περισσότερο στα σνακ που τρώνε αυτές τις μέρες (57%) και ότι έχουν περισσότερο έλεγχο στις μερίδες που τρώνε επειδή καταναλώνουν στο σπίτι πιο συχνά (66%).

Οι καταναλωτές, σύμφωνα με την έρευνα, επιλέγουν το διαδίκτυο για τις αγορές τους. Συγκεκριμένα, σχεδόν οι μισοί ερωτηθέντες αγοράζουν διαδικτυακά. Οι μισοί από τους ενήλικες παγκοσμίως λένε ότι έχουν αρχίσει να αγοράζουν σνακ στο διαδίκτυο πιο συχνά από ό,τι στο κατάστημα ή offline (47%), με 7 στους 10 να σχεδιάζουν να συνεχίσουν να ψωνίζουν σνακ στο διαδίκτυο μόλις τελειώσει η πανδημία (69%). Η πλειοψηφία λέει ότι η πανδημία έχει αναδείξει περισσότερους τρόπους για να πάρουν σνακ από ό,τι γνώριζαν ότι υπήρχαν πριν (57%), συμπεριλαμβανομένων 3 στους 10 που έχουν ανακαλύψει νέα σνακ στα κοινωνικά δίκτυα για να δοκιμάσουν (28%).

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Δείτε ποια τρόφιμα περιέχουν κορεσμένα λιπαρά.

Αποξηραμένα Φρούτα: Λόγοι που πρέπει να τα επιλέγω

Παιδί κολατσιό σχολείο: Δύο υγιεινές και γρήγορες συνταγές

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να φτιάξετε σπιτικά Bagels βήμα προς βήμα;

Σπιτικά Bagels: Με λίγη προσπάθεια, μπορείτε να απολαύσετε αυτό το γευστικό ψωμάκι στην πιο φρέσκια και νόστιμη εκδοχή του, απευθείας από τον φούρνο σας. Δοκιμάστε το και θα ενθουσιαστείτε!

Πώς να φτιάξετε το καλύτερο γαλλικό τοστ;

French toast: Μια απλή αλλά απολαυστική συνταγή που μπορείτε να προσαρμόσετε σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Χρησιμοποιώντας ποιοτικά υλικά, σωστές τεχνικές και λίγη φαντασία στο σερβίρισμα, μπορείτε να μετατρέψετε αυτή τη λιχουδιά σε ένα ξεχωριστό πιάτο για κάθε περίσταση.

Γιατί παίρνουμε πίσω τα κιλά που χάνουμε;

Δίαιτα βάρος: Η αναπόφευκτη επιστροφή του βάρους μετά από μια απώλεια βάρους είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείται συχνά, και υπάρχουν διάφοροι λόγοι που εξηγούν γιατί συμβαίνει αυτό. Παρά την προσπάθεια να ακολουθήσουμε δίαιτες

3 δημιουργικοί τρόποι να απολαύσετε γιαούρτι

Γιαούρτι: Το γιαούρτι είναι ένα υπέροχο και υγιεινό τρόφιμο που μπορεί να καταναλωθεί με πολλούς δημιουργικούς τρόπους. Εδώ είναι τρεις πρωτότυπες ιδέες για να απολαύσετε το γιαούρτι σας

8 Τροφές με περισσότερα προβιοτικά από το γιαούρτι

Προβιοτικά: Τα προβιοτικά είναι ζωντανοί μικροοργανισμοί που προσφέρουν οφέλη στην υγεία του εντέρου και την γενικότερη ευεξία. Το γιαούρτι είναι μια δημοφιλής πηγή προβιοτικών, αλλά υπάρχουν και άλλες τροφές που περιέχουν περισσότερα προβιοτικά

Γιατί ο περιορισμός δεν είναι η λύση στη διατροφή

Δίαιτα: Η περιοριστική δίαιτα είναι μια δημοφιλής προσέγγιση για την απώλεια βάρους, ωστόσο δεν είναι πάντα η καλύτερη λύση για τη διατήρηση της μακροχρόνιας υγείας και ευημερίας. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τους οποίους οι αυστηροί

Γιατί δεν πρέπει ποτέ να παραλείψετε το λάδι στην σαλάτα

Λάδι στην σαλάτα: Η προσθήκη λαδιού στη σαλάτα είναι μια κλασική πρακτική στην υγιεινή διατροφή και έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία. Πολλοί άνθρωποι ίσως επιλέγουν να παραλείψουν το λάδι για να μειώσουν τις θερμίδες

Close Icon