Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ασφάλιση Υγείας

ΟΠΕΚΑ : “Στις δημόσιες υπηρεσίες εξυπηρετείται τηλεφωνικώς”

ΟΠΕΚΑ : “Στις δημόσιες υπηρεσίες εξυπηρετείται τηλεφωνικώς”

ΟΠΕΚΑ : Το κοινό στις δημόσιες υπηρεσίες για το ως άνω χρονικό διάστημα εξυπηρετείται μόνον σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

Η Διοίκηση του ΟΠΕΚΑ, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων στο πλαίσιο έκτακτων μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας με σκοπό την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορονοϊού (COVID-19), αλλά και την ομαλή λειτουργία των Υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών, σας ενημερώνει για τα εξής:

Σύμφωνα με την ΚΥΑ αριθ. Δ1α/ΓΠ.οικ.: 35169 (ΦEK Β΄2366) και στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κινδύνου διασποράς του κορονοϊού  για το χρονικό διάστημα από τη  ΔΕΥΤΕΡΑ 07 ΙΟΥΝΙΟΥ 2021 έως και τη  ΔΕΥΤΕΡΑ  14 ΙΟΥΝΊΟΥ 2021:

Το κοινό στις δημόσιες υπηρεσίες για το ως άνω χρονικό διάστημα εξυπηρετείται μόνον σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού. Εξυπακούεται ότι κατά την εξυπηρέτηση των πολιτών είναι υποχρεωτική η χρήση ιατρικής μάσκας τόσο από τον πολίτη όσο και από τους υπαλλήλους του Δημοσίου.

Για πληροφορίες καλέστε :

  • Για οποιαδήποτε  πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε για ΌΛΑ τα επιδόματα στο τηλ.210-6241888 ( ώρες 08:00 έως 19:00 ) και επιπλέον

 Για να κλείσετε ραντεβού :

  • Κεντρική Υπηρεσία ΟΠΕΚΑ (Αθήνα):
  • (Ώρες 08:00 π.μ έως 14:30 μ.μ )

1) Αναπηρικά Προνοιακά Επιδόματα, τηλ. 2131519238- e mail:[email protected]

2) Ανασφάλιστοι Υπερήλικες, τηλ 2131519206-email: [email protected]

3) Οικογενειακά Επιδόματα, τηλ. 2131519103 -email: [email protected]

Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, θα μπορείτε να αποστείλετε σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση [email protected], είτε ταχυδρομικά.

Για τις Περιφερειακές Διευθύνσεις του ΟΠΕΚΑ:

  1. Περ/κή Δ/νση Κεντρικής Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη), τηλ. 2313324958, 2313324948 email:[email protected]
  2. Περ/κή Δ/νση Ανατ.Μακεδονίας & Θράκης, (Κομοτηνή) τηλ: 2531355212, 221, 222, 234 e-mail: [email protected]
  3. Περ/κή Δ/νση Δυτ. Μακεδονίας (Κοζάνη), Τηλ 24610 32307, 2461036484 email:[email protected]
  4. Περ/κή Δ/νση Ηπείρου (Ιωάννινα), τηλ. 26513 70808, 70814, 70830 email:[email protected]

5.Πε/κή Δ/νση Θεσσαλίας (Λάρισα), τηλ. 2413509425, 2413509400 email:[email protected]

  1. Περ/κή Δ/νση Στ. Ελλάδας (Λαμία), τηλ.: 2231355316, e-mail: [email protected]
  2. Περ/κή Δ/νση Δυτ. Ελλάδας (Πάτρα), τηλ. 2613615745, 2613615730 email:[email protected]
  3. Περ/κή Δ/νση Πελοποννήσου (Τρίπολη),τηλ. 2713602735,707,728 e-mail: [email protected]
  4. Περ/κή Δ/νση Κρήτης (Ηράκλειο), τηλ. 2813407246 email:[email protected][email protected]

O ΟΠΕΚΑ δίπλα στους πολίτες

  • Ο ΟΠΕΚΑ βρίσκεται και θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πολίτες και να παρέχει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του. Οι πολίτες μπορούν μέσω της ιστοσελίδας του ΟΠΕΚΑ (www.opeka.gr) να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες που παρέχονται.

Ακολουθεί βίντεο για τον ΟΠΕΚΑ

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

CDC μάσκα : κανόνες για να αποφευχθεί η αναζωπύρωση

ΠΟΥ : Το προσδόκιμο ζωής μπορεί να αυξηθεί έως και 5 χρόνια

Αγγελική επεισόδιο 142 : Η Σοφία χωρίζει τον Παύλο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Έλλειψη υγειονομικής ασφάλισης: Κύριος παράγοντας στην καθυστέρηση διάγνωσης καρκίνου

Έλλειψη υγειονομικής ασφάλισης: Μια πρόσφατη μεγάλη μελέτη αποκάλυψε σημαντικές ανισότητες στη διάγνωση πολλών καρκίνων, ιδιαίτερα σε προχωρημένα στάδια, οι οποίες οφείλονται κυρίως στην έλλειψη κάλυψης από ασφάλιση υγείας.

Από σήμερα ξεκινά το νυχτερινό οικιακό τιμολόγιο ρεύματος

Νυχτερινό ρεύμα: Ο ΔΕΔΔΗΕ υπενθυμίζει στους καταναλωτές που έχουν επιλέξει το οικιακό τιμολόγιο με χρονοχρέωση (μειωμένο νυχτερινό) σε τμηματικό ωράριο, ότι και φέτος, όπως κάθε χρόνο, θα ισχύει από 1 Νοεμβρίου 2024 έως 30 Απριλίου 2025.

Πώς προσαρμόζεται ο ασφαλιστικός κλάδος στις αλλαγές της αγοράς

Ασφάλιση Καναδάς: Οι ασφαλιστές μειώνουν τα επιτόκια και τις εκπτώσεις για να ελπίζουν ότι θα κερδίσουν ή θα διατηρήσουν την επιχείρηση, καθιστώντας τις πολιτικές πιο ελκυστικές για τους πελάτες.

Τα παγκόσμια ασφαλιστικά ποσοστά μειώνονται για πρώτη φορά από το 2017

Ασφάλιση: Είναι η πρώτη φορά από το 2017 που τα παγκόσμια ποσοστά εμπορικών ασφαλίσεων μειώνονται, λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού σε βασικούς τομείς, ιδίως στην ασφάλιση ακινήτων.

Ασφάλιση κατοικίδιων: Τι σημαίνουν οι περίοδοι αναμονής για την κάλυψή σας

Ασφάλιση κατοικίδιων: Οι περίοδοι αναμονής στην ασφάλιση κατοικίδιων αναφέρονται στα αρχικά χρονικά διαστήματα κατά τα οποία ορισμένες παροχές της ασφάλισης δεν είναι διαθέσιμες μετά την αγορά του συμβολαίου.

Close Icon