Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ασφάλιση Υγείας

e-ΕΦΚΑ: Σε πλήρη λειτουργία το 1555-Κίνητρα μπόνους σε εργαζομένους στο τμήμα εξυπηρέτησης

e-ΕΦΚΑ: Σε πλήρη λειτουργία το 1555-Κίνητρα μπόνους σε εργαζομένους στο τμήμα εξυπηρέτησης

e-ΕΦΚΑ: Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στο τμήμα εξυπηρέτησης του 1555 μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους, μέχρι τις 30/11/2021.


Ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555 τέθηκε σε πλήρη λειτουργία και καλύπτει το σύνολο των αναγκών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, του e-ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ, όπως σημείωσε ο διοικητής του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτης Δουφεξής, σε ανακοίνωση-μήνυμα προς τους εργαζόμενους του φορέα. Ο κ. Δουφεξής επεσήμανε ότι προτεραιότητα της διοίκησης και δικής του προσωπικά είναι η καθημερινή βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του πολίτη, αλλά και των συνθηκών εργασίας όλων ανεξαιρέτως. «Το 1555 εξυπηρετεί και τους δύο αυτούς σκοπούς, γιατί είναι μια νίκη τόσο των πολιτών όσο και δική σας», είπε χαρακτηριστικά. Μάλιστα, σύμφωνα με τον ίδιο, «κατά τη δοκιμαστική λειτουργία του, τις προηγούμενες 100 ημέρες, το 1555 έχει ήδη ανταποκριθεί σε 400.000 κλήσεις πολιτών, εκ των οποίων οι 280.000 αφορούσαν κλήσεις για θέματα του φορέα».

Εξυπηρέτηση με μέσο χρόνο αναμονής 15′

Ο μέσος χρόνος αναμονής των πολιτών στο ακουστικό είναι μόλις 15 δευτερόλεπτα. Σημειώνεται ότι παλαιό τηλεφωνικό κέντρο, η αναμονή υπερέβαινε τα 20 λεπτά. Κατά την παρουσίαση του τηλεφωνικού κέντρου 1555, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, ο Κωστής Χατζηδάκης, ανέφερε ότι οι ασφαλισμένοι, οι συνταξιούχοι και οι εργαζόμενοι, δεν θα χρειάζεται πλέον να καλούν σε επιμέρους υπηρεσίες και υποκαταστήματα του φορέα, αλλά έχουν πλέον τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται άμεσα από τον νέο ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555.

Σύμφωνα με τον κ. Δουφεξή: «Στόχος τόσο του υπουργείου όσο και της διοίκησης είναι οι περισσότερες τηλεφωνικές γραμμές των υποκαταστημάτων να καταργηθούν σταδιακά και το σύνολο των κλήσεων να περνά υποχρεωτικά μέσα από το 1555. Με αυτόν τον τρόπο, μειώνουμε τον φόρτο εργασίας σας, ώστε να εστιάσετε σε άλλα τρέχοντα και σημαντικά θέματα που αφορούν τους πολίτες. Παράλληλα, στρατηγικός μας στόχος για το 2022 είναι αρκετές από τις υπηρεσίες που παρέχονται και με φυσικό και με ψηφιακό τρόπο να παρέχονται αποκλειστικά ψηφιακά. Με αυτόν τον τρόπο, οι επισκέψεις στα υποκαταστήματα θα μειωθούν σημαντικά, αναβαθμίζοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης και βελτιώνοντας παράλληλα και την καθημερινότητά σας».

Κίνητρα μπόνους σε εργαζομένους στο τμήμα εξυπηρέτησης-Υποβολή αιτήσεων ενδιαφερομέων ως 30/11/2021

Ο ίδιος υπογραμμίζει την σημασία της υποστήριξής του εγχειρήματος από τους εργαζόμενους, καθώς η νέα τηλεφωνική γραμμή 1555 αποτελεί την πρώτη επαφή των πολιτών με τον φορέα. «Με γνώμονα τα παραπάνω, έχουμε θεσπίσει κίνητρα-μπόνους για τους εργαζόμενους εκείνους που απασχολούνται στο τμήμα εξυπηρέτησης τηλεφωνικά του 1555, εφόσον επιτυγχάνουν ποσοτικούς στόχους επίλυσης ζητημάτων ασφαλισμένων. Καλώ όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν στο τμήμα εξυπηρέτησης του 1555 να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα και να υποβάλουν την αίτησή τους, μέχρι τις 30/11/2021» καταλήγει ο διοικητής του e-ΕΦΚΑ.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Κανονικά τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια από αύριο-Αναστέλλει η ΠΝΟ τις απεργιακές κινητοποιήσεις

e-ΕΦΚΑ: Ολοκληρώνεται η καταχώρηση ασφαλιστικών εισφορών για 130.000 εργαζομένους στο Πληροφοριακό Σύστημα

Κώστας Σκρέκας: Στα 39 ευρώ η μηνιαία επιδότηση για λογαριασμούς ρεύματος-Ελάφρυνση για φυσικό αέριο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Επιδοτήσεις υγείας ACA: Πώς η λήξη τους θα επηρεάσει δισεκατομμύρια Αμερικανούς;

Επιδοτήσεις υγείας ACA: Εκατομμύρια Αμερικανοί που εξαρτώνται από τις ομοσπονδιακές επιδοτήσεις για να καταστήσουν τα ασφάλιστρα υγείας τους πιο προσιτά, ενδέχεται να αντιμετωπίσουν σημαντική οικονομική επιβάρυνση αν αυτές οι επιδοτήσεις λήξουν.

Ασφαλιστικές εταιρείες υγείας: Πώς ελέγχουν το κόστος μέσω πέντε κοινών τακτικών

Ασφαλιστικές εταιρείες υγείας: Η πλοήγηση στο σύστημα υγειονομικής περίθαλψης μπορεί συχνά να φαίνεται περίπλοκη, ιδιαίτερα όταν οι ασφαλιστικές εταιρείες υγείας χρησιμοποιούν τακτικές που μπορεί να δυσκολεύουν την πρόσβαση στη φροντίδα.

Ασφαλιστικές πολιτικές: Παρεμποδίζουν την αντιμετώπιση της κρίσης ψυχικής υγείας;

Ασφαλιστικές πολιτικές: Παρά την αυξανόμενη ανάγκη για υπηρεσίες ψυχικής υγείας, πολλοί ψυχολόγοι αντιμετωπίζουν σημαντικά εμπόδια για να παρέχουν την απαραίτητη φροντίδα λόγω προβλημάτων με την κάλυψη από ασφαλιστικές εταιρείες.

Κονέκτικατ: Διαγράφει 30 εκατομμύρια δολάρια ιατρικών χρεών για χιλιάδες πολίτες

Κονέκτικατ: Σε μια πρωτοποριακή κίνηση, το Κονέκτικατ ανακοίνωσε ότι θα εξοφλήσει 30 εκατομμύρια δολάρια σε ιατρικά χρέη για τους κατοίκους της πολιτείας, προσφέροντας μια σημαντική βοήθεια σε χιλιάδες άτομα που έχουν αγωνία με τα ανείσπρακτα ιατρικά έξοδα.

Close Icon