Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ασφάλιση Υγείας

e-ΕΦΚΑ: Σε πλήρη λειτουργία το 1555-Κίνητρα μπόνους σε εργαζομένους στο τμήμα εξυπηρέτησης

e-ΕΦΚΑ: Σε πλήρη λειτουργία το 1555-Κίνητρα μπόνους σε εργαζομένους στο τμήμα εξυπηρέτησης

e-ΕΦΚΑ: Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στο τμήμα εξυπηρέτησης του 1555 μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους, μέχρι τις 30/11/2021.

Ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555 τέθηκε σε πλήρη λειτουργία και καλύπτει το σύνολο των αναγκών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, του e-ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ, όπως σημείωσε ο διοικητής του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτης Δουφεξής, σε ανακοίνωση-μήνυμα προς τους εργαζόμενους του φορέα. Ο κ. Δουφεξής επεσήμανε ότι προτεραιότητα της διοίκησης και δικής του προσωπικά είναι η καθημερινή βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του πολίτη, αλλά και των συνθηκών εργασίας όλων ανεξαιρέτως. «Το 1555 εξυπηρετεί και τους δύο αυτούς σκοπούς, γιατί είναι μια νίκη τόσο των πολιτών όσο και δική σας», είπε χαρακτηριστικά. Μάλιστα, σύμφωνα με τον ίδιο, «κατά τη δοκιμαστική λειτουργία του, τις προηγούμενες 100 ημέρες, το 1555 έχει ήδη ανταποκριθεί σε 400.000 κλήσεις πολιτών, εκ των οποίων οι 280.000 αφορούσαν κλήσεις για θέματα του φορέα».

Εξυπηρέτηση με μέσο χρόνο αναμονής 15′

Ο μέσος χρόνος αναμονής των πολιτών στο ακουστικό είναι μόλις 15 δευτερόλεπτα. Σημειώνεται ότι παλαιό τηλεφωνικό κέντρο, η αναμονή υπερέβαινε τα 20 λεπτά. Κατά την παρουσίαση του τηλεφωνικού κέντρου 1555, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, ο Κωστής Χατζηδάκης, ανέφερε ότι οι ασφαλισμένοι, οι συνταξιούχοι και οι εργαζόμενοι, δεν θα χρειάζεται πλέον να καλούν σε επιμέρους υπηρεσίες και υποκαταστήματα του φορέα, αλλά έχουν πλέον τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται άμεσα από τον νέο ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555.

Σύμφωνα με τον κ. Δουφεξή: «Στόχος τόσο του υπουργείου όσο και της διοίκησης είναι οι περισσότερες τηλεφωνικές γραμμές των υποκαταστημάτων να καταργηθούν σταδιακά και το σύνολο των κλήσεων να περνά υποχρεωτικά μέσα από το 1555. Με αυτόν τον τρόπο, μειώνουμε τον φόρτο εργασίας σας, ώστε να εστιάσετε σε άλλα τρέχοντα και σημαντικά θέματα που αφορούν τους πολίτες. Παράλληλα, στρατηγικός μας στόχος για το 2022 είναι αρκετές από τις υπηρεσίες που παρέχονται και με φυσικό και με ψηφιακό τρόπο να παρέχονται αποκλειστικά ψηφιακά. Με αυτόν τον τρόπο, οι επισκέψεις στα υποκαταστήματα θα μειωθούν σημαντικά, αναβαθμίζοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης και βελτιώνοντας παράλληλα και την καθημερινότητά σας».

Κίνητρα μπόνους σε εργαζομένους στο τμήμα εξυπηρέτησης-Υποβολή αιτήσεων ενδιαφερομέων ως 30/11/2021

Ο ίδιος υπογραμμίζει την σημασία της υποστήριξής του εγχειρήματος από τους εργαζόμενους, καθώς η νέα τηλεφωνική γραμμή 1555 αποτελεί την πρώτη επαφή των πολιτών με τον φορέα. «Με γνώμονα τα παραπάνω, έχουμε θεσπίσει κίνητρα-μπόνους για τους εργαζόμενους εκείνους που απασχολούνται στο τμήμα εξυπηρέτησης τηλεφωνικά του 1555, εφόσον επιτυγχάνουν ποσοτικούς στόχους επίλυσης ζητημάτων ασφαλισμένων. Καλώ όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν στο τμήμα εξυπηρέτησης του 1555 να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα και να υποβάλουν την αίτησή τους, μέχρι τις 30/11/2021» καταλήγει ο διοικητής του e-ΕΦΚΑ.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Κανονικά τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια από αύριο-Αναστέλλει η ΠΝΟ τις απεργιακές κινητοποιήσεις

e-ΕΦΚΑ: Ολοκληρώνεται η καταχώρηση ασφαλιστικών εισφορών για 130.000 εργαζομένους στο Πληροφοριακό Σύστημα

Κώστας Σκρέκας: Στα 39 ευρώ η μηνιαία επιδότηση για λογαριασμούς ρεύματος-Ελάφρυνση για φυσικό αέριο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Έλλειψη υγειονομικής ασφάλισης: Κύριος παράγοντας στην καθυστέρηση διάγνωσης καρκίνου

Έλλειψη υγειονομικής ασφάλισης: Μια πρόσφατη μεγάλη μελέτη αποκάλυψε σημαντικές ανισότητες στη διάγνωση πολλών καρκίνων, ιδιαίτερα σε προχωρημένα στάδια, οι οποίες οφείλονται κυρίως στην έλλειψη κάλυψης από ασφάλιση υγείας.

Από σήμερα ξεκινά το νυχτερινό οικιακό τιμολόγιο ρεύματος

Νυχτερινό ρεύμα: Ο ΔΕΔΔΗΕ υπενθυμίζει στους καταναλωτές που έχουν επιλέξει το οικιακό τιμολόγιο με χρονοχρέωση (μειωμένο νυχτερινό) σε τμηματικό ωράριο, ότι και φέτος, όπως κάθε χρόνο, θα ισχύει από 1 Νοεμβρίου 2024 έως 30 Απριλίου 2025.

Πώς προσαρμόζεται ο ασφαλιστικός κλάδος στις αλλαγές της αγοράς

Ασφάλιση Καναδάς: Οι ασφαλιστές μειώνουν τα επιτόκια και τις εκπτώσεις για να ελπίζουν ότι θα κερδίσουν ή θα διατηρήσουν την επιχείρηση, καθιστώντας τις πολιτικές πιο ελκυστικές για τους πελάτες.

Τα παγκόσμια ασφαλιστικά ποσοστά μειώνονται για πρώτη φορά από το 2017

Ασφάλιση: Είναι η πρώτη φορά από το 2017 που τα παγκόσμια ποσοστά εμπορικών ασφαλίσεων μειώνονται, λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού σε βασικούς τομείς, ιδίως στην ασφάλιση ακινήτων.

Ασφάλιση κατοικίδιων: Τι σημαίνουν οι περίοδοι αναμονής για την κάλυψή σας

Ασφάλιση κατοικίδιων: Οι περίοδοι αναμονής στην ασφάλιση κατοικίδιων αναφέρονται στα αρχικά χρονικά διαστήματα κατά τα οποία ορισμένες παροχές της ασφάλισης δεν είναι διαθέσιμες μετά την αγορά του συμβολαίου.

Close Icon