Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ασφάλιση Υγείας

e-ΕΦΚΑ: Mη διαθεσιμότητα ηλεκτρονικών υπηρεσιών την Κυριακή 10/4

e-ΕΦΚΑ: Mη διαθεσιμότητα ηλεκτρονικών υπηρεσιών την Κυριακή 10/4

e-ΕΦΚΑ: Την Κυριακή 10 Απριλίου 2022, μεταξύ των ωρών 10:00 και 12:30, δεν θα είναι διαθέσιμες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες.


Την Κυριακή 10 Απριλίου 2022, μεταξύ των ωρών 10:00 και 12:30, δεν θα είναι διαθέσιμες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, λόγω εργασιών αντικατάστασης μηχανογραφικού εξοπλισμού, όπως ενημερώνει η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ.

e-ΕΦΚΑ: Η ψηφιακή τεχνολογία στο πλευρό του πολίτη

Καθοριστικό, επίσης, ρόλο στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών έχει η λειτουργία του 1555, του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, χωρίς χρέωση και με ελάχιστο χρόνο αναμονής. Μέχρι τώρα, το νέο τηλεφωνικό κέντρο έχει δεχθεί περίπου 400.000 κλήσεις πολιτών, από τις οποίες έχει εξυπηρετηθεί το 96%.

Η προσπάθεια, όμως, για τον οργανωτικό και ψηφιακό μετασχηματισμό του ΕΦΚΑ είναι συνεχής. Εντός του 2022, στον ΕΦΚΑ υλοποιούνται νέες, ή επεκτείνονται υφιστάμενες δράσεις, οι οποίες ενισχύουν περαιτέρω το ψηφιακό προφίλ του οργανισμού και αναβαθμίζουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών. Ειδικότερα, έχουν ήδη δρομολογηθεί οι εξής δράσεις:

  • Καταργείται σταδιακά η ανάγκη τηλεφωνικής επικοινωνίας με φυσικά υποκαταστήματα, καθώς το σύνολο της εξυπηρέτησης των πολιτών θα γίνεται μέσω του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου 1555.

 

  • Αναπτύσσονται 15 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, οι οποίες θα μειώσουν ακόμη περισσότερο την ανάγκη για φυσική παρουσία και αναμονή στα υποκαταστήματα του φορέα. Ήδη κάθε μήνα πραγματοποιούνται περίπου 1,2 εκατομμύρια ηλεκτρονικές συναλλαγές, αποτρέποντας αντίστοιχες μετακινήσεις και περιορίζοντας δραστικά την ταλαιπωρία των πολιτών.

 

  • Ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος του 2021 η συγχώνευση των φυσικών υποκαταστημάτων του ΕΦΚΑ, με σκοπό να δημιουργηθεί σε κάθε νομό μια ενιαία διεύθυνση. Έτσι αποφεύγονται οι περιττές μετακινήσεις, η σύγχυση και η ταλαιπωρία των πολιτών, ενώ βελτιώνεται και ο συντονισμός μεταξύ των υπαλλήλων.

 

  • Καταργούνται σταδιακά οι επισκέψεις στα φυσικά υποκαταστήματα για υπηρεσίες που παρέχονται ηλεκτρονικά. Με τον τρόπο αυτό θα αποσυμφορηθούν ακόμη περισσότερο τα υποκαταστήματα, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των πολιτών που χρειάζεται να εξυπηρετηθούν με φυσική παρουσία, αλλά και την καθημερινότητα των εργαζομένων του ΕΦΚΑ.

 

  • Επεκτείνεται παντού η υπηρεσία myefkalive, μέσω της οποίας οι ασφαλισμένοι εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως, με τηλεδιάσκεψη ή βιντεοκλήση. Η υπηρεσία ξεκίνησε καλύπτοντας αρχικά τους κατοίκους των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων. Σήμερα έχει επεκταθεί και στα νησιά του Ιονίου και του Βορειοανατολικού Αιγαίου, ενώ σταδιακά θα προστεθούν όλες οι περιοχές της Ελλάδας.

 

  • Μονιμοποιείται η υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού, για τις υποθέσεις όπου είναι απαραίτητη η επίσκεψη στα φυσικά υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ. Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί 860.000 ηλεκτρονικά ραντεβού, ενώ από τον Ιούλιο του 2021 τα διαθέσιμα ραντεβού έχουν επεκταθεί από τις δύο εβδομάδες στις πέντε.

 

Παράλληλα με την αναβάθμιση των υπηρεσιών του, παραμένει προτεραιότητα για τον ΕΦΚΑ η επιτάχυνση της εκκαθάρισης των εκκρεμών συντάξεων. Στο πλαίσιο αυτό, έχει τεθεί σε λειτουργία ο Πύργος Ελέγχου, για την παρακολούθηση της πορείας των αιτημάτων συνταξιοδότησης σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, εντός του Νοεμβρίου ανέλαβαν σε πρώτη φάση δράση 179 πιστοποιημένοι ιδιώτες δικηγόροι και λογιστές, προκειμένου να βοηθήσουν ως εξωτερικοί συνεργάτες στην επιτάχυνση της διαδικασίας απονομής συντάξεων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

e-ΕΦΚΑ: Ηλεκτρονικά η καταγγελία για αδήλωτη ή υποδηλωμένη εργασία

Hλεκτρονικά η αίτηση επιδόματος μητρότητας και για τις δικηγόρους-Η διαδικασία

e-ΕΦΚΑ: Νέα ηλεκτρονική υπηρεσία «Έλεγχος ασφαλιστικής ικανότητας μη Μισθωτών»

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αναβάθμιση της πλατφόρμας JOBmatch

JOBmatch: Η πλατφόρμα αποδείχθηκε προσφιλής στους χρήστες καθώς η σύζευξη προσφοράς και ζήτησης ήταν άμεση σε πραγματικό χρόνο χωρίς τη διαμεσολάβηση κάποιου συμβούλου της ΔΥΠΑ.

Πώς να επιλέξετε το κατάλληλο πρόγραμμα ασφάλισης

Ασφάλιση υγείας: Στην Ελλάδα, προσφέρονται τόσο δημόσια όσο και ιδιωτικά προγράμματα υγείας, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους να επιλέξουν το επίπεδο κάλυψης που ταιριάζει στις ανάγκες τους.

66.765 αιτήσεις έχουν κατατεθεί για Youth Pass

Youth Pass: Οι δικαιούχοι μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν για κρατήσεις σε αεροπορικές ή ακτοπλοϊκές γραμμές, για διαμονή σε ξενοδοχεία ή καταλύματα, για αγορά ηλεκτρονικών βιβλίων, εισιτηρίων σινεμά ή θεάτρου, αλλά και για μουσική ή κάμπινγκ.

Πώς να επιλέξετε σωστά ταξιδιωτική ασφάλιση

Ταξιδιωτική ασφάλιση: Καθώς το ταξιδιωτικό τοπίο γίνεται όλο και πιο απρόβλεπτο, η εξασφάλιση μιας κατάλληλης πολιτικής παραμένει ένα από τα πιο σημαντικά βήματα που μπορεί να κάνει ένας ταξιδιώτης.

Σχεδόν 1 στους 5 Έλληνες σε κίνδυνο φτώχειας

ΕΛΣΤΑΤ: Εφόσον υλοποιηθεί με συνέπεια, το νέο σύστημα αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τη διαφάνεια, τη στόχευση και την αποτελεσματικότητα του κοινωνικού κράτους.

Close Icon