Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ασφάλιση Υγείας

e-ΕΦΚΑ: Mη διαθεσιμότητα ηλεκτρονικών υπηρεσιών την Κυριακή 10/4

e-ΕΦΚΑ: Mη διαθεσιμότητα ηλεκτρονικών υπηρεσιών την Κυριακή 10/4

e-ΕΦΚΑ: Την Κυριακή 10 Απριλίου 2022, μεταξύ των ωρών 10:00 και 12:30, δεν θα είναι διαθέσιμες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες.


Την Κυριακή 10 Απριλίου 2022, μεταξύ των ωρών 10:00 και 12:30, δεν θα είναι διαθέσιμες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, λόγω εργασιών αντικατάστασης μηχανογραφικού εξοπλισμού, όπως ενημερώνει η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ.

e-ΕΦΚΑ: Η ψηφιακή τεχνολογία στο πλευρό του πολίτη

Καθοριστικό, επίσης, ρόλο στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών έχει η λειτουργία του 1555, του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, χωρίς χρέωση και με ελάχιστο χρόνο αναμονής. Μέχρι τώρα, το νέο τηλεφωνικό κέντρο έχει δεχθεί περίπου 400.000 κλήσεις πολιτών, από τις οποίες έχει εξυπηρετηθεί το 96%.

Η προσπάθεια, όμως, για τον οργανωτικό και ψηφιακό μετασχηματισμό του ΕΦΚΑ είναι συνεχής. Εντός του 2022, στον ΕΦΚΑ υλοποιούνται νέες, ή επεκτείνονται υφιστάμενες δράσεις, οι οποίες ενισχύουν περαιτέρω το ψηφιακό προφίλ του οργανισμού και αναβαθμίζουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών. Ειδικότερα, έχουν ήδη δρομολογηθεί οι εξής δράσεις:

  • Καταργείται σταδιακά η ανάγκη τηλεφωνικής επικοινωνίας με φυσικά υποκαταστήματα, καθώς το σύνολο της εξυπηρέτησης των πολιτών θα γίνεται μέσω του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου 1555.

 

  • Αναπτύσσονται 15 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, οι οποίες θα μειώσουν ακόμη περισσότερο την ανάγκη για φυσική παρουσία και αναμονή στα υποκαταστήματα του φορέα. Ήδη κάθε μήνα πραγματοποιούνται περίπου 1,2 εκατομμύρια ηλεκτρονικές συναλλαγές, αποτρέποντας αντίστοιχες μετακινήσεις και περιορίζοντας δραστικά την ταλαιπωρία των πολιτών.

 

  • Ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος του 2021 η συγχώνευση των φυσικών υποκαταστημάτων του ΕΦΚΑ, με σκοπό να δημιουργηθεί σε κάθε νομό μια ενιαία διεύθυνση. Έτσι αποφεύγονται οι περιττές μετακινήσεις, η σύγχυση και η ταλαιπωρία των πολιτών, ενώ βελτιώνεται και ο συντονισμός μεταξύ των υπαλλήλων.

 

  • Καταργούνται σταδιακά οι επισκέψεις στα φυσικά υποκαταστήματα για υπηρεσίες που παρέχονται ηλεκτρονικά. Με τον τρόπο αυτό θα αποσυμφορηθούν ακόμη περισσότερο τα υποκαταστήματα, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των πολιτών που χρειάζεται να εξυπηρετηθούν με φυσική παρουσία, αλλά και την καθημερινότητα των εργαζομένων του ΕΦΚΑ.

 

  • Επεκτείνεται παντού η υπηρεσία myefkalive, μέσω της οποίας οι ασφαλισμένοι εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως, με τηλεδιάσκεψη ή βιντεοκλήση. Η υπηρεσία ξεκίνησε καλύπτοντας αρχικά τους κατοίκους των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων. Σήμερα έχει επεκταθεί και στα νησιά του Ιονίου και του Βορειοανατολικού Αιγαίου, ενώ σταδιακά θα προστεθούν όλες οι περιοχές της Ελλάδας.

 

  • Μονιμοποιείται η υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού, για τις υποθέσεις όπου είναι απαραίτητη η επίσκεψη στα φυσικά υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ. Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί 860.000 ηλεκτρονικά ραντεβού, ενώ από τον Ιούλιο του 2021 τα διαθέσιμα ραντεβού έχουν επεκταθεί από τις δύο εβδομάδες στις πέντε.

 

Παράλληλα με την αναβάθμιση των υπηρεσιών του, παραμένει προτεραιότητα για τον ΕΦΚΑ η επιτάχυνση της εκκαθάρισης των εκκρεμών συντάξεων. Στο πλαίσιο αυτό, έχει τεθεί σε λειτουργία ο Πύργος Ελέγχου, για την παρακολούθηση της πορείας των αιτημάτων συνταξιοδότησης σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, εντός του Νοεμβρίου ανέλαβαν σε πρώτη φάση δράση 179 πιστοποιημένοι ιδιώτες δικηγόροι και λογιστές, προκειμένου να βοηθήσουν ως εξωτερικοί συνεργάτες στην επιτάχυνση της διαδικασίας απονομής συντάξεων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

e-ΕΦΚΑ: Ηλεκτρονικά η καταγγελία για αδήλωτη ή υποδηλωμένη εργασία

Hλεκτρονικά η αίτηση επιδόματος μητρότητας και για τις δικηγόρους-Η διαδικασία

e-ΕΦΚΑ: Νέα ηλεκτρονική υπηρεσία «Έλεγχος ασφαλιστικής ικανότητας μη Μισθωτών»

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Χάρτης πληρωμών για 24-28 Φεβρουαρίου 2025

ΕΦΚΑ ΔΥΠΑ: 2.373.965.473,12 ευρώ θα καταβληθούν σε 4.256.353 δικαιούχους, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων καταβολών του e- ΕΦΚΑ και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης.

3η χρονιά μειώνεται ο ασφαλιστικός κλάδος στο Βιετνάμ

Βιετνάμ: Η αγορά ασφάλισης ζωής στο Βιετνάμ αναμένεται να ανακάμψει ξεκινώντας από το 2026, λόγω της γήρανσης του πληθυσμού, της χαμηλής διείσδυσης των ασφαλίσεων, της αύξησης του εισοδήματος των νοικοκυριών και των ευνοϊκών ρυθμιστικών πρωτοβουλιών.

Η ανεπαρκής αποζημίωση του Medicaid για την τηλεϊατρική αυξάνει τις ελλείψεις προσωπικού

Medicaid: Μελέτη αναδεικνύει την ανησυχία ότι οι πολιτικές επαναχρηματοδότησης τηλεϊατρικής του Medicaid συμβάλλουν στις ελλείψεις προσωπικού σε κλινικές υποστήριξης, ενδεχομένως υπονομεύοντας την προσβασιμότητα και την ποιότητα της φροντίδας για τις χαμηλού εισοδήματος κοινότητες.

Στρατηγική για βελτίωση της φροντίδας και μείωση δαπανών υγείας

Κλίμακα αδυναμίας: Η κλίμακα αδυναμίας, η οποία χρησιμοποιείται για την εκτίμηση της υγείας και της ανθεκτικότητας των ηλικιωμένων, αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο για την ανακούφιση της πίεσης στις κλίνες των νοσοκομείων και τη μείωση του κόστους της υγειονομικής περίθαλψης.

Βοηθά η ανάλυση δεδομένων στην αναγνώριση και πρόληψη κινδύνων στον χώρο εργασίας;

Ανάλυση δεδομένων: Η Υπηρεσία Ασφάλειας και Υγείας στην Εργασία διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στη διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων σε διάφορους κλάδους στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Τι ξεκλειδώνει την 10ετή παραγραφή οφειλών προς τον e-ΕΦΚΑ;

e-ΕΦΚΑ: Το χρονικό περιθώριο που διαθέτει ο e-ΕΦΚΑ για να καταγράψει και να διεκδικήσει την εξόφληση των οφειλόμενων ασφαλιστικών εισφορών περιορίζεται στα 10 έτη, αντί για 20 που ίσχυαν στο παρελθόν.

Χάρτης πληρωμών από 17 έως 21 Φεβρουαρίου

ΕΦΚΑ ΔΥΠΑ: 74.370.000 ευρώ θα καταβληθούν σε 95.813 δικαιούχους, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων καταβολών του e- ΕΦΚΑ και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης.

Close Icon