Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ασφάλιση Υγείας

Ασφάλιση: Η ποιότητα είναι πιο σημαντική από την οικονομία

Ασφάλιση: Η ποιότητα είναι πιο σημαντική από την οικονομία

Ασφάλιση: Περίπου το 28% των συμβούλων είπε ότι οι πελάτες έδωσαν σημασία στην εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, ενώ το 22% εστίασε στην επωνυμία ή τη φήμη του ασφαλιστή. 


Μια μελέτη που διεξήχθη από το The Exeter διαπίστωσε ότι το 43% των συμβούλων αισθάνονταν ότι η ποιότητα των προϊόντων και οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας ήταν περισσότερο σημείο πώλησης, σε σύγκριση με μόλις 31% που είπε ότι ήταν προσιτές. Η δυνατότητα αγοράς πολλαπλών προϊόντων από έναν ασφαλιστή ήταν το τρίτο σημείο πώλησης που αναφέρθηκε περισσότερο, όπως είπε το 30% των συμβούλων, ενώ το 29% είπε ότι ήταν το ιστορικό ζημιών ενός ασφαλιστή.

Περίπου το 28% των συμβούλων είπε ότι οι πελάτες έδωσαν σημασία στην εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, ενώ το 22% εστίασε στην επωνυμία ή τη φήμη του ασφαλιστή. Συνολικά, οι πελάτες φαίνεται να ελκύονται λιγότερο από ορισμένες μάρκες από την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και ευκολία. Όσον αφορά την εμπειρία ενός συμβούλου με ασφαλιστικές εταιρείες, το 30% είπε ότι ήταν το κλειδί να καλύψει πολλαπλές ιατρικές παθήσεις που είχε ένας πελάτης, το 29% είπε ότι η ανταγωνιστική τιμολόγηση και το 26% ανέφερε την ποιότητα του προϊόντος.

Το Exeter ρώτησε συμβούλους για τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν και βρήκε διαφορές ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα. Το ένα τρίτο των συμβούλων ηλικίας μεταξύ 18 και 24 ετών, καθώς και το 38% ηλικίας μεταξύ 25 και 34 ετών, δήλωσαν ότι περίμεναν να αμφισβητηθούν κατά τη διευκρίνιση των αποκλεισμών και των όρων πολιτικής, σε σύγκριση με το 20% των συμβούλων ηλικίας μεταξύ 35 και 40 ετών.

Ένα μεγαλύτερο τμήμα – το 47% – των συμβούλων ηλικίας 35-44 ετών δήλωσε ότι ανησυχεί για την υπέρβαση των αντιλήψεων για το κόστος από το τρίτο των συμβούλων ηλικίας 18-24 ετών και το 31% των συμβούλων ηλικίας 25-34 ετών. Το Έξετερ είπε ότι αυτό έδειξε ότι υπήρχε ένα χάσμα γενεών στην κοινότητα των συμβούλων. Μεταξύ των συμβούλων ηλικίας 55 ετών και άνω, οι μισοί είπαν ότι περίμεναν να αντιμετωπίσουν εμπόδια όταν εξηγούσαν τα οφέλη των μεμονωμένων πολιτικών στους πελάτες και οι μισοί είπαν επίσης ότι αναμένουν προκλήσεις όταν συζητούσαν προϋπάρχουσες ιατρικές καταστάσεις.

Οι μεγαλύτεροι σύμβουλοι ηλικίας 55 ετών και άνω ανησυχούσαν λιγότερο για την αποσαφήνιση των αποκλεισμών και των όρων πολιτικής, με μόλις το 13% να το χαρακτηρίζει ως πρόκληση σε σύγκριση με τον συνολικό μέσο όρο του 30%. Ο Jamie Page, επικεφαλής διανομής προστασίας στο The Exeter, δήλωσε: «Η προσιτή τιμή ήταν από καιρό μια πρόκληση που έπρεπε να ξεπεράσουν οι σύμβουλοι στις συνομιλίες με συμβουλές, και ενώ η τιμή εξακολουθεί να είναι βασικός παράγοντας για τους πελάτες, είναι ενθαρρυντικό να βλέπει κανείς την ποιότητα των προϊόντων να λαμβάνεται περισσότερο υπόψη.

“Όταν ο πελάτης επικεντρώνεται αποκλειστικά στο κόστος, μπορεί να αγοράσει λιγότερο ολοκληρωμένη κάλυψη ή στη χειρότερη περίπτωση, καμία κάλυψη. Καθώς οι πελάτες έχουν αυξημένη εστίαση στην ποιότητα του προϊόντος, οι σύμβουλοι είναι σε καλύτερη θέση να συζητήσουν το εύρος των διαθέσιμων επιλογών για να εξασφαλίσουν ότι η κάλυψη καλύπτει τις ατομικές ανάγκες και τον προϋπολογισμό τους.

“Τα ευρήματα υπογραμμίζουν επίσης τη σημασία της συνεργασίας των ασφαλιστών και των συμβούλων για την κατανόηση των ευρύτερων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν κατά τη διαδικασία παροχής συμβουλών. Αυτό θα βοηθήσει τους ασφαλιστές να παρέχουν μεγαλύτερη υποστήριξη που επιτρέπει στους συμβούλους να αξιοποιούν στο έπακρο κάθε συνομιλία με τον πελάτη.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Το κόστος ασφάλισης υγείας πιέζει τις μικρές επιχειρήσεις στις ΗΠΑ

Η Φινλανδία εξακολουθεί να παραβιάζει το νόμο στην υγεία

Οι ΗΠΑ αναθεωρούν την υγειονομική περίθαλψη του Τραμπ

Κρυφές χρεώσεις στη βρετανική ασφάλιση οχημάτων

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

500 νέες θέσεις πλήρους απασχόλησης στην Υγεία

ΔΥΠΑ: Το πρόγραμμα έχει ως σκοπό την ταχεία ένταξη στην αγορά εργασίας ανέργων με χαμηλό επίπεδο εξειδίκευσης, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη μακροχρόνια ανεργία και στην ανεργία των νέων.

Χάρτης πληρωμών 31 Μαρτίου μέχρι 4 Απριλίου

ΕΦΚΑ ΔΥΠΑ: Αυτή την εβδομάδα θα καταβληθούν 76.800.171 ευρώ σε 120.756 δικαιούχους, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων καταβολών του e-ΕΦΚΑ και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης.

Σε τι ποσό ανέρχεται το δώρο Πάσχα ΔΥΠΑ 2025;

Δώρο Πάσχα ΔΥΠΑ 2025: Οι εργαζόμενοι που απασχολούνται από την 1η Ιανουαρίου έως και την 30ή Απριλίου 2025 δικαιούνται το σύνολο του Δώρου Πάσχα, το οποίο αντιστοιχεί στο 50% του μηνιαίου μισθού τους.

Έως 100.000 ευρώ σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Επιχορήγηση: Εντός της εβδομάδας, αναμένεται η ανακοίνωση για περισσότερους από 5.000 εν δυνάμει δικαιούχους, οι οποίοι θα λάβουν επιχορήγηση έως 60% μέσω του ΕΣΠΑ.

Ξεκίνησε η νέα δράση κατάρτισης ανέργων

ΔΥΠΑ: Το πρόγραμμα αφορά 50.000 ανέργους και υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης - NextGenerationEU.

Close Icon