Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ασφάλιση Υγείας

1555: Αποκτά ιστοσελίδα και εξυπηρετεί πλέον και διαδικτυακά

1555: Αποκτά ιστοσελίδα και εξυπηρετεί πλέον και διαδικτυακά

1555: Δυνατότητα ψηφιακής υποβολής αιτημάτων (ticketing), χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο


Το κύριο χαρακτηριστικό της ιστοσελίδας είναι ο ηλεκτρονικός Οδηγός του Πολίτη μέσω του οποίου οι πολίτες μπορούν:

  • Να συνδέονται και να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
  • Να υποβάλουν προσωποποιημένα αιτήματα ή ερωτήματα (tickets) και να παρακολουθούν την πορεία τους, μέσω προσωπικής θυρίδας/αποθετηρίου απαντήσεων.

 

Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε: «Από την αρχή της λειτουργίας του, είχαμε τονίσει πως το 1555 δεν είναι απλά ένα τηλεφωνικό κέντρο, αλλά ένα ολοκληρωμένο ενιαίο κέντρο εξυπηρέτησης των πολιτών που περιλαμβάνει πολλαπλά κανάλια υποδοχής, διαχείρισης και παρακολούθησης των αιτημάτων τους. Η λειτουργία της ιστοσελίδας 1555.gov.gr και η δυνατότητα που παρέχει για υποβολή προσωποποιημένων αιτημάτων ή ερωτημάτων και παρακολούθησης της πορείας τους, εξυπηρετεί ακριβώς αυτή τη λογική. Ο πολίτης, χωρίς να καλεί στο 1555, μπορεί μέσα από την ιστοσελίδα του να βρίσκει άκρη στο εργασιακό, ασφαλιστικό ή συνταξιοδοτικό ζήτημα που τον απασχολεί.

Οφείλω να υπενθυμίσω πού βρισκόμασταν λίγους μήνες πριν. Από το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων μεταφερθήκαμε σε ένα περιβάλλον άμεσης εξυπηρέτησης, χωρίς ταλαιπωρία και πολύωρες αναμονές. 8 στους 10 πολίτες που χρησιμοποίησαν το 1555 δηλώνουν ότι βρήκαν λύση στο πρόβλημα τους, ενώ οι συνολικές κλήσεις που διεκπεραιώθηκαν ξεπέρασαν το 1,1 εκατομμύριο».

Πώς λειτουργεί η ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων/ερωτημάτων μέσα από το 1555.gov.gr

Η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης εξυπηρέτησης μέσω του Οδηγού του Πολίτη, είναι ιδιαίτερα απλή, ασφαλής και γρήγορη. Ο πολίτης εισέρχεται στην ιστοσελίδα 1555.gov.gr, επιλέγει την υπηρεσία για την οποία θέλει να υποβάλει ερώτημα και στη συνέχεια την ενότητα «Ηλεκτρονικό Ερώτημα». Αφού ταυτοποιηθεί με τους προσωπικούς του κωδικούς Taxisnet, καλείται να δηλώσει τα στοιχεία επικοινωνίας του και να πληκτρολογήσει το ερώτημα ή αίτημά του στο σχετικό πεδίο.

Ανάλογα με το θέμα που τον απασχολεί, ο πολίτης μπορεί να υποβάλει νέο αίτημα ή να ζητήσει διευκρινίσεις και ενημέρωση για την πορεία αιτήματος που έχει ήδη καταθέσει. Μπορεί, επίσης, να επισυνάψει οποιοδήποτε αρχείο κρίνει ότι θα βοηθήσει στη διαχείριση του αιτήματός του.

Κάθε αίτημα που υποβάλλεται με αυτή τη διαδικασία, δρομολογείται αυτόματα στην αρμόδια ομάδα εργασίας του Φορέα (ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ, ΟΠΕΚΑ και λοιπές υπηρεσίες του Υπουργείου), για να το επεξεργαστεί και να το επιλύσει. Ο πολίτης λαμβάνει στο e-mail που έχει δηλώσει το μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης για το ερώτημά του, καθώς και σύνδεσμο που οδηγεί στο προσωπικό του αποθετήριο απαντήσεων. Όταν η επεξεργασία του αιτήματος ολοκληρωθεί, ειδοποιείται μέσω e-mail και λαμβάνει σύνδεσμο μετάβασης στο αποθετήριο, ώστε να ενημερωθεί για την απάντηση του φορέα.

Ο Οδηγός του Πολίτη εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες κατηγορίες και ηλεκτρονικές υπηρεσίες, με σκοπό να καλύψει το σύνολο των εργασιακών, ασφαλιστικών και κοινωνικών θεμάτων που απασχολούν τους πολίτες.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Κατατίθεται απόψε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τον εκσυγχρονισμό του ΕΦΚΑ

e-ΕΦΚΑ: Δράσεις με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών

e-ΕΦΚΑ: Σε πλήρη λειτουργία το 1555-Κίνητρα μπόνους σε εργαζομένους στο τμήμα εξυπηρέτησης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Επιδοτήσεις υγείας ACA: Πώς η λήξη τους θα επηρεάσει δισεκατομμύρια Αμερικανούς;

Επιδοτήσεις υγείας ACA: Εκατομμύρια Αμερικανοί που εξαρτώνται από τις ομοσπονδιακές επιδοτήσεις για να καταστήσουν τα ασφάλιστρα υγείας τους πιο προσιτά, ενδέχεται να αντιμετωπίσουν σημαντική οικονομική επιβάρυνση αν αυτές οι επιδοτήσεις λήξουν.

Ασφαλιστικές εταιρείες υγείας: Πώς ελέγχουν το κόστος μέσω πέντε κοινών τακτικών

Ασφαλιστικές εταιρείες υγείας: Η πλοήγηση στο σύστημα υγειονομικής περίθαλψης μπορεί συχνά να φαίνεται περίπλοκη, ιδιαίτερα όταν οι ασφαλιστικές εταιρείες υγείας χρησιμοποιούν τακτικές που μπορεί να δυσκολεύουν την πρόσβαση στη φροντίδα.

Ασφαλιστικές πολιτικές: Παρεμποδίζουν την αντιμετώπιση της κρίσης ψυχικής υγείας;

Ασφαλιστικές πολιτικές: Παρά την αυξανόμενη ανάγκη για υπηρεσίες ψυχικής υγείας, πολλοί ψυχολόγοι αντιμετωπίζουν σημαντικά εμπόδια για να παρέχουν την απαραίτητη φροντίδα λόγω προβλημάτων με την κάλυψη από ασφαλιστικές εταιρείες.

Κονέκτικατ: Διαγράφει 30 εκατομμύρια δολάρια ιατρικών χρεών για χιλιάδες πολίτες

Κονέκτικατ: Σε μια πρωτοποριακή κίνηση, το Κονέκτικατ ανακοίνωσε ότι θα εξοφλήσει 30 εκατομμύρια δολάρια σε ιατρικά χρέη για τους κατοίκους της πολιτείας, προσφέροντας μια σημαντική βοήθεια σε χιλιάδες άτομα που έχουν αγωνία με τα ανείσπρακτα ιατρικά έξοδα.

Close Icon