Οι ειδικοί λένε ότι η πανδημία COVID-19 επιτάχυνε την υιοθέτηση της ψηφιακής υγείας και της εικονικής φροντίδας προς τα εμπρός για τουλάχιστον τρία χρόνια.
Τεχνολογία υγεία μέλλον: Οι ειδικοί λένε ότι η πανδημία COVID-19 επιτάχυνε την υιοθέτηση της ψηφιακής υγείας και της εικονικής φροντίδας προς τα εμπρός για τουλάχιστον τρία χρόνια. Ο κλάδος έχει εξελιχθεί γρήγορα σε τομείς όπως η τηλε-υγεία, η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη και αυτό θα προκαλέσει μεταβολές που θα επηρεάσουν σημαντικά την αγορά τεχνολογίας. Πολλοί ειδικοί, για παράδειγμα, αναμένουν ότι τα εργαλεία επικοινωνίας και συνεργασίας θα «εκτοξευστούν» το 2021.
Οι λύσεις επόμενης γενιάς για την αντιστοίχιση των ασθενών θα έχουν επίσης μεγάλη ζήτηση καθώς ξεκινούν οι προσπάθειες εμβολιασμού COVID-19, δήλωσε ο Mark LaRow, Διευθύνων Σύμβουλος της Verato. Από τα αναλυτικά στοιχεία έως την τηλε-υγεία έως τον συντονισμό της φροντίδας γύρω από τις δοκιμές και τον εντοπισμό COVID-19, οι πάροχοι ενσωματώνουν περισσότερες πηγές δεδομένων και οι συμβατικές μέθοδοι αντιστοίχισης ασθενών δεν θα αρκούν πλέον.
Τα ενδιαφερόμενα μέρη της υγειονομικής περίθαλψης έβγαλαν τις κρυστάλλινες μπάλες τους και μοιράστηκαν τις σκέψεις τους με σχετικά με τις αλλαγές που θα έρθουν στον τομέα της τεχνολογίας της υγείας το 2021 και πώς θα προσαρμοστούν οι οργανισμοί υγειονομικής περίθαλψης.
- Οι καταναλωτές θα είναι στη θέση του οδηγού το 2021: Ο τρόπος με τον οποίο οι ασθενείς αντιμετωπίζουν την υγειονομική περίθαλψη εξελίσσεται και αυτές οι αλλαγές, που καταλύονται από τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τη νόσο COVID-19 και την τεχνολογία, μεταξύ άλλων επιταχυντών, προκαλούν την αναδιάρθρωση της οικονομικής δυναμικής της υγειονομικής περίθαλψης, σύμφωνα με τον Mary Edwards, πρόεδρο της εταιρείας παροχής υπηρεσιών υγείας στην NTT Data Services.
«Τα επίπεδα προσδοκίας των καταναλωτών γύρω από την εικονική και ψηφιακή υγειονομική περίθαλψη αυξάνονται επίσης και οι επιχειρηματικές διαδικασίες θα αλλάξουν για να ανταποκριθούν σε αυτές τις προσδοκίες. Ως αποτέλεσμα, η τεχνολογία θα βοηθήσει τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης να ανταποκριθούν στα νέα επίπεδα προσδοκίας του «ψηφιακού» στις προσφορές υγειονομικής περίθαλψης και οι καταναλωτές θα πάρουν τη θέση του οδηγού στα δικά τους ταξίδια υγείας », είπε.
Οι οργανισμοί υγειονομικής περίθαλψης θα ωθηθούν να αξιοποιήσουν την τεχνολογία για να υποστηρίξουν τους ασθενείς καθώς κάνουν την καθημερινή τους ζωή, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης των κοινωνικών καθοριστικών παραγόντων της υγείας, σύμφωνα με τη Susan Collins, παγκόσμια επικεφαλής υγειονομικής περίθαλψης του Twilio. «Οι ασθενείς αναμένουν ότι οι εμπειρίες τους θα εξατομικευτούν και θα προσαρμοστούν στις προτιμήσεις και τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις τους», δήλωσε ο Collins.
“Η ευκαιρία να αξιοποιήσουμε τεχνολογίες όπως έξυπνες συσκευές, μηχανική εκμάθηση και ενορχηστρωμένα εργαλεία επικοινωνιών omni channel επιτρέπουν τέτοιου είδους προσαρμοσμένη εμπειρία να παραδοθεί σε κλίμακα με λογικό κόστος, δημιουργώντας την ευκαιρία για μια πολύ πιο προληπτική προσέγγιση στη διαχείριση της υγείας ως συνέχεια της φροντίδας παρά μια αντιδραστική, εμπειρία συναλλαγής που ήταν κοινή στο παρελθόν », είπε.
- Οι υπηρεσίες εικονικής φροντίδας θα επεκταθούν, αλλά θα υπάρξουν κίνδυνοι: Οι αποζημιώσεις για εικονική φροντίδα πιθανότατα θα επεκταθούν έως το 2021, καθώς ένα νέο υβριδικό μοντέλο που συνδυάζει check-in telehealth και προσωπικές επισκέψεις θα γίνει ο κανόνας, σύμφωνα με τον Baha Zeidan, Διευθύνων Σύμβουλος της Azalea Health.
«Παρόλο που ξεκίνησε με εφάπαξ check-in ή εικονική καθοδήγηση ψυχικής υγείας, το 2021 θα δει τη συνεχιζόμενη αύξηση στη χρήση και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών εικονικής φροντίδας κάποτε θεωρούταν ότι ήταν προσωπικά μόνο όπως η μητρότητα, ο τοκετός, η παιδιατρική και ακόμη και διδασκαλία », είπε ο διευθύνων σύμβουλος του Cleo Sarahjane Sacchetti.
«Οι εργοδότες παρατηρούν αυτή τη μετατόπιση με 32% που δείχνει ότι οι διευρυμένες εικονικές υπηρεσίες υγείας είναι κορυφαία προτεραιότητα και αυτός ο αριθμός θα αυξηθεί γρήγορα καθώς οι εργοδότες προσπαθούν να προσφέρουν ευέλικτα και βολικά οφέλη για την υποστήριξη των εργαζομένων και για την αύξηση της παραγωγικότητας», είπε.
Υπάρχει όμως ένα μειονέκτημα στην ταχεία μετάβαση στην εικονική φροντίδα. Το 2021 θα δει τα πρώτα δείγματα ιατρικής κακής πρακτικής που σχετίζονται με το COVID-19, προβλέπει ο Bob White, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της The Doctors Company.
«Για μήνες, οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης βρίσκονται σε κατάσταση κρίσης καθώς αντιμετώπισαν τις προκλήσεις της πανδημίας. Καθώς διαμορφώνονται νέες μορφές φροντίδας, είναι βέβαιο ότι οι αξιώσεις που σχετίζονται με το COVID βρίσκονται επίσης στον ορίζοντα », είπε.
- Τα μετρητά θα συνεχίσουν να ρέουν στην ψηφιακή υγεία: Κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, η βιομηχανία συγκέντρωσε εισροή δημόσιων και ιδιωτικών επενδύσεων σε επίπεδο που ο κλάδος δεν έχει δει πριν.
Η πανδημία ανάγκασε μη ψηφιακά εγγενείς εταιρείες να αναπτύξουν γρήγορα την ικανότητα φροντίδας των ασθενών μέσω ψηφιακών μέσων και αυτοί οι παράγοντες αύξησαν την αξία των εταιρειών που παρέχουν αυτές τις υπηρεσίες, οδηγώντας σε συμφωνίες όπως η συγχώνευση Livongo / Teledoc και η αρχική δημόσια προσφορά Amwell , σύμφωνα με τον Jami Doucette, πρόεδρο της Premise Health. “Θα δούμε μια επιτάχυνση των τάσεων του 2020 στη ροή διαπραγματεύσεων, όπως τα M&A και τα IPO για ποιοτικά περιουσιακά στοιχεία θα είναι σπάνια και ανταγωνιστικά, αυξάνοντας την αποτίμηση”, είπε.
Ταυτόχρονα, οι ψηφιακές εταιρείες υγείας θα γίνουν πιο ολοκληρωμένες και όχι θα εστιάσουν σε ένα μόνο πρόβλημα υγείας. Σε τομείς όπως η υγεία των γυναικών, ο αναλυτής της CB Insights Ja Lee πιστεύει ότι οι εταιρείες τεχνολογίας θα ακολουθήσουν μια πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση εστιάζοντας σε θέματα όπως η εμμηνόπαυση και η σχέση με άλλες χρόνιες παθήσεις.
- Το 2021 θα είναι καθοριστικής σημασίας για τη μηχανική μάθηση και την τεχνητή νοημοσύνη: Η βιομηχανία έχει ακούσει για την πρόοδο της τεχνητής νοημοσύνης για χρόνια, αλλά το 2021, η υγειονομική περίθαλψη θα αρχίσει να βλέπει τα οφέλη της μηχανικής μάθησης σε λύσεις που είναι εξαιρετικά επεκτάσιμες, προβλέπει ο Tom Knight, CEO της Invistics.
Η νέα τεχνολογία που χρηματοδοτείται από τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας (NIH), για παράδειγμα, μπορεί να εντοπίσει και να διορθώσει πολλά προβλήματα με τη χορήγηση φαρμάκων, ενώ βοηθά στην αύξηση των εσόδων από νοσοκομεία κατά εκατομμύρια δολάρια ετησίως, δήλωσε ο Knight.
Οι πάροχοι αποδέχονται όλο και περισσότερο τον ρόλο της AI στην ιατρική και την ικανότητα να εντοπίζουν αλληλουχίες και τάσεις στα δεδομένα που δεν μπορούν οι άνθρωποι », δήλωσε ο Yann Fleureau, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Καρδιολογίας
Η Kimberly Powell, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της NVIDIA Healthcare, προβλέπει ότι τα νοσοκομεία θα γίνουν «πιο έξυπνα». Παρόμοια με την εμπειρία στο σπίτι, τα έξυπνα ηχεία και οι έξυπνες κάμερες θα βοηθήσουν στην αυτοματοποίηση και την ενημέρωση των δραστηριοτήτων. Η τεχνολογία, όταν χρησιμοποιείται σε νοσοκομεία, θα βοηθήσει στην κλιμάκωση του έργου των νοσοκόμων στις πρώτες γραμμές, στην αύξηση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας και στην παροχή εικονικής παρακολούθησης των ασθενών για την πρόβλεψη και την πρόληψη των ανεπιθύμητων ενεργειών των ασθενών, δήλωσε ο Powell.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube