Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Τεχνολογία

Συμμόρφωση ασθενών: Πώς βελτιώνεται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου;

Συμμόρφωση ασθενών: Πώς βελτιώνεται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου;

Συμμόρφωση ασθενών: Οι προτιμήσεις των ασθενών επηρεάζουν σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουν πληροφορίες και αλληλεπιδρούν με τους γιατρούς τους.


Ο άβολος προγραμματισμός ραντεβού και οι απογοητευτικές εμπειρίες τηλεφωνικών κέντρων μπορούν να οδηγήσουν τους ασθενείς να αναζητήσουν περίθαλψη αλλού. Όταν οι ασθενείς αντιμετωπίζουν μεγάλους χρόνους αναμονής, μπερδεμένα αυτοματοποιημένα συστήματα ή μη εξυπηρετικό προσωπικό, η απογοήτευσή τους μπορεί να τους οδηγήσει να στραφούν σε διαφορετικό πάροχο υγειονομικής περίθαλψης που προσφέρει μια πιο ομαλή και αποτελεσματική εμπειρία.

Αναγνωρίζοντας αυτό, οι ηγέτες της υγειονομικής περίθαλψης επενδύουν ολοένα και περισσότερο σε τεχνολογίες και στρατηγικές για τη βελτίωση της εμπειρίας των ασθενών. Αυτό περιλαμβάνει την εφαρμογή εύχρηστων συστημάτων διαδικτυακών ραντεβού και τη βελτίωση των λειτουργιών του τηλεφωνικού κέντρου.

Επιπλέον, ορισμένοι οργανισμοί ενσωματώνουν την τεχνητή νοημοσύνη σε υπάρχουσες πλατφόρμες για να προβλέψουν τις ανάγκες των ασθενών και να εξορθολογίσουν τις διαδικασίες. Για παράδειγμα, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιστοποιήσει τον προγραμματισμό των ραντεβού προβλέποντας μη εμφανίσεις και προσαρμόζοντας ανάλογα χρονοδιαγράμματα ή να παρέχει εικονικούς βοηθούς για να βοηθήσει τους ασθενείς να περιηγηθούν πιο αποτελεσματικά στις επιλογές υγειονομικής περίθαλψης.

Οι προτιμήσεις των ασθενών επηρεάζουν σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουν πληροφορίες και αλληλεπιδρούν με τους γιατρούς τους. Είναι σημαντικό για τους οργανισμούς υγειονομικής περίθαλψης να λάβουν υπόψη αυτές τις προτιμήσεις. Για παράδειγμα, ορισμένοι ασθενείς μπορεί να προτιμούν την ευκολία του γραπτού μηνύματος από την πλοήγηση σε έναν ιστότοπο, ενώ άλλοι μπορεί να εκτιμούν την προσωπική σύνδεση και τη διαβεβαίωση που προέρχεται από την απευθείας ομιλία με έναν πράκτορα μέσω τηλεφώνου.

Εστιάζοντας σε αυτές τις βελτιώσεις, οι οργανισμοί υγειονομικής περίθαλψης στοχεύουν όχι μόνο να διατηρήσουν τους τρέχοντες ασθενείς τους αλλά και να προσελκύσουν νέους προσφέροντας μια ανώτερη εμπειρία στους ασθενείς. Αυτή η προληπτική προσέγγιση μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη ικανοποίηση των ασθενών, καλύτερα αποτελέσματα υγείας και, τελικά, ισχυρότερη φήμη στην ανταγωνιστική αγορά υγειονομικής περίθαλψης.

Ενίσχυση της εμπειρίας του ασθενούς

Ένα σύστημα υγείας που εδρεύει στο Ουισκόνσιν είχε ως στόχο να επαναπροσδιορίσει την εμπειρία του ασθενούς, αντιμετωπίζοντας παράλληλα μεγάλους χρόνους αναμονής και εγκαταλειμμένες κλήσεις στο κέντρο επαφής του. Το πρώτο βήμα περιελάμβανε ενσυναίσθηση με τις εμπειρίες των ασθενών. Για να το πετύχει αυτό, το σύστημα υγείας εφάρμοσε τη χαρτογράφηση ταξιδιού ασθενών για την καλύτερη κατανόηση και πρόβλεψη των αναγκών των ασθενών σε κάθε στάδιο αλληλεπίδρασης. Αυτή η άσκηση βοήθησε στον εντοπισμό σημείων πόνου και ευκαιριών βελτίωσης, επιτρέποντας στον οργανισμό να θέσει ένα σαφές όραμα και κατευθυντήριες αρχές για την πρωτοβουλία του.

Ένας βασικός στόχος ήταν η παροχή μιας πολυκαναλικής εμπειρίας που προσέλκυσε τους ασθενείς σύμφωνα με τις προτιμήσεις επικοινωνίας τους, ενώ παράλληλα πρόσθεσε επιλογές αυτοεξυπηρέτησης μέσω ενός chatbot και ενός έξυπνου φωνητικού βοηθού. Επιπλέον, το σύστημα υγείας εντόπισε πολλές ευκαιρίες για να ενισχύσει τις εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις και να αποτρέψει τους ασθενείς από το να επαναληφθούν.

Με βάση την εκτεταμένη εμπειρία του CDW στις λειτουργίες των κέντρων επαφής, συγκροτήθηκε μια ομάδα για να βοηθήσει το σύστημα υγείας στην ανάπτυξη της πλατφόρμας του. Η νέα λύση θα προσφέρει στους ασθενείς μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία και θα εξοπλίσει τους πράκτορες με περισσότερες πληροφορίες, επιτρέποντάς τους να ελέγχουν την ταυτότητα των ασθενών χωρίς επανάληψη. Οι ενσωματώσεις με τον ηλεκτρονικό φάκελο υγείας του συστήματος υγείας θα επιτρέψουν την αποστολή υπενθυμίσεων ραντεβού και πληρωμής λογαριασμών μέσω μηνυμάτων κειμένου.

Μετά την εφαρμογή, το σύστημα υγείας εντόπισε αρκετές βασικές μετρήσεις για να μετρήσει την επιτυχία της βελτιωμένης ροής εργασιών του. Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους: Οι εγκαταλειμμένες κλήσεις είναι πλέον κάτω από το 5%, το 80% των κλήσεων απαντώνται εντός 30 δευτερολέπτων και περισσότερο από το 20% των αλληλεπιδράσεων διεκπεραιώνονται μέσω αυτοεξυπηρέτησης.

Αυτή η επιτυχία μπορεί να χρησιμεύσει ως πρότυπο για άλλους οργανισμούς υγειονομικής περίθαλψης, ειδικά αυτούς που στοχεύουν στη βελτίωση της εμπειρίας του ασθενούς. Η επίτευξη βελτιστοποίησης ροής εργασιών στην υγειονομική περίθαλψη δεν απαιτεί πάντα την πιο πρόσφατη τεχνολογία. Αντίθετα, συχνά περιλαμβάνει τη βελτίωση και τη βελτιστοποίηση των υπαρχόντων συστημάτων ώστε να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Oι γιατροί σύντομα θα χρησιμοποιούν την AI για να μειώσουν τον φόρτο εργασίας

Προβλήματα πρόσβασης: Ανισότητες στην υγειονομική περίθαλψη για ασθενείς με καρδιακή ανεπάρκεια

Η Κένυα θα δημιουργήσει ένα σύστημα δημόσιας τεχνολογίας υγείας 815 εκατομμυρίων δολαρίων

Πώς η αρχιτεκτονική μικροϋπηρεσιών επηρεάζει τους οργανισμούς υγειονομικής περίθαλψης;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νέες μέθοδοι αναπαραγωγής: Ελπίδα ή ρίσκο για το γενετικό μέλλον;

Νέες μέθοδοι αναπαραγωγής: Οι τεχνολογίες υποβοηθούμενης αναπαραγωγής έχουν μεταμορφώσει τον τομέα της αναπαραγωγής, προσφέροντας λύσεις σε προβλήματα υπογονιμότητας και γενετικών διαταραχών.

Φτηνό πρόσθετο εισπνευστήρα: Μειώνει τις κρίσεις άσθματος με χαμηλότερο κόστος

Φτηνό πρόσθετο εισπνευστήρα: Οι εισπνευστήρες αποτελούν τη βάση της διαχείρισης του άσθματος. Πρόσφατη έρευνα έχει δείξει υποσχόμενα αποτελέσματα για ένα φτηνό και απλό πρόσθετο θεραπευτικό μέσο που θα μπορούσε να αλλάξει τη φροντίδα του άσθματος.

AI chatbots: Γιατί παρουσιάζουν σημάδια ήπιας γνωστικής εξασθένησης;

AI chatbots: Οι νευρολόγοι είναι απίθανο να αντικατασταθούν σύντομα από μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, αλλά σύντομα μπορεί να θεραπεύουν νέους εικονικούς ασθενείς – μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης που παρουσιάζουν γνωστική εξασθένηση

Αντιμικροβιακά υλικά: Η καινοτομία που αντικαθιστά τους παραδοσιακούς καθετήρες

Αντιμικροβιακά υλικά: Οι ερευνητές εστιάζουν στην ανάπτυξη καινοτόμων υλικών προσθετικής, τα οποία θα μπορούσαν να βελτιώσουν την ασφάλεια των καθετήρων και να μειώσουν τους κινδύνους λοιμώξεων

Ελκώδης κολίτιδα: Πώς η ηλεκτρική διέγερση του αυτιού προσφέρει νέα ελπίδα

Ελκώδης κολίτιδα: Μια επαναστατική μελέτη έχει δείξει ότι η ηλεκτρική διέγερση των αυτιών μπορεί να προσφέρει μια νέα, μη επεμβατική προσέγγιση για τη θεραπεία της ελκώδους κολίτιδας, μιας χρόνιας φλεγμονώδους νόσου του εντέρου.

Απώλεια ακοής: Μπορεί να επιταχύνει τη γνωστική παρακμή και την άνοια;

Απώλεια ακοής: Η σύνδεση μεταξύ απώλειας ακοής και γνωστικής παρακμής δεν είναι απλώς θεωρητική, αλλά έχει επιβεβαιωθεί από επιστημονικές μελέτες που δείχνουν ότι η αχρησιμοποίητη ακουστική ικανότητα μπορεί να οδηγήσει σε διάφορες γνωστικές διαταραχές.

Close Icon