Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Τεχνολογία

Social media: 1/3 των νεαρών στις ΗΠΑ συμβουλεύονται το TikTok πριν τον γιατρό

Social media: 1/3 των νεαρών στις ΗΠΑ συμβουλεύονται το TikTok πριν τον γιατρό

Social media: Το ένα τρίτο των χρηστών Gen Z πηγαίνουν πρώτα στο TikTok πριν συμβουλευτούν έναν γιατρό. Περίπου το 44% έχει την ίδια συνήθεια στο YouTube.


Το TikTok, το YouTube & άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων δεν χρησιμοποιούνται μόνο για ψυχαγωγία. Οι χρήστες του διαδικτύου, ιδιαίτερα οι νέοι, έχουν συνηθίσει να κατευθύνονται σε τέτοια δίκτυα αναζητώντας συμβουλές υγείας. Το ένα τρίτο των χρηστών Gen Z πηγαίνουν πρώτα στο TikTok πριν συμβουλευτούν έναν γιατρό. Περίπου το 44% έχει την ίδια συνήθεια στο YouTube, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη.

Με βάση ένα δείγμα 2.000 ενηλίκων στις ΗΠΑ, το CharityRx, μια εκπτωτική υπηρεσία σε επιλεγμένα φαρμακεία, διεξήγαγε μια μελέτη για να κατανοήσει πώς μαθαίνουν οι Αμερικανοί για θέματα υγείας και σε ποιες πηγές απευθύνονται πρώτα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα:

  • το 65% των Αμερικανών που συμμετείχαν στην έρευνα στράφηκαν πρώτα στην Google πριν συμβουλευτούν τον γιατρό τους,
  • ενώ το 33% πηγαίνει πρώτα στο YouTube,
  • και ένας στους πέντε Αμερικανούς δίνει προτεραιότητα στο TikTok,
  • το 44% των ερωτηθέντων της Generation Z στρέφεται στο YouTube,
  • και το 33% στο TikTok.

Σε σύγκριση με την παλαιότερη γενιά, είναι λιγότερο διατεθειμένοι να συμβουλευτούν πρώτα την Google με μόλις το 27% να το κάνει. Οι παλαιότερες γενιές είναι πιο πιθανό να κατευθυνθούν προς την Google, με το 32% των Millennials, το 36% της Generation X και το 36% των Baby Boomers να το κάνουν. Εν τω μεταξύ, το 39% των Millennials, το 30% των Gen Xers και το 21% των Baby Boomers πηγαίνουν στο YouTube σε σύγκριση με το 26% των Millennials, το 14% του Gen X και το 4% των Baby Boomers που επισκέπτονται το TikTok σε τέτοιες περιπτώσεις.

Γιατί λοιπόν οι νέοι είναι πιο άνετοι να συμβουλεύονται influencers παρά με επαγγελματίες υγείας; Εάν η πλειονότητα, το 55%, αναφέρει την ιατρική διαπίστευση ή την πιστοποίηση ως τον λόγο που εμπιστεύεται τους δημιουργούς στα κοινωνικά δίκτυα, το 40% λέει ότι τα χρόνια εμπειρίας των influencers είναι ένας παράγοντας, το 26% αναφέρει τη συνάφεια με μια κοινή εμπειρία και το 22% πιστεύει ότι το γεγονός που θεραπεύτηκαν από μια ορισμένη κατάσταση τους κάνουν αξιόπιστους.

Ωστόσο, υπάρχουν διαφορές ανάλογα με την εν λόγω κατάσταση. Το πενήντα πέντε τοις εκατό των χρηστών της Generation Z αναζητούν πληροφορίες σχετικά με το άγχος έναντι του 16% των Boomers:

  • Η κατάθλιψη είναι το ιατρικό ζήτημα που αναζητούν περισσότερο οι νέοι (49%),
  • ακολουθούμενη από το χάπι της επόμενης μέρας (20%),
  • την απώλεια βάρους (44%),
  • και την Covid-19 (17%).

Ωστόσο, οι Αμερικανοί λένε ότι εμπιστεύονται τους influencers και τις διασημότητες πολύ λιγότερο από τους γιατρούς με μόλις το 17% να λέει το αντίθετο. Και ενώ οι μισοί από τους ερωτηθέντες παραδέχονται ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ένα φάρμακο ή ένα συμπλήρωμα εάν το συστήσει μια διασημότητα, η συντριπτική πλειοψηφία (89%) αναγνωρίζει ότι οι παράγοντες επιρροής συμβάλλουν στην παραπληροφόρηση στον τομέα της υγείας και το 36% δεν εμπιστεύεται τις συμβουλές τους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς μπορούν τα social media να βοηθήσουν στην μελέτη για την βελτίωση της μνήμης;

Twitch: Αναφορές για παιδόφιλους στην δημοφιλή πλατφόρμα

Επιπτώσεις της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ψυχική υγεία

Πώς οι έφηβοι εκφοβίζουν τον εαυτό τους στον κυβερνοχώρο;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τρισδιάστατα αιμοφόρα αγγεία και ανθρώπινα όργανα

3D printing: Η σύγχρονη ιατρική χρησιμοποιεί τρισδιάστατη εκτύπωση για να δημιουργήσει σκληρά εμφυτεύματα όπως κρανιακές πλάκες και αρθρώσεις ισχίου, προθέσεις άκρων και ιατρικές συσκευές. 

Νέο AI μοντέλο πρόβλεψης της κατάθλιψης

Social media: Η ανάλυση δεδομένων από social media μπορεί να ενσωματώσει επίσης παράγοντες όπως η κοινωνική υποστήριξη, οι διαπροσωπικές σχέσεις και οι αλλαγές στη συμπεριφορά, προσφέροντας μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της ψυχικής υγείας ενός ατόμου.

Επανάσταση στη διάγνωση διαταραχών ύπνου με σύγχρονη τεχνολογία

Έξυπνες πυτζάμες: Οι παραδοσιακές μέθοδοι διάγνωσης και παρακολούθησης των διαταραχών ύπνου συχνά απαιτούν δαπανηρές μελέτες ύπνου σε εργαστήρια. Ωστόσο, μια καινοτόμος ανακάλυψη μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που παρακολουθούμε τον ύπνο.

Η χρήση φωτός και βαφών ενδυναμώνει τη θεραπεία του καρκίνου;

Φωτοδυναμική θεραπεία: Μια νέα προσέγγιση στη θεραπεία του καρκίνου αναδύεται με την ανάπτυξη βαφών που ενεργοποιούνται από το φως και οι οποίες δείχνουν υποσχέσεις στο να στοχεύουν και να καταστρέφουν τα καρκινικά κύτταρα.

Νέο τεστ αίματος αλλάζει την πρόγνωση και τη διαχείριση της προεκλαμψίας;

Προεκλαμψία: Ερευνητές παρουσίασαν πρόσφατα ένα νέο τεστ αίματος που χρησιμοποιεί το ελεύθερο κυτταρικό DNA που αποβάλλεται από τον πλακούντα για να προβλέψει με ακρίβεια την εμφάνιση της προεκλαμψίας.

Πώς το AI προβλέπει τα ψυχολογικά συμπτώματα των καρκινοπαθών 

AI: Συνολικά, η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για την πρόβλεψη ψυχολογικών συμπτωμάτων στους καρκινοπαθείς προσφέρει ελπίδα για μια πιο ολιστική προσέγγιση στην αντιμετώπιση της νόσου, αναγνωρίζοντας τη σημασία της ψυχικής υγείας στη συνολική θεραπεία των ασθενών.

Τεστ ανιχνεύει έγκαιρα καρκίνο πνεύμονα σε ασθενείς υψηλού κινδύνου 

Καρκίνος πνεύμονα: Ο ασθενής εισέρχεται σε ένα μηχάνημα αξονικής τομογραφίας και η διαδικασία διαρκεί μόλις λίγα λεπτά. Οι εικόνες που λαμβάνονται επιτρέπουν στους γιατρούς να ανιχνεύσουν τυχόν ανωμαλίες ή όγκους στους πνεύμονες σε πολύ πρώιμο στάδιο, γεγονός που διευκολύνει την έγκαιρη παρέμβαση.

Βοηθά η εικονική πραγματικότητα τους ασθενείς με εγκεφαλικό να ανακάμψουν ταχύτερα;

Εικονική πραγματικότητα: Η αποκατάσταση μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο είναι μια κρίσιμη διαδικασία που βοηθά τους ασθενείς να ανακτήσουν τις χαμένες κινητικές λειτουργίες και να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους.

Close Icon