της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή
Η εστίαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό στην υγειονομική περίθαλψη σημαίνει ότι η πλειοψηφία των εμπιστευτικών υπηρεσιών του NHS διαθέτει τώρα συστήματα EPR – αλλά τώρα πρέπει να ενσωματώσουν πλήρως τα διαθέσιμα ψηφιακά εργαλεία.
Ο Neil Laycock, Διευθύνων Σύμβουλος της Υγειονομικής περίθαλψης στο Servelec , συζητά με την εισήγηση του Mark Davison, Διευθυντή Πληροφοριών στο Berkshire Healthcare NHS Foundation Trust, τα σημεία των ενσωματώσεων του συστήματος και γιατί οι πάροχοι τεχνολογίας πρέπει να είναι πιο ανοιχτοί στη συνεργασία για να δημιουργήσουν μια πιο φιλική προς το χρήστη υπηρεσία για καταπιστεύματα. Το ηλεκτρονικό σύστημα εγγραφής ασθενών (συστήματα EPR) χρησιμοποιείται για την καταγραφή και παρακολούθηση των δεδομένων ασθενών. Αλλά είναι πραγματικά η κορυφή του παγόβουνου για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της υγειονομικής περίθαλψης από την άποψη των δυνατοτήτων που τα συστήματα αυτά πρέπει να μετατρέψουν την αποθήκευση και την ανταλλαγή πληροφοριών για τους ασθενείς – όχι μόνο για καλύτερη αποτελεσματικότητα στο NHS αλλά και για καλύτερη και ασφαλέστερη περίθαλψη των ασθενών.
Πολύ λίγες εταιρείες εμπιστεύτηκαν την πλήρη αξιοποίηση του πλήρους διαθέσιμου ψηφιακού εργαλείου – που απέχουν από την περαιτέρω ανάπτυξη των συστημάτων τους EPR σε μια πλήρως λειτουργική πύλη, επειδή οι πάροχοι τεχνολογίας είναι συχνά ανήσυχοι να συνεργαστούν.
Η ομαδική εργασία κάνει την ψηφιακή μετατροπή στην εργασία της υγειονομικής περίθαλψης
Είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί οι πάροχοι τεχνολογίας έχουν πέσει στην παγίδα της εργασίας σε σιλό – δεν επιθυμούν να συνεργαστούν με άλλους προμηθευτές για να συνδέσουν τα κενά στα συστήματα τους, από φόβο μήπως χάσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα. Αλλά το γεγονός είναι ότι τα συστήματα EPR θα ήταν πολύ πιο αποτελεσματικά εάν οι πάροχοι τεχνολογίας συνεργάζονταν για την εφαρμογή νέων εργαλείων.
Θα μπορούσε να προστεθεί ένα ψηφιακό εργαλείο υπαγόρευσης ή λύσεις κινητής τεχνολογίας, προσφέροντας στους επαγγελματίες μεγαλύτερη ευελιξία καθώς κάνουν τους καθημερινούς γύρους. Από την πλευρά του ασθενούς, μια ενισχυμένη πύλη, η οποία όχι μόνο προσφέρει την δυνατότητα κράτησης ή ακύρωσης ραντεβού, αλλά και επιτρέπει στους ασθενείς να έχουν πρόσβαση στα δικά τους αρχεία όπως εφαρμόζονται από ορισμένες εταιρείες καταπιστευμάτων, θα πρέπει σίγουρα να είναι καθολικά και εύκολα διαθέσιμα.
Ένας από τους κύριους φραγμούς σε αυτό είναι το γεγονός ότι τα συστήματα EPR δεν ενσωματώνονται με λύσεις εταίρων εύκολα. Αυτό είναι εξαιρετικά απογοητευτικό για τις εμπιστοσύνη, καθώς ενημερώνονται για τις δυνατότητες καινοτόμων ενοποιήσεων, αλλά δεν έχουν εύκολη πρόσβαση σε εργαλεία που θα μπορούσαν να βελτιώσουν σημαντικά τη ροή εργασίας τους.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube