Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Τεχνολογία

Σαρώνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ύποπτες διαφημίσεις σε παιδιά

Σαρώνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ύποπτες διαφημίσεις σε παιδιά

Οι παρατηρητές υποσχέθηκαν να περιορίσουν δραστικά τις διαφημίσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που προωθούν το αλκοόλ, τα τυχερά παιχνίδια και τα πρόχειρα φαγητά στα παιδιά. Η Υπηρεσία Προτύπων Διαφήμισης έχει παρουσιάσει ένα νέο σχέδιο για να σταματήσουν οι διαφημίσεις να κατακλύζουν τα τηλέφωνα και τα tablet των παιδιών στη Μεγάλη Βρετανία.

Η ρυθμιστική αρχή εξετάζει διάφορες νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένης της AI, για να αντιμετωπίσει μια νέα εποχή πειστικών και εξατομικευμένων διαφημίσεων στο διαδίκτυο. Ο Guy Parker, διευθύνων σύμβουλος της ρυθμιστικής αρχής των διαφημίσεων, κάλεσε τις εταιρίες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης να κάνουν περισσότερα για την προστασία των παιδιών.

Το ήμισυ των παιδιών ηλικίας 11 και 12 ετών έχει κοινωνική εικόνα των μέσων μαζικής ενημέρωσης, παρότι η ελάχιστη ηλικία των περισσότερων πλατφορμών είναι 13, σύμφωνα με έρευνα της ρυθμιστικής αρχής Ofcom. Πολλοί βρίσκονται στην ηλικία τους για πρόσβαση στις πλατφόρμες, εκθέτοντάς τους σε διαφημίσεις που απευθύνονται αποκλειστικά σε ενήλικες.

Ο κ. Parker δήλωσε: «Το online είναι ήδη πάνω από το ήμισυ των κανονισμών μας, αλλά κάνουμε περισσότερη δουλειά για να γίνουν περαιτέρω βήματα προς τη φιλοδοξία μας να κάνουμε κάθε διαφήμιση στο Ηνωμένο Βασίλειο μια υπεύθυνη διαφήμιση. «Ο καθένας μιλάει για online ζημιές που σκέφτομαι εγώ και όλοι οι άλλοι πρέπει να διαλυθούν. Έχουμε ρυθμίσει σε απευθείας σύνδεση και αυτή η στρατηγική είναι για να προοδεύσουμε στη ρύθμιση του διαδικτύου.

«Το άλλο μέρος είναι ότι οι διαφημίσεις που βλέπουν τα παιδιά είναι σωστά στοχοθετημένες, γιατί συχνά τα παιδιά όταν είναι 11 ή 12 θα παρέχουν μια ανακριβή ηλικία για να μπουν σε πλατφόρμες όπως το Instagram και το Snapchat. «Και έτσι η πλατφόρμα σκέφτονται ότι είναι μεγαλύτερα από ό, τι είναι και τότε ο κίνδυνος είναι ότι στη συνέχεια προβάλλονται διαφημίσεις για προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα.

«Είναι προφανές ότι οι διαφημιστές που κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές για το πώς στοχεύουν τις διαφημίσεις τους. «Χρειαζόμαστε πραγματικά διαφημιστές και παρόχους κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για να κάνουν το σωστό.” Οι εξελίξεις στο μάρκετινγκ στο διαδίκτυο σημαίνουν τώρα διαφημίσεις με βάση την ηλικία, το φύλο, την τοποθεσία και το ιστορικό του διαδικτύου.  Ο τεράστιος όγκος περιεχομένου σε απευθείας σύνδεση μάρκετινγκ σημαίνει ότι η ASA δεν μπορεί πλέον να βασίζεται σε φυσικούς ελέγχους και αναφορές από το κοινό. Ο ρυθμιστής δήλωσε ότι σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το AI για να σαρώσει το υλικό για ψευδείς ισχυρισμούς ή τη στόχευση παιδιών με υλικά που απευθύνονται σε ενήλικες.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Σύνδρομο Down: Τεχνολογικά επιτεύγματα σε σχέση με το σύνδρομο Down

Προσομοιώσεις VR και AR βοηθούν στη διαχείριση του άγχους

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Παγκόσμια θεραπεία τηλεϊατρικής για την άνοια

Οι κλινικοί γιατροί βοήθησαν τους ανθρώπους να αναπτύξουν στρατηγικές και σχέδια που θα μπορούσαν να τους βοηθήσουν να μειώσουν τα εμπόδια στην επικοινωνία τώρα και στο μέλλον.

Δόντια εργαστηρίου μπορεί να αντικαταστήσουν τα σφραγίσματα

Σφραγίσματα: Έχοντας δημιουργήσει με επιτυχία το περιβάλλον που απαιτείται για την ανάπτυξη των δοντιών, οι επιστήμονες βρίσκονται τώρα αντιμέτωποι με την πρόκληση να τα μεταφέρουν από το εργαστήριο στο στόμα των ασθενών.

Πόσο αξιόπιστη είναι η βαθμολογία σας στο fitness tracker;

Fitness tracker: Το πρόβλημα είναι όταν αντιμετωπίζουμε την ημερήσια βαθμολογία ως οριστικό μέτρο υγείας. Δεν είναι διάγνωση και δεν αντικατοπτρίζει πάντα αυτό που πραγματικά συμβαίνει μέσα στο σώμα σας.

Close Icon