Ψηφιακή υγεία:
Η πανδημία έχει κάνει σημαντικές βελτιώσεις στις υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης. Οι επαγγελματίες του κλάδου χρειάστηκε να στραφούν από τους συμβατικούς σε τρόπους τεχνολογίας αιχμής αυξάνοντας παράλληλα τη βιομηχανία υγειονομικής περίθαλψης λόγω της αύξησης της ζήτησης για πληροφορίες που σχετίζονται με την υγεία. Αυξήθηκαν ζητήματα όπως η ακατάλληλη διαχείριση των ιατρικών αρχείων, οι μεγαλύτεροι χρόνοι αναμονής και η ακατάλληλη ενασχόληση με τους ασθενείς έχει επίσης προκληθεί από το υψηλό κόστος του εξοπλισμού και τη μείωση του κατάλληλου ταλέντου που απαιτείται για το ιατρικό επάγγελμα.
Οι τεχνολογίες της νέας εποχής, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και η Μηχανική Μάθηση (ML) οδηγούν τον δρόμο για την παροχή απαντήσεων στις περίπλοκες απαιτήσεις των ανθρώπων ως αποτέλεσμα των συνεχιζόμενων εξελίξεων στον ιατρικό τομέα. Οι χρήσεις της τεχνητής νοημοσύνης είναι πολυάριθμες και τα chatbots είναι ένα εργαλείο που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη που αυξάνεται σε δημοτικότητα και αξιοποιεί την ευκαιρία να λύσει αποτελεσματικά ζητήματα ασθενών μέσω επικοινωνίας και μετάδοσης πληροφοριών.
Ασθενείς και chatbots
Το προσωπικό δυσκολεύεται να απαντήσει σε κάθε ερώτηση ασθενούς δεδομένης της αυξημένης κίνησης ασθενών στα νοσοκομεία. Η πιο πρόσφατη τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, σύμφωνα με ειδικούς του κλάδου. Ως εκ τούτου, η ενσωμάτωση των chatbots σε τακτικές λειτουργίες μπορεί να μειώσει τον φόρτο εργασίας των εργαζομένων στον τομέα της υγείας, παρέχοντας παράλληλα εξαιρετική βοήθεια. Αυτά τα ρομπότ μπορούν επίσης να κάνουν μια ποικιλία από μονότονες και κουραστικές εργασίες, που θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους γιατρούς να εξοικονομήσουν πολύτιμο χρόνο.
Το βασικό πλεονέκτημα των chatbot AI είναι ότι είναι προσαρμόσιμα και μπορεί να αλλάξουν από την κατάσταση. Επιπλέον, μπορούν να κλιμακωθούν ακολουθώντας τις απαιτήσεις του κλάδου. Τα bots μπορούν να έχουν διαφορετική απόδοση τροποποιώντας τους αλγόριθμους Κατανόησης Φυσικής Γλώσσας (NLU) και Μηχανικής Μάθησης (ML), οι οποίοι μπορούν να παρέχουν μια ποικιλία λύσεων. Η παρακάτω λίστα περιλαμβάνει μερικές από τις πιο σημαντικές εφαρμογές για τη λειτουργικότητα του chatbot.
- Ένας βοηθός με ένα chatbot: Η σχετική ερώτηση μπορεί να ενσωματωθεί σε ένα chatbot για να λαμβάνετε έγκαιρες απαντήσεις και χρήσιμες ειδοποιήσεις push. Μπορούν επομένως να χρησιμοποιηθούν ως εικονικοί βοηθοί για να υπενθυμίζουν στους ασθενείς πότε πρέπει να παίρνουν τα φάρμακά τους ή πότε να συμβουλεύονται γιατρό. Η λειτουργικότητα ενός βοηθού βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη συνομιλίας. Μπορούν επίσης να παρέχουν πληροφορίες για φαρμακευτικές προμήθειες ή ανανεώσεις συνταγών. Οι εικονικοί βοηθοί έχουν το κύριο πλεονέκτημα ότι είναι προσβάσιμοι όλο το εικοσιτετράωρο και δεν αφήνουν ποτέ τους ασθενείς μόνους. Επιπλέον, μπορούν να τροφοδοτηθούν για να παρέχουν εξατομικευμένες απαντήσεις που θα μπορούσαν να βελτιώσουν τη λογοδοσία και την εμπιστοσύνη των ασθενών. Αυτά τα chatbots μπορούν επίσης να ενσωματωθούν με εργαλεία προγραμματισμού για τηλεϊατρική, έτσι ώστε οι ασθενείς να μην ξεχνούν ποτέ να παίρνουν τα φάρμακά τους.
- Παροχή πληροφοριών με χρήση ρομπότ Q/A (Ερώτηση-Απάντηση): Πολλές ερωτήσεις σε ένα γρήγορο πλαίσιο όπως η υγειονομική περίθαλψη μπορούν να απαντηθούν χρησιμοποιώντας τις Συχνές Ερωτήσεις. Οι ασθενείς μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ρομπότ Q/A για να λάβουν εξειδικευμένες ιατρικές πληροφορίες με προκαθορισμένες και περιστασιακές θεραπείες που ακολουθούν την προβλεπόμενη διαδρομή. Πρέπει να χρησιμοποιηθούν τεχνικές κειμένου και ακουστικής βασισμένης πρόθεσης για τον εξανθρωπισμό αυτών των Chatbot για να παρέχουν μια προσωπική επαφή και να διατηρήσουν τη σύνδεση με τον ερωτώντα.
Οι ασθενείς μπορούν να κάνουν τεκμηριωμένες κρίσεις με τρόπο χωρίς προβλήματα, γνωρίζοντας το πρόγραμμα του γιατρού και τις πληροφορίες για τα φάρμακα με απαντήσεις δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, μπορούν να μάθουν πληροφορίες σχετικά με τις τοποθεσίες των νοσοκομείων, τη διαθεσιμότητα κρεβατιών και τα χρονοδιαγράμματα ραντεβού. Σε σύγκριση με την επίσκεψη σε νοσοκομείο ή κλινική, υπάρχει λιγότερη αναμονή για τον ασθενή και χαμηλότερες τιμές.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube