Πολλά από τα ψηφιακά εργαλεία που υιοθετούν τα νοσοκομεία επικεντρώνονται στον εξορθολογισμό των ροών εργασίας για τους υπαλλήλους τους ή στη βελτίωση της εμπειρίας των ασθενών.
Το νοσοκομειακό τοπίο παραμένει ανταγωνιστικό, με τα συστήματα υγείας να πειραματίζονται συνεχώς με νέες τεχνολογίες για να τα βοηθήσουν να επιτύχουν εμπορική επιτυχία. Πολλά από τα ψηφιακά εργαλεία που υιοθετούν τα νοσοκομεία επικεντρώνονται στον εξορθολογισμό των ροών εργασίας για τους υπαλλήλους τους ή στη βελτίωση της εμπειρίας των ασθενών. Κατά τη διάρκεια ενός πρόσφατου εικονικού πάνελ που πραγματοποιήθηκε από το Reuters Events, τρία στελέχη του συστήματος υγείας μοιράστηκαν μερικά από τα πιο σημαντικά μαθήματα που πήραν από τις ψηφιακές πρωτοβουλίες στις οποίες έχουν εργαστεί τα τελευταία δύο χρόνια. Ακολουθούν τρία βασικά μαθήματα που συζήτησαν οι συμμετέχοντες στο πάνελ.
Ξεκινήστε με ένα πρόβλημα, όχι με μια λύση
Ο Jared Antczak, επικεφαλής ψηφιακός διευθυντής της Sanford Health, είπε ότι το σύστημα υγείας του προσπαθεί πάντα να ξεκινά τις ψηφιακές πρωτοβουλίες του ορίζοντας ένα πρόβλημα που πρέπει να διορθωθεί. «Πολύ συχνά, οι οργανισμοί ξεκινούν με τη λύση. Θαμπώνονται με όλα τα κουδούνια και τις σφυρίχτρες μιας επίδειξης ή μιας συνομιλίας με έναν πωλητή και στη συνέχεια προσπαθούν να εργαστούν προς τα πίσω για να ανακαλύψουν ένα πρόβλημα που μπορεί να λύσει. Αυτή η διαδικασία προς τα πίσω οδηγεί συχνά σε αποτυχία, αρνητικές αποδόσεις επένδυσης ή απλώς σε κακή εμπειρία συνολικά», εξήγησε.
Για παράδειγμα, όταν η Sanford κυκλοφόρησε το εργαλείο ψηφιακής εγγραφής της, το έκανε για να αντιμετωπίσει ένα σημείο πόνου που γνώριζε ότι οι ασθενείς θεωρούσαν απογοητευτικό και ότι οι εργαζόμενοι ήταν δύσκολο να το διαχειριστούν, εξήγησε ο Antczak. Σημείωσε ότι σε κανέναν δεν αρέσει να έρχεται νωρίς σε ένα ραντεβού, ώστε να μπορεί να του δοθεί ένα πρόχειρο και να του ζητηθεί να συμπληρώσουν σελίδες με τις ίδιες πληροφορίες που έδωσαν την τελευταία φορά που ήρθαν. Επιπλέον, οι πάροχοι δέχονται πιέσεις από το εργατικό δυναμικό και δεν έχουν πάντα αρκετό το προσωπικό να κάθεται στη ρεσεψιόν και να ελέγχει τους ανθρώπους.
«Μόλις εντοπίσαμε αυτό το πρόβλημα, μπορέσαμε να σχεδιάσουμε και να αναπτύξουμε τη σωστή λύση. Παρουσιάσαμε ένα νέο εργαλείο ψηφιακής εγγραφής μόλις πέρυσι που ήταν απίστευτα επιτυχημένο — πολύ απλό και διαισθητικό για τους ασθενείς μας, πραγματικά χωρίς τριβές. Και είχε ως αποτέλεσμα σημαντική εξοικονόμηση χρόνου για το εργατικό δυναμικό μας», δήλωσε ο Antczak. Η οικονομική απόδοση επένδυσης είναι σημαντική, αλλά δεν είναι το παν.
Οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης δεν πρέπει να χρησιμοποιούν την οικονομική απόδοση επένδυσης (ROI) ως το μοναδικό τους κίνητρο όταν επιδιώκουν ψηφιακές πρωτοβουλίες, υποστήριξε ο Brian Hoberman, CIO και εθνικός ηγέτης τεχνολογίας στην Permanente Federation. “Η οικονομική απόδοση, προφανώς, είναι κάτι που σκέφτεστε, αλλά το κίνητρο δεν είναι, “Γεια, ας πάμε να βρούμε κάτι που θα έχει τη μεγαλύτερη οικονομική απόδοση.” Το κίνητρο είναι πολύ πιο προσανατολισμένο σε αυτό που θα έχει ο αντίκτυπος είναι για τον ασθενή και το εργατικό δυναμικό», παρατήρησε.
Ο Χόμπερμαν τόνισε την πρόσφατη ανάπτυξη της τεχνολογίας ακρόασης περιβάλλοντος από τον οργανισμό του ως επιτυχημένο έργο. Πιστεύει ότι η πρωτοβουλία είναι επιτυχημένη επειδή όχι μόνο μειώνει την εξουθένωση του εργατικού δυναμικού της, αλλά αυξάνει επίσης την ικανοποίηση των ασθενών. Χρησιμοποιώντας τεχνολογία που συντάσσει αυτόματα κλινικές σημειώσεις, οι γιατροί μπορούν να αφιερώσουν λιγότερο χρόνο στην τεκμηρίωση και περισσότερο χρόνο αλληλεπιδρώντας με τους ασθενείς τους πρόσωπο με πρόσωπο, εξήγησε. Και όταν οι γιατροί δεν έχουν το κεφάλι τους θαμμένο στο ΗΜΥ, οι ασθενείς αισθάνονται ότι τους ακούνε.
Επενδύστε στις ψηφιακές σας πόρτες.
Οι ηγέτες των νοσοκομείων δεν πρέπει να υποτιμούν τη δύναμη του ψηφιακού μάρκετινγκ, δήλωσε η Shweta Ponnappa, επικεφαλής ψηφιακής εμπειρίας στο Providence. «Δύο βασικές πρωτοβουλίες που έχουν οδηγήσει στη βιώσιμη ανάπτυξη για εμάς είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ που βασίζεται στη μηχανική μάθηση και οι επενδύσεις μας στις ψηφιακές μας πόρτες. Δεν τις αποκαλώ ψηφιακές μπροστινές πόρτες επειδή οι ασθενείς δεν χρησιμοποιούν πάντα την μπροστινή πόρτα.
Μπορεί να χρησιμοποιήσουν μια πλαϊνή πόρτα, μια γκαραζόπορτα, μια πίσω πόρτα ή ένα παράθυρο για να μπουν, αν αυτό είναι το πιο κοντά τους. Και είμαστε εντάξει με αυτό», δήλωσε. Οι ασθενείς μπορεί να ενημερωθούν για τους παρόχους της Providence μέσω μιας σειράς καναλιών, όπως ο ιστότοπος του συστήματος υγείας, το σχέδιο υγείας τους, το MyChart ή το Zocdoc, εξήγησε ο Ponnappa. «Εξαρτάται πραγματικά από τον ασθενή. Η δουλειά μας είναι να διασφαλίσουμε ότι εμφανιζόμαστε με ουσιαστικό τρόπο με όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να πάρουν την απόφασή τους», δήλωσε. «Πρέπει να διευκολύνουμε τον ασθενή».
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube