της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή
Η ψηφιακή επανάσταση έχει μετασχηματίσει τη βιομηχανία της υγειονομικής περίθαλψης μέσω της ουσιαστικής αναμόρφωσης του τρόπου λειτουργίας των φαρμακευτικών κατασκευαστών στον σχεδιασμό χαρτοφυλακίων, την ανάπτυξη φαρμάκων, το μάρκετινγκ άμεσων ασθενών, την αποζημίωση, την οικοδόμηση σήματος και άλλους ζωτικής σημασίας τομείς. Ενώ οι τεχνολογικές καινοτομίες συνεχίζουν να διαμορφώνουν και να αναδιαμορφώνουν τη βιομηχανία σε σχεδόν καθημερινή βάση, ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην υγειονομική περίθαλψη είναι μόνο η δυναμική προς τα τελικά βελτιωμένα αποτελέσματα των ασθενών.
Οι νέες τεχνολογίες και οι εφαρμογές τους δίνουν στα ενδιαφερόμενα μέρη τη δυνατότητα να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα, να ανακαλύψουν νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και, πιο σημαντικό, να οικοδομήσουν ισχυρότερες σχέσεις με ασθενείς, συνταγογράφους και δικαιούχους. Για παράδειγμα, ανάμεσα στα πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει η τεχνητή νοημοσύνη είναι να αναλάβει σύνθετα και επαναλαμβανόμενα καθήκοντα και να τα ολοκληρώσει γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα. Η εμφάνιση φορητών και εμφυτεύσιμων ιατρικών συσκευών παρέχει στους ασθενείς, τους ιατρούς και τους ερευνητές μια συνεχή ροή δεδομένων για να βοηθήσουν τις φαρμακευτικές εταιρείες καθώς και τους παρόχους να κατανοήσουν καλύτερα τις ιατρικές συνθήκες, τις απαντήσεις στη θεραπεία και τους παράγοντες που περιβάλλουν τα βελτιωμένα αποτελέσματα.
Η σπουδαιότητα της ψηφιακής καινοτομίας και της εμπειρογνωμοσύνης είναι ιδιαίτερα έντονη όταν θεωρείτε ότι η ανάπτυξη ενός νέου φαρμάκου μέχρι το κόστος αγοράς υπολογίζεται σε 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι εταιρείες μέλη PhRMA ανέφεραν επενδύσεις Ε & Α το 2017 με ρεκόρ 71,4 δισ. Δολάρια. Προσθέστε σε αυτό το κόστος εμπορίας νέων ναρκωτικών, το οποίο έπεσε από 17,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 1997 σε 29,9 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2016.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube