iPhone: Οι χρήστες έξυπνων ρολογιών αναφέρουν την παρακολούθηση της υγείας και της φυσικής κατάστασης, καθώς και την πρόσβαση σε ειδοποιήσεις, ως κεντρικές χρήσεις.
Σχεδόν το 80% των χρηστών smartwatch που διαθέτουν iPhone διαθέτουν Apple Watch, το υψηλότερο μερίδιο από οποιαδήποτε άλλη μάρκα, όπως αποκάλυψε πρόσφατη έκθεση. Οι χρήστες του Google Pixel έρχονται στη δεύτερη θέση με το 71% των χρηστών smartphone Pixel που διαθέτουν smartwatch να δηλώνουν ότι είναι κάτοχοι του Google Pixel Watch, σύμφωνα με την Counterpoint Research. Η Apple κατάφερε να επιτύχει μερίδιο 56% της αγοράς έξυπνων ρολογιών των ΗΠΑ το 2022.
Εν τω μεταξύ, μεταξύ των χρηστών smartphone της Samsung που διαθέτουν έξυπνο ρολόι, μόνο το 40 τοις εκατό χρησιμοποιεί Samsung Galaxy Watches, αναφέρεται στην έκθεση. Ενώ η Apple πούλησε περίπου ένα Apple Watch για κάθε τρία iPhone το 4ο τρίμηνο του 2022, η Samsung πούλησε μόνο ένα Galaxy Watch για κάθε 10 Galaxy smartphones στις ΗΠΑ. «Η Apple και το iOS κυριαρχούν στην αγορά smartphone των ΗΠΑ και οι χρήστες iPhone είναι πιο πιθανό να υιοθετήσουν άλλα προϊόντα της Apple λόγω της ανώτερης διαλειτουργικότητάς τους», δήλωσε ο αναλυτής της έρευνας Matthew Orf.
Με το βασικό μερίδιο εγκατάστασης smartphone της Apple να ξεπερνά το 50%, έχει μια τεράστια δυνητική αγορά για να στοχεύσει με τα Apple Watches, ενώ άλλες μάρκες smartwatch έχουν κολλήσει να παλεύουν για το υπόλοιπο της πίτας. «Σύμφωνα με τους χρήστες του Apple Watch, ο πιο σημαντικός λόγος για την επιλογή του τρέχοντος smartwatch τους ήταν ότι τους αρέσει η μάρκα», πρόσθεσε ο Orf.
Οι κορυφαίες λειτουργίες smartwatch σύμφωνα με τους ερωτηθέντες είναι:
- η παρακολούθηση υγείας και δραστηριότητας,
- η πρόσβαση σε ειδοποιήσεις,
- και η ανταλλαγή μηνυμάτων και κλήσεων,
- με την παρακολούθηση υγείας και δραστηριότητας να είναι πιο δημοφιλής στους μεγαλύτερους χρήστες,
- και ο έλεγχος ειδοποιήσεων να είναι πιο δημοφιλής στους νεότερους χρήστες.
Οι δημοφιλείς λειτουργίες παρακολούθησης υγείας και δραστηριότητας περιλαμβάνουν μετρητή βημάτων, παρακολούθηση ύπνου, παρακολούθηση καρδιακών παλμών και παρακολούθηση οξυγόνου αίματος. Εν τω μεταξύ, οι χρήστες χρησιμοποιούν επίσης τα έξυπνα ρολόγια τους για συνδεσιμότητα – αλληλεπιδρούν με ειδοποιήσεις από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και στέλνουν μηνύματα και καλούν φίλους, συγγενείς και συναδέλφους.
“Οι χρήστες έξυπνων ρολογιών είναι συντριπτικά ικανοποιημένοι με τις συσκευές τους, αναφέροντας την παρακολούθηση της υγείας και της φυσικής κατάστασης, καθώς και την πρόσβαση σε ειδοποιήσεις, ως κεντρικές χρήσεις. Αυτό υποδηλώνει ότι υπάρχει περιθώριο ενημέρωσης των καταναλωτών σχετικά με τα οφέλη των έξυπνων ρολογιών στην καθημερινή ζωή και περαιτέρω προώθηση της υιοθέτησης του παράγοντας μορφής”, δήλωσε ο ανώτερος αναλυτής Arushi Chawla.
Επιπλέον, το 77% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η Apple ήταν η πιο προτιμώμενη μάρκα για το επόμενο smartwatch τους. “Το μερίδιο των ερωτηθέντων που ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν 500 $ ή περισσότερα για το επόμενο έξυπνο ρολόι τους ήταν διπλάσιο από το μερίδιο εκείνων που δήλωσαν ότι ξόδεψαν 500 $ ή περισσότερα για το τρέχον έξυπνο ρολόι τους, υποδηλώνοντας αύξηση των ASP για το τμήμα”, ανέφερε η έκθεση.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube