Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Τεχνολογία

Διαδίκτυο Καταναλωτές: Η φήμη και η λεπτομέρεια έχουν σημασία για τους online αγοραστές

Διαδίκτυο Καταναλωτές: Η φήμη και η λεπτομέρεια έχουν σημασία για τους online αγοραστές

Η έρευνα διεξήχθη στο πλαίσιο των διαδικτυακών αγορών με τις περισσότερες επισκέψεις και για τις κατηγορίες προϊόντων με τις περισσότερες αγορές σε απευθείας σύνδεση, από τη μόδα έως τα συλλεκτικά.


Διαδίκτυο Καταναλωτές: Νέα έρευνα δείχνει τι είναι πιο σημαντικό για τους καταναλωτές όταν ψωνίζουν στο διαδίκτυο. Αυτό προέρχεται από την εταιρεία τεχνολογικών επιχειρήσεων Intact, η οποία πραγματοποίησε μια έρευνα σε περισσότερους από 1.000 καταναλωτές για να κατανοήσει τις αντιλήψεις του βρετανικού κοινού για τις διαδικτυακές αγορές και τι έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στις αγοραστικές του συνήθειες.

Ο πρωταρχικός στόχος μιας επιχείρησης είναι να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες που εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των καταναλωτών της, αλλά υπάρχουν διαφοροποιήσεις στο πώς γίνεται και παρουσιάζεται αυτό και υπάρχουν συγκεκριμένοι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Η έρευνα ανακάλυψε ότι το 76 τοις εκατό των αγοραστών δήλωσαν ότι προτιμούν να πληρώνουν περισσότερα σε έναν ιστότοπο που γνωρίζουν παρά να λαμβάνουν έκπτωση σε έναν ιστότοπο που δεν είναι εξοικειωμένοι.

Αυτό υποδεικνύει ότι η ευαισθητοποίηση της επωνυμίας ή η υποστήριξη (και η φήμη) του λιανοπωλητή έχει μεγαλύτερο βαθμό σημασίας από τις συμφωνίες.

Αυτό υποστηρίζεται από τη διαπίστωση ότι λιγότεροι από τους μισούς καταναλωτές (45 τοις εκατό) λένε ότι η τιμή ήταν ο πιο σημαντικός παράγοντας στις διαδικτυακές αγορές.

Επιπλέον, άλλες πτυχές της διαδικασίας αγοράς είναι σημαντικές όταν πρόκειται για online αγορές. Αυτό επιβεβαιώνεται από το 57 τοις εκατό των αγοραστών, δηλώνοντας ότι δεν θα αγόραζαν ποτέ από έναν λιανοπωλητή ο οποίος δεν προσφέρει δωρεάν επιστροφές. Υπάρχουν και άλλα στοιχεία της διαδικασίας λιανικής που έχουν επίσης σημασία, ειδικά η προστασία γύρω από ασφαλείς διαδικτυακές πληρωμές.

Αυτή είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας (αναφέρεται από το 71 % των ερωτηθέντων στην έρευνα) που επηρεάζει τις διαδικτυακές αποφάσεις αγοράς. Άλλοι παράγοντες είναι η γρήγορη παράδοση (στο 57 τοις εκατό), η δωρεάν παράδοση/επιστροφές (57 τοις εκατό) και το εύκολο ταμείο (41 τοις εκατό).

Όσον αφορά το τι άλλο αναζητούν οι καταναλωτές όσον αφορά τις διαδικτυακές εμπειρίες, οι επαρκείς πληροφορίες είναι υψηλές. Αυτό περιλαμβάνει τη λήψη λεπτομερών περιγραφών προϊόντων (σε ποσοστό 62 %). Αυτό είναι κάτι που έχει βαθμολογηθεί ως πιο σημαντικό για τους αγοραστές από τις ποιοτικές εικόνες προϊόντων (αναφέρεται μόνο από το 29 τοις εκατό) των ανθρώπων.

Εκτός από τις λεπτομερείς περιγραφές, μετράνε και οι βαθμολογίες. Εδώ, πάνω από τους μισούς (53 τοις εκατό) των καταναλωτών εκτιμούν τις υψηλές βαθμολογίες κριτικής από προηγούμενους αγοραστές, ενώ το 58 τοις εκατό ανέφερε ότι τα σχόλια κριτικής επηρέασαν τις επιλογές αγοράς τους.

Τα πλαστά είδη παραμένουν υψηλά ως ανησυχίες για τις διαδικτυακές σκέψεις, κάτι που πιθανότατα επιστρέφει στις απαντήσεις σε σχέση με αξιόπιστους ιστότοπους. Η μεγαλύτερη ανησυχία των αγοραστών (όπως αναφέρεται στο 61 %) είναι ότι τα αντικείμενα μπορεί να είναι πλαστά και δεν θα μπορούν να τα επιστρέψουν.

Η έρευνα διεξήχθη στο πλαίσιο των διαδικτυακών αγορών με τις περισσότερες επισκέψεις και για τις κατηγορίες προϊόντων με τις περισσότερες αγορές σε απευθείας σύνδεση, από τη μόδα έως τα συλλεκτικά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Τι λένε τα στοιχεία για το ρεκόρ των κερδών της Amazon

Ψηφιακή υγεία και online αγορές: Πως διασφαλίζεται η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο

Σχέση online αγορών με ψυχική διαταραχή

Αυστηρές προειδοποιήσεις για ύποπτα online φαρμακεία!

Οι Έλληνες δεν εμπιστεύονται το ίντερνετ για αγορές

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σαρώσεις προβλέπουν τις γλωσσικές ικανότητες παιδιών με ΔΑΦ

Σαρώσεις εγκεφάλου: Μελετώντας την εγκεφαλική δραστηριότητα κατά τη διάρκεια γλωσσικών εργασιών, οι ερευνητές μπορούν να εντοπίσουν τις περιοχές του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνες για την παραγωγή και κατανόηση της γλώσσας.

Tεστ DNA για την βακτηριακή κολπίτιδα

Βακτηριακή κολπίτιδα: Eρευνητές ανέπτυξαν ένα απλό εργαστηριακό τεστ βασισμένο σε DNA PCR, σε μια πιο λεπτομερή γενετική ανάλυση της κύριας ομάδας βακτηριακών οργανισμών που προκαλούν τη μόλυνση.

Πώς η φορητή τεχνολογία μεταμορφώνει τη φροντίδα των ποδιών

Φορητή τεχνολογία: Είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για την υγεία των ποδιών. Προσφέρει έγκαιρες προειδοποιήσεις και εξατομικευμένες πληροφορίες πέρα ​​από την παραδοσιακή μέθοδο.

Πώς οι μαγνητικές σαρώσεις εντοπίζουν 6 τύπους κατάθλιψης 

Μαγνητικές σαρώσεις: Αυτές οι ανακαλύψεις με τη χρήση μαγνητικών σαρώσεων προτείνουν ότι η κατάθλιψη δεν είναι μια ενιαία διαταραχή αλλά ένα σύνθετο φαινόμενο με πολλές υποκατηγορίες, καθένα από τα οποία απαιτεί διαφορετική προσέγγιση στη διάγνωση και θεραπεία.

Η ανάπτυξη μίνι εντέρων βοηθά τη νόσο Crohn

Νόσος Crohn: Οι μίνι εντερικές καλλιέργειες μπορούν να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με το πώς οι διαφορετικοί τύποι φλεγμονής επηρεάζουν την εντερική λειτουργία.

Μίνι κυλιόμενο ρομπότ παίρνει εικονικές βιοψίες

Ρομποτική: Είναι η πρώτη φορά που κατέστη δυνατή η δημιουργία τρισδιάστατων εικόνων υπερήχων υψηλής ανάλυσης που λαμβάνονται από έναν ανιχνευτή βαθιά μέσα στη γαστρεντερική οδό ή στο έντερο.

Close Icon