Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Τεχνολογία

Διαδίκτυο Καταναλωτές: Η φήμη και η λεπτομέρεια έχουν σημασία για τους online αγοραστές

Διαδίκτυο Καταναλωτές: Η φήμη και η λεπτομέρεια έχουν σημασία για τους online αγοραστές

Η έρευνα διεξήχθη στο πλαίσιο των διαδικτυακών αγορών με τις περισσότερες επισκέψεις και για τις κατηγορίες προϊόντων με τις περισσότερες αγορές σε απευθείας σύνδεση, από τη μόδα έως τα συλλεκτικά.


Διαδίκτυο Καταναλωτές: Νέα έρευνα δείχνει τι είναι πιο σημαντικό για τους καταναλωτές όταν ψωνίζουν στο διαδίκτυο. Αυτό προέρχεται από την εταιρεία τεχνολογικών επιχειρήσεων Intact, η οποία πραγματοποίησε μια έρευνα σε περισσότερους από 1.000 καταναλωτές για να κατανοήσει τις αντιλήψεις του βρετανικού κοινού για τις διαδικτυακές αγορές και τι έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στις αγοραστικές του συνήθειες.

Ο πρωταρχικός στόχος μιας επιχείρησης είναι να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες που εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των καταναλωτών της, αλλά υπάρχουν διαφοροποιήσεις στο πώς γίνεται και παρουσιάζεται αυτό και υπάρχουν συγκεκριμένοι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Η έρευνα ανακάλυψε ότι το 76 τοις εκατό των αγοραστών δήλωσαν ότι προτιμούν να πληρώνουν περισσότερα σε έναν ιστότοπο που γνωρίζουν παρά να λαμβάνουν έκπτωση σε έναν ιστότοπο που δεν είναι εξοικειωμένοι.

Αυτό υποδεικνύει ότι η ευαισθητοποίηση της επωνυμίας ή η υποστήριξη (και η φήμη) του λιανοπωλητή έχει μεγαλύτερο βαθμό σημασίας από τις συμφωνίες.

Αυτό υποστηρίζεται από τη διαπίστωση ότι λιγότεροι από τους μισούς καταναλωτές (45 τοις εκατό) λένε ότι η τιμή ήταν ο πιο σημαντικός παράγοντας στις διαδικτυακές αγορές.

Επιπλέον, άλλες πτυχές της διαδικασίας αγοράς είναι σημαντικές όταν πρόκειται για online αγορές. Αυτό επιβεβαιώνεται από το 57 τοις εκατό των αγοραστών, δηλώνοντας ότι δεν θα αγόραζαν ποτέ από έναν λιανοπωλητή ο οποίος δεν προσφέρει δωρεάν επιστροφές. Υπάρχουν και άλλα στοιχεία της διαδικασίας λιανικής που έχουν επίσης σημασία, ειδικά η προστασία γύρω από ασφαλείς διαδικτυακές πληρωμές.

Αυτή είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας (αναφέρεται από το 71 % των ερωτηθέντων στην έρευνα) που επηρεάζει τις διαδικτυακές αποφάσεις αγοράς. Άλλοι παράγοντες είναι η γρήγορη παράδοση (στο 57 τοις εκατό), η δωρεάν παράδοση/επιστροφές (57 τοις εκατό) και το εύκολο ταμείο (41 τοις εκατό).

Όσον αφορά το τι άλλο αναζητούν οι καταναλωτές όσον αφορά τις διαδικτυακές εμπειρίες, οι επαρκείς πληροφορίες είναι υψηλές. Αυτό περιλαμβάνει τη λήψη λεπτομερών περιγραφών προϊόντων (σε ποσοστό 62 %). Αυτό είναι κάτι που έχει βαθμολογηθεί ως πιο σημαντικό για τους αγοραστές από τις ποιοτικές εικόνες προϊόντων (αναφέρεται μόνο από το 29 τοις εκατό) των ανθρώπων.

Εκτός από τις λεπτομερείς περιγραφές, μετράνε και οι βαθμολογίες. Εδώ, πάνω από τους μισούς (53 τοις εκατό) των καταναλωτών εκτιμούν τις υψηλές βαθμολογίες κριτικής από προηγούμενους αγοραστές, ενώ το 58 τοις εκατό ανέφερε ότι τα σχόλια κριτικής επηρέασαν τις επιλογές αγοράς τους.

Τα πλαστά είδη παραμένουν υψηλά ως ανησυχίες για τις διαδικτυακές σκέψεις, κάτι που πιθανότατα επιστρέφει στις απαντήσεις σε σχέση με αξιόπιστους ιστότοπους. Η μεγαλύτερη ανησυχία των αγοραστών (όπως αναφέρεται στο 61 %) είναι ότι τα αντικείμενα μπορεί να είναι πλαστά και δεν θα μπορούν να τα επιστρέψουν.

Η έρευνα διεξήχθη στο πλαίσιο των διαδικτυακών αγορών με τις περισσότερες επισκέψεις και για τις κατηγορίες προϊόντων με τις περισσότερες αγορές σε απευθείας σύνδεση, από τη μόδα έως τα συλλεκτικά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Τι λένε τα στοιχεία για το ρεκόρ των κερδών της Amazon

Ψηφιακή υγεία και online αγορές: Πως διασφαλίζεται η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο

Σχέση online αγορών με ψυχική διαταραχή

Αυστηρές προειδοποιήσεις για ύποπτα online φαρμακεία!

Οι Έλληνες δεν εμπιστεύονται το ίντερνετ για αγορές

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νέες μέθοδοι αναπαραγωγής: Ελπίδα ή ρίσκο για το γενετικό μέλλον;

Νέες μέθοδοι αναπαραγωγής: Οι τεχνολογίες υποβοηθούμενης αναπαραγωγής έχουν μεταμορφώσει τον τομέα της αναπαραγωγής, προσφέροντας λύσεις σε προβλήματα υπογονιμότητας και γενετικών διαταραχών.

Φτηνό πρόσθετο εισπνευστήρα: Μειώνει τις κρίσεις άσθματος με χαμηλότερο κόστος

Φτηνό πρόσθετο εισπνευστήρα: Οι εισπνευστήρες αποτελούν τη βάση της διαχείρισης του άσθματος. Πρόσφατη έρευνα έχει δείξει υποσχόμενα αποτελέσματα για ένα φτηνό και απλό πρόσθετο θεραπευτικό μέσο που θα μπορούσε να αλλάξει τη φροντίδα του άσθματος.

AI chatbots: Γιατί παρουσιάζουν σημάδια ήπιας γνωστικής εξασθένησης;

AI chatbots: Οι νευρολόγοι είναι απίθανο να αντικατασταθούν σύντομα από μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, αλλά σύντομα μπορεί να θεραπεύουν νέους εικονικούς ασθενείς – μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης που παρουσιάζουν γνωστική εξασθένηση

Αντιμικροβιακά υλικά: Η καινοτομία που αντικαθιστά τους παραδοσιακούς καθετήρες

Αντιμικροβιακά υλικά: Οι ερευνητές εστιάζουν στην ανάπτυξη καινοτόμων υλικών προσθετικής, τα οποία θα μπορούσαν να βελτιώσουν την ασφάλεια των καθετήρων και να μειώσουν τους κινδύνους λοιμώξεων

Ελκώδης κολίτιδα: Πώς η ηλεκτρική διέγερση του αυτιού προσφέρει νέα ελπίδα

Ελκώδης κολίτιδα: Μια επαναστατική μελέτη έχει δείξει ότι η ηλεκτρική διέγερση των αυτιών μπορεί να προσφέρει μια νέα, μη επεμβατική προσέγγιση για τη θεραπεία της ελκώδους κολίτιδας, μιας χρόνιας φλεγμονώδους νόσου του εντέρου.

Απώλεια ακοής: Μπορεί να επιταχύνει τη γνωστική παρακμή και την άνοια;

Απώλεια ακοής: Η σύνδεση μεταξύ απώλειας ακοής και γνωστικής παρακμής δεν είναι απλώς θεωρητική, αλλά έχει επιβεβαιωθεί από επιστημονικές μελέτες που δείχνουν ότι η αχρησιμοποίητη ακουστική ικανότητα μπορεί να οδηγήσει σε διάφορες γνωστικές διαταραχές.

AI ανάλυση πλακούντα: Ταχύτερη ανίχνευση νεογνικών και μητρικών προβλημάτων

AI ανάλυση πλακούντα: Ο πλακούντας παίζει ζωτικό ρόλο στην υγεία τόσο του εγκύου όσο και του μωρού κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, ωστόσο συχνά δεν εξετάζεται διεξοδικά κατά τη γέννηση.

Close Icon