Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Τεχνολογία

Διαδίκτυο Καταναλωτές: Η φήμη και η λεπτομέρεια έχουν σημασία για τους online αγοραστές

Διαδίκτυο Καταναλωτές: Η φήμη και η λεπτομέρεια έχουν σημασία για τους online αγοραστές

Η έρευνα διεξήχθη στο πλαίσιο των διαδικτυακών αγορών με τις περισσότερες επισκέψεις και για τις κατηγορίες προϊόντων με τις περισσότερες αγορές σε απευθείας σύνδεση, από τη μόδα έως τα συλλεκτικά.

Διαδίκτυο Καταναλωτές: Νέα έρευνα δείχνει τι είναι πιο σημαντικό για τους καταναλωτές όταν ψωνίζουν στο διαδίκτυο. Αυτό προέρχεται από την εταιρεία τεχνολογικών επιχειρήσεων Intact, η οποία πραγματοποίησε μια έρευνα σε περισσότερους από 1.000 καταναλωτές για να κατανοήσει τις αντιλήψεις του βρετανικού κοινού για τις διαδικτυακές αγορές και τι έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στις αγοραστικές του συνήθειες.

Ο πρωταρχικός στόχος μιας επιχείρησης είναι να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες που εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των καταναλωτών της, αλλά υπάρχουν διαφοροποιήσεις στο πώς γίνεται και παρουσιάζεται αυτό και υπάρχουν συγκεκριμένοι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Η έρευνα ανακάλυψε ότι το 76 τοις εκατό των αγοραστών δήλωσαν ότι προτιμούν να πληρώνουν περισσότερα σε έναν ιστότοπο που γνωρίζουν παρά να λαμβάνουν έκπτωση σε έναν ιστότοπο που δεν είναι εξοικειωμένοι.

Αυτό υποδεικνύει ότι η ευαισθητοποίηση της επωνυμίας ή η υποστήριξη (και η φήμη) του λιανοπωλητή έχει μεγαλύτερο βαθμό σημασίας από τις συμφωνίες.

Αυτό υποστηρίζεται από τη διαπίστωση ότι λιγότεροι από τους μισούς καταναλωτές (45 τοις εκατό) λένε ότι η τιμή ήταν ο πιο σημαντικός παράγοντας στις διαδικτυακές αγορές.

Επιπλέον, άλλες πτυχές της διαδικασίας αγοράς είναι σημαντικές όταν πρόκειται για online αγορές. Αυτό επιβεβαιώνεται από το 57 τοις εκατό των αγοραστών, δηλώνοντας ότι δεν θα αγόραζαν ποτέ από έναν λιανοπωλητή ο οποίος δεν προσφέρει δωρεάν επιστροφές. Υπάρχουν και άλλα στοιχεία της διαδικασίας λιανικής που έχουν επίσης σημασία, ειδικά η προστασία γύρω από ασφαλείς διαδικτυακές πληρωμές.

Αυτή είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας (αναφέρεται από το 71 % των ερωτηθέντων στην έρευνα) που επηρεάζει τις διαδικτυακές αποφάσεις αγοράς. Άλλοι παράγοντες είναι η γρήγορη παράδοση (στο 57 τοις εκατό), η δωρεάν παράδοση/επιστροφές (57 τοις εκατό) και το εύκολο ταμείο (41 τοις εκατό).

Όσον αφορά το τι άλλο αναζητούν οι καταναλωτές όσον αφορά τις διαδικτυακές εμπειρίες, οι επαρκείς πληροφορίες είναι υψηλές. Αυτό περιλαμβάνει τη λήψη λεπτομερών περιγραφών προϊόντων (σε ποσοστό 62 %). Αυτό είναι κάτι που έχει βαθμολογηθεί ως πιο σημαντικό για τους αγοραστές από τις ποιοτικές εικόνες προϊόντων (αναφέρεται μόνο από το 29 τοις εκατό) των ανθρώπων.

Εκτός από τις λεπτομερείς περιγραφές, μετράνε και οι βαθμολογίες. Εδώ, πάνω από τους μισούς (53 τοις εκατό) των καταναλωτών εκτιμούν τις υψηλές βαθμολογίες κριτικής από προηγούμενους αγοραστές, ενώ το 58 τοις εκατό ανέφερε ότι τα σχόλια κριτικής επηρέασαν τις επιλογές αγοράς τους.

Τα πλαστά είδη παραμένουν υψηλά ως ανησυχίες για τις διαδικτυακές σκέψεις, κάτι που πιθανότατα επιστρέφει στις απαντήσεις σε σχέση με αξιόπιστους ιστότοπους. Η μεγαλύτερη ανησυχία των αγοραστών (όπως αναφέρεται στο 61 %) είναι ότι τα αντικείμενα μπορεί να είναι πλαστά και δεν θα μπορούν να τα επιστρέψουν.

Η έρευνα διεξήχθη στο πλαίσιο των διαδικτυακών αγορών με τις περισσότερες επισκέψεις και για τις κατηγορίες προϊόντων με τις περισσότερες αγορές σε απευθείας σύνδεση, από τη μόδα έως τα συλλεκτικά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Τι λένε τα στοιχεία για το ρεκόρ των κερδών της Amazon

Ψηφιακή υγεία και online αγορές: Πως διασφαλίζεται η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο

Σχέση online αγορών με ψυχική διαταραχή

Αυστηρές προειδοποιήσεις για ύποπτα online φαρμακεία!

Οι Έλληνες δεν εμπιστεύονται το ίντερνετ για αγορές

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Καρκίνος του Μαστού: Νέες γνώσεις από την κυτταρική ανάλυση

Καρκίνος του Μαστού: Η πρόσφατη έρευνα προσφέρει μια σημαντική κατανόηση των διάφορων τύπων κυττάρων του μαστού και της σχέσης τους με την ανάπτυξη και εξάπλωση του καρκίνου του μαστού.

Μετρητές γλυκόζης: Μια νέα τάση για την προσωπική ευεξία;

Μετρητές γλυκόζης: Καθώς οι τομείς της ευεξίας και της τεχνολογίας υγείας εξελίσσονται, οι μετρητές γλυκόζης προσελκύουν το ενδιαφέρον ως ενδεχόμενο νέο αξεσουάρ για όσους ενδιαφέρονται για την προσωπική τους υγεία.

Υπέρηχος: Νέα ελπίδα για γρήγορη διάγνωση εγκεφαλικών τραυματισμών

Υπέρηχος: Η τεχνολογία του υπερήχου, γνωστή για τη χρήση της στη διάγνωση διαφόρων ιατρικών καταστάσεων, αποδεικνύεται ολοένα και πιο χρήσιμη και ως εργαλείο αναζήτησης και διάσωσης, ιδίως σε περιπτώσεις εγκεφαλικών τραυματισμών.

Καρκίνος του προστάτη: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει τη διάγνωση του;

Καρκίνος του προστάτη: Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στον ιατρικό τομέα έχει επαναστατήσει διάφορες διαγνωστικές διαδικασίες, με μία από τις πιο υποσχόμενες εφαρμογές της να είναι η μέτρηση και ανάλυση των βλαβών του καρκίνου του προστάτη.

Διαγνωστική επανάσταση: Ανίχνευση σηψαιμίας σε νεογέννητα με τεχνητή νοημοσύνη

Διαγνωστική επανάσταση: Νέα ερευνητικά δεδομένα έχουν οδηγήσει στην ανάπτυξη ενός καινοτόμου εργαλείου που μπορεί να προβλέψει τη σηψαιμία σε νεογέννητα που φαίνονται υγιή.

Ψωρίαση: Πώς μπορούν οι ασθενείς να αποκτήσουν πιο καθαρό δέρμα στο σπίτι;

Ψωρίαση: Η φωτοθεραπεία παρέχεται από μηχανήματα που μοιάζουν με σολάριουμ ή που μπορεί να είναι μικρότερες συσκευές για τα χέρια ή τα πόδια, αλλά εκπέμπουν ένα συγκεκριμένο μήκος κύματος υπεριώδους φωτός.

Close Icon