Ο Σεπτέμβριος ήρθε τα παιδιά επιστρέφουν στο σχολείο και με αυτή την αφορμή το Dettol, έχοντας πάντα ως πρωταρχικό στόχο τη δέσμευσή του για Υγιεινή Καθαριότητα και Προστασία από τα μικρόβια, συνεχίζει με μία προσφορά υγείας προς τα παιδιά όλου του κόσμου!
Πιο συγκεκριμένα, μέχρι τις 28 Σεπτεμβρίου, με κάθε αγορά κρεμοσάπουνων 250ml, το Dettol θα προσφέρει 0,15 ευρώ στην παγκόσμια Μη Κυβερνητική Οργάνωση “Save the Children” για την ενίσχυση προγραμμάτων υγιεινής για παιδιά. Τα προγράμματα υγιεινής του “Save the Children”, τα οποία το 2012 εφαρμόστηκαν σε περισσότερα από 45 εκατομμύρια παιδιά παγκοσμίως, έχουν σαν στόχο να περιορίσουν τους θανάτους παιδιών κάτω των 5 ετών που οφείλονται σε αιτίες που μπορούν να προληφθούν.
Παράλληλα το Dettol, στo πλαίσιo της καμπάνιας «Ας κάνουμε αυτή τη χρονιά Χρονιά Υγείας!», προσφέρει στους καταναλωτές ασυναγώνιστες προσφορές υγείας σε πλήθος προϊόντων!
Η «Save the Children»www.savethechildren.net είναι μια παγκόσμια Mη Kυβερνητική Oργάνωση, η οποία βοηθά τα παιδιά με ανάγκες σε όλο τον κόσμο. Ιδρύθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο το 1919 και επεκτάθηκε το 1932 στις ΗΠΑ. Έκτοτε έχουν ιδρυθεί ξεχωριστές εθνικές οργανώσεις σε περισσότερες από 30 χώρες, αναλαμβάνοντας δράσεις για τη βελτίωση της ζωής των παιδιών δια μέσου της εκπαίδευσης, της ιατρικής περίθαλψης, των οικονομικών ευκαιριών, καθώς και σε επείγουσες καταστάσεις κατά τη διάρκεια φυσικών καταστροφών, πολέμων και άλλων συγκρούσεων. Για τους σκοπούς αυτούς η Save the Children συνεργάζεται με ιδιώτες, επιχειρήσεις, εθνικούς και διεθνείς φορείς, καθώς και κυβερνήσεις δίνοντας έμφαση στην πρακτική λύση των προβλημάτων που διαχειρίζεται.
«Dettol, αποστολή μας η υγιεινή καθαριότητα»
Διαθέτοντας μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, η σειρά Προσωπικής και Οικιακής Υγιεινής Dettol είναι το No1 όνομα στην παγκόσμια αγορά απολυμαντικών και αντισηπτικών προϊόντων.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube