«Στενή» φαίνεται να είναι η σχέση των παιδιών με τις τηλεοπτικές διαφημίσεις καθώς εντυπωσιάζονται απ’ αυτές. Συμφώνα με σχετική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε μικρούς Ολλανδούς τηλεθεατές έως δώδεκα ετών.
Συγκεκριμένα,τα παιδιά μόλις φτάσουν στην ηλικία των επτά ετών μπορούν να διακρίνουν τις διαφημίσεις. Τα ιδιαίτερα χαρακτηρίστηκα των διαφημίσεων,τα έντονα χρώματα, η ιδιαίτερη χρήση του ήχου ,η αρμονικές μελωδίες καθώς και η ιδιαίτερη χρήση της γλώσσας εντυπωσιάζουν τους μικρούς μπόμπιρες.
Οι ερευνητές δήλωσαν ότι τα παιδιά κάτω των δώδεκα ετών δεν έχουν την ικανότητα να καταλάβουν την εμπορική φύση της διαφήμισης.Η έρευνα έδειξε επίσης ότι τα παιδιά θα ήθελαν από τους γονείς τους και τους δασκάλους τους να τα βοηθήσουν να κατανοήσουν καλύτερα τις διαφημίσεις.
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube