Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Παιδιά

Πανδημία COVID: Αποκάλυψε το χάσμα των ήπιων δεξιοτήτων μεταξύ της νεολαίας της Αμερικής: Είναι καιρός να το αντιμετωπίσουμε

Πανδημία COVID: Αποκάλυψε το χάσμα των ήπιων δεξιοτήτων μεταξύ της νεολαίας της Αμερικής: Είναι καιρός να το αντιμετωπίσουμε

Οι εξωσχολικές δραστηριότητες όπως αθλήματα, κατασκηνώσεις, σύλλογοι, ομιλία και συζήτηση και άλλα προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να αναδειχθούν ως ηγέτες και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους ως επικοινωνιολόγοι. Τα παιδιά που συμμετείχαν σε εξωσχολικά μαθήματα είχαν καλύτερους βαθμούς, καλύτερη παρακολούθηση και γενικά καλύτερη ευημερία.


Πανδημία COVID: Οι ήπιες δεξιότητες έχουν μεγάλη ζήτηση μεταξύ των εργοδοτών, αλλά δεν είναι ανεπτυγμένες στους μαθητές μας Ακόμη και καθώς το κύμα της όμικρον υποχωρεί και οι Αμερικανοί προσπαθούν να επιστρέψουν στο φυσιολογικό, μπορούμε να δούμε κυματιστά αποτελέσματα από την πανδημία που θα μας συνοδεύουν για χρόνια. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της πανδημίας σημαίνουν ότι δεν θα “επιστρέψουμε στην κανονικότητα” καθόλου. Στον τομέα της εκπαίδευσης των παιδιών μας, έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε κάποιες αλλαγές που θα βελτιώσουν τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα τόσο για τους μαθητές όσο και για τη χώρα μας.

Για παράδειγμα, όταν η μάθηση μετατοπίστηκε από τα σχολεία στα σπίτια, οι γονείς είχαν μια άποψη για την εκπαίδευση των παιδιών τους με πρωτοφανή σαφήνεια.

Οι γονείς πλέον ξέρουν όχι μόνο τι μαθαίνουν τα παιδιά τους, αλλά και τι δεν μαθαίνουν.

Όσον αφορά την προετοιμασία των μαθητών για επιτυχία στο κολέγιο, στη σταδιοδρομία τους ή στους ρόλους τους ως ενημερωμένοι πολίτες, αποτυγχάνουμε τρομερά – οι ΗΠΑ παραμένουν στη 13η θέση παγκοσμίως όσον αφορά την ποιοτική εκπαίδευση.

Για χρόνια, οι ηγέτες των επιχειρήσεων και οι γονείς αμφισβήτησαν εάν οι μαθητές αποφοιτούσαν από το γυμνάσιο με τις δεξιότητες που απαιτούνται για να επιτύχουν στο κολέγιο και όχι μόνο.

Οι ερωτήσεις γύρω από αυτό το κενό δεξιοτήτων δεν αφορούσαν τις σκληρές δεξιότητες ή τη γνώση περιεχομένου, αλλά μάλλον τις ανθεκτικές ήπιες δεξιότητες.

Πολλοί εργοδότες δυσκολεύονται να βρουν υποψηφίους που ξεχωρίζουν λόγω της έλλειψης soft skills, και αυτό εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό εμπόδιο για τους υπεύθυνους προσλήψεων σήμερα, ειδικά καθώς εξετάζουν υποψηφίους που βγαίνουν από την πανδημία.

Εδώ είναι το θέμα: Οι δεξιότητες που αναζητούνται περισσότερο από τις επιτροπές επιλογής υποτροφιών, τα γραφεία εισαγωγής πανεπιστημίων και τους εργοδότες σπάνια διδάσκονται απευθείας στα σχολεία.

Σε μια πρόσφατη μελέτη, επτά από τις 10 δεξιότητες εργασίας που ζητήθηκαν περισσότερο στις αγγελίες εργασίας ήταν ανθεκτικές δεξιότητες – και η ηγεσία και η επικοινωνία ήταν οι δεξιότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση. Η μελέτη υποστηρίζει ότι «η μακροπρόθεσμη επιτυχία της οικονομίας μας, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χώρας μας και η εθνική μας ασφάλεια απαιτούν βελτίωση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων».

Αυτό υποδηλώνει ότι είναι απαραίτητο για τους μαθητές όχι μόνο να κατακτήσουν το σχολικό μάθημα, αλλά να καλλιεργήσουν ενεργά τις δεξιότητες που θα τους εξυπηρετήσουν στο κολέγιο και στον χώρο εργασίας. Γνωρίζουμε ότι για να είμαστε επιτυχημένοι σε οτιδήποτε απαιτεί πολλή σκληρή δουλειά και αφοσίωση, και όμως στέλνουμε το μέλλον μας στον πραγματικό κόσμο δραστικά απροετοίμαστοι.

Οι νέοι απόφοιτοι κυριολεκτικά δεν έχουν την πολυτέλεια να υιοθετήσουν μια νοοτροπία «μαθαίνω όσο πηγαίνω» όταν πρόκειται να αναπτύξουν αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά.

Τα ανθεκτικά soft skills είναι βασικός παράγοντας πρόβλεψης για την επιτυχία και τη μακροπρόθεσμη επιτυχία σταδιοδρομίας.

Γιατί λοιπόν να περιμένετε να αρχίσετε να τα αναπτύσσετε;

Η πανδημία έχει επιδεινώσει αυτές τις μακροχρόνιες ανησυχίες σχετικά με το χάσμα των ήπιων δεξιοτήτων.

Αυτό συμβαίνει επειδή τα παιδιά μας έχασαν ένα κρίσιμο στοιχείο της εκπαίδευσής τους που είναι αναπόσπαστο για την καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων και ηγεσίας – εξωσχολικές δραστηριότητες και ευκαιρίες μάθησης. Στην πραγματικότητα, είναι πέρα ​​από την τάξη όπου πολλές από αυτές τις βασικές δεξιότητες μαθαίνονται συχνά.

Οι εξωσχολικές δραστηριότητες όπως αθλήματα, κατασκηνώσεις, σύλλογοι, ομιλία και συζήτηση και άλλα προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να αναδειχθούν ως ηγέτες και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους ως επικοινωνιολόγοι. Τα παιδιά που συμμετείχαν σε εξωσχολικά μαθήματα είχαν καλύτερους βαθμούς, καλύτερη παρακολούθηση και γενικά καλύτερη ευημερία.

Χωρίς αυτά τα προγράμματα στην πλήρη δυναμικότητά τους, αυτή η γενιά φοιτητών έχασε τις εμπειρίες ηγεσίας που απαιτούνται για την επιτυχία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και τελικά το εργατικό δυναμικό.

Η έλλειψη ευκαιριών προσωπικής ηγεσίας έχει επίσης παραμορφώσει αυτή τη γενιά μαθητών γυμνασίου την αντίληψη των σημαντικών ήπιων δεξιοτήτων.

Μόνο το 3% των μαθητών γυμνασίου εκτιμά σήμερα την ηγεσία ως απαραίτητη δεξιότητα, ενώ στην πραγματικότητα είναι μια από τις δεξιότητες με τις περισσότερες απαιτήσεις που αναζητούν οι εργοδότες και τα κολέγια.

Αυτή η νοοτροπία δεν θα τους εξυπηρετήσει καλά όταν περάσουν από το στάδιο της αποφοίτησης και ξεκινήσουν το επόμενο στάδιο.

Το κλειδί είναι να μεταδώσει αυτές τις ικανότητες πολύ πριν από το πανεπιστήμιο, όχι μετά το γεγονός στη μέση της αναζήτησης εργασίας τους.

Θα ζητούσατε από έναν παίκτη του μπέιζμπολ να μάθει να παίζει καθώς κατευθύνεται σε ένα πρωτάθλημα δοκιμής;

Όχι, χρειάζονται χρόνια εξάσκησης για να κατακτήσεις μια τέχνη. Το ίδιο ισχύει και για τις δεξιότητες που θα οδηγήσουν στην επιτυχία στο σχολείο και σε όλη τη ζωή. Αυτές οι δεξιότητες πρέπει να εδραιωθούν και να ασκηθούν από νεαρή ηλικία, προκειμένου να προετοιμαστούν τα παιδιά μας για επιτυχία.

Δυστυχώς, η απουσία διαμορφωτικών προγραμμάτων μετά το σχολείο έχει καθυστερήσει την ανάπτυξή τους σε αυτούς τους τομείς. Εκεί βλέπουμε μια ευκαιρία.

Για χρόνια το Ίδρυμα Reagan προσφέρει βραβευμένα προγράμματα που επικεντρώνονται στην ανάπτυξη της επόμενης γενιάς ελκυστικών και ενημερωμένων νέων ηγετών.

Τώρα, σκοπεύουμε να πάρουμε όσα μάθαμε για την ανάπτυξη ηγεσίας και επικοινωνίας και να τα προσφέρουμε σε οποιονδήποτε μαθητή στη χώρα. Πιστεύουμε ότι μπορούμε να βοηθήσουμε τη χώρα μας και το μέλλον μας παρέχοντας λύσεις ηλεκτρονικής μάθησης για να καλύψουμε αυτά τα κενά ήπιων δεξιοτήτων που έχουν διευρύνει το κλείσιμο σχολείων. Μπορούμε να βασιστούμε στην προσβασιμότητα της εξ αποστάσεως μάθησης για να βοηθήσουμε τους μαθητές να γεφυρώσουν αυτά τα κενά με τον δικό τους ρυθμό και με δική τους βούληση. Ως εκπαιδευτικός και ως πατέρας, θέλω τα παιδιά μου να μπορούν να απαντούν ουσιαστικά και με σιγουριά στην προτροπή, «Πες μας για μια εποχή που ήσουν επιτυχημένος ηγέτης», όταν έρθει η ώρα να δουλέψουν για τις αιτήσεις τους στο κολέγιο.

Δεν θέλω να ρίχνουν χωρίς νόημα τις μεταγραφές τους στα σχολεία και να ελπίζουν για το καλύτερο. Θέλω η εμπιστοσύνη τους να αντικατοπτρίζεται από τη σελίδα και πέρα ​​στον πραγματικό κόσμο, όχι να βασίζεται αποκλειστικά σε μια αριθμητική μέτρηση. Το να διαμορφώνουμε τα παιδιά μας σε ηγέτες θα πρέπει να είναι το πρότυπο, όχι το ακραίο.

Οι γονείς πρέπει να ενσωματώσουν προληπτικά εναλλακτικά προγράμματα στις ήπιες δεξιότητες για να συμπληρώσουν το βασικό πρόγραμμα σπουδών του παιδιού τους – επειδή η ανάγκη για νέους ηγέτες με νοοτροπία του πολίτη δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Χιλιάδες αιτήσεις ειδικευμένων σπουδαστών νοσηλευτικής απορρίπτονται επειδή δεν υπάρχουν αρκετοί καθηγητές.

Η εκμάθηση κολύμβησης μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο πνιγμού κατά 88% για παιδιά ηλικίας 1-4 ετών

Η χρήση του αυτοματισμού "όπλο" για την καταπολέμηση της πανδημίας

ΟΟΣΑ έκθεση: “Χτύπημα” στην παραγωγή λόγω πανδημίας – πτώση ρεκόρ του ΑΕΠ

Μπορούν τα παιχνίδια να καταπολεμήσουν την παραπληροφόρηση του εμβολίου;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πέντε συμβουλές για την αγορά παιδικών παιχνιδιών που υποστηρίζουν την υγιή ανάπτυξη

Συνολικά, η έρευνα δείχνει ότι, στις περισσότερες περιπτώσεις, τα παραδοσιακά παιχνίδια παρέχουν καλύτερες αλληλεπιδράσεις και εμπειρίες από τα τεχνολογικά παιχνίδια. Όταν αγοράζετε ένα παιχνίδι, σκεφτείτε τις εμπειρίες που θέλετε να έχει το μωρό της ζωής σας, σκεφτείτε ευρέως τους στόχους ενός συγκεκριμένου παιχνιδιού, προσπαθήστε να παρέχετε ευκαιρίες για αλληλεπιδράσεις υψηλής ποιότητας και θυμηθείτε να διασκεδάζετε.

"Μωροπροστασία" του σπιτιού σας - Οδηγός νέου γονέα

Οι σκάλες αποτελούν απειλή για τα μωρά εξαιτίας της αδυναμίας τους να κατανοήσουν τον κίνδυνο, καθώς και της έλλειψης σταθερότητας και συντονισμού τους. Τα μωρά δεν είναι σε θέση να περιηγηθούν μόνα τους στις σκάλες- ως εκ τούτου, οι σκάλες πρέπει να φράσσονται με μια πύλη στην κορυφή και στο κάτω μέρος, σύμφωνα με το ‘Ασφαλή Παιδιά Παγκοσμίως’ (Safe Kids Worldwid). Υπάρχει μια ποικιλία από μορφές πύλης που είναι είτε προσωρινές είτε ημιμόνιμες.

Σχολικό οδοντιατρικό πρόγραμμα αποτρέπει το 80% των κοιλοτήτων με εφάπαξ, μη επεμβατική θεραπεία

Ενώ η περιορισμένη διαθεσιμότητα εκπαιδευμένων επαγγελματιών οδοντιάτρων μπορεί να δημιουργήσει προκλήσεις για τα προγράμματα στεγανοποίησης στα σχολεία, καθώς τα στεγανοποιητικά εφαρμόζονται από οδοντίατρο ή οδοντικό υγιεινολόγο, το SDF μπορεί να αποτελέσει μια ελκυστική εναλλακτική λύση, καθώς μπορεί επίσης να εφαρμοστεί από νοσηλευτές - ένα εργατικό δυναμικό που υπάρχει ήδη σε πολλά σχολεία.

Οι δομημένες σχολικές ημέρες μπορούν να κρατήσουν τα παιδιά υγιή. Πώς μπορούμε να το διατηρήσουμε κατά τη διάρκεια των σχολικών διακοπών;

Ο προγραμματισμός των διακοπών μπορεί να προέρχεται από διάφορους οργανισμούς, όπως αθλητικούς συλλόγους και συλλόγους δραστηριοτήτων, σχολεία, θρησκευτικές οργανώσεις, μουσεία και γκαλερί τέχνης, ομάδες ατόμων με αναπηρία, καθώς και από τον ιδιωτικό τομέα που προσφέρει επίσης κατασκηνώσεις.

Πώς συγκρίνονται οι βαθμολογίες μαθημάτων το 2021 με τις βαθμολογίες πριν από την πανδημία στις ΗΠΑ

Το EDsmart διερεύνησε πώς οι βαθμολογίες μαθημάτων προηγμένης τοποθέτησης AP το 2021 συγκρίθηκαν με τις βαθμολογίες το 2019, πριν από την πανδημία COVID-19, για τις 10 πιο δημοφιλείς εξετάσεις χρησιμοποιώντας δεδομένα από το Συμβούλιο του Κολεγίου.

10 κορυφαίες απειλές για την παιδική ηλικία που θέτουν σε κίνδυνο 8 εκατομμύρια παιδιά στον Καναδά.

Για την αποκατάσταση αυτών των ζητημάτων, η Όστιν επιδιώκει τη δημιουργία ενός ανεξάρτητου Επιτρόπου για τα παιδιά και τη νεολαία, ο οποίος θα είναι αφοσιωμένος στην προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών, καθώς και τη δημιουργία διαφάνειας και λογοδοσίας για τις ομοσπονδιακές δαπάνες που σχετίζονται με τα παιδιά και τη νεολαία, με τη δημοσίευση ενός προϋπολογισμού για τα παιδιά.

Τα σνακ μεγάλου μεγέθους τροφοδοτούν το κύμα παιδικής παχυσαρκίας στις Η.Π.Α.

«Δεν ξέρουμε πραγματικά ποιες θα είναι οι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις, αν και σίγουρα υπάρχει ανησυχία ότι σε 20 χρόνια θα δούμε αυτό το τεράστιο μπαλόνι χρόνιας ασθένειας το οποίο θα κοστίσει δισεκατομμύρια δολάρια στα προγράμματα υγειονομικής περίθαλψης».

Close Icon