Εύκολα, με ένα ειδικό τεστ γλωσσικών δεξιοτήτων, θα μπορεί να προβλέπεται αν ένα παιδί θα αντιμετωπίσει μαθησιακές δυσκολίες μεγαλώνοντας, από την πρώτη κιόλας τάξη του σχολείου.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησαν Καναδοί ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Μόντρεαλ, τα παιδιά που διαθέτουν ανεπτυγμένες δεξιότητες στον προφορικό λόγο κατά το πρώτο έτος της σχολικής τους ζωής, μαθαίνουν πιο εύκολα να γράφουν ένα χρόνο αργότερα.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα Daily Mail, το τέστ θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τον εντοπισμό των παιδιών που ενδέχεται να έχουν πρόβλημα στο να μάθουν να γράφουν ή προβλήματα με την ορθογραφία και τη γραμματική αργότερα. Θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει στον εντοπισμό και να βοηθήσει τα παιδιά με διαταραχές του λόγου, λένε οι ειδικοί. Το συγκεκριμένο τεστ αποτελεί μέρος ενός γενικότερου τεστ προφορικής γλώσσας που εφαρμόζεται ήδη στο Γαλλικό Κεμπέκ για εντοπισμό των δυσκολιών ορθογραφίας στα παιδιά.
Η βασική αρχή του τεστ είναι, όπως αναφέρει η συντάκτης της σχετικής μελέτης, καθηγήτρια Φαίδρα Ρόιλ, ότι «όσο πιο σωστά χρησιμοποιούν τα παιδιά τους χρόνους των ρημάτων στον προφορικό λόγο, τόσο πιο εύκολα μαθαίνουν να γράφουν αργότερα».
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube