Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Παιδιά

Αθλητισμός Προπόνηση: Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι γονείς όταν τα παιδιά τους παίζουν ομαδικά αθλήματα

Αθλητισμός Προπόνηση: Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι γονείς όταν τα παιδιά τους παίζουν ομαδικά αθλήματα

Εάν ένα παιδί είναι μικρότερο, δοκιμάστε να ρωτήσετε τον προπονητή σε τι θα μπορούσε να εργαστεί το παιδί σας για να βελτιώσει τις δεξιότητές του, συμβούλεψε.



Αθλητισμός Προπόνηση: Τι πρέπει να πουν – και τι να μη πουν – οι γονείς στους αθλητικούς προπονητές των παιδιών τους Αξιωματούχοι του αθλητισμού νέων που τρέπονται σε φυγή καθώς οι γονείς απειλούν να εκτροχιάσουν τα παιδικά αθλήματα Ο αθλητικός ψυχολόγος Rick Wolff και ο συνταξιούχος παίκτης του NFL Scott Wells εντάχθηκαν στο “One Nation with Brian Kilmeade” για να συζητήσουν με τους αξιωματούχους που φεύγουν από τα νεανικά αθλήματα. Πολλά παιδιά αγωνίζονται αυτήν τη στιγμή για τις φθινοπωρινές αθλητικές ομάδες νέων  καθώς ξεκινάει η επιστροφή στο σχολείο είτε πρόκειται για σχολική ομάδα είτε για ομάδα πρωταθλήματος νέων ή αναψυχής. Οι γονείς και οι προπονητές θα πρέπει να δημιουργήσουν θετική επικοινωνία — και ένας ειδικός λέει ότι αυτό πρέπει να συμβεί “πολύ πριν” το πρώτο sneaker χτυπήσει στο γήπεδο.


«Η πρώτη φορά που ένας γονέας έχει ουσιαστική αλληλεπίδραση με τον προπονητή δεν πρέπει να οφείλεται στο ότι έχει προκύψει πρόβλημα», είπε ο Τζέισον Σακς, πρόεδρος της Positive Coaching Alliance στο Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνια, σε συνέντευξή του στο Fox News Digital.

Η Positive Coaching Alliance είναι ένας εθνικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός που ιδρύθηκε το 1998 με αποστολή να «αλλάξει την κουλτούρα των νεανικών αθλημάτων, έτσι ώστε κάθε παιδί, ανεξαρτήτως κοινωνικής ή οικονομικής περίστασης, να έχει πρόσβαση σε θετική αθλητική εμπειρία για νέους», είπε ο Sacks.

Ο αθλητισμός προσφέρει στα παιδιά μαθήματα ζωής που «μένουν μαζί τους αφού τελειώσουν οι μέρες του παιχνιδιού τους», δήλωσε ο ειδικός σε θέματα αθλημάτων για νέους Τζέισον Σακς. Ο Σακς χαρακτήρισε τη συμμετοχή στον αθλητισμό «απίστευτη ευκαιρία» όχι μόνο «να επικεντρωθεί στη διδασκαλία του αθλήματος και στο πώς να αγωνίζεται», αλλά και για να ενσταλάξει «μαθήματα που θα μείνουν στα παιδιά πολύ μετά το πέρας των ημερών παιχνιδιού τους».

Ο Σακς έχει προπονήσει σε επίπεδο γυμνασίου και κολεγίου.

Είπε ότι η καλή επικοινωνία είναι και δουλειά του προπονητή.

«Μετά το γυμνάσιο, εάν το παιδί σας πηγαίνει στο κολέγιο ή στο εργατικό δυναμικό, δεν θα είστε εκεί ως γονιός για να πολεμήσετε τις μάχες του».

Ένας προπονητής πρέπει να αφήνει και τους γονείς και τους παίκτες «να γνωρίζουν ποιες είναι οι προσδοκίες και ποιοι είναι οι στόχοι για την ομάδα και τον οργανισμό», είπε. Ένας προπονητής θα πρέπει επίσης να πει, “Εδώ είναι πώς μπορούμε να επικοινωνήσουμε εσείς και εγώ, και αν προκύψουν προβλήματα, αυτό είναι το είδος της επικοινωνίας που θα προτιμούσα”, εξήγησε.

Οι γονείς πρέπει επίσης να είναι προνοητικοί όσον αφορά την επικοινωνία.

Ο Σακς λέει να φροντίσει να ευχαριστήσει έναν προπονητή μετά από μια προπόνηση. Πολλοί προπονητές του πρωταθλήματος νέων και αναψυχής προσφέρουν εθελοντικά τον χρόνο τους.

«Το να λες «ευχαριστώ που περάσατε επιπλέον ώρες με τα παιδιά» πηγαίνει πολύ», είπε.

Ένας καλός προπονητής θα δώσει στον παίκτη «συγκεκριμένα πράγματα στα οποία μπορεί να δουλέψει», είπε ο Τζέισον Σακς, πρόεδρος της «Alliance Θετική Προπόνηση».

Ένα από τα πιο κοινά ζητήματα μεταξύ προπονητή και γονέα είναι ο χρόνος παιχνιδιού, σημείωσε ο Σακς. «Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει μια ομάδα μπάσκετ γυμνασίου και ο γιος ή η κόρη σας νιώθουν ότι δεν έχουν αρκετό χρόνο για παιχνίδι», είπε. «Αντί εσείς — ο γονιός — να πηγαίνετε και να μιλάτε στον προπονητή, τι μεγάλη ευκαιρία είναι αυτή για το παιδί να πάει να μιλήσει μόνο του στον προπονητή και να συνηθίσει να κάνει τέτοιου είδους συζητήσεις», είπε ο Σακς.

«Καμία συζήτηση που είχα με κανέναν γονέα δεν οδήγησε ποτέ σε περισσότερο χρόνο παιχνιδιού». Για παράδειγμα, ο Σακς είπε ότι ένα παιδί μπορεί να πει: “Κόουτς, νιώθω ότι θα έπρεπε να παίζω περισσότερο. Τι μπορώ να κάνω στην προπόνηση που θα μου δώσει περισσότερο χρόνο; Τι πρέπει να σου δείξω;”

Ένας καλός προπονητής θα δώσει στον παίκτη «συγκεκριμένα πράγματα στα οποία μπορεί να δουλέψει», εξήγησε. «Μετά το γυμνάσιο, εάν το παιδί σας πηγαίνει στο κολέγιο ή στο εργατικό δυναμικό, δεν θα είστε εκεί ως γονιός για να πολεμήσετε τις μάχες του», υπογράμμισε ο Sacks.

Ο Μπράιαν Τόμπιν, πατέρας τριών παιδιών από το Ρέντινγκ της Μασαχουσέτης, έχει προπονήσει παιδιά από 5 έως 18 ετών σε λακρός, ποδόσφαιρο, μπέιζμπολ, μπάσκετ και χόκεϊ.

«Δεν είναι ευθύνη των γονέων να βεβαιωθούν ότι ο παίκτης τους έχει χρόνο συμμετοχής – είναι ευθύνη του παίκτη να κερδίσει τον χρόνο του», είπε ένας προπονητής νέων.

«Θα συνιστούσα να μην πλησιάζετε ποτέ έναν προπονητή για τον χρόνο παιχνιδιού», είπε στο Fox News Digital μέσω email.

«Δεν είναι ευθύνη των γονέων να βεβαιωθούν ότι ο παίκτης τους έχει χρόνο παιχνιδιού – είναι ευθύνη του παίκτη να κερδίσει τον χρόνο του», πρόσθεσε.

Ο Τόμπιν είπε ότι αν ένας γονέας «εμπιστεύεται ότι ο προπονητής είναι εκεί έξω για το καλό όλων των παικτών και για να χτίσει μια ανταγωνιστική ομάδα ή πρόγραμμα», θα πρέπει «να τους αφήσει να κάνουν τη δουλειά τους και να βάλουν την καλύτερη ομάδα που μπορούν».

«Θα συνιστούσα να μην πλησιάσεις ποτέ έναν προπονητή για τον χρόνο παιχνιδιού».

«Όταν ως γονιός μιλάτε στο παιδί σας για τον χρόνο παιχνιδιού», πρόσθεσε, «η συμβουλή σας πρέπει να είναι μια απλή, «δούλεψε γι’ αυτό».

Το να μιλάμε απαξιωτικά για τον προπονητή ενός παιδιού είναι εκτός ορίων, είπε ο Tobin. «Αν παραπονιέστε για τον προπονητή μπροστά στον παίκτη σας, η στάση του παίκτη σας προς τον προπονητή θα αλλάξει και αυτό θα αλλάξει τη συνολική του εμπειρία προς το χειρότερο», προειδοποίησε.

Οι παίκτες του μπέιζμπολ γυμνασίου απεικονίζονται εδώ. Τα μεγαλύτερα παιδιά πρέπει να «συνηγορούν για τον εαυτό τους», λένε οι ειδικοί και οι προπονητές.

Οι παίκτες του μπέιζμπολ γυμνασίου απεικονίζονται εδώ. Τα μεγαλύτερα παιδιά πρέπει να «συνηγορούν για τον εαυτό τους», λένε οι ειδικοί και οι προπονητές.

Ο Τόμπιν είπε ότι όταν πρόκειται να προσεγγίσεις τον προπονητή, «Ο καλύτερος κανόνας είναι να δώσεις στον εαυτό σου 24 ώρες πριν το κάνεις».

«Το ενενήντα τοις εκατό από αυτά για τα οποία ήσουν θυμωμένος ή μπερδεμένος θα λυθεί μόνο του εκείνη τη στιγμή», είπε.

«Αν δεν σας αρέσει ο τρόπος με τον οποίο προπονεί ο προπονητής, πηδήξτε και γίνετε εθελοντής ως προπονητής ο ίδιος — ή δαγκώστε τη γλώσσα σας». «Καμία συζήτηση που είχα με κανέναν γονέα δεν οδήγησε ποτέ σε περισσότερο χρόνο παιχνιδιού», σημείωσε.

“Τα παιδιά πρέπει να μάθουν να κερδίζουν, να φτιάχνουν και να φτιάχνουν το δρόμο τους στη σύνθεση – και να δουλεύουν για να παραμείνουν εκεί. Δεν μπορεί ποτέ να αφορά τον γονέα.”

Ένας άλλος προπονητής του πρωταθλήματος αναψυχής νέων της περιοχής της Βοστώνης, ο οποίος έχει δουλέψει με παιδιά ηλικίας 5 έως 15 ετών τόσο στο μπλουζάκι, όσο και στο μπέιζμπολ Babe Ruth, αντήχησε τη συμβουλή του Tobin, λέγοντας στο Fox News Digital ότι “δεν είναι ποτέ καλή ιδέα να μας πλησιάζεις αμέσως μετά από ένα παιχνίδι ή στην ένταση της στιγμής.”

Εάν ένα παιδί είναι μικρότερο, δοκιμάστε να ρωτήσετε τον προπονητή σε τι θα μπορούσε να εργαστεί το παιδί σας για να βελτιώσει τις δεξιότητές του, συμβούλεψε.

«Τα μεγαλύτερα παιδιά πρέπει να υπερασπιστούν τον εαυτό τους», είπε. «Ας είναι αυτή η εμπειρία τους, όχι η δική σας», είπε ένας προπονητής για την υπερβολική εμπλοκή των γονέων.

Είπε ότι «ο αθλητισμός μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τα παιδιά σας να μάθουν μαθήματα ζωής» — και πρόσθεσε,

«Όλοι γνωρίζουμε ότι η ζωή δεν είναι δίκαιη και τα παιδιά πρέπει να το κάνουν αυτό».

«Τα παιδιά αρχίζουν να παίζουν αθλήματα για την αγάπη του παιχνιδιού», είπε.

“Η υπερβολική εμπλοκή των γονέων μπορεί γρήγορα να τα σκοτώσει. Αφήστε αυτή να είναι δική τους εμπειρία, όχι δική σας.”

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Τα παιδιά που παίζουν ομαδικά αθλήματα τείνουν να έχουν καλύτερα αποτελέσματα ψυχικής υγείας από τα παιδιά που δεν παίζουν

Η άσκηση ενισχύει το μυαλό και τη διάθεσή σας

Η σωματική δραστηριότητα έχει αντικαταθλιπτική δράση

Πώς να διατηρήσω ζωντανό το κίνητρό μου να αθλούμαι;

Μπορεί η άσκηση να βοηθήσει το άσθμα μου;

Αθλητισμός: Tο καλύτερο αγχολυτικό για μια απαιτητική καθημερινότητα

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

Πέντε συμβουλές για την αγορά παιδικών παιχνιδιών που υποστηρίζουν την υγιή ανάπτυξη

Συνολικά, η έρευνα δείχνει ότι, στις περισσότερες περιπτώσεις, τα παραδοσιακά παιχνίδια παρέχουν καλύτερες αλληλεπιδράσεις και εμπειρίες από τα τεχνολογικά παιχνίδια. Όταν αγοράζετε ένα παιχνίδι, σκεφτείτε τις εμπειρίες που θέλετε να έχει το μωρό της ζωής σας, σκεφτείτε ευρέως τους στόχους ενός συγκεκριμένου παιχνιδιού, προσπαθήστε να παρέχετε ευκαιρίες για αλληλεπιδράσεις υψηλής ποιότητας και θυμηθείτε να διασκεδάζετε.

"Μωροπροστασία" του σπιτιού σας - Οδηγός νέου γονέα

Οι σκάλες αποτελούν απειλή για τα μωρά εξαιτίας της αδυναμίας τους να κατανοήσουν τον κίνδυνο, καθώς και της έλλειψης σταθερότητας και συντονισμού τους. Τα μωρά δεν είναι σε θέση να περιηγηθούν μόνα τους στις σκάλες- ως εκ τούτου, οι σκάλες πρέπει να φράσσονται με μια πύλη στην κορυφή και στο κάτω μέρος, σύμφωνα με το ‘Ασφαλή Παιδιά Παγκοσμίως’ (Safe Kids Worldwid). Υπάρχει μια ποικιλία από μορφές πύλης που είναι είτε προσωρινές είτε ημιμόνιμες.

Σχολικό οδοντιατρικό πρόγραμμα αποτρέπει το 80% των κοιλοτήτων με εφάπαξ, μη επεμβατική θεραπεία

Ενώ η περιορισμένη διαθεσιμότητα εκπαιδευμένων επαγγελματιών οδοντιάτρων μπορεί να δημιουργήσει προκλήσεις για τα προγράμματα στεγανοποίησης στα σχολεία, καθώς τα στεγανοποιητικά εφαρμόζονται από οδοντίατρο ή οδοντικό υγιεινολόγο, το SDF μπορεί να αποτελέσει μια ελκυστική εναλλακτική λύση, καθώς μπορεί επίσης να εφαρμοστεί από νοσηλευτές - ένα εργατικό δυναμικό που υπάρχει ήδη σε πολλά σχολεία.

Οι δομημένες σχολικές ημέρες μπορούν να κρατήσουν τα παιδιά υγιή. Πώς μπορούμε να το διατηρήσουμε κατά τη διάρκεια των σχολικών διακοπών;

Ο προγραμματισμός των διακοπών μπορεί να προέρχεται από διάφορους οργανισμούς, όπως αθλητικούς συλλόγους και συλλόγους δραστηριοτήτων, σχολεία, θρησκευτικές οργανώσεις, μουσεία και γκαλερί τέχνης, ομάδες ατόμων με αναπηρία, καθώς και από τον ιδιωτικό τομέα που προσφέρει επίσης κατασκηνώσεις.

Πώς συγκρίνονται οι βαθμολογίες μαθημάτων το 2021 με τις βαθμολογίες πριν από την πανδημία στις ΗΠΑ

Το EDsmart διερεύνησε πώς οι βαθμολογίες μαθημάτων προηγμένης τοποθέτησης AP το 2021 συγκρίθηκαν με τις βαθμολογίες το 2019, πριν από την πανδημία COVID-19, για τις 10 πιο δημοφιλείς εξετάσεις χρησιμοποιώντας δεδομένα από το Συμβούλιο του Κολεγίου.

10 κορυφαίες απειλές για την παιδική ηλικία που θέτουν σε κίνδυνο 8 εκατομμύρια παιδιά στον Καναδά.

Για την αποκατάσταση αυτών των ζητημάτων, η Όστιν επιδιώκει τη δημιουργία ενός ανεξάρτητου Επιτρόπου για τα παιδιά και τη νεολαία, ο οποίος θα είναι αφοσιωμένος στην προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών, καθώς και τη δημιουργία διαφάνειας και λογοδοσίας για τις ομοσπονδιακές δαπάνες που σχετίζονται με τα παιδιά και τη νεολαία, με τη δημοσίευση ενός προϋπολογισμού για τα παιδιά.

Τα σνακ μεγάλου μεγέθους τροφοδοτούν το κύμα παιδικής παχυσαρκίας στις Η.Π.Α.

«Δεν ξέρουμε πραγματικά ποιες θα είναι οι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις, αν και σίγουρα υπάρχει ανησυχία ότι σε 20 χρόνια θα δούμε αυτό το τεράστιο μπαλόνι χρόνιας ασθένειας το οποίο θα κοστίσει δισεκατομμύρια δολάρια στα προγράμματα υγειονομικής περίθαλψης».

Περισσότερα παιδιά προσπαθούν να χάσουν βάρος από ό,τι πριν από μια δεκαετία

Ωστόσο, δεν γνωρίζουμε πολλά για τους αριθμούς ή τα χαρακτηριστικά αυτών των παιδιών που μπορεί να προσπαθούν να χάσουν βάρος». Και προσθέτει: «Για αυτή τη μελέτη, θέλαμε να δούμε αν υπήρχαν τάσεις ή αλλαγές στον επιπολασμό των προσπαθειών απώλειας βάρους μεταξύ των παιδιών ηλικίας 8 έως 17 ετών».

Close Icon