Προϊόντα ομορφιάς: Η έκθεση διαπίστωσε ότι σχεδόν το 40% των «power shoppers» που ξοδεύουν τουλάχιστον 2.500 δολάρια ετησίως σε προϊόντα ομορφιάς είναι κυνηγοί ευκαιριών.
Σύμφωνα με μια νέα έκθεση της παγκόσμιας εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου ESW, το 67% των αγοραστών ομορφιάς Gen Z και Millennial προτιμούν να περιμένουν χαμηλότερες τιμές στα προϊόντα, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι διακινδυνεύει να εξαντληθεί το απόθεμα του προϊόντος. Επιπλέον, η έκθεση διαπίστωσε ότι σχεδόν το 40% των «power shoppers» που ξοδεύουν τουλάχιστον 2.500 δολάρια ετησίως σε προϊόντα ομορφιάς είναι κυνηγοί ευκαιριών.
Είναι ενδιαφέρον ότι η έκθεση αποκάλυψε επίσης ότι οι «σούπερ θαυμαστές» των επωνυμιών ανταποκρίνονται καλά σε γεγονότα που τονίζουν την αποκλειστικότητα και τη σπανιότητα. Αυτοί οι πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν το πλήρες τίμημα για να είναι από τους πρώτους που θα έχουν ένα προϊόν (21%) ή για να κατέχουν ένα αντικείμενο περιορισμένης έκδοσης (25%).
Η αντιπρόεδρος των πωλήσεων, της ομορφιάς, της ευεξίας και του τρόπου ζωής του ESW, Clarissa Schealer, σημειώνει ότι παρά τους νεότερους καταναλωτές που οδηγούν την ανάπτυξη της αγοράς ομορφιάς απευθείας στον καταναλωτή, εξακολουθούν να γνωρίζουν τις τιμές. Η λύση σε αυτό το αίνιγμα; Η Schealer λέει, «η δημιουργία προϊόντων περιορισμένης έκδοσης ή η προσφορά πρώιμων πελατών σε κορυφαίους πελάτες σε νέα προϊόντα, μπορεί να βοηθήσει τις επωνυμίες να ξεπεράσουν την ευαισθησία των τιμών στα βασικά δημογραφικά στοιχεία της βιομηχανίας ομορφιάς».
Οι νέοι αγοραστές είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από διεθνή sites
Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι αγοραστές του Millennial και της Gen Z είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα ομορφιάς από διεθνείς λιανοπωλητές, με το 23% και το 24% αντίστοιχα να πραγματοποιούν διασυνοριακές αγορές εντός του τελευταίου έτους. Η Κίνα είχε το υψηλότερο ποσοστό καταναλωτών (41%) που αγόραζαν προϊόντα ομορφιάς από διαδικτυακούς λιανοπωλητές εκτός της χώρας τους. Ακολούθησαν:
- τα ΗΑΕ (36%),
- η Ελβετία (29%),
- η Ισπανία (26%),
- και η Ινδία (22%).
Οι ΗΠΑ και η Γαλλία ήταν οι πιο δημοφιλείς χώρες για διασυνοριακές αγορές ομορφιάς, με ποσοστό 33%, ακολουθούμενες από τη Γερμανία (27%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (25%).
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube