Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ομορφιά

Προϊόντα ομορφιάς άρωμα: Γιατί εμπιστευόμαστε περισσότερο προϊόντα που μυρίζουν απαίσια;

Προϊόντα ομορφιάς άρωμα: Γιατί εμπιστευόμαστε περισσότερο προϊόντα που μυρίζουν απαίσια;

Προϊόντα ομορφιάς άρωμα: Η μυρωδιά ανέκαθεν αποτελούσε σημαντικό κομμάτι στην πώληση ενός προϊόντος, όμως με αντίθετο τρόπο από αυτόν που κάποιος θα περίμενε.


Στη δεκαετία του 1980, ο Frank Buckley, ιδρυτής της καναδικής εταιρείας σιροπιών για τον βήχα Buckley’s, επινόησε το σλόγκαν: “Έχει απαίσια γεύση. Και λειτουργεί”. Εκείνη την εποχή, είχε ως αποτέλεσμα μια σημαντική άνοδο στο μερίδιο αγοράς της επωνυμίας του. Η υπόθεση ήταν απλή: Παρόλο που το προϊόν είχε άσχημη γεύση, οι πελάτες το αγόραζαν επειδή το θεωρούσαν τόσο αποτελεσματικό. Υπάρχει μια ευρέως διαδεδομένη, μακροχρόνια αντίληψη ότι η κατανάλωση ή η εφαρμογή φαρμακευτικών προϊόντων δεν πρέπει να είναι μια ευχάριστη εμπειρία. Η ίδια σχολή σκέψης μπορεί να εφαρμοστεί στη βιομηχανία περιποίησης δέρματος.

Αλλά καθώς η φήμη των προϊόντων έχει σταθεροποιηθεί με τα χρόνια, έχουν πράγματι προστεθεί στην ελκυστικότητά τους οι φαινομενικά μη ελκυστικές μυρωδιές τους; Πάρτε, για παράδειγμα, τα serums βιταμίνης C. Αν έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ ένα σέρουμ (που δεν είναι πολύ γεμάτο με τεχνητό άρωμα), ξέρετε ότι μυρίζουν σαν νερουλό μπαγιάτικο fast food. Η αιτιολογία της οσμής του CE Ferulic παραμένει ένα μυστήριο, καθώς υπάρχουν τόσες άλλες βιταμίνη C και προϊόντα που περιέχουν E στην αγορά [που δεν μοιράζονται τη μυρωδιά τους].

Άλλα προϊόντα ομορφιάς λέγεται ότι μυρίζουν σαν:

  • ληγμένο γιαούρτι
  • ξύδι, εκχύλισμα χρένου και κρεμμυδιού
  • ζυμωμένη μαγιά με funky ξινό άρωμα

Ενώ δεν υπάρχουν συγκεκριμένα δεδομένα σχετικά με τη συσχέτιση μεταξύ του αρώματος ενός προϊόντος και της αντίληψης των καταναλωτών για την αποτελεσματικότητά του, υπάρχει κάτι σχετικά με τη φαρμακευτική ποιότητα ενός προϊόντος που μπορεί να κάνει τον καταναλωτή να πιστέψει ότι λειτουργεί. Τα δεδομένα που υπάρχουν σχετικά με τις μυρωδιές των προϊόντων ομορφιάς επικεντρώνονται στις διαφορές στο πώς αντιλαμβάνονται οι άνδρες και οι γυναίκες τις μυρωδιές σε αυτές τις φόρμουλες. Μελέτες δείχνουν ότι οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να υιοθετήσουν μια μεγάλη προσέγγιση στη ρουτίνα ομορφιάς τους και είναι πιο πρόθυμες να χρησιμοποιήσουν κάτι με δυσάρεστη ή καθόλου μυρωδιά αν πιστεύουν (ή βιώνουν ότι) λειτουργεί.

Εάν ισχύει η υπόθεση ότι ένα προϊόν με άρωμα φαρμάκου ωθεί τους χρήστες να βιώσουν ένα προϊόν ως πιο αποτελεσματικό, πώς μπορούν να ανταγωνίζονται οι πολυτελείς, επώνυμες σειρές περιποίησης δέρματος στις μέρες μας; Με την εισροή όμως ανεξάρτητων επωνυμιών που επιδεικνύουν μια προσέγγιση χωρίς περιττά στοιχεία, που τροφοδοτείται από bloggers του YouTube και του Instagram, οι καταναλωτές είναι πλέον πιο ενημερωμένοι για την επιστήμη πίσω από τη φροντίδα του δέρματος από ποτέ. Η παραγωγή τους περιστρέφεται γύρω από φρουτώδη αρώματα. Ακόμη και οι καταναλωτές που προσελκύονταν περισσότερο από φρουτώδεις νότες στο παρελθόν αρχίζουν να τις αποφεύγουν, αντί να αναζητούν πιθανές λιγότερο ερεθιστικές φόρμουλες με λιγότερα πρόσθετα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Beauty tips που έμειναν στην ιστορία από τους εμπνευστές τους

Ποια είναι τα συνηθέστερα σφάλματα που κάνουμε λίγο πολύ όλοι μας ως προς την αυτοφροντίδα;

Τips ομορφιάς που θα σας μετατρέψουν σε Χολυγουντιανή σταρ

Μάσκες ομορφιάς με προϊόντα που βρίσκετε στο σπίτι σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το δώρο της φύσης για υγιή μαλλιά

Χαμομήλι: Το χαμομήλι (Matricaria chamomilla) είναι ένα φυσικό βότανο που χρησιμοποιείται παραδοσιακά για τις θεραπευτικές του ιδιότητες, τόσο για την υγεία όσο και για την ομορφιά. Όταν πρόκειται για τη φροντίδα των μαλλιών,

Για ποιο λόγο συνυπάρχουν τα λιπαρά μαλλιά με ξηρές άκρες;

Λιπαρά μαλλιά: Η λιπαρότητα στις ρίζες των μαλλιών και η ξηρότητα στις άκρες είναι ένα πολύ συχνό πρόβλημα που επηρεάζει πολλούς ανθρώπους. Αν και φαίνεται να είναι δύο αντίθετες καταστάσεις,

Γρήγορο μακιγιάζ για πολυάσχολα πρωινά

Makeup tips: Οι πολυάσχολες πρωινές ώρες συχνά απαιτούν μια γρήγορη και πρακτική ρουτίνα μακιγιάζ. Εδώ είναι πέντε προϊόντα που θα σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις ένα όμορφο και φυσικό look

3 κοινά λάθη στην χρήση της λακ μαλλιών

Λακ Μαλλιών: Η λακ μαλλιών είναι ένα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα για να διατηρηθούν τα μαλλιά σε καλή κατάσταση και να παραμείνουν στη θέση τους για πολλές ώρες. Παρά την ευκολία στη χρήση της, υπάρχουν ορισμένα συνηθισμένα λάθη

5 συνήθειες για αστραφτερό χαμόγελο

Λευκό χαμόγελο: Ο καθαρισμός των δοντιών και η διατήρηση ενός φωτεινού και υγιούς χαμόγελου απαιτούν συνήθειες που ενισχύουν την υγεία των δοντιών και την αποτροπή του κιτρινίσματος. Εδώ είναι πέντε συνήθειες

Μήπως χρησιμοποιείτε λάθος το υαλουρονικό οξύ;

Υαλουρονικό οξύ: Το υαλουρονικό οξύ είναι ένα από τα πιο δημοφιλή συστατικά στην περιποίηση του δέρματος, καθώς έχει εξαιρετική ικανότητα να ενυδατώνει το δέρμα και να μειώνει τις ρυτίδες. Παρόλο που είναι πολύ αποτελεσματικό,

Πώς το μολύβι χειλιών θα αναδείξει τα χείλη σας

Για να δημιουργήσετε μια εντυπωσιακή αντίθεση, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε ένα σκούρο μολύβι χειλιών με ένα ανοιχτόχρωμο κραγιόν. Αυτός ο συνδυασμός θα προσθέσει βάθος και διάσταση στα χείλη σας.

Η νέα τάση για φυσικό μακιγιάζ

Μακιγιάζ χωρίς Μάσκαρα: Η τάση του "no mascara" ή μακιγιάζ χωρίς μασκάρα είναι μία από τις πιο δημοφιλείς τάσεις στην ομορφιά των τελευταίων χρόνων. Αν και η μασκάρα συνήθως θεωρείται απαραίτητο προϊόν για την ενίσχυση των βλεφαρίδων

Close Icon