Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ομορφιά

Η APIVITA γιορτάζει 35 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Η APIVITA γιορτάζει 35 χρόνια επιτυχημένης πορείας

 

Η APIVITA γιορτάζει 35 χρόνια πορείας. Ιδρύθηκε το 1979 από τους φαρμακοποιούς Νίκο και Νίκη Κουτσιανά, που δημιούργησαν τα πρώτα τους προϊόντα μέσα στο φαρμακείο τους. Το όνομά της, που αντανακλά και το σύνολο της φιλοσοφίας της, προέρχεται από τις λέξεις Apis (μέλισσα) και Vita (ζωή), και APIVITA σημαίνει η ζωή της μέλισσας.

Εμπνευσμένη από την κοινωνία της μέλισσας και το μελίσσι, αυτό το αξιοθαύμαστο εργαστήριο της φύσης, την πλούσια ελληνική χλωρίδα με τα 5500 είδη φυτών και τις διδαχές του Ιπποκράτη, η APIVITA συνδυάζει μελισσοκομικά προϊόντα όπως πρόπολη, μέλι και βασιλικό πολτό, πιστοποιημένα φυτικά εκχυλίσματα και αιθέρια έλαια βιολογικής καλλιέργειας, για να παράγει φυσικά – με έως και 100% φυσικές συνθέσεις- αποτελεσματικά, ολιστικά προϊόντα. Με πίστη στη φιλοσοφία του Ιπποκράτη, πατέρα της Ιατρικής, η APIVITA προάγει έναν ισορροπημένο, ολιστικό, φυσικό τρόπο ζωής, τον «τρόπο ζωής APIVITA». Παράλληλα, στα προϊόντα της αποφεύγει τη χρήση συνθετικών συστατικών όπως προπυλενογλυκόλη, parabens, σιλικόνες που δεν βιοαποικοδομούνται στο περιβάλλον, ενώ χρησιμοποιεί ανακυκλωμένες και ανακυκλώσιμες συσκευασίες, εκπαιδεύοντας συστηματικά τους πελάτες της σε ένα φυσικό, φιλικό προς το περιβάλλον, τρόπο ζωής.

Η εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι βαθιά χαραγμένη στο DNA της APIVITA. Στο κομμάτι αυτό εντάσσονται, μεταξύ πολλών άλλων δραστηριοτήτων, η καμπάνια “Παστίλιες για τον πόνο του άλλου” σε συνεργασία με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα, που υλοποιήσαμε με επιτυχία συγκεντρώνοντας το ποσό των 375.000 ευρώ, το μεγαλύτερο μέρος του οποίου στηριξε τις δράσεις των ΓΧΣ στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, είναι η δημιουργία και η φροντίδα του Ιπποκράτειου Βοτανικού Κήπου στην Κω, που περιλαμβάνει το φύτεμα 200 από τα περίπου 250 καταγεγραμμένων φυτών που χρησιμοποιούσε ο Ιπποκράτης στη θεραπευτική του, αλλά και η δημιουργία ΜΚΟ για την προστασία της μέλισσας, την ανάδειξη της προσφοράς της κοινωνίας των μελισσών στον άνθρωπο και την ενίσχυση της μελισσοκομικής κουλτούρας στη χώρα μας.
Το πάθος και το όραμα της APIVITA «αγκαλιάζεται» αυτή τη στιγμή σε 14 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο, στην Κύπρο, στην Ισπανία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, το Λουξεμβούργο, τη Ρουμανία, την Ιαπωνία, το Χονγκ Κονγκ, τη Σιγκαπούρη, την Αυστραλία, τις ΗΠΑ, την Αγγλία, την Κροατία, την Ουκρανία.

Η APIVITA σήμερα υλοποιώντας το όραμα των ιδρυτών της, εξελίσσεται σε μία καινοτόμο, τεχνολογικά εξελιγμένη, πράσινη εταιρεία με διεθνή παρουσία. Υπηρετώντας τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης, με υψηλή κοινωνική υπευθυνότητα και πίστη στη μοναδικότητά της, προχωράει σε σημαντικές αλλαγές, μπαίνει σε μια νέα εποχή και πρωταγωνιστεί στις διεθνείς αγορές.

Οι σημαντικότερες αλλαγές αλλά και στοιχεία διαφοροποίησης  είναι:

Η λειτουργία των νέων βιοκλιματικών εγκαταστάσεών μας στο Μαρκόπουλο, πιστοποιημένες από τον Αμερικανικό Οργανισμό Φαρμάκων (FDA approved), μια επένδυση ύψους 14,5 εκατ. ευρώ, στις οποίες συγκεντρώνονται κάτω από μια στέγη η παραγωγή, η έρευνα και η διοίκηση της εταιρείας. Για την εταιρεία η κίνηση αυτή αποτελεί μία έμπρακτη δέσμευση αειφόρου ανάπτυξης και ποιότητας, αλλά και ένα ξεκάθαρο μήνυμα αισιοδοξίας στην Ελλάδα της κρίσης, προβάλλοντας την υγιή ελληνική επιχειρηματικότητα, που δημιουργεί, επενδύει και καινοτομεί καθημερινά.

Οι υπεύθυνοι της εταιρίας τονίζουν ότι ”Ταυτόχρονα επενδύουμε στην αειφορία, ενισχύοντας τις θυγατρικές μας εταιρείες Apivita Farm και Apigea με σκοπό την ανάπτυξη και εκμετάλλευση των ιδιόκτητων μελισσιών, την έρευνα και ανάπτυξη βιολογικών καλλιεργειών βοτάνων στην Αρκαδία , στη Θεσσαλία, στη Φθιώτιδα, στον Όλυμπο και σε όλη την Ελλάδα. Επίσης προάγουμε σε συνεργασία με γεωπόνους, μελισσοκόμους και βιοκαλλιεργητές την ελληνική φύση και βιοποικιλότητα.Επενδύουμε στους ανθρώπους μας. Στη στελέχωση της εταιρείας με νέους λαμπρούς ανθρώπους, στη συνεχή διαπαιδαγώγηση, εκπαίδευση και αναπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού μας και στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες και τους πελάτες μας σε ολόκληρο τον κόσμο. Δημιουργούμε νέες δομές λειτουργίας της εταιρείας μας, συνδυάζοντας την επιχειρηματικότητα και τη δημιουργικότητα με σύγχρονο διεθνοποιημένο και αποτελεσματικό management. Επικεντρωνόμαστε σε συγκεκριμένες αγορές. Εστιάζουμε στην αγορά της Ασίας, και συγκεκριμένα στην Ιαπωνία, στο Χονγκ Γκονγκ, τη Σιγκαπούρη, την Κορέα, την Ταϊβάν και την Κίνα. Επενδύουμε στην επιστημονική έρευνα. Αυτή τη στιγμή συμμετέχουμε σε 7 ερευνητικά προγράμματα σε συνεργασία με πανεπιστημιακά ιδρύματα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό”

Επενδύουμε στην καινοτομία σημειώνουν οι υπεύθυνοι  της Apivita”Τον Σεπτέμβριο, το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας βραβεύτηκε στον Διαγωνισμό Εφαρμοσμένης Έρευνας και Καινοτομίας που οργανώνει ο ΣΕΒ και η Eurobank «Η Ελλάδα Καινοτομεί» . Επενδύουμε στρατηγικά στο κέντρο της Αθήνας, ανοίγοντας το νέο μας concept store στην οδό Σόλωνος 6. Πρόκειται για έναν πολυχώρο 5 ορόφων, που εκφράζει και αναδεικνύει τη φιλοσοφία, τις αξίες , το «είναι» της εταιρείας μας, προάγει την ελληνική φύση και τον πολιτισμό. Είναι μια επένδυση, έμπρακτη στήριξη του κέντρου της Αθήνας, καθώς και η εκπλήρωση της επιθυμίας να προσφέρουμε στους πελάτες μας, στους πολίτες και τους επισκέπτες της πρωτεύουσας έναν χώρο υψηλής ποιότητας και αισθητικής, υγείας, ευζωϊας και ενημέρωσης. Μια ολοκληρωμένη πρόταση ζωής για τον σύγχρονο κάτοικο της πόλης, έναν τρόπο ζωής ολιστικό, έτσι όπως τον αντιλαμβανόμαστε στην APIVITA”

Στην 35χρονη πορεία της, η εταιρεία έχει λάβει ένα μεγάλο αριθμό βραβείων, τόσο για την επιχειρηματική της δραστηριότητα, όσο και για τα προϊόντα της. Το πιο πρόσφατο βραβείο ήρθε από την Organic Monitor, την κατεξοχήν εταιρεία που δραστηριοποιείται στην έρευνα, στη συμβουλευτική και στην εκπαίδευση στην παγκόσμια αγορά βιολογικών και φυσικών προϊόντων. Απο το 2001, παρακολουθεί τις ηθικές και βιώσιμες βιομηχανίες μεταξύ των οποίων αυτή των βιολογικών τροφίμων, του ηθικού εμπορίου (fair trade) και των φυσικών καλλυντικών. Στα πλαίσια του Global Sustainable Cosmetics Summit που έλαβε χώρα στο Παρίσι στις 21-23 Οκτωβρίου, η APIVITA βραβεύτηκε με το δεύτερο βραβείο στην κατηγορία «Sustainable Pioneer», μια πολύ σημαντική διάκριση, ανάμεσα σε παγκόσμιους κολοσσούς της διεθνούς βιομηχανίας καλλυντικών.

Η APIVITA σε αριθμούς:

  • Σεπτέμβριος YTD – Ενοποιημένα Στοιχεία
  • Σύνολο Καθαρών Πωλήσεων €23,6 εκ. έναντι €21,6εκ., την αντίστοιχη περσινή περίοδο,(9% αύξηση),
  • Μεικτό Περιθώριο Κέρδους €16,3εκ. έναντι €14,9εκ., την αντίστοιχη περσινή περίοδο, (9% αύξηση),
  • Καθαρό Λειτουργικό Περιθώριο Κέρδους (EBITDA), €2,9εκ. , έναντι €2,6εκ., την αντίστοιχη περσινή περίοδο, (11% αύξηση)
  • Από τις ενοποιημένες καθαρές πωλήσεις της περιόδου Σεπτεμβρίου YTD, 69% των πωλήσεων αφορούν την Ελληνική Αγορά και 31% τις Διεθνείς.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Κρέμα ημέρας vs Κρέμα νύχτας: Γιατί χρειαζόμαστε και τις δύο

Πώς να φροντίσετε τα μαλλιά σας τη νύχτα για το ιδανικό ξύπνημα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ανδρική Ρουτίνα Περιποίησης: Τα απαραίτητα βήματα αναλυτικά

Ανδρική Ρουτίνα Περιποίησης: Η περιποίηση του δέρματος είναι εξίσου σημαντική για τους άνδρες όπως και για τις γυναίκες. Μια σωστή ρουτίνα περιποίησης όχι μόνο βελτιώνει την εμφάνιση, αλλά ενισχύει και την υγεία του δέρματος, αποτρέποντας προβλήματα όπως η ξηρότητα

Ενυδατική κρέμα: Τα πιο συχνά λάθη που κάνουμε

Ενυδατική κρέμα: Η ενυδάτωση είναι το θεμέλιο για την υγιή επιδερμίδα, αλλά πολλά άτομα κάνουν λάθη κατά τη χρήση της ενυδατικής τους κρέμας, τα οποία μπορεί να μειώσουν την αποτελεσματικότητα του προϊόντος ή να προκαλέσουν άλλες ανησυχίες στο δέρμα

Μεταξένια μαλλιά: Το απόλυτο μυστικό για να τα απολαμβάνετε καθημερινά

Μεταξένια Μαλλιά: Το μυστικό για μεταξένια μαλλιά κρύβεται στη σωστή φροντίδα και στα κατάλληλα προϊόντα. Εάν θέλεις τα μαλλιά σου να είναι απαλά, λεία και λαμπερά, πρέπει να ακολουθήσεις μια ρουτίνα που θα ενυδατώνει και θα θρέφει την τρίχα.

Αποσμητικό: Τι πρέπει να προσέξετε στη χρήση του

Αποσμητικό: Το αποσμητικό είναι ένα από τα πιο κοινά προϊόντα προσωπικής υγιεινής, αλλά είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τι πρέπει να προσέχουμε κατά τη χρήση του για να αποφύγουμε τυχόν ανεπιθύμητες παρενέργειες. Εδώ είναι μερικά σημεία

Πώς να φροντίσετε τα μαλλιά σας πριν το λούσιμο

Περιποίηση Μαλλιών: Η σωστή περιποίηση των μαλλιών πριν το λούσιμο είναι σημαντική για να εξασφαλίσετε ότι τα μαλλιά σας παραμένουν υγιή και λαμπερά. Η προσεκτική προετοιμασία πριν το ντους βοηθά στην αποφυγή της φθοράς και ενισχύει την υφή των μαλλιών

Τα πέντε χρώματα σκιών που δεν πρέπει να λείπουν από το νεσεσέρ σου το 2025 

Η καφέ σκιά είναι απαραίτητη για τις μεταβάσεις και την ανάδειξη των ματιών. Ιδανική για να δημιουργήσεις σκιές και να δώσεις βάθος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση ή για να σμιλεύσεις τη γραμμή των βλεφαρίδων. Είναι μια ευέλικτη επιλογή που ταιριάζει σε όλους τους τόνους δέρματος.

Ορός προσώπου: Συμβουλές για σωστή εφαρμογή

Ορός Ππροσώπου: Το σέρουμ είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά προϊόντα περιποίησης του δέρματος, καθώς έχει υψηλή συγκέντρωση δραστικών συστατικών που στοχεύουν σε συγκεκριμένα προβλήματα της επιδερμίδας.

Πώς να διαλέξεις χρώμα concealer ανάλογα με το τι θέλεις να καλύψεις 

Concealer: Για να καλύψεις τους μαύρους κύκλους, είναι σημαντικό να επιλέξεις ένα concealer που έχει ροζ ή πορτοκαλί απόχρωση, ανάλογα με το χρώμα της επιδερμίδας σου. Οι ροζ αποχρώσεις βοηθούν να φωτίσουν την περιοχή, ενώ οι πορτοκαλί ή ροδακινί τόνοι μπορούν να αντισταθμίσουν την μπλε-μωβ απόχρωση που συνήθως έχουν οι μαύροι κύκλοι.

Close Icon