Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ομορφιά

Εταιρεία λανσάρει προϊόν αυξητικής χειλιών στην εποχή του κοροναϊού

Εταιρεία λανσάρει προϊόν αυξητικής χειλιών στην εποχή του κοροναϊού

Το λανσάρισμα ενός προϊόντος αισθητικής κατά τη διάρκεια της νόσου COVID-19 ακούγεται δύσκολο, αλλά η εταιρεία Galderma κοιτάζει τη φωτεινή πλευρά καθώς λανσάρει το πρόσφατα εγκεκριμένο προϊόν αυξητικής χειλιών Restylane Kysse.

Το προϊόν αυξητικής χειλιών πήρε το πράσινο φως του FDA τον περασμένο μήνα και άρχισε να στέλνεται στα καταστήματα αισθητικής. Ωστόσο, η Galderma μιλά με πάροχους αισθητικής για εβδομάδες κατά τη διάρκεια παραγγελιών στο σπίτι για να εξηγήσει το προϊόν και να τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν την κυκλοφορία του Kysse και να παρακινήσουν τους καταναλωτές να επιστρέψουν στα γραφεία.

«Δεν θα μπορούσαμε να το έχουμε ξεκινήσει πριν από αρκετές εβδομάδες», δήλωσε η Alisa Lask, γενική διευθύντρια και αντιπρόεδρος της επιχείρησης αισθητικής της Galderma στις ΗΠΑ. «Τώρα νομίζω ότι οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να επενδύσουν πάλι στον εαυτό τους. Ίσως έχουν παρακολουθήσει τους εαυτούς τους ηλεκτρονικά επί πολλές ώρες και θέλουν να κάνουν κάτι για τη βελτίωση της εμφάνισής τους. Η Galderma άρχισε να εργάζεται σε μια καμπάνια μάρκετινγκ για να κυκλοφορήσει το Kysse σε επαγγελματίες ιατρικής αισθητικής φροντίδας νωρίτερα αυτό το έτος, αλλά έπρεπε να αλλάξει τα δημιουργικά της σχέδια όταν επήλθε η πανδημία στη μέση της καμπάνιας. Αντί να γυρίζει μοντέλα σε φιλμς και σε διαφορετικές τοποθεσίες, η Galderma ζήτησε από τα μοντέλα να κάνουν τις δικές τους λήψεις στο σπίτι, να μιλάνε σε αντιπροσώπους πωλήσεων σε διαδικτυακές εκπομπές και να ξεκινήσουν κλήσεις.
Το αποτέλεσμα; Μια καμπάνια που είναι αυθεντική, φυσική και ακόμη και λίγο αμμώδης. Οι πάροχοι αισθητικής εγκρίνουν το προϊόν, με την Galderma να λαμβάνει «πολύ καλά σχόλια για το πόσο γνήσιο είναι», είπε η Lask.

Καθώς τα κράτη αρχίζουν να χαλαρώνουν τα μέτρα της καραντίνας, η Galderma έχει χαράξει μια στρατηγική υποστήριξης για να τα βοηθήσει. Μετατράπηκε σε ψηφιακές πληροφορίες και υλικά, για παράδειγμα, για να χρησιμοποιούν οι πάροχοι αισθητικής κατά τη διάρκεια συνεδριών τηλεαισθητικής.
«Γνωρίζουμε ότι οι ασθενείς φοβούνται και γι’ αυτό θέλουμε πραγματικά να διασφαλίσουμε ότι δεν θα βιαζόμαστε υπερβολικά. Επομένως, είμαστε προσεκτικοί σε αυτό που κάνουμε », είπε η Lask. «Τα γραφεία που ανοίγουν είναι έξυπνα και προσεκτικά με τα πρωτόκολλά τους. Αλλά πιστεύουμε επίσης ότι αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε να δημοσιεύετε στο κανάλι σας, στο Instagram και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μιλάτε και να κάνετε τους καταναλωτές να επιστρέψουν. “

Η επαγγελματική εκστρατεία μάρκετινγκ τελικά θα κατευθυνθεί απευθείας στον καταναλωτή τους επόμενους μήνες. Χρησιμοποιώντας κοινωνικά μέσα και ψηφιακές μαρτυρίες καταναλωτών – ένα από τα μοντέλα Kysse ήταν η Miss America – η Galderma σχεδιάζει μια εξελισσόμενη διάθεση, ανυπομονεί να αξιοποιήσει το κύμα ενδιαφέροντος για θεραπείες χειλιών που βλέπει με ειδικές προσφορές στο προϊόν.

Η Lask επεσήμανε ότι το δελτίο τύπου έγκρισης της FDA για το Kysse έχει διπλάσια κάλυψη από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που έχουν πάρει τα προϊόντα Galderma στο παρελθόν, προσθέτοντας, “Νομίζω ότι δείχνει ότι υπάρχει ένα τεράστιο ενδιαφέρον για την αισθητική, ειδικά στα χείλη.”
Το Restylane Kysse είναι ένα συμπλήρωμα από υαλουρονικό οξύ εγκεκριμένο για την αύξηση των χειλιών και τη διόρθωση των ρυτίδων γύρω από τα άνω χείλη σε ενήλικες άνω των 21 ετών. Οι ανταγωνιστές της Galderma στην αισθητική περιλαμβάνουν τη Merz Aesthetics και την Allergan Aesthetics, η οποία λειτουργεί τώρα με την AbbVie.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Κρέμα ημέρας vs Κρέμα νύχτας: Γιατί χρειαζόμαστε και τις δύο

Πώς να φροντίσετε τα μαλλιά σας τη νύχτα για το ιδανικό ξύπνημα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ανδρική Ρουτίνα Περιποίησης: Τα απαραίτητα βήματα αναλυτικά

Ανδρική Ρουτίνα Περιποίησης: Η περιποίηση του δέρματος είναι εξίσου σημαντική για τους άνδρες όπως και για τις γυναίκες. Μια σωστή ρουτίνα περιποίησης όχι μόνο βελτιώνει την εμφάνιση, αλλά ενισχύει και την υγεία του δέρματος, αποτρέποντας προβλήματα όπως η ξηρότητα

Ενυδατική κρέμα: Τα πιο συχνά λάθη που κάνουμε

Ενυδατική κρέμα: Η ενυδάτωση είναι το θεμέλιο για την υγιή επιδερμίδα, αλλά πολλά άτομα κάνουν λάθη κατά τη χρήση της ενυδατικής τους κρέμας, τα οποία μπορεί να μειώσουν την αποτελεσματικότητα του προϊόντος ή να προκαλέσουν άλλες ανησυχίες στο δέρμα

Μεταξένια μαλλιά: Το απόλυτο μυστικό για να τα απολαμβάνετε καθημερινά

Μεταξένια Μαλλιά: Το μυστικό για μεταξένια μαλλιά κρύβεται στη σωστή φροντίδα και στα κατάλληλα προϊόντα. Εάν θέλεις τα μαλλιά σου να είναι απαλά, λεία και λαμπερά, πρέπει να ακολουθήσεις μια ρουτίνα που θα ενυδατώνει και θα θρέφει την τρίχα.

Αποσμητικό: Τι πρέπει να προσέξετε στη χρήση του

Αποσμητικό: Το αποσμητικό είναι ένα από τα πιο κοινά προϊόντα προσωπικής υγιεινής, αλλά είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τι πρέπει να προσέχουμε κατά τη χρήση του για να αποφύγουμε τυχόν ανεπιθύμητες παρενέργειες. Εδώ είναι μερικά σημεία

Πώς να φροντίσετε τα μαλλιά σας πριν το λούσιμο

Περιποίηση Μαλλιών: Η σωστή περιποίηση των μαλλιών πριν το λούσιμο είναι σημαντική για να εξασφαλίσετε ότι τα μαλλιά σας παραμένουν υγιή και λαμπερά. Η προσεκτική προετοιμασία πριν το ντους βοηθά στην αποφυγή της φθοράς και ενισχύει την υφή των μαλλιών

Τα πέντε χρώματα σκιών που δεν πρέπει να λείπουν από το νεσεσέρ σου το 2025 

Η καφέ σκιά είναι απαραίτητη για τις μεταβάσεις και την ανάδειξη των ματιών. Ιδανική για να δημιουργήσεις σκιές και να δώσεις βάθος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση ή για να σμιλεύσεις τη γραμμή των βλεφαρίδων. Είναι μια ευέλικτη επιλογή που ταιριάζει σε όλους τους τόνους δέρματος.

Ορός προσώπου: Συμβουλές για σωστή εφαρμογή

Ορός Ππροσώπου: Το σέρουμ είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά προϊόντα περιποίησης του δέρματος, καθώς έχει υψηλή συγκέντρωση δραστικών συστατικών που στοχεύουν σε συγκεκριμένα προβλήματα της επιδερμίδας.

Πώς να διαλέξεις χρώμα concealer ανάλογα με το τι θέλεις να καλύψεις 

Concealer: Για να καλύψεις τους μαύρους κύκλους, είναι σημαντικό να επιλέξεις ένα concealer που έχει ροζ ή πορτοκαλί απόχρωση, ανάλογα με το χρώμα της επιδερμίδας σου. Οι ροζ αποχρώσεις βοηθούν να φωτίσουν την περιοχή, ενώ οι πορτοκαλί ή ροδακινί τόνοι μπορούν να αντισταθμίσουν την μπλε-μωβ απόχρωση που συνήθως έχουν οι μαύροι κύκλοι.

Close Icon