Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ομορφιά

Εταιρεία λανσάρει προϊόν αυξητικής χειλιών στην εποχή του κοροναϊού

Εταιρεία λανσάρει προϊόν αυξητικής χειλιών στην εποχή του κοροναϊού


Το λανσάρισμα ενός προϊόντος αισθητικής κατά τη διάρκεια της νόσου COVID-19 ακούγεται δύσκολο, αλλά η εταιρεία Galderma κοιτάζει τη φωτεινή πλευρά καθώς λανσάρει το πρόσφατα εγκεκριμένο προϊόν αυξητικής χειλιών Restylane Kysse.

Το προϊόν αυξητικής χειλιών πήρε το πράσινο φως του FDA τον περασμένο μήνα και άρχισε να στέλνεται στα καταστήματα αισθητικής. Ωστόσο, η Galderma μιλά με πάροχους αισθητικής για εβδομάδες κατά τη διάρκεια παραγγελιών στο σπίτι για να εξηγήσει το προϊόν και να τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν την κυκλοφορία του Kysse και να παρακινήσουν τους καταναλωτές να επιστρέψουν στα γραφεία.


«Δεν θα μπορούσαμε να το έχουμε ξεκινήσει πριν από αρκετές εβδομάδες», δήλωσε η Alisa Lask, γενική διευθύντρια και αντιπρόεδρος της επιχείρησης αισθητικής της Galderma στις ΗΠΑ. «Τώρα νομίζω ότι οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να επενδύσουν πάλι στον εαυτό τους. Ίσως έχουν παρακολουθήσει τους εαυτούς τους ηλεκτρονικά επί πολλές ώρες και θέλουν να κάνουν κάτι για τη βελτίωση της εμφάνισής τους. Η Galderma άρχισε να εργάζεται σε μια καμπάνια μάρκετινγκ για να κυκλοφορήσει το Kysse σε επαγγελματίες ιατρικής αισθητικής φροντίδας νωρίτερα αυτό το έτος, αλλά έπρεπε να αλλάξει τα δημιουργικά της σχέδια όταν επήλθε η πανδημία στη μέση της καμπάνιας. Αντί να γυρίζει μοντέλα σε φιλμς και σε διαφορετικές τοποθεσίες, η Galderma ζήτησε από τα μοντέλα να κάνουν τις δικές τους λήψεις στο σπίτι, να μιλάνε σε αντιπροσώπους πωλήσεων σε διαδικτυακές εκπομπές και να ξεκινήσουν κλήσεις.
Το αποτέλεσμα; Μια καμπάνια που είναι αυθεντική, φυσική και ακόμη και λίγο αμμώδης. Οι πάροχοι αισθητικής εγκρίνουν το προϊόν, με την Galderma να λαμβάνει «πολύ καλά σχόλια για το πόσο γνήσιο είναι», είπε η Lask.

Καθώς τα κράτη αρχίζουν να χαλαρώνουν τα μέτρα της καραντίνας, η Galderma έχει χαράξει μια στρατηγική υποστήριξης για να τα βοηθήσει. Μετατράπηκε σε ψηφιακές πληροφορίες και υλικά, για παράδειγμα, για να χρησιμοποιούν οι πάροχοι αισθητικής κατά τη διάρκεια συνεδριών τηλεαισθητικής.
«Γνωρίζουμε ότι οι ασθενείς φοβούνται και γι’ αυτό θέλουμε πραγματικά να διασφαλίσουμε ότι δεν θα βιαζόμαστε υπερβολικά. Επομένως, είμαστε προσεκτικοί σε αυτό που κάνουμε », είπε η Lask. «Τα γραφεία που ανοίγουν είναι έξυπνα και προσεκτικά με τα πρωτόκολλά τους. Αλλά πιστεύουμε επίσης ότι αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε να δημοσιεύετε στο κανάλι σας, στο Instagram και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μιλάτε και να κάνετε τους καταναλωτές να επιστρέψουν. “

Η επαγγελματική εκστρατεία μάρκετινγκ τελικά θα κατευθυνθεί απευθείας στον καταναλωτή τους επόμενους μήνες. Χρησιμοποιώντας κοινωνικά μέσα και ψηφιακές μαρτυρίες καταναλωτών – ένα από τα μοντέλα Kysse ήταν η Miss America – η Galderma σχεδιάζει μια εξελισσόμενη διάθεση, ανυπομονεί να αξιοποιήσει το κύμα ενδιαφέροντος για θεραπείες χειλιών που βλέπει με ειδικές προσφορές στο προϊόν.

Η Lask επεσήμανε ότι το δελτίο τύπου έγκρισης της FDA για το Kysse έχει διπλάσια κάλυψη από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που έχουν πάρει τα προϊόντα Galderma στο παρελθόν, προσθέτοντας, “Νομίζω ότι δείχνει ότι υπάρχει ένα τεράστιο ενδιαφέρον για την αισθητική, ειδικά στα χείλη.”
Το Restylane Kysse είναι ένα συμπλήρωμα από υαλουρονικό οξύ εγκεκριμένο για την αύξηση των χειλιών και τη διόρθωση των ρυτίδων γύρω από τα άνω χείλη σε ενήλικες άνω των 21 ετών. Οι ανταγωνιστές της Galderma στην αισθητική περιλαμβάνουν τη Merz Aesthetics και την Allergan Aesthetics, η οποία λειτουργεί τώρα με την AbbVie.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να καθαρίζεις το δέρμα σου

Πώς να περιποιηθείτε σωστά τα μαλλιά σας τους χειμερινούς μήνες

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

Ξύρισμα: Οι μύθοι που συχνά πιστεύουμε

Ξύρισμα: Το ξύρισμα είναι μια καθημερινή συνήθεια για πολλούς ανθρώπους, ωστόσο γύρω από αυτή τη διαδικασία κυκλοφορούν αρκετοί μύθοι που δεν έχουν επιστημονική βάση. Παρακάτω εξετάζουμε μερικούς από τους πιο κοινούς μύθους

Φριζάρισμα: Μπορείτε να το αποτρέψετε;

Φριζάρισμα: Το φριζάρισμα είναι ένα από τα πιο κοινά προβλήματα για τα μαλλιά, ειδικά σε υγρά ή ακραία καιρικά φαινόμενα. Προκαλείται κυρίως από την έλλειψη υγρασίας στην τρίχα και μπορεί να καταστρέψει το χτένισμα

Πώς να χρησιμοποιήσεις τα color correctors 

Τα color correctors είναι προϊόντα μακιγιάζ που χρησιμοποιούνται για να διορθώσουν χρωματικές ατέλειες στην επιδερμίδα. Η σωστή χρήση τους μπορεί να δημιουργήσει μια ομοιόμορφη και λαμπερή όψη.

Απολέπιση Σώματος: Γιατί είναι απαραίτητη;

Απολέπιση Σώματος: Το scrub για το σώμα είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα στη ρουτίνα φροντίδας της επιδερμίδας και προσφέρει αμέτρητα οφέλη για την υγεία του δέρματος. Ενώ οι περισσότεροι δίνουμε προσοχή στην περιποίηση του προσώπου

Πώς να αναβαθμίσετε την ρουτίνα σας με 3 μόλις βήματα

Ρουτίνα περιποίησης: Η περιποίηση της επιδερμίδας είναι ένας σημαντικός τομέας της καθημερινότητας, καθώς η υγιής και λαμπερή επιδερμίδα ενισχύει την αυτοπεποίθηση και την ευημερία μας. Αν θέλεις να αναβαθμίσεις τη ρουτίνα σου

Ξηρό σαμπουάν: Τα πιο συχνά λάθη που κάνουμε με το dry shampoo

Ξηρό σαμπουάν: Το ξηρό σαμπουάν είναι ένα εξαιρετικό προϊόν για να φρεσκάρετε τα μαλλιά σας μεταξύ των λουσιμάτων, να προσθέσετε όγκο και να απορροφήσετε την υπερβολική λιπαρότητα. Παρά τα πλεονεκτήματα του, πολλές γυναίκες κάνουν κάποια συνηθισμένα λάθη

Close Icon