Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ομορφιά

Εταιρεία λανσάρει προϊόν αυξητικής χειλιών στην εποχή του κοροναϊού

Εταιρεία λανσάρει προϊόν αυξητικής χειλιών στην εποχή του κοροναϊού

Το λανσάρισμα ενός προϊόντος αισθητικής κατά τη διάρκεια της νόσου COVID-19 ακούγεται δύσκολο, αλλά η εταιρεία Galderma κοιτάζει τη φωτεινή πλευρά καθώς λανσάρει το πρόσφατα εγκεκριμένο προϊόν αυξητικής χειλιών Restylane Kysse.

Το προϊόν αυξητικής χειλιών πήρε το πράσινο φως του FDA τον περασμένο μήνα και άρχισε να στέλνεται στα καταστήματα αισθητικής. Ωστόσο, η Galderma μιλά με πάροχους αισθητικής για εβδομάδες κατά τη διάρκεια παραγγελιών στο σπίτι για να εξηγήσει το προϊόν και να τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν την κυκλοφορία του Kysse και να παρακινήσουν τους καταναλωτές να επιστρέψουν στα γραφεία.

«Δεν θα μπορούσαμε να το έχουμε ξεκινήσει πριν από αρκετές εβδομάδες», δήλωσε η Alisa Lask, γενική διευθύντρια και αντιπρόεδρος της επιχείρησης αισθητικής της Galderma στις ΗΠΑ. «Τώρα νομίζω ότι οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να επενδύσουν πάλι στον εαυτό τους. Ίσως έχουν παρακολουθήσει τους εαυτούς τους ηλεκτρονικά επί πολλές ώρες και θέλουν να κάνουν κάτι για τη βελτίωση της εμφάνισής τους. Η Galderma άρχισε να εργάζεται σε μια καμπάνια μάρκετινγκ για να κυκλοφορήσει το Kysse σε επαγγελματίες ιατρικής αισθητικής φροντίδας νωρίτερα αυτό το έτος, αλλά έπρεπε να αλλάξει τα δημιουργικά της σχέδια όταν επήλθε η πανδημία στη μέση της καμπάνιας. Αντί να γυρίζει μοντέλα σε φιλμς και σε διαφορετικές τοποθεσίες, η Galderma ζήτησε από τα μοντέλα να κάνουν τις δικές τους λήψεις στο σπίτι, να μιλάνε σε αντιπροσώπους πωλήσεων σε διαδικτυακές εκπομπές και να ξεκινήσουν κλήσεις.
Το αποτέλεσμα; Μια καμπάνια που είναι αυθεντική, φυσική και ακόμη και λίγο αμμώδης. Οι πάροχοι αισθητικής εγκρίνουν το προϊόν, με την Galderma να λαμβάνει «πολύ καλά σχόλια για το πόσο γνήσιο είναι», είπε η Lask.

Καθώς τα κράτη αρχίζουν να χαλαρώνουν τα μέτρα της καραντίνας, η Galderma έχει χαράξει μια στρατηγική υποστήριξης για να τα βοηθήσει. Μετατράπηκε σε ψηφιακές πληροφορίες και υλικά, για παράδειγμα, για να χρησιμοποιούν οι πάροχοι αισθητικής κατά τη διάρκεια συνεδριών τηλεαισθητικής.
«Γνωρίζουμε ότι οι ασθενείς φοβούνται και γι’ αυτό θέλουμε πραγματικά να διασφαλίσουμε ότι δεν θα βιαζόμαστε υπερβολικά. Επομένως, είμαστε προσεκτικοί σε αυτό που κάνουμε », είπε η Lask. «Τα γραφεία που ανοίγουν είναι έξυπνα και προσεκτικά με τα πρωτόκολλά τους. Αλλά πιστεύουμε επίσης ότι αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε να δημοσιεύετε στο κανάλι σας, στο Instagram και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μιλάτε και να κάνετε τους καταναλωτές να επιστρέψουν. “

Η επαγγελματική εκστρατεία μάρκετινγκ τελικά θα κατευθυνθεί απευθείας στον καταναλωτή τους επόμενους μήνες. Χρησιμοποιώντας κοινωνικά μέσα και ψηφιακές μαρτυρίες καταναλωτών – ένα από τα μοντέλα Kysse ήταν η Miss America – η Galderma σχεδιάζει μια εξελισσόμενη διάθεση, ανυπομονεί να αξιοποιήσει το κύμα ενδιαφέροντος για θεραπείες χειλιών που βλέπει με ειδικές προσφορές στο προϊόν.

Η Lask επεσήμανε ότι το δελτίο τύπου έγκρισης της FDA για το Kysse έχει διπλάσια κάλυψη από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που έχουν πάρει τα προϊόντα Galderma στο παρελθόν, προσθέτοντας, “Νομίζω ότι δείχνει ότι υπάρχει ένα τεράστιο ενδιαφέρον για την αισθητική, ειδικά στα χείλη.”
Το Restylane Kysse είναι ένα συμπλήρωμα από υαλουρονικό οξύ εγκεκριμένο για την αύξηση των χειλιών και τη διόρθωση των ρυτίδων γύρω από τα άνω χείλη σε ενήλικες άνω των 21 ετών. Οι ανταγωνιστές της Galderma στην αισθητική περιλαμβάνουν τη Merz Aesthetics και την Allergan Aesthetics, η οποία λειτουργεί τώρα με την AbbVie.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

3 tricks για να κάνεις τα χείλη σου να φαίνονται πιο σαρκώδη

Ποια πούδρα προσώπου να επιλέξω;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να εφαρμόσετε σωστά το ρουζ

Ρουζ: Η σωστή εφαρμογή του ρουζ μπορεί να αναδείξει τα χαρακτηριστικά του προσώπου σας και να προσδώσει μία φρέσκια και υγιή όψη. Εδώ είναι μερικά βήματα

Η τάση για τα χείλη το 2025

Glass lips: Τα «Glass Lips» έχουν κατακτήσει τον κόσμο του μακιγιάζ, αναδεικνύοντας ένα ξεχωριστό και εντυπωσιακό look που συνδυάζει τη φυσικότητα με τη λάμψη. Αυτή η τάση βασίζεται στην ιδέα των γυάλινων χειλιών, δηλαδή χειλιών

Το μυστικό για αψεγάδιαστο μακιγιάζ

Μακιγιάζ "Sandwich": Η τεχνική του “sandwich” στο μακιγιάζ είναι ένας τρόπος εφαρμογής προϊόντων σε στρώσεις, ώστε να εξασφαλίσεις μεγαλύτερη διάρκεια, καλύτερη κάλυψη και φυσικό αποτέλεσμα. Αυτή η μέθοδος χρησιμοποιείται κυρίως

3 tips για να αφαιρέσετε το αδιάβροχο μακιγιάζ

Αδιάβροχο μακιγιάζ: Η αφαίρεση του αδιάβροχου μακιγιάζ μπορεί να είναι μια δύσκολη διαδικασία, καθώς είναι σχεδιασμένο να παραμένει στη θέση του ακόμη και υπό αντίξοες συνθήκες. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές εύκολες και αποτελεσματικές μέθοδοι

Επιταχύνει το ξύδι την ανάπτυξη των μαλλιών;

Ξύδι στα μαλλιά: Το ξύδι έχει χρησιμοποιηθεί για αιώνες ως φυσικό προϊόν για την περιποίηση των μαλλιών, λόγω των αντιμικροβιακών και αντιοξειδωτικών του ιδιοτήτων. Πολλοί πιστεύουν ότι το ξύδι μπορεί να προάγει την ανάπτυξη των μαλλιών,

Skin Tints: Η νέα τάση στο μακιγιάζ

Skin Tints: Τα τελευταία χρόνια, το skin tint έχει γίνει μια από τις μεγαλύτερες τάσεις στο μακιγιάζ. Αυτά τα προϊόντα, που συνδυάζουν χαρακτηριστικά ενός foundation και ενός BB cream, προσφέρουν μια ελαφριά κάλυψη

Close Icon