Σε πολλές επιχειρήσεις, αν νομίζετε ότι ο εργοδότης σας δεν παρακολουθεί τη χαλαρή σας δραστηριότητα, τότε ήρθε η ώρα για μια επανεξέταση. Μια νέα έρευνα σκιαγραφεί τον τρόπο και τον τύπο των τεχνολογιών που παρακολουθούν οι εργαζόμενοι.
Αυτές τις μέρες είναι δεδομένο ότι οι περισσότεροι εργοδότες παρακολουθούν τη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των εργαζομένων και το ιστορικό τους στο Διαδίκτυο. Ωστόσο, τα εργαλεία παρακολούθησης αυτές τις μέρες γίνονται πιο εξελιγμένα. Νέα έρευνα δείχνει ότι περισσότερες από τις μισές εταιρείες παρακολουθούν επίσης τι λένε οι εργαζόμενοι για το Slack και το Chatter, τα οποία αποτελούν κοινά εργαλεία επικοινωνίας .
Η έρευνα αυτή προέρχεται από το Alfresco , το οποίο λειτουργεί περισσότερο από 1.300 κορυφαίους οργανισμούς, όπως η Cisco, η Bank of NY Mellon, η Capital One, το αμερικανικό υπουργείο Ναυτικών, οι Γενικοί Διευθυντές Προσωπικού και η NASA. μεταμόρφωση.
Η έρευνα για την παρακολούθηση του εργοδότη αντλήθηκε από μια δημοσκόπηση 307 επαγγελματιών πληροφορικής που εργάζονται σε εταιρείες των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου με περισσότερους από 500 εργαζομένους.
Το αν η παρακολούθηση αυτή δημιουργεί πιο αποτελεσματικούς και συμβατούς υπαλλήλους ή δημιουργεί περισσότερες διαταραχές και δυσπιστία μεταξύ εργαζομένων και εργαζομένων είναι αμφισβητήσιμη. Η έρευνα υποδηλώνει ότι το 76% των εργαζομένων λένε ότι θα έχει αρνητική αντίδραση εάν γνώριζαν το επίπεδο λεπτομέρειας που αποκόμισε η ψηφιακή τους δραστηριότητα από την εταιρεία τους.
Η έρευνα έδωσε επίσης κάποια άλλα ευρήματα ενδιαφέροντος:
Το πρώτο είναι η έκταση της επιτήρησης, η οποία υποδηλώνει ότι 98% των εταιρειών παρακολουθούν την ψηφιακή δραστηριότητα των εργαζομένων τους. Το δεύτερο είναι η έκταση της αποσύνδεσης μεταξύ του τι κάνουν οι εργοδότες και τι πιστεύουν οι εργαζόμενοι ότι συμβαίνει. Εδώ μόνο το 11% των εταιρειών λένε ότι οι υπάλληλοί τους έχουν πλήρη επίγνωση του τι παρακολουθείται.
Σε σχέση με αυτό, υποστηρίζεται ότι ένας μεγάλος αριθμός (11% των εργαζομένων) δεν γνωρίζουν ότι η εταιρεία τους συλλαμβάνει την ψηφιακή τους δραστηριότητα.
Η έρευνα έδειξε επιπλέον ότι :
Το 87% των εταιρειών παρακολουθεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ειδικά για λέξεις-κλειδιά.
Το 70% βλέπει το ιστορικό του προγράμματος περιήγησης ιστού του εργαζόμενου.
Το 55% παρακολουθεί τακτικά Slack ή Chatter.
41% βυθίζονται στο τηλεφωνητή τηλεφωνημάτων κάποιου
Το 345 θα εξετάσει τα προφίλ του Facebook ή του LinkedIn, ειδικά για να δει οτιδήποτε επιζήμιο για την εταιρεία που δημοσιεύεται.
Οι κανονισμοί σχετικά με την παρακολούθηση από τον εργοδότη διαφέρουν. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, οι εργοδότες πρέπει να ενημερώνουν τους υπαλλήλους για τυχόν ρυθμίσεις παρακολούθησης και για τους λόγους για τους οποίους. Επιπλέον, οι εργοδότες πρέπει να έχουν πραγματικό λόγο για τη διενέργεια μυστικής παρακολούθησης, όπως εγκληματικές δραστηριότητες ή κακή πρακτική.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube