Οι δοκιμές στην Κίνα έδειξαν πως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί τουλάχιστον να ταιριάξει και μερικές φορές να ξεπεράσει την ικανότητα των εκπαιδευτικών να διορθώσουν τα γραπτά στις εξετάσεις. Ένα στα τέσσερα σχολεία αξιολογεί την τεχνολογία που βασίζεται στην μηχανή.
Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται σε πολλές χώρες για να διορθώσει ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, ενώ η Κίνα πειραματίζεται με την μηχανική νοημοσύνη για να αξιολογήσει δοκίμια. Σύμφωνα με το South China Morning Post, η τεχνολογία έχει αναπτυχθεί στη γενική λογική και έννοια του κειμένου. Η πλατφόρμα μπορεί στη συνέχεια να αναλάβει την ανθρώπινη κρίση σε μια συνολική ποιότητα δοκιμίου. Η πλατφόρμα μπορεί ακόμα να εντρυφήσει στο δοκίμιο και να παρέχει επίσης παρατηρήσεις για βελτίωση, επιλέγοντας κατηγορίες όπως το στυλ γραφής, τη δομή της πρότασης και το γενικό θέμα.
Προς το παρόν η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στα κινεζικά σχολεία επιτρέπει στο δάσκαλο να μειώνει το χρόνο για τη βαθμολόγηση ενός γραπτού και βοηθά τους δασκάλους εντοπίσουν τις ασυνέπειες σπουδαστών-μαθητών. Το τρέχον ποσοστό συμφωνίας για τα αποτελέσματα μεταξύ της πλατφόρμας και των ανθρωπίνων εκπαιδευτικών είναι 92%. Αυτό βασίζεται σε δοκιμές σε 60.000 σχολεία που περιλαμβάνουν πάνω από 120 εκατομμύρια μαθητές.
Το λογισμικό έχει σχεδιαστεί για να συνεχίσει να βελτιώνεται, σύμφωνα με το Venture Beat. Το λογισμικό βαθμολόγησης χρησιμοποιεί τους αλγορίθμους βαθιάς μάθησης για να παρουσιάσει αυτομάτως τα αποτελέσματά του με τα αποτελέσματα των ανθρώπινων εκπαιδευτικών. Μπορεί επίσης να λάβει υπόψη τις προτάσεις και τα σχόλια από τους δασκάλους του ανθρώπινου δυναμικού.
Οι ΗΠΑ έχουν χρησιμοποιήσει επίσης την τεχνητή νοημοσύνη για να αξιολογήσουν ένα τέτοιο παράδειγμα με ένα σύστημα σχεδιασμένο να βοηθά τους εκπαιδευτικούς από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας Berkeley, να μελετούν και ονομάζεται Gradescope. Ένα δεύτερο παράδειγμα είναι μια αυτοματοποιημένη πλατφόρμα, που αναπτύχθηκε από την Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Δοκιμής και ονομάζεται e-Rater και μπορεί να βαθμολογήσει 16.000 δοκίμια σε 20 δευτερόλεπτα.
Η πλατφόρμα e-Rater αξιολογήθηκε πρόσφατα στο Πανεπιστήμιο του Akron. Οι φοιτητές δευτεροετών φοιτητών σε σύγκριση με τους ίδιους μαθητές γυμνασίου και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σύγκριση με τα ίδια γραπτά από εκπαιδευμένους αναγνώστες ανθρώπων, υποδεικνύουν ένα μελλοντικό ρόλο για την τεχνολογία αυτή στο εκπαιδευτικό σύστημα.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube