Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Self care καταναλωτών: Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μια μορφή αυτοφροντίδας

Self care καταναλωτών: Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μια μορφή αυτοφροντίδας

Self care καταναλωτών: Θα πιστεύατε ποτέ πως η εξυπηρέτηση πελατών και η φροντίδα μετά την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας αποτελεί κομμάτι της αυτοφροντίδας;


Οι πελάτες έχουν τη δύναμη να υπαγορεύουν την επιτυχία μιας επιχείρησης B2C. Γενικά, μια αγορά είναι μια συμφωνία εφάπαξ. Μπαίνεις μέσα, πληρώνεις για κάποιο αγαθό ή υπηρεσία και βγαίνεις έξω. Όσον αφορά τη μετέπειτα φροντίδα, αναμένουμε όλοι κάποιο επίπεδο προστασίας των καταναλωτών, όπως τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Αλλά τελικά, τείνουμε να έχουμε μια βραχυπρόθεσμη, συναλλακτική σχέση με αυτό που αγοράζουμε. Με απλά λόγια: όταν αγοράζετε ένα εργαλείο σε ένα κατάστημα υλικού, δεν περιμένετε από τον πωλητή να έρθει στο σπίτι μαζί σας και να σας δείξει πώς να το χρησιμοποιήσετε – είστε μόνοι σας.

Μεταγενέστερη φροντίδα σε B2B

Συγκριτικά, ό,τι πωλείται σε περιβάλλον B2B είναι τυπικά εξειδικευμένο και πολύ περίπλοκο. Οι ίδιοι οι πελάτες έχουν συχνά ανάγκες και προκλήσεις ειδικά για την κατάστασή τους. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το B2C, όπου οι περισσότερες πωλήσεις περιστρέφονται γύρω από μοναδικές λύσεις σε κοινά ζητήματα. Μπορεί να χρειαστείτε κάποια βοήθεια για τη δημιουργία συστημάτων σημείων πώλησης για τη δική σας ιδιαίτερη κατάσταση, αλλά όλοι χρησιμοποιούμε τηγάνια με τον ίδιο τρόπο. Αυτός ο συνδυασμός πολυπλοκότητας και ιδιαιτερότητας δημιουργεί πολλά προβλήματα αντιμετώπισης προβλημάτων, ειδικά όταν οι πελάτες B2B βρίσκονται στη φάση της ενσωμάτωσης.

Υπάρχει μια προσδοκία μετέπειτα φροντίδας σε όλο τον κύκλο ζωής ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που δεν θα βρείτε σχεδόν σε καμία ρύθμιση B2C. Εδώ έρχεται η διαχείριση επιτυχίας πελατών. Θα πρέπει να είναι βασικό μέρος της πρότασης πωλήσεών σας. Μην αφήνετε το προϊόν μάρκετινγκ να εστιάζεται αποκλειστικά στο προϊόν σας. Ναι, μπορεί δικαίως να είστε περήφανοι για όλες τις καμπάνες και τις σφυρίχτρες, και φυσικά πηγαίνουν μπροστά και στο κέντρο, αλλά φροντίστε να κάνετε τη μετέπειτα φροντίδα ένα ορατό μέρος του τρόπου που πηγαίνετε στην αγορά. Οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν ότι θα είστε δίπλα τους όταν τα πράγματα πάνε στραβά και ότι έχετε τα μέσα και την τεχνογνωσία για να διορθώσετε τα πράγματα. Διαθέτετε πόρους εκπαίδευσης και πώς να κάνετε; Απαντήσεις σε Συχνές Ερωτήσεις στις τράπεζες;

Πώληση εξυπηρέτησης πελατών

Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη στο μάρκετινγκ B2B είναι ότι οι πωλητές εστιάζουν αμείλικτα στα πιθανά πλεονεκτήματα και οφέλη αυτού που πουλάνε. Το κάνουν και οι αγοραστές, αλλά εξετάζουν επίσης πιθανά μειονεκτήματα και πώς τα πράγματα μπορεί να πάνε στραβά. Είναι ένας διαχωρισμός μεταξύ μιας αισιόδοξης και ρεαλιστικής νοοτροπίας και πρέπει να γεφυρώσετε αυτό το χάσμα στο μάρκετινγκ σας εάν θέλετε να αποκομίσετε τη μεγαλύτερη αξία. Αυτό το κενό υπάρχει επειδή οι πωλητές προσπαθούν να πραγματοποιήσουν πωλήσεις και ό,τι ακολουθεί δεν είναι το μισό σημαντικό.

Αλλά οι αγοραστές πρέπει να ζουν με τις αποφάσεις τους (και να αποχωρίζονται χρήματα για αυτούς), κάνοντάς τους προσεκτικούς. Τα πλούσια σε χαρακτηριστικά είναι όλα καλά, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία θα είναι πρόθυμη να χάσει ορισμένα χαρακτηριστικά με αντάλλαγμα την ηρεμία και τη διαβεβαίωση ότι είναι σε ασφαλή χέρια. Έχοντας αυτό κατά νου, θα πρέπει να εξετάσετε προσεκτικά τον τόνο που θέλετε να χτυπήσετε. Η τρέχουσα τάση είναι να έχουμε έναν τολμηρό τόνο φωνής (TOV), αλλά ενώ είναι εντυπωσιακό, ενέχει κάποιο κίνδυνο.

Όταν λέτε: αυτό που πουλάμε μπορεί να κάνει x, y και z, το σιωπηλό υπονοούμενο είναι …αν μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο. Η εισαγωγή του προϊόντος με αυτόν τον τρόπο ασκεί πίεση στους πελάτες σας για την επιτυχία με αυτό. Όταν κάνετε ένα βήμα στο άγνωστο, οι πελάτες θέλουν να μάθουν για εσάς και εάν θα είστε συνεργάσιμοι, υποστηρικτικοί και μέρος της διαδικασίας τους. Η παραγωγή σας πρέπει να αντανακλά θετικά σε εσάς, όχι μόνο σε αυτό που πουλάτε. Το να θέσετε τη διαδικασία υποστήριξής σας εκεί έξω ως προνόμιο δεν αποτελεί παραδοχή λάθους, είναι μια δήλωση ότι είστε ρεαλιστές και ότι έχετε επίγνωση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας. Αυτό το είδος ειλικρίνειας πάει πολύ μακριά.

Μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού

Έχοντας αυτό κατά νου, αξίζει να εξετάσετε (όπου είναι δυνατόν) την ανάπτυξη μιας στρατηγικής μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού (ABM) για να στοχεύσετε πιο άμεσα επιθυμητούς λογαριασμούς. Επιδεικνύοντας μια βαθύτερη κατανόηση των επιμέρους ζητημάτων τους και του τρόπου με τον οποίο οι λύσεις σας μπορούν να τα αντιμετωπίσουν, δημιουργείται πολύ ισχυρότερο buy-in. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να πείσετε έναν υποψήφιο ότι η λύση σας είναι για εκείνους από το να δείξετε ότι έχετε μια προηγμένη κατανόηση των προκλήσεων τους. Τι βγάζεις λοιπόν από όλο αυτό; Ουσιαστικά: περισσότερες πωλήσεις και βαθύτερες σχέσεις με τους πελάτες.

Και οι καλές σχέσεις με τους πελάτες δεν είναι μόνο η δική τους ανταμοιβή (αν και φέρνουν αύξηση εσόδων 10-15%). Δημιουργούν επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες και διατηρούν, μπορούν να αξιοποιηθούν ως ιστορίες επιτυχίας και μαρτυρίες και να χτίσουν τη φήμη σας από στόμα σε στόμα. Όταν το 92% των δυνητικών πελατών B2B χρησιμοποιούν αξιολογήσεις για να καθοδηγήσουν τις αποφάσεις αγοράς τους, δεν είναι παράλογο. Με άλλα λόγια, είναι καλό να μιλάτε και να περπατάτε. Μην ξεχάσετε να αφιερώσετε χρόνο, σκέψη και ενέργεια για την παροχή κορυφαίας υποστήριξης πελατών και μην ξεχάσετε να επιδείξετε αυτή την προσπάθεια στο μάρκετινγκ σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Συμβουλές αυτοφροντίδας για εκπαιδευτικούς από την UNICEF

Πώς να σταματήσετε κάτι που δε λειτουργεί για εσάς;

Κι όμως… και οι άντρες μπορούν να εμφανίσουν επιλόχεια κατάθλιψη

Φροντίστε τον εαυτό σας ξεκινώντας από την ντουλάπα σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μπορεί το σχοινάκι να ενισχύσει την καθημερινή σας αυτοφροντίδα;

Σχοινάκι: Το σχοινάκι είναι μια απλή αλλά εξαιρετικά αποτελεσματική μορφή άσκησης που προσφέρει πολλά οφέλη για την αυτοφροντίδα, τόσο στη φυσική κατάσταση όσο και στην ψυχική ευεξία.

Μπορεί το χούλα χουπ να κάνει την άσκηση ευχάριστη και αποτελεσματική;

Χούλα χουπ: Το χούλα χουπ δεν είναι μόνο μια διασκεδαστική δραστηριότητα από την παιδική ηλικία, αλλά και μια εξαιρετική μορφή άσκησης και ένα ισχυρό εργαλείο αυτοφροντίδας που μπορεί να βελτιώσει τη σωματική και ψυχική σας ευημερία.

Μπορούν οι αγκαλιές να αναζωογονήσουν το σώμα και το μυαλό;

Αγκαλιές: Καθώς προσπαθούμε να ισορροπήσουμε διάφορες υποχρεώσεις, η αυτοφροντίδα συχνά έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Ωστόσο, ένας απλός και εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για να επαναφορτίσουμε την ενέργειά μας είναι μέσω της πράξης της αγκαλιάς.

Βοηθά η γυμναστική στη διατήρηση υγιών οστών στην τρίτη ηλικία;

Γυμναστική: Η οστεοπόρωση, μια κατάσταση που προκαλεί αδύναμα και εύθραυστα οστά, είναι ιδιαίτερα συνηθισμένη στους ηλικιωμένους. Ωστόσο, η τακτική άσκηση, όπως η γυμναστική, μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην ενδυνάμωση των οστών και στη μείωση του κινδύνου οστεοπόρωσης.

10 συμβουλές για να μείνετε άνετες κατά τις επισκέψεις σας στον γυναικολόγο

Εγκυμοσύνη: Είτε είστε πρώτη φορά έγκυος είτε έχετε ήδη περάσει από αυτή τη διαδικασία, το να παραμείνετε ήρεμες και άνετες κατά τη διάρκεια των επισκέψεων στον γυναικολόγο μπορεί να κάνει την εμπειρία πιο ευχάριστη.

Πώς ο τρόπος που πίνουμε νερό μπορεί να επηρεάσει την απώλεια βάρους  

Ενυδάτωση: Συχνά, οι άνθρωποι συγχέουν την αίσθηση της δίψας με την πείνα, καταλήγοντας να τρώνε αντί να πίνουν νερό. Η κατανάλωση νερού μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση αυτής της ψευδούς πείνας, οδηγώντας σε λιγότερες θερμίδες που καταναλώνονται συνολικά.

6+1 πράγματα για τον θηλασμό που θα ευχόσασταν να ξέρατε πριν ξεκινήσετε

Θηλασμός: Ο θηλασμός είναι μια φυσική διαδικασία, αλλά μπορεί να αποδειχθεί προκλητικός για πολλές μητέρες στην αρχή. Υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορεί να ήθελαν να γνωρίζουν οι γυναίκες πριν ξεκινήσουν το ταξίδι του θηλασμού

Close Icon