Αυτοφροντίδα: Τι κάνει μια επίσκεψη στο κομμωτήριο τόσο θεραπευτική και πόσο συνηθισμένο είναι για τους ανθρώπους να αντιμετωπίζουν τους στυλίστες τους σαν ψυχοθεραπευτές;
Η έρευνα έχει δείξει ότι πολλοί Αμερικανοί βλέπουν τις επισκέψεις τους στο κομμωτήριο ως μια απαραίτητη μορφή αυτοφροντίδας. Καθώς πολλοί χρησιμοποιούν αυτόν τον χρόνο περιποίησης ως ευκαιρία να εμπιστευτούν τους κομμωτές τους, οι πελάτες τείνουν να θεωρούν τους επαγγελματίες ομορφιάς τους ως ένα είδος ψυχοθεραπευτή.
Αλλά τι κάνει μια επίσκεψη στο κομμωτήριο τόσο θεραπευτική και πόσο συνηθισμένο είναι για τους ανθρώπους να αντιμετωπίζουν τους στυλίστες τους σαν ψυχοθεραπευτές; Για να το ανακαλύψει, το StyleSeat ερεύνησε 1.000 άτομα σχετικά με τις εμπειρίες τους σε κομμωτήρια, σπα και αίθουσες τατουάζ για να δει ποιοι είναι οι όχι και τόσο προφανείς λόγοι που οι άνθρωποι κάνουν περιποιήσεις ομορφιάς.
Σημαντικά ευρήματα:
- Στο 88%, η μεγάλη πλειοψηφία βλέπει μια επίσκεψη στο κομμωτήριο ως θεραπευτική εμπειρία.
- 1 στους 3 θεωρεί ότι ο κομμωτής του είναι κάτι σαν ψυχοθεραπευτής.
- Το 55% αναφέρει ότι ο κομμωτής του παρέχει συναισθηματική υποστήριξη στα ραντεβού.
- Η πλειοψηφία (52%) των Αμερικανών έχουν συζητήσει με τον στυλίστα τους θέματα της οικογένειάς τους ή των παιδιών τους.
- Το 37% ανησυχεί μήπως η συζήτηση ή η σχέση γίνει άβολη εάν το θέμα είναι πολύ βαθύ.
Για όσους αναζητούν κάτι περισσότερο από ένα απλό κούρεμα ή μανικιούρ, το κομμωτήριο μπορεί να είναι ένα καταφύγιο. Για πολλούς Αμερικανούς, το σαλόνι είναι ένα μέρος όπου μπορούν να συζητήσουν θέματα πέρα από συμβουλές ομορφιάς και στυλ — μπορούν επίσης να μοιραστούν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους. Είναι σημαντικό να αναγνωριστεί η αξία αυτών των ασφαλών χώρων και η άνεση που παρέχουν σε όσους αναζητούν μια πιο βαθιά συζήτηση.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube