Act 2. Από φέτος, το Παρίσι διαθέτει ήδη περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα ασφαλών ποδηλατοδρόμων, συμπεριλαμβανομένων περίπου 52 χιλιομέτρων «coronapistes» που εισήχθησαν προσωρινά κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Κορωνοϊός Παρίσι: Υπερτριπλασιάζει τους ασφαλείς χώρους στάθμευσης ποδηλάτων προσθέτοντας 100.000 νέες θέσεις, συμπεριλαμβανομένων 1.000 θέσεων για ποδήλατα φορτίου. Το Παρίσι θέλει να γίνει μια από τις πιο φιλικές προς το ποδήλατο πόλεις της Ευρώπης, με σχέδια να μετατραπεί σε «πόλη του ποδηλάτου» μέχρι το 2026. Η γαλλική πρωτεύουσα επενδύει 250 εκατ. ευρώ σε σημαντικές αναβαθμίσεις στις υποδομές και τη συντήρηση των ποδηλάτων μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Στο πλαίσιο του «Plan Velo», θα εισαχθούν χιλιάδες νέες θέσεις για ποδήλατα και θα αυξηθεί ο αριθμός των προστατευόμενων ποδηλατοδρόμων: Act 2. Από φέτος, το Παρίσι διαθέτει ήδη περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα ασφαλών ποδηλατοδρόμων, συμπεριλαμβανομένων περίπου 52 χιλιομέτρων «coronapistes» που εισήχθησαν προσωρινά κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Τώρα, σχεδιάζει να τα καταστήσει μόνιμα και να προσθέσει άλλα 130 χιλιόμετρα ασφαλών μονοπατιών για να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κάνουν ποδήλατο στην πόλη.
Οι αρχές του Παρισιού ελπίζουν να διευκολύνουν τη μετακίνηση με ποδήλατο μέσα στην πόλη, εισάγοντας διαδρομές που διασχίζουν την πόλη και βγαίνουν και στα γύρω προάστια. Τα σημεία όπου οι ποδηλάτες κινδυνεύουν διασχίζοντας πολυσύχναστους δρόμους και τα βασικά σημεία εισόδου στο κέντρο της πόλης θα γίνουν επίσης πιο ασφαλή.
Στόχος είναι να καταστεί δυνατή η ασφαλής ποδηλασία από τη μια άκρη του Παρισιού έως την άλλη. Η πόλη ανέφερε επίσης ότι το 2020, οι κλοπές ποδηλάτων αυξήθηκαν κατά 7% και περίπου το 80% των ανθρώπων που δεν θέλουν να κάνουν ποδήλατο δηλώνουν ότι ο φόβος της κλοπής του ποδηλάτου τους είναι ο νούμερο ένα λόγος.
Για να ενθαρρύνει περισσότερους ανθρώπους να αγκαλιάσουν τη δύναμη των πεντάλ, το Παρίσι υπερτριπλασιάζει τους ασφαλείς χώρους στάθμευσης ποδηλάτων προσθέτοντας 100.000 νέες θέσεις, συμπεριλαμβανομένων 1.000 θέσεων για ποδήλατα φορτίου.
Ξεκινώντας μια «επανάσταση» του ποδηλάτου
Η Δήμαρχος του Παρισιού Anne Hidalgo εξελέγη για δεύτερη θητεία τον Ιούνιο του περασμένου έτους αφού εισήγαγε μια σειρά μέτρων υπέρ του ποδηλάτου και των πεζών στην πόλη. Το Παρίσι έχει ήδη δαπανήσει 150 εκατομμύρια ευρώ για ένα αρχικό σχέδιο για το ποδήλατο, το οποίο επαινέθηκε ως η αρχή μιας «επανάστασης» για την πόλη.
«Αυτό το σχέδιο για το ποδήλατο είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες του οικολογικού και κοινωνικού μετασχηματισμού του οποίου ηγούμαστε στο Παρίσι», έγραψε στο Twitter ο David Belliard, Αντιδήμαρχος αρμόδιος για τον αστικό μετασχηματισμό.
Κάθε χρόνο από το 2015, η πόλη διοργανώνει μια «ημέρα χωρίς αυτοκίνητο», όπου το μεγαλύτερο μέρος της κυκλοφορίας απομακρύνεται από το πολυσύχναστο κέντρο της. Οι κεντρικοί δρόμοι, συμπεριλαμβανομένης της λεωφόρου Champs-Élysées, γεμίζουν αντ’ αυτού με πεζούς και ποδηλάτες. Το ετήσιο γεγονός αποσκοπεί στον περιορισμό της χρήσης οχημάτων και της ρύπανσης στο Παρίσι. Η Hidalgo, μέλος του σοσιαλιστικού κόμματος της Γαλλίας, είναι επί του παρόντος υποψήφια για την προεδρία και αυτές οι πράσινες πολιτικές αποτελούν κεντρικό στοιχείο της εκστρατείας της.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube