Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ταξίδια

Κορωνοϊός Παρίσι: Μια από τις πιο φιλικές προς το ποδήλατο πόλεις της Ευρώπης

Κορωνοϊός Παρίσι: Μια από τις πιο φιλικές προς το ποδήλατο πόλεις της Ευρώπης

Act 2. Από φέτος, το Παρίσι διαθέτει ήδη περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα ασφαλών ποδηλατοδρόμων, συμπεριλαμβανομένων περίπου 52 χιλιομέτρων «coronapistes» που εισήχθησαν προσωρινά κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Κορωνοϊός Παρίσι: Υπερτριπλασιάζει τους ασφαλείς χώρους στάθμευσης ποδηλάτων προσθέτοντας 100.000 νέες θέσεις, συμπεριλαμβανομένων 1.000 θέσεων για ποδήλατα φορτίου. Το Παρίσι θέλει να γίνει μια από τις πιο φιλικές προς το ποδήλατο πόλεις της Ευρώπης, με σχέδια να μετατραπεί σε «πόλη του ποδηλάτου» μέχρι το 2026. Η γαλλική πρωτεύουσα επενδύει 250 εκατ. ευρώ σε σημαντικές αναβαθμίσεις στις υποδομές και τη συντήρηση των ποδηλάτων μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Στο πλαίσιο του «Plan Velo», θα εισαχθούν χιλιάδες νέες θέσεις για ποδήλατα και θα αυξηθεί ο αριθμός των προστατευόμενων ποδηλατοδρόμων: Act 2. Από φέτος, το Παρίσι διαθέτει ήδη περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα ασφαλών ποδηλατοδρόμων, συμπεριλαμβανομένων περίπου 52 χιλιομέτρων «coronapistes» που εισήχθησαν προσωρινά κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Τώρα, σχεδιάζει να τα καταστήσει μόνιμα και να προσθέσει άλλα 130 χιλιόμετρα ασφαλών μονοπατιών για να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κάνουν ποδήλατο στην πόλη.

Οι αρχές του Παρισιού ελπίζουν να διευκολύνουν τη μετακίνηση με ποδήλατο μέσα στην πόλη, εισάγοντας διαδρομές που διασχίζουν την πόλη και βγαίνουν και στα γύρω προάστια. Τα σημεία όπου οι ποδηλάτες κινδυνεύουν διασχίζοντας πολυσύχναστους δρόμους και τα βασικά σημεία εισόδου στο κέντρο της πόλης θα γίνουν επίσης πιο ασφαλή.

Στόχος είναι να καταστεί δυνατή η ασφαλής ποδηλασία από τη μια άκρη του Παρισιού έως την άλλη. Η πόλη ανέφερε επίσης ότι το 2020, οι κλοπές ποδηλάτων αυξήθηκαν κατά 7% και περίπου το 80% των ανθρώπων που δεν θέλουν να κάνουν ποδήλατο δηλώνουν ότι ο φόβος της κλοπής του ποδηλάτου τους είναι ο νούμερο ένα λόγος.

Για να ενθαρρύνει περισσότερους ανθρώπους να αγκαλιάσουν τη δύναμη των πεντάλ, το Παρίσι υπερτριπλασιάζει τους ασφαλείς χώρους στάθμευσης ποδηλάτων προσθέτοντας 100.000 νέες θέσεις, συμπεριλαμβανομένων 1.000 θέσεων για ποδήλατα φορτίου.

Ξεκινώντας μια «επανάσταση» του ποδηλάτου

Η Δήμαρχος του Παρισιού Anne Hidalgo εξελέγη για δεύτερη θητεία τον Ιούνιο του περασμένου έτους αφού εισήγαγε μια σειρά μέτρων υπέρ του ποδηλάτου και των πεζών στην πόλη. Το Παρίσι έχει ήδη δαπανήσει 150 εκατομμύρια ευρώ για ένα αρχικό σχέδιο για το ποδήλατο, το οποίο επαινέθηκε ως η αρχή μιας «επανάστασης» για την πόλη.

«Αυτό το σχέδιο για το ποδήλατο είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες του οικολογικού και κοινωνικού μετασχηματισμού του οποίου ηγούμαστε στο Παρίσι», έγραψε στο Twitter ο David Belliard, Αντιδήμαρχος αρμόδιος για τον αστικό μετασχηματισμό.

Κάθε χρόνο από το 2015, η πόλη διοργανώνει μια «ημέρα χωρίς αυτοκίνητο», όπου το μεγαλύτερο μέρος της κυκλοφορίας απομακρύνεται από το πολυσύχναστο κέντρο της. Οι κεντρικοί δρόμοι, συμπεριλαμβανομένης της λεωφόρου Champs-Élysées, γεμίζουν αντ’ αυτού με πεζούς και ποδηλάτες. Το ετήσιο γεγονός αποσκοπεί στον περιορισμό της χρήσης οχημάτων και της ρύπανσης στο Παρίσι. Η Hidalgo, μέλος του σοσιαλιστικού κόμματος της Γαλλίας, είναι επί του παρόντος υποψήφια για την προεδρία και αυτές οι πράσινες πολιτικές αποτελούν κεντρικό στοιχείο της εκστρατείας της.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Οι πέντε πιο "πράσινες" πόλεις στην Ευρώπη

Τι είναι η ελεγχόμενη είσοδος στις πόλεις και πού εφαρμόζεται

Οι νέοι νιώθουν λύπη, ενοχή και έντονη ανησυχία για την κλιματική αλλαγή

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποια αεροδρόμια επηρεάστηκαν από την κατάρρευση των Windows

Η AEGEAN από την πλευρά της ενημερώνει ότι, «όπως αποτυπώνεται και σε δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου, λόγω των προβλημάτων σε πάροχο συστήματος antivirus, έχουν δημιουργηθεί προβλήματα στις αερομεταφορές παγκοσμίως, χωρίς όμως να έχει επηρεαστεί σημαντικά η δική μας επιχειρησιακή λειτουργία».

Με δύο διαφορετικές ώρες ξύπνησε χθες ο Λίβανος

Εξάλλου κάποιοι χρήστες του Twitter ανήρτησαν μια παλιά συνέντευξη του γνωστού Λιβανέζου συνθέτη και μουσικού Ζίαντ Ραμπάνι, που μιλά για τη θερινή ώρα: «Κάθε χρόνο πάτε το ρολόι μία ώρα μπροστά και μας κρατάτε πίσω 10 χρόνια», λέει αναφερόμενος στους Λιβανέζους πολιτικούς «Θα πρέπει να προσέχετε και τα χρόνια, όχι μόνο την ώρα».

Πώς ο τουρισμός μπορεί να συμπεριλάβει άτομα των οποίων οι συνθήκες υγείας τους κρατούν συνήθως στο σπίτι

"Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την ανάπτυξη εγχειριδίων για την τυποποίηση των υπηρεσιών για τους ευάλωτους ταξιδιώτες, την ενίσχυση των προσβάσιμων υποδομών και τον κατάλληλο εξοπλισμό των επαγγελματικών εγκαταστάσεων έκτακτης ανάγκης και περίθαλψης, όπως με εργαλεία πρώτων βοηθειών.

Νέες μετρήσεις δείχνουν υψηλή ατμοσφαιρική ρύπανση στο μετρό της Κοπεγχάγης

"Μελέτες από το σύστημα μετρό της Σεούλ έχουν δείξει ότι οι πόρτες μεταξύ της πλατφόρμας και της γραμμής του τρένου βελτιώνουν την ποιότητα του αέρα στους σταθμούς, αλλά την επιδεινώνουν στο εσωτερικό των τρένων. Υπάρχει βέβαια μια ανησυχία για την ασφάλεια, αλλά αξίζει να το σκεφτούμε" λέει ο Hugo S. Russell.

Ανακάμπτει η φονικότερη κακοκαιρία των τελευταίων 30 ετών στις ΗΠΑ

Συνεργεία εργάζονται πυρετωδώς για την αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης σε περιοχές όπου σημειώθηκαν διακοπές. Υπολογίζεται ότι περίπου 122.000 νοικοκυριά παραμένουν χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα σε όλη τη χώρα (έναντι 1,8 εκατ. το Σάββατο), σύμφωνα με τον εξειδικευμένο ιστότοπο PowerOutage.us. Πάνω από το 72% αυτών εντοπίζονται στο Όρεγκον και στην Καλιφόρνια.

Η Κροατία προετοιμάζεται για τη μετάβαση στο ευρώ εν μέσω ραγδαίας αύξησης του πληθωρισμού

Ορισμένοι Κροάτες φοβούνται ότι μόλις υιοθετήσουν το ευρώ, η σκληρή πραγματικότητα του πόσο φτωχότεροι είναι από πολλούς γείτονές τους στην ΕΕ θα γίνει ακόμη πιο κατανοητή.  Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Eurostat που δημοσιεύθηκε το 2018, ο μέσος μηνιαίος μισθός στην Κροατία ήταν μόλις 1.179 ευρώ σε σύγκριση με περισσότερα από 2.300 ευρώ στην ΕΕ.

Πώς η ανάκαμψη της COVID-19 θα επηρεάσει τις 14 κορυφαίες αγορές επαγγελματικών ταξιδιών

Η μελέτη περιλαμβάνει δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια, παραγωγικότητα και ανάπτυξη, και κατανοεί τις δαπάνες επαγγελματικών ταξιδιών ως εγχώριες και διεθνείς εξερχόμενες δαπάνες, λαμβάνοντας υπόψη την προέλευση του επαγγελματικού ταξιδιού.

Ταξιδεύετε στο Λας Βέγκας; Ακολουθούν ιδέες για υγεία και ευεξία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού

Μόλις τρία μίλια από το Λας Βέγκας, αυτό το αξιοθέατο διαθέτει 180 στρέμματα βοτανικούς κήπους, μονοπάτια πεζοπορίας, ενδιαιτήματα άγριας ζωής και πολλά άλλα.

Close Icon