«Η πρόοδος στις απαιτήσεις και τα πρότυπα απόδοσης για την τεχνολογία ασφάλειας οχημάτων που σώζει ζωές έχει καθυστερήσει για πάρα πολύν καιρό», δήλωσε η Cathy Chase της εταιρείας Συνήγοροι για την Ασφάλεια Αυτοκινητοδρόμων και Λεωφορειοδρόμων Advocates for Highway and Auto Safety σε δήλωση, σύμφωνα με τη USA Today.
Τροχαία Ατυχήματα ΗΠΑ: Υπήρξαν 20.160 θάνατοι από τροχαία ατυχήματα τους πρώτους έξι μήνες του 2021, το υψηλότερο σύνολο για εκείνη την περίοδο από το 2006 και 18,4% υψηλότερο από το πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Εθνικής Διοίκησης Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA).
Η ποσοστιαία αύξηση στην έκθεση ήταν η μεγαλύτερη αύξηση έξι μηνών από τότε που το Υπουργείο Μεταφορών άρχισε να καταγράφει δεδομένα θανατηφόρων δυστυχημάτων το 1975, σύμφωνα με τη USA Today.
Το Υπουργείο Μεταφορών, το οποίο περιλαμβάνει την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας NHTSA, ανακοίνωσε ότι θα αναπτύξει μια εθνική στρατηγική για βήματα για τη διάσωση ζωών στους δρόμους. Ο υπουργός Μεταφορών Pete Buttigieg, σημειώνοντας ότι τα πιο αξιοσημείωτα άλματα σημειώθηκαν στον Νότο και στη Δύση, είπε: «Είναι μια κρίση. Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να δεχτούμε αυτούς τους θανάτους ως απλώς μέρος της καθημερινής ζωής στην Αμερική».
Ο Buttigieg ανακοίνωσε επίσης την πρώτη Εθνική Στρατηγική Οδικής Ασφάλειας της υπηρεσίας, η οποία θα συγκεντρώσει δεδομένα από ολόκληρο το DOT και θα δημιουργήσει ένα «περιεκτικό σύνολο ενεργειών για τη σημαντική μείωση των σοβαρών τραυματισμών και θανάτων» στους δρόμους, σημειώνει η ανακοίνωση.
«Θα χρειαστούν όλα τα επίπεδα της κυβέρνησης, οι βιομηχανίες, οι συνήγοροι, οι μηχανικοί και οι κοινότητες σε όλη τη χώρα να εργαστούν μαζί μέχρι την ημέρα που τα μέλη της οικογένειας δεν θα χρειάζεται πλέον να αποχαιρετούν τους αγαπημένους τους εξαιτίας ενός τροχαίου ατυχήματος».
Οι ειδικοί στη δημόσια υγεία λένε ότι η ξαφνική αύξηση των θανάτων στον δρόμο είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την πανδημία του κορωνοϊού που άφησε εκατομμύρια Αμερικανούς να αισθάνονται παγιδευμένοι και αγχωμένοι και να αναζητούν τρόπους να ξεφύγουν από την απομόνωσή τους.
Ο Karl Minges, προσωρινός κοσμήτορας στη Σχολή Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου του New Haven, λέει στο NBC News ότι στην πραγματικότητα υπάρχουν πολλοί παράγοντες που οδήγησαν σε αυτήν την κατάσταση. «Η απερίσκεπτη συμπεριφορά είναι πιθανόν η συμβολή της αυξημένης χρήσης ναρκωτικών και αλκοόλ, η έλλειψη περιορισμών ασφαλείας (όπως ζώνες ασφαλείας και γραπτά μηνύματα) και μεγαλύτερες ευκαιρίες για υπερβολική ταχύτητα και αλόγιστη οδήγηση λόγω λιγότερων αυτοκινήτων στον δρόμο, κάτι που συνδέεται με αισθήματα απελευθέρωσης ,” αυτός λέει.
Οι ομάδες καταναλωτών λένε ότι μια μεγάλη κίνηση από το DOT για την αντιμετώπιση της οδικής ασφάλειας έχει γίνει εδώ και πολύ καιρό. «Η πρόοδος στις απαιτήσεις και τα πρότυπα απόδοσης για την τεχνολογία ασφάλειας οχημάτων που σώζει ζωές έχει καθυστερήσει για πάρα πολύν καιρό», δήλωσε η Cathy Chase της εταιρείας Συνήγοροι για την Ασφάλεια Αυτοκινητοδρόμων και Λεωφορειοδρόμων Advocates for Highway and Auto Safety σε δήλωση, σύμφωνα με τη USA Today.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube