Ο ιδιοκτήτης ιατρικού εξοπλισμού είπε στο Fox News ότι η εταιρεία εξακολουθεί να περιμένει ανταλλακτικά επισκευής για εξοπλισμό κινητικότητας που παραγγέλθηκε πριν από έξι μήνες. "Έχουμε δεκάδες ασθενείς που έχουν υποφέρει λόγω των προκλήσεων της συνδυασμένης αλυσίδας εργασίας/εφοδιασμού.
Πανδημία Covid: Τα άτομα που χρειάζονται σέρβις για οικιακό εξοπλισμό, όπως αναπηρικά καροτσάκια και μονάδες οξυγόνου στο σπίτι, επηρεάζονται, δήλωσαν οι οικιακές υπηρεσίες υγείας Η πανδημία όχι μόνο συνέβαλε στην έλλειψη βοηθών υγείας στο σπίτι, αλλά επηρέασε επίσης τη βιομηχανία ιατρικού εξοπλισμού, είπαν στο Fox News προμηθευτές οικιακού εξοπλισμού υγείας. Αυτό έχει δημιουργήσει προβλήματα σε άτομα που χρειάζονται συντήρηση εξοπλισμού για αναπηρικά αμαξίδια, οικιακό εξοπλισμό οξυγόνου, αναπνευστήρες και άλλα, σύμφωνα με ορισμένες υπηρεσίες υγείας στο σπίτι.
Ανέκδοτες αναφορές για ελλείψεις προσωπικού εξοπλισμού κατ’ οίκον φροντίδας αναφέρουν ότι χωρίς ειδικούς εξοπλισμού, οι ευάλωτοι ηλικιωμένοι αναγκάζονται να μπουν σε γηροκομεία και μένουν να παλεύουν με το πώς να προσαρμόσουν ή να συντηρήσουν τον δικό τους εξοπλισμό. Ο Craig Rae, ιδιοκτήτης και πρόεδρος της Penrod Medical Equipment με έδρα το Salisbury, είπε στο Fox News,
“Κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης που ξέρω έχει το ίδιο πρόβλημα – δεν μπορεί να βρει ανθρώπους πρόθυμους να εργαστούν.
Το βιώνουμε και με τους προμηθευτές μας. Αφιερώστε μια ώρα περίπου για να λάβετε μια προσφορά για ένα ανταλλακτικό για επισκευή. Τώρα χρειάζονται δύο έως τρεις εβδομάδες μόνο για να λάβετε μια προσφορά για ένα ανταλλακτικό. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι ασθενείς μας δεν κινούνται.”
Ο Rae είπε ότι η εταιρεία του αντιμετωπίζει μεγάλη ζήτηση για επισκευές εξοπλισμού ηλεκτροκίνησης, όπως ηλεκτροκίνητα αναπηρικά καροτσάκια και σκούτερ και είπε στο Fox News:
«Όταν η ζήτηση είναι μεγαλύτερη από τη χωρητικότητά μας, υπάρχουν άνθρωποι κολλημένοι στα σπίτια τους, ή ακόμη χειρότερα, δεν μπορούν να βγουν γύρω από τα σπίτια τους».
Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας ιατρικού εξοπλισμού είπε επίσης: “Συχνά καταλήγουμε σε λειτουργία διαλογής, καθώς μπορεί να έχουμε κάποιον που πρέπει να κάνει αιμοκάθαρση, την οποία πρέπει να δώσουμε προτεραιότητα σε σχέση με κάποιον με λιγότερο επείγουσες ανάγκες”.
Η εύρεση εργαζομένων είναι μια πρόκληση, σύμφωνα με τον Rae. “Δυσκολευόμαστε να καλύψουμε θέσεις. Εδώ και έξι μήνες, κάναμε μεγάλη διαφήμιση για νέο τεχνικό.
Είχα 3 απαντήσεις, δύο από τις οποίες δεν ήταν εξ αποστάσεως προσόντα και η άλλη δεν ανταποκρινόταν σε τηλεφωνήματα ή email για να προγραμματίσετε μια συνέντευξη
Πριν από δύο χρόνια, θα έπαιρνα περίπου 30 με 40 υποψήφιους για κάθε θέση, και όλα αυτά μέσα σε λίγες μέρες από τη δημοσίευση της διαφήμισης», είπε ο Rae στο Fox News.
Ο Tom Ryan, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της American Association for Homecare (AAHomecare) είπε σε μια δήλωση στο Fox News, σχετικά με θέματα προσωπικού:
«Οι προκλήσεις του εργατικού δυναμικού έχουν επιδεινωθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας καθώς οι τεχνικοί παράδοσης ανέλαβαν το ρόλο των εργαζομένων πρώτης γραμμής, δημιουργώντας ιατρικό εξοπλισμό στα σπίτια ασθενών με COVID-19 και χρειάζεται να φορέσουν εξοπλισμό ατομικής προστασίας.
Υπό αυτές τις συνθήκες, είναι κατανοητό ότι θα πρέπει να αναζητούν υψηλότερες αμοιβές.”
Ο Ράιαν είπε, επίσης: “Οι προκλήσεις προσωπικού είναι μόνο μέρος των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η κοινότητα του οικιακού ιατρικού εξοπλισμού ως αποτέλεσμα της πανδημίας.
Ο κλάδος μας αισθάνεται αυτές τις επιπτώσεις από τις αρχές του 2020. Ερευνήσαμε προμηθευτές HME τον Απρίλιο του 2020 και βρήκαμε εκτεταμένες δυσκολίες και υψηλότερο κόστος σε κάθε κατηγορία προϊόντων».
Ο Rae είπε ότι εκτός από την έλλειψη εργατικού δυναμικού, το τρέχον ζήτημα της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι ένας άλλος λόγος που η βιομηχανία ιατρικού εξοπλισμού και οι ασθενείς της αντιμετωπίζουν δυσκολίες.
Ο ιδιοκτήτης ιατρικού εξοπλισμού είπε στο Fox News ότι η εταιρεία εξακολουθεί να περιμένει ανταλλακτικά επισκευής για εξοπλισμό κινητικότητας που παραγγέλθηκε πριν από έξι μήνες. “Έχουμε δεκάδες ασθενείς που έχουν υποφέρει λόγω των προκλήσεων της συνδυασμένης αλυσίδας εργασίας/εφοδιασμού. Όλοι το κάνουν. Πάνω από τα μισά τηλεφωνήματά μας είναι θυμωμένοι ασθενείς που έχουν κουραστεί να περιμένουν να επισκευάσουν τον εξοπλισμό τους. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να το διορθώσουμε χωρίς εξαρτήματα», είπε ο Ρέι στο Fox News.
Τα ποσοστά αποζημίωσης του Medicare προσθέτουν στην πρόκληση, καθιστώντας σχεδόν αδύνατο να ξεπεράσουμε ακόμη και τις επισκευές, είπε ο Rae.
“Έχουμε βιώσει τεράστιες αυξήσεις κόστους και η Medicare εξακολουθεί να πληρώνει με ποσοστά αποζημίωσης 6 ετών και αποζημίωση εργασίας που είναι μικρότερη από το 1/5 του πραγματικού κόστους για την ολοκλήρωση των επισκευών.”
Ο Rae είπε ότι οι νομοθέτες πρέπει να ενημερώσουν τα ποσοστά αποζημίωσης για να ταιριάζουν με τις τρέχουσες ανάγκες και το κόστος της αγοράς.
«Αυτό θα μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας και να προσελκύσουμε περισσότερους εργαζομένους», είπε ο Ρέι στο Fox News.
Μέχρι να αντιμετωπιστούν αυτές οι προκλήσεις, ο Rae είπε ότι οι ασθενείς μπορούν μόνο να περιμένουν, να χρησιμοποιούν εξοπλισμό χειροκίνητης κινητικότητας και να βασίζονται στη βοήθεια φίλων και μελών της οικογένειας.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube