Ρεπορτάζ Υγείας

ΗΔΙΚΑ: Δεν υφίσταται καμία δυσλειτουργία στο σύστημα

ΗΔΙΚΑ: Δεν υφίσταται καμία δυσλειτουργία στο σύστημα
ΗΔΙΚΑ: Η εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης είναι απολύτως λειτουργική και δεν έχει πραγματοποιηθεί αναβάθμιση ή αντικατάσταση. Δεν υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και όλες οι συνταγές φαρμάκων εκδίδονται κανονικά.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Σε απάντηση δημοσιευμάτων σχετικά με τη λειτουργία του Συστήματος Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης (ΣΗΣ), το Υπουργείο Υγείας και η ΗΔΙΚΑ ενημερώνουν το κοινό και τους
επαγγελματίες υγείας για τα ακόλουθα:

  • Δεν υφίσταται καμία δυσλειτουργία στο σύστημα: Η εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης είναι απολύτως λειτουργική και δεν έχει πραγματοποιηθεί αναβάθμιση ή αντικατάσταση. Δεν υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και όλες οι συνταγές φαρμάκων εκδίδονται κανονικά.
  • Αλλαγές στους ελέγχους συνταγογράφησης: Η τροποποίηση του συστήματος αφορά την
    αναγκαία προσθήκη επιπρόσθετων  εσωτερικών ελέγχων, με στόχο τη διασφάλιση της
    ορθότητας των συνταγών σύμφωνα με τα ισχύοντα Θεραπευτικά Πρωτόκολλα. Οι συγκεκριμένοι έλεγχοι, που ενσωματώθηκαν στο σύστημα το βράδυ της Πέμπτης 31 Οκτωβρίου, διασφαλίζουν ότι δεν θα υπάρχει η δυνατότητα να παρακάμπτονται τα θεραπευτικά πρωτόκολλα και να συνταγογραφούνται φάρμακα εκτός των προβλεπόμενων βημάτων θεραπείας αυτών.
  • Διευκρινίσεις και οδηγίες: Για την αποτελεσματικότερη υποστήριξη των ιατρών, έχουν αναρτηθεί αναλυτικές οδηγίες για τη σωστή χρήση του ΣΗΣ, οι οποίες περιγράφουν τη διαδικασία συνταγογράφησης φαρμάκων μέσω Θεραπευτικού Πρωτοκόλλου. Επίσης το Help Desk της ΗΔΙΚΑ υποστηρίζει τους ιατρούς σε αυτή τη διαδικασία για την ορθή χρήση του συστήματος.

  • Συνεχής υποστήριξη και βελτίωση: Οι εκάστοτε αλλαγές που πραγματοποιούνται στο
    ΣΗΣ αποσκοπούν στη βελτίωση της ποιότητας των δεδομένων της συνταγογράφησης και
    στη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τα ισχύοντα πρωτόκολλα και τις οδηγίες του
    Υπουργείου Υγείας, του ΕΟΠΥΥ και των ασφαλιστικών φορέων. Η ΗΔΙΚΑ και το Υπουργείο
    Υγείας δεσμεύονται να συνεχίσουν τη συνεργασία τους με τους επαγγελματίες υγείας για
    την επίλυση τυχόν προβλημάτων που προκύπτουν.