Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ρεπορτάζ Υγείας

ΕΟΠΥΥ : Εξυπηρέτηση ασφαλισμένων από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις 

ΕΟΠΥΥ : Εξυπηρέτηση ασφαλισμένων από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις 

Για την απρόσκοπτή εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας, ο ΕΟΠΥΥ ενημερώνει τους προϊσταμένους και υπαλλήλους των Περιφερειακών Διευθύνσεων.


Προκειμένου να εξυπηρετούνται άμεσα και απρόσκοπτα οι ασφαλισμένοι μέσω των υπηρεσιών του Οργανισμού, οι Προϊστάμενοι και οι υπάλληλοι των Περιφερειακών Διευθύνσεων  οφείλουν να εξασφαλίσουν τα εξής: Να εξυπηρετούνται καθημερινά όλοι οι ασφαλισμένοι  που προσέρχονται εντός του θεσμοθετημένου ωραρίου εξυπηρέτησης κοινού, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Υπενθυμίζει ο ΕΟΠΥΥ  ότι στην με αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/ 168 /οικ.13727/ 5 /7 /2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών  «Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού» αναφορικά με την εξυπηρέτηση του κοινού ορίζονται τα εξής:  «Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και της αναλογίας ενός ατόμου ανά 16 τ.μ. (1 άτομο/16 m2 ) και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε εξωτερικό χώρο εφόσον δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις.»
2. Να απαντώνται έγκαιρα όλα τα ηλεκτρονικά μηνύματα (e-mails) που λαμβάνονται καθημερινά.
3. να εξυπηρετούνται όλες οι τηλεφωνικές κλήσεις που λαμβάνονται καθημερινά. Για την ομαλή εξυπηρέτηση των τηλεφωνικών κλήσεων παρακαλούμε (με ευθύνη των Προϊσταμένων των ΠΕ.ΔΙ.) να επικαιροποιηθούν τα τηλέφωνα που εμφανίζονται στους παρακάτω συνδέσμους   Ε.Ο.Π.Υ.Υ. – Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (eopyy.gov.gr) – Χρήσιμα τηλέφωνα  και Ε.Ο.Π.Υ.Υ. – Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (eopyy.gov.gr). Σε περίπτωση που υπάρχει ανάγκη αλλαγής των τηλεφωνικών αριθμών που έχουν καταχωρηθεί θα αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected],gr με τις προτεινόμενες αλλαγές στις τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης.
4. να μην κατευθύνονται οι ασφαλισμένοι προς εξυπηρέτηση σε άλλες υπηρεσίες (π.χ. Κ.Ε.Π.)  αλλά να εξυπηρετούνται με ίδια μέσα κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης και δικαιολογητικών ατομικών αιτημάτων, δεδομένου ότι η εξυπηρέτηση μέσω ΚΕΠ ισχύει ως επικουρική και όχι ως κύρια. Συνεπώς καθίσταται σαφές ότι οι ασφαλισμένοι πρέπει να εξυπηρετούνται καθημερινά και απρόσκοπτα από τις ΠΕ.ΔΙ. για όλες τις κατηγορίες  των ατομικών αιτημάτων.
5. να προγραμματίζονται ηλεκτρονικά ραντεβού για όλες τις κατηγορίες παροχών ανά πέντε (5) λεπτά καθημερινά και όλες τις ώρες εξυπηρέτησης κοινού (8:00-13:00) ανάλογα με τον αριθμό των σταθμών εξυπηρέτησης (γκισέ) που διαθέτει η κάθε ΠΕ.ΔΙ.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

ΕΛ.ΑΣ : Οι δηλώσεις για την απάτη κατά του ΕΟΠΥΥ

Βαλτάς : Θα ζητήσει αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου χορήγησης των ιατροτεχνολογικών προϊόντων

ΕΟΠΥΥ: «Ο ΣΥΡΙΖΑ να διαβάζει καλύτερα και να μην εκτίθεται»

Γιώργος Βογιατζής: Η χρηματοδότηση των υπηρεσιών υγείας είναι επαρκής ; Ο ρόλος του ΕΟΠΥΥ

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η Καρδιολογική Εταιρεία στην Βουλή

Τις θέσεις της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας για την πρόληψη του αιφνίδιου καρδιακού θανάτου και την επέκταση των σεμιναρίων Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης στους αθλητικούς χώρους με στόχο την ασφαλή άθληση, ανάδειξε ο Καθηγητής Καρδιολογίας ΕΚΠΑ και Πρόεδρος της ΕΚΕ, κ. Κωνσταντίνος Τούτουζας.

Ο ΕΟΠΥΥ υποστηρίζει την εφαρμογή των DRGs

Θεανώ Καρποδίνη : ‘’Η επιτυχής εφαρμογή των DRGs αποτελεί μονόδρομο για ένα σύγχρονο και δίκαιο σύστημα υγείας. Ο ΕΟΠΥΥ δεσμεύεται να υποστηρίξει πλήρως αυτή τη μεταρρύθμιση, διασφαλίζοντας ότι κάθε ευρώ που επενδύεται στην υγεία αποδίδει τη μέγιστη δυνατή αξία στους ασθενείς και το σύστημα περίθαλψης.’’

Παράνομα και επιβλαβή προϊόντα στο διαδίκτυο

Παράνομα και δυνητικά επιβλαβή προϊόντα στο διαδίκτυο - Διαλεύκανση υπόθεσης προώθησης και πώλησης μέσω διαδικτύου - Συνεργασία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και ΕΟΦ – Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές.

Αύξηση διαρρήξεων στα φαρμακεία της Θεσσαλονίκης

ΦΣΘ: Αύξηση διαρρήξεων, ληστειών και κλοπών στα φαρμακεία της Θεσσαλονίκης-Απροστάτευτοι οι φαρμακοποιοί.Σε απόγνωση βρίσκονται για άλλη μια φορά οι φαρμακοποιοί της Θεσσαλονίκης, εξαιτίας της αύξησης των διαρρήξεων, ληστειών και κλοπών στα φαρμακεία της πόλης.

Νέα μέλη στις Υγειονομικές Επιτροπές της 6ης ΥΠΕ

Ορίστηκαν τα μέλη στις Πρωτοβάθμιες και Δευτεροβάθμιες Υγειονομικές Επιτροπές (Α.Υ.Ε. και Β.Υ.Ε) της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πελοποννήσου, Ιονίων Νήσων, Ηπείρου και Δυτικής Ελλάδας.

Δικαιώματα Υγείας της Τρίτης Ηλικίας

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας και το Ινστιτούτο Μελετών Καινοτομίας και Ανάπτυξης, διοργανώνω εκδήλωση με θέμα: Δικαιώματα Υγείας της Τρίτης Ηλικίας.

Close Icon