Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ρεπορτάζ Υγείας

ΕΟΠΥΥ : Εξυπηρέτηση ασφαλισμένων από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις 

ΕΟΠΥΥ : Εξυπηρέτηση ασφαλισμένων από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις 

Για την απρόσκοπτή εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας, ο ΕΟΠΥΥ ενημερώνει τους προϊσταμένους και υπαλλήλους των Περιφερειακών Διευθύνσεων.



Προκειμένου να εξυπηρετούνται άμεσα και απρόσκοπτα οι ασφαλισμένοι μέσω των υπηρεσιών του Οργανισμού, οι Προϊστάμενοι και οι υπάλληλοι των Περιφερειακών Διευθύνσεων  οφείλουν να εξασφαλίσουν τα εξής: Να εξυπηρετούνται καθημερινά όλοι οι ασφαλισμένοι  που προσέρχονται εντός του θεσμοθετημένου ωραρίου εξυπηρέτησης κοινού, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Υπενθυμίζει ο ΕΟΠΥΥ  ότι στην με αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/ 168 /οικ.13727/ 5 /7 /2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών  «Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού» αναφορικά με την εξυπηρέτηση του κοινού ορίζονται τα εξής:  «Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και της αναλογίας ενός ατόμου ανά 16 τ.μ. (1 άτομο/16 m2 ) και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε εξωτερικό χώρο εφόσον δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις.»
2. Να απαντώνται έγκαιρα όλα τα ηλεκτρονικά μηνύματα (e-mails) που λαμβάνονται καθημερινά.
3. να εξυπηρετούνται όλες οι τηλεφωνικές κλήσεις που λαμβάνονται καθημερινά. Για την ομαλή εξυπηρέτηση των τηλεφωνικών κλήσεων παρακαλούμε (με ευθύνη των Προϊσταμένων των ΠΕ.ΔΙ.) να επικαιροποιηθούν τα τηλέφωνα που εμφανίζονται στους παρακάτω συνδέσμους   Ε.Ο.Π.Υ.Υ. – Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (eopyy.gov.gr) – Χρήσιμα τηλέφωνα  και Ε.Ο.Π.Υ.Υ. – Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (eopyy.gov.gr). Σε περίπτωση που υπάρχει ανάγκη αλλαγής των τηλεφωνικών αριθμών που έχουν καταχωρηθεί θα αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected],gr με τις προτεινόμενες αλλαγές στις τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης.
4. να μην κατευθύνονται οι ασφαλισμένοι προς εξυπηρέτηση σε άλλες υπηρεσίες (π.χ. Κ.Ε.Π.)  αλλά να εξυπηρετούνται με ίδια μέσα κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης και δικαιολογητικών ατομικών αιτημάτων, δεδομένου ότι η εξυπηρέτηση μέσω ΚΕΠ ισχύει ως επικουρική και όχι ως κύρια. Συνεπώς καθίσταται σαφές ότι οι ασφαλισμένοι πρέπει να εξυπηρετούνται καθημερινά και απρόσκοπτα από τις ΠΕ.ΔΙ. για όλες τις κατηγορίες  των ατομικών αιτημάτων.
5. να προγραμματίζονται ηλεκτρονικά ραντεβού για όλες τις κατηγορίες παροχών ανά πέντε (5) λεπτά καθημερινά και όλες τις ώρες εξυπηρέτησης κοινού (8:00-13:00) ανάλογα με τον αριθμό των σταθμών εξυπηρέτησης (γκισέ) που διαθέτει η κάθε ΠΕ.ΔΙ.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

ΕΛ.ΑΣ : Οι δηλώσεις για την απάτη κατά του ΕΟΠΥΥ

Βαλτάς : Θα ζητήσει αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου χορήγησης των ιατροτεχνολογικών προϊόντων

ΕΟΠΥΥ: «Ο ΣΥΡΙΖΑ να διαβάζει καλύτερα και να μην εκτίθεται»

Γιώργος Βογιατζής: Η χρηματοδότηση των υπηρεσιών υγείας είναι επαρκής ; Ο ρόλος του ΕΟΠΥΥ

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

Αυστραλία: Περίπου το 75% των καταναλωτών πιστεύει σε παραπλανητικές ετικέτες αλκοόλ

Αυστραλία: Μια πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε ότι το 75% των Αυστραλών παραπλανούνται από τους ισχυρισμούς υγείας που αναγράφονται στις ετικέτες αλκοολούχων ποτών, προκαλώντας ανησυχία για την ακρίβεια των πληροφοριών που παρέχει η βιομηχανία αλκοόλ.

ΠΟΕΔΗΝ 26/11: Κινητοποίηση για τους εργαζομένους στις προνοιακές μονάδες

ΠΟΕΔΗΝ 26/11: Οι Δημόσιες Μονάδες Πρόνοιας παρέχουν στήριξη και φροντίδα σε άτομα με αναπηρία, καθώς και σε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας και χρειάζονται συνεχή φροντίδα. 

Οι περισσότεροι Αμερικανοί θέλουν οι γιατροί να ρωτούν για την ψυχική υγεία

ΗΠΑ: Τα δύο τρίτα των ενηλίκων των ΗΠΑ (66%) αναφέρουν ότι ένας γιατρός πρωτοβάθμιας φροντίδας τους ρώτησε για την ψυχική τους υγεία, ενώ το 32% λέει ότι αυτό δεν έχει συμβεί ποτέ.

Χοληστερόλη: Η κρυφή απειλή για την υγεία της καρδιάς που πρέπει να παρακολουθείτε

Χοληστερόλη: Η χοληστερόλη είναι μια απαραίτητη ουσία για τη λειτουργία του οργανισμού, αλλά η υπερβολική ποσότητα ή η ακατάλληλη αναλογία της μπορεί να προκαλέσει σοβαρά καρδιοαγγειακά προβλήματα.

Close Icon