Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ρεπορτάζ Υγείας

Δάνεια Ρυθμίσεις: Νέα ηλεκτρονική διαδικασία υπέρ των δανειοληπτών

Δάνεια Ρυθμίσεις: Νέα ηλεκτρονική διαδικασία υπέρ των δανειοληπτών

Οι ενδιαφερόμενοι δανειολήπτες, που θα προγραμματίσουν κράτηση (με τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο 213.212.5730 ή με τηλεδιάσκεψη στην ψηφιακή πύλη myEGDIX.live.gov.gr) μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας, θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται από τους εκπροσώπους Γενικής Γραμματείας για θέματα που αφορούν τη δημιουργία και υποβολή της αίτησής τους στην εν λόγω πλατφόρμα.



Δάνεια Ρυθμίσεις: Σε εφαρμογή τίθεται από χθες η νέα ηλεκτρονική διαδικασία διμερών ρυθμίσεων δανείων σύμφωνα με τον αναθεωρημένο Κώδικα Δεοντολογίας Τραπεζών (4224/2013). Η νέα διαδικασία δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους ενδιαφερόμενους δανειολήπτες (Φυσικά και Νομικά πρόσωπα – πολύ μικρές επιχειρήσεις) να ρυθμίσουν τα δάνειά τους απευθείας με το εκάστοτε Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα, σε διμερές επίπεδο αποκλειστικά, μέσω αίτησής τους στη νέα ψηφιακή πλατφόρμα «Κώδικας Δεοντολογίας», η οποία υποστηρίζεται από τη Γενική Γραμματεία Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους.


Οι αλλαγές στον κώδικα δεοντολογίας

Με την ηλεκτρονική υποβολή:

  • Διευκολύνεται και επιταχύνεται η εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας Τραπεζών προς όφελος των πολιτών καθώς το σύνολο των απαιτούμενων περιουσιακών και εισοδηματικών στοιχείων θα ανακτάται άνευ κόστους για τον πολίτη από τις βάσεις δεδομένων.
  • Εξασφαλίζεται η δομημένη διεξαγωγή των προβλεπόμενων διαδικασιών και προθεσμιών και για τα δύο μέρη ώστε να παρέχεται η καταλληλότερη λύση (προσωρινή ή οριστική διευθέτηση των δανείων) κατόπιν αξιολόγησης.
  • Ενισχύεται η διαφάνεια της διαδικασίας σε όλα τα στάδια της αίτησης με την εποπτεία της Τράπεζας της Ελλάδος.

Η πλατφόρμα είναι προσβάσιμη μέσω του gov.gr στην ενότητα «Περιουσία και Φορολογία» και την υποενότητα «Διαχείριση Οφειλών», στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.gov.gr/ipiresies/periousia-kai-phorologia/diakheirise-opheilon/kodikas-deontologias.

Για την άμεση εξυπηρέτηση και ενημέρωση των ενδιαφερομένων, η Γενική Γραμματεία Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους εντάσσει από σήμερα την υπηρεσία με τίτλο «Κώδικας Δεοντολογίας» στο σύστημα κράτησης myEGDIXlive. Οι ενδιαφερόμενοι δανειολήπτες, που θα προγραμματίσουν κράτηση (με τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο 213.212.5730 ή με τηλεδιάσκεψη στην ψηφιακή πύλη myEGDIX.live.gov.gr) μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας, θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται από τους εκπροσώπους Γενικής Γραμματείας για θέματα που αφορούν τη δημιουργία και υποβολή της αίτησής τους στην εν λόγω πλατφόρμα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Κόκκινα δάνεια πανδημία: o “Ηρακλής” σηκώνει το βάρος των ελληνικών τραπεζών

Βασίλης Πενταφράγκας (ΠΕΦ): Παράλογες οι απαιτήσεις των δανειστών για το φάρμακο

Το ΔΝΤ υπεύθυνο για τους θανάτους από Έμπολα

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

ΠΟΕΔΗΝ 26/11: Κινητοποίηση για τους εργαζομένους στις προνοιακές μονάδες

ΠΟΕΔΗΝ 26/11: Οι Δημόσιες Μονάδες Πρόνοιας παρέχουν στήριξη και φροντίδα σε άτομα με αναπηρία, καθώς και σε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας και χρειάζονται συνεχή φροντίδα. 

Οι περισσότεροι Αμερικανοί θέλουν οι γιατροί να ρωτούν για την ψυχική υγεία

ΗΠΑ: Τα δύο τρίτα των ενηλίκων των ΗΠΑ (66%) αναφέρουν ότι ένας γιατρός πρωτοβάθμιας φροντίδας τους ρώτησε για την ψυχική τους υγεία, ενώ το 32% λέει ότι αυτό δεν έχει συμβεί ποτέ.

Χοληστερόλη: Η κρυφή απειλή για την υγεία της καρδιάς που πρέπει να παρακολουθείτε

Χοληστερόλη: Η χοληστερόλη είναι μια απαραίτητη ουσία για τη λειτουργία του οργανισμού, αλλά η υπερβολική ποσότητα ή η ακατάλληλη αναλογία της μπορεί να προκαλέσει σοβαρά καρδιοαγγειακά προβλήματα.

Royal Sugar: Ανακλήθηκε λευκή και καστανή ζάχαρη από τον ΕΦΕΤ

Royal Sugar: Η ανάκληση αυτή έρχεται να υπογραμμίσει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ καταναλωτών, επιχειρήσεων και αρμόδιων αρχών για τη διατήρηση υψηλών προτύπων ποιότητας στα τρόφιμα που φτάνουν στα τραπέζια μας.

Close Icon