Πανδημία Αντίκτυπος Γενιές: Το 46% είπε ότι η πανδημία έχει δυσκολέψει την επιδίωξη των στόχων εκπαίδευσης ή καριέρας Απομόνωση. Ανησυχία. Αβεβαιότητα. Το άγχος της πανδημίας του κορωνοϊού έχει επηρεάσει τους Αμερικανούς όλων των ηλικιών, αλλά μια νέα δημοσκόπηση διαπιστώνει ότι οι έφηβοι και οι νεαροί ενήλικες αντιμετώπισαν μερικούς από τους πιο σκληρούς αγώνες καθώς ενηλικιώνονται σε μια περίοδο ακραίας αναταραχής. Συνολικά, περισσότερο από το ένα τρίτο των Αμερικανών ηλικίας 13 έως 56 ετών αναφέρουν την πανδημία ως κύρια πηγή άγχους και πολλοί λένε ότι έχει κάνει ορισμένα μέρη της ζωής τους πιο δύσκολα.
Αλλά όσον αφορά την εκπαίδευση, τις φιλίες και τα ραντεβού, η αναταραχή είχε έντονο αντίκτυπο στη Generation Z, σύμφωνα με μια νέα έρευνα από το MTV Entertainment Group και το Associated Press-NORC Center for Public Affairs Research.
Μεταξύ των Αμερικανών στη Generation Z — η έρευνα περιελάμβανε ηλικίες 13 έως 24 — το 46% είπε ότι η πανδημία έχει δυσκολέψει την επιδίωξη των στόχων εκπαίδευσης ή καριέρας, σε σύγκριση με το 36% των Millennials και το 31% στη Generation X. Υπήρχε παρόμοιο χάσμα όταν ήρθε στα ραντεβού και τις ρομαντικές σχέσεις, με το 40% της Generation Z να λέει ότι έγινε πιο δύσκολο.
Μια νέα δημοσκόπηση του MTV/AP-NORC διαπιστώνει ότι σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί tης Generation Z ηλικίας 13 έως 24 ετών λένε ότι η COVID-19 έχει κάνει πιο δύσκολη την επιδίωξη στόχων εκπαίδευσης ή καριέρας, σε σύγκριση με το 36% των Millennials και το 31% της Gen X. Το σαράντα πέντε τοις εκατό της Gen Z ανέφερε επίσης μεγαλύτερη δυσκολία στη διατήρηση καλών σχέσεων με φίλους, σε σύγκριση με το 39% των Αμερικανών της Genερατιον X.
Ενώ πολλοί Millennials είπαν επίσης ότι οι φιλίες ήταν πιο δύσκολες, η Gen Z ήταν λιγότερο πιθανό από τους Millennials να πει ότι η πανδημία το έκανε πραγματικά πιο εύκολο, 18% έναντι 24%.
Περίπου οι μισοί Αμερικανοί από γενιά σε γενιά, συμπεριλαμβανομένης της Gen Z, είπαν ότι η πανδημία οδήγησε σε αγώνες για τη διασκέδαση και τη διατήρηση της ψυχικής υγείας.
Τα ευρήματα είναι συνεπή με αυτά που βλέπουν οι ειδικοί σε θέματα υγείας και εκπαίδευσης. Μετά από μήνες απομακρυσμένης εκπαίδευσης και περιορισμένης κοινωνικής αλληλεπίδρασης, οι έφηβοι και οι νεαροί ενήλικες αναφέρουν υψηλότερα ποσοστά κατάθλιψης και άγχους.
Πολλοί αντιμετωπίζουν επίσης ακαδημαϊκά προβλήματα που υπέστησαν κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής εκπαίδευσης.
Ο μεγάλος αντίκτυπος στα παιδιά και τους εφήβους συνδέεται εν μέρει με το πού βρίσκονται στην ανάπτυξη του εγκεφάλου τους, είπε η Δρ Κόρα Μπρόουνερ, παιδίατρος στο Νοσοκομείο Παίδων του Σιάτλ.
Αυτές οι περίοδοι είναι όταν οι άνθρωποι βλέπουν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην εκτελεστική λειτουργία – τις περίπλοκες νοητικές δεξιότητες που απαιτούνται για την πλοήγηση στην καθημερινή ζωή. «Είναι αυτή η τέλεια καταιγίδα όπου έχετε απομονωμένη μάθηση, μειωμένη κοινωνική αλληλεπίδραση με συνομηλίκους και γονείς που επίσης παλεύουν με παρόμοια προβλήματα», είπε ο Breuner.
Σημαίνει ότι, ενώ οι νέοι υστερούν στο σχολείο, υστερούν επίσης στις δεξιότητες που χρειάζονται για να αντιμετωπίσουν το άγχος και να λάβουν αποφάσεις, πρόσθεσε.
Για τη 16χρονη Ivy Enyenihi, η σκέψη και μόνο της περασμένης σχολικής χρονιάς είναι δύσκολη.
Ενώ οι γονείς της συνέχιζαν να εργάζονται προσωπικά, εκείνη περνούσε μέρα με τη μέρα μόνη στο σπίτι τους στο Νόξβιλ του Τενεσί. Τα διαδικτυακά μαθήματα του γυμνασίου της περιλάμβαναν ζωντανή αλληλεπίδραση με έναν δάσκαλο μόνο δύο ημέρες την εβδομάδα, αφήνοντάς την εντελώς απομονωμένη τις περισσότερες μέρες. «Είμαι πολύ κοινωνικός άνθρωπος και έτσι το να μην έχω κόσμο ήταν ίσως αυτό που το έκανε πιο δύσκολο», είπε ο Enyenihi.
“Απλώς έκανε τα φυσιολογικά πράγματα δύσκολα. Και σίγουρα μου έκανε κατάθλιψη.” Μέχρι το εαρινό εξάμηνο, παρακάμπτει εργασίες και έκανε το ελάχιστο για να τα βγάλει πέρα. Ένιωθε αποκομμένη από τους συμμαθητές και τους δασκάλους στο σχολείο της. Τα πράγματα έχουν βελτιωθεί από τότε που επέστρεψε στα προσωπικά μαθήματα φέτος, αλλά εξακολουθεί να προλαβαίνει τα μαθήματα μαθηματικών που έχασε πέρυσι και αναρωτιέται αν έχει κάνει αρκετά για να ξεχωρίσει στις αιτήσεις κολεγίου. Συνολικά, η αίσθηση της απομόνωσης έχει ξεθωριάσει, αλλά η μνήμη της παραμένει. «Είναι ακόμα κομμάτι του εαυτού μου», είπε. «Αν το σκεφτώ, επανέρχεται».
Η αβεβαιότητα γύρω από την πανδημία αυτό το φθινόπωρο ήταν μια κύρια ανησυχία για τις γενιές, με το 35% να την αναφέρει ως κύρια πηγή άγχους. Ένα άλλο 29% είπε ότι ο φόβος της μόλυνσης από την COVID-19 ήταν σοβαρός παράγοντας άγχους. Ο Tanner Boggs, 21 ετών, λέει ότι η πανδημία έχει κλονίσει σχεδόν κάθε πτυχή της ζωής του.
Ο τελειόφοιτος του Πανεπιστημίου της Νότιας Καρολίνας λέει ότι οι ακαδημαϊκοί του, η ψυχική του υγεία και η σωματική του υγεία δέχτηκαν όλα τα χτυπήματα. Πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της περασμένης σχολικής χρονιάς στην κρεβατοκάμαρα του διαμερίσματός του, με μειωμένο κίνητρο να παρακολουθεί τα διαδικτυακά μαθήματα.
Μερικές μέρες ξυπνούσε μόνο για να συνδεθεί σε μια διάλεξη για το Zoom και μετά σέρνονταν ξανά στο κρεβάτι. Τα άγχη του επιδεινώθηκαν μέχρι που οι εργασίες όπως το να πάει στο μπακάλικο έγιναν αφόρητες.
Σπάνια έβγαινε έξω, αλλά κατέληξε να κολλήσει την COVID-19 από έναν συγκάτοικο, αφήνοντάς τον με συμπτώματα από τα οποία εξακολουθεί να υποφέρει, είπε. Αφού εμβολιάστηκε και επέστρεψε στα προσωπικά μαθήματα, η ακαδημαϊκή και η ψυχική του υγεία έχουν βελτιωθεί. Αλλά μερικές φιλίες φαίνεται να έχουν ξεθωριάσει, είπε, και κομμάτια της ζωής του αλλάζουν για πάντα.
Πρόσφατα, μια μελέτη έδειξε πώς το άγχος που σχετίζεται με την πανδημία έχει επηρεάσει τη Generation Z.
«Το καλύτερο που μπορώ να το περιγράψω είναι τραγικό», είπε ο Μπογκς. “Έχει επηρεάσει κάθε πτυχή της ζωής μου, από τις σχέσεις με φίλους και συνομηλίκους μέχρι τον τρόπο που πηγαίνω στα παντοπωλεία. Απλά τα πάντα.” Σε σύγκριση με άλλες γενιές, η Gen Z είναι πιο πιθανό να δει την εκπαίδευση ως βασικό μέρος της ταυτότητάς της, σύμφωνα με την έρευνα.
Περίπου τα δύο τρίτα στη Gen Z είπαν ότι ήταν πολύ ή εξαιρετικά σημαντικό για την ταυτότητά τους, σε σύγκριση με τους μισούς Millennials και περίπου 4 στους 10 στη Gen X.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι νέοι βλέπουν την εκπαίδευση ως ένα πιθανό εμπόδιο, είπε ο Vilmaris González, ο οποίος διαχειρίζεται προγράμματα για τη νεολαία για το μη κερδοσκοπικό Education Trust στο Τενεσί.
Καθώς πολλοί αντιμετωπίζουν μαθησιακά προβλήματα, αναδύονται επίσης σε έναν κόσμο όπου το μέλλον της εργασίας και της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι τόσο αβέβαιο όσο ποτέ, είπε.
«Είμαι σίγουρη ότι δεν θα καταλάβουμε τη σοβαρότητα αυτών των επιπτώσεων για τα επόμενα χρόνια», είπε. «Αυτό θα σημαδέψει τη γενιά τους για πάντα».
Για ορισμένους, η πανδημία ήταν η στιγμή να ξανασκεφτούν τα μελλοντικά σχέδια. Πριν, η Gabi Hartinger, 21 ετών, σπούδαζε για να γίνει δασκάλα. Αλλά ο τελευταίος χρόνος έφερε αναταραχή που άλλαξε τη ζωή – ο πατέρας της πέρασε περισσότερες από 40 ημέρες νοσηλευόμενος με COVID-19 και η απομόνωση και το άγχος της την οδήγησαν να αναζητήσει συμβουλευτική ψυχικής υγείας. Τώρα, η Hartinger, τελειόφοιτος στο College of the Ozarks στο Point Lookout του Μιζούρι, ελπίζει να γίνει σχολική σύμβουλος για να βοηθήσει τους νεότερους μαθητές να αντιμετωπίσουν τις δικές τους προκλήσεις. «Για πολλούς μαθητές γυμνασίου που ήξερα, το σχολείο κατά τη διάρκεια της πανδημίας ήταν ένας μεγάλος αγώνας», είπε. «Νομίζω ότι αυτό άλλαξε την άποψή μου για το τι θέλω να κάνω όταν φύγω από εδώ».