Πολιτική Υγείας

«WeThe15»: Εκστρατεία για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία

«WeThe15»: Εκστρατεία για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
«Σαφώς οι Παραολυμπιακοί είχαν επιρροή σε αυτό», είπε. «Αυτό πιθανώς μας έδωσε την ενθάρρυνση για να πραγματοποιήσουμε αυτήν την εκστρατεία, επειδή μπορέσαμε να μετρήσουμε τον αντίκτυπο που έχουν οι Παραολυμπιακοί Αγώνες στην αλλαγή στάσης απέναντι στην αναπηρία και στον μετασχηματισμό της κοινωνίας».

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

«WeThe15»: Η «μεγαλύτερη» εκστρατεία για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία ξεκίνησε πριν από τους Παραολυμπιακούς Αγώνες. Μια παγκόσμια εκστρατεία με στόχο τον τερματισμό των διακρίσεων έναντι των 1,2 δισεκατομμυρίων ατόμων με αναπηρία στον κόσμο ξεκίνησε την Πέμπτη με επικεφαλής τους παραολυμπιακούς αρχηγούς και υποστηριζόμενη από μια ευρεία ομάδα διεθνών οργανισμών.


Η εκστρατεία, που ονομάζεται «WeThe15», στοχεύει να είναι το μεγαλύτερο κίνημα για τα ανθρώπινα δικαιώματα, που αντιπροσωπεύει το 15 % του παγκόσμιου πληθυσμού που εκτιμάται από τον ΟΗΕ ότι έχει αναπηρία.

Με την υποστήριξη των εταιρικών δυνάμεων και τη συγκέντρωση οργανώσεων από τον κόσμο του αθλητισμού, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της πολιτικής και των τεχνών και της ψυχαγωγίας, το λανσάρισμα έρχεται λιγότερο από μία εβδομάδα πριν από τους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο στις 24 Αυγούστου.

«Πιστεύουμε ότι θα αλλάξει πραγματικά το παιχνίδι», δήλωσε στο AFP ο επικεφαλής της Διεθνούς Παραολυμπιακής Επιτροπής Άντριου Πάρσονς.

«Το γεγονός ότι οι Παραολυμπιακοί Αγώνες βρίσκονται στο Τόκιο μπορεί να αποτελέσει βάση για αυτό. Είναι απίστευτο.” Η καμπάνια στοχεύει να μιμηθεί άλλα κινήματα για τα ανθρώπινα δικαιώματα, όπως το Black Lives Matter και το #MeToo, και έρχεται με μια κομψή οπτική ταυτότητα βασισμένη στο μωβ χρώμα.

Περισσότερα από 125 ορόσημα σε όλον τον κόσμο – από το Empire State Building της Νέας Υόρκης έως το Κολοσσαίο της Ρώμης – θα φωτιστούν με μωβ την Πέμπτη. «Θέλουμε να θέσουμε την αναπηρία στο επίκεντρο της ατζέντας ένταξης», δήλωσε ο Craig Spence, επικεφαλής μάρκας και επικοινωνίας της IPC. «Υπήρξε τόσο μεγάλη πρόοδος τα τελευταία χρόνια όσον αφορά την εθνικότητα, το φύλο, τον σεξουαλικό προσανατολισμό. Αλλά η αναπηρία έχει ξεχαστεί, παρά το γεγονός ότι τέμνει αυτούς τους τρεις τομείς ». Οι εταιρείες κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης είναι επίσης στον στόχο, και διασημότητες από τον πρώην αστέρα του ποδοσφαίρου Ντέιβιντ Μπέκαμ μέχρι τη βασίλισσα της συνομιλίας Όπρα Ουίνφρεϊ έχουν ρίξει το βάρος τους πίσω από την καμπάνια. Το Ίδρυμα Πρίγκιπας Χάρις Invictus Games συμμετέχει επίσης. Η εκστρατεία σχεδιάζεται να διαρκέσει για μια δεκαετία, με κάθε χρόνο να εστιάζει σε μια διαφορετική πτυχή των διακρίσεων που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία, συμπεριλαμβανομένης της απασχόλησης και της εκπαίδευσης.

Το λανσάρισμα έρχεται ημέρες πριν από τα εγκαίνια των Παραολυμπιακών Αγώνων, οι οποίοι λένε οι διοργανωτές ότι είναι μια δύναμη για την προώθηση της ένταξης των ατόμων με αναπηρία και ευαισθητοποιεί σχετικά με τις διακρίσεις.

Η IPC ​​αναμένει δισεκατομμύρια για να παρακολουθήσουν τους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, ενισχυμένα από την ελεύθερη κάλυψη της διοργάνωσης που παρέχεται σε χώρες της υποσαχάριας Αφρικής.

Ο Spence είπε ότι οι Παραολυμπιακοί Αγώνες του 2012 στο Λονδίνο – όπου οι πολίτες πήραν 2,78 εκατομμύρια εισιτήρια – άλλαξαν «μία στις τρεις στάσεις απέναντι στην αναπηρία» στη Βρετανία. Είπε επίσης ότι η έρευνα έδειξε ότι υπήρχαν ένα εκατομμύριο περισσότερα άτομα με αναπηρία σε δουλειές έξι χρόνια μετά τους Αγώνες από ό, τι πριν. «Σαφώς οι Παραολυμπιακοί είχαν επιρροή σε αυτό», είπε. «Αυτό πιθανώς μας έδωσε την ενθάρρυνση για να πραγματοποιήσουμε αυτήν την εκστρατεία, επειδή μπορέσαμε να μετρήσουμε τον αντίκτυπο που έχουν οι Παραολυμπιακοί Αγώνες στην αλλαγή στάσης απέναντι στην αναπηρία και στον μετασχηματισμό της κοινωνίας».