Πολιτική Υγείας

Βουλή και Γερουσία των ΗΠΑ: Νομοθεσία για την καταπολέμηση της απώλειας μάθησης λόγω COVID

Βουλή και Γερουσία των ΗΠΑ: Νομοθεσία για την καταπολέμηση της απώλειας μάθησης λόγω COVID
Οι μαθητές είχαν χαμηλότερες επιδόσεις το σχολικό έτος 2021-2022 σε σύγκριση με το σχολικό έτος 2020-2021, σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας εκπαιδευτικού λογισμικού Renaissance.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Βουλή και Γερουσία των ΗΠΑ: Η νομοθεσία θα επέτρεπε στις πολιτείες και τις περιφέρειες να χρησιμοποιήσουν αδιάθετα κεφάλαια από το Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης  για την έκδοση υποτροφιών απευθείας στους γονείς. Asra Nomani για πολιτικούς που κλείνουν σχολεία κατά τη διάρκεια της COVID: «Η εκπαίδευση είναι πολιτική». Ο βουλευτής Burgess Owens και ο γερουσιαστής Tim Scott εισήγαγαν νομοθεσία στη Βουλή και τη Γερουσία των ΗΠΑ αυτήν την εβδομάδα για την καταπολέμηση της απώλειας μάθησης που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια του COVID.


Ο Owens, R-Utah, εισήγαγε τον νόμο «Αυξάνοντας τις προσδοκίες με κουπόνια Παιδικής Ευκαιρίας για Εκπαιδευτική Ανάκαμψη» στο Σώμα την Παρασκευή, ο οποίος θα επέτρεπε να χρησιμοποιηθούν αδιάθετα κεφάλαια από το Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης για την έκδοση υποτροφιών ευκαιριών παιδιών απευθείας στους γονείς.

Ο Όουενς είπε στο Fox News Digital ότι υπάρχει μια «ομάδα που έχει πραγματικά επηρεαστεί αρνητικά από τα τελευταία δύο χρόνια, και αυτοί είναι οι φοιτητές χαμηλού εισοδήματος και μειοψηφίας».

«Επιτρέπει στους γονείς να πάρουν κεφάλαια για υποτροφίες… και να τα χρησιμοποιήσουν, ώστε τα παιδιά τους να μπορούν να καλύψουν τη διαφορά», είπε. “Είτε πρόκειται για φροντιστήρια, είτε για βιβλία – ό,τι χρειάζεται για να βεβαιωθούν ότι τα παιδιά τους μπορούν να καλύψουν τη διαφορά είναι αυτά στα οποία χρησιμοποιούνται αυτά.”

Αυτές οι υποτροφίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από οικογένειες χαμηλού εισοδήματος για εκπαιδευτικές ευκαιρίες που πληρούν τις προϋποθέσεις, συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών φροντιστηρίου, ιδιωτικών σχολείων, αμοιβών εξετάσεων, εκπαιδευτικών θεραπειών για παιδιά με αναπηρίες και βιβλίων ή άλλου υλικού προγράμματος σπουδών.

Οι περιφέρειες δεν έχουν ακόμη δαπανήσει το 93% των 122 δισεκατομμυρίων δολαρίων που διατίθενται για την εκπαίδευση K-12 στο Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης, σύμφωνα με στοιχεία από το Υπουργείο Παιδείας των ΗΠΑ.

Ο Όουενς προέβλεψε ότι η νομοθεσία θα συναντήσει αντίθεση από τα συνδικάτα, αλλά είπε ότι οι γονείς έχουν ασχοληθεί περισσότερο με την εκπαίδευση των παιδιών τους τα τελευταία δύο χρόνια και άρχισαν να πιέζουν τα συνδικάτα.

«Το βασικό σημείο είναι αυτό, έχουμε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δεν προσπαθεί να σώσει τα παιδιά μας, δεν προσπαθεί να εκπαιδεύσει τα παιδιά μας», είπε ο Όουενς.

Τα ομοσπονδιακά κονδύλια έχουν ήδη διατεθεί, πράγμα που σημαίνει ότι η νομοθεσία δεν περιλαμβάνει νέες δαπάνες και παρέχει στις σχολικές περιφέρειες και τις οικογένειες ευελιξία στον τρόπο με τον οποίο δαπανώνται τα κεφάλαια, σημείωσε ο Όουενς. «Το βασικό σημείο είναι ότι αυτή είναι μια δικομματική συνομιλία», πρόσθεσε.

“Όλοι μας θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι τα παιδιά μας φροντίζονται, μορφώνονται και ανταγωνίζονται. Πρέπει να έχουμε εκπαιδευτική ελευθερία και τώρα βλέπουμε ότι τα μέρη που τη στερούνται περισσότερο είναι εκείνα που κινδυνεύουν περισσότερο.”

Ο Scott, R-S.C., ο οποίος εισήγαγε τη συνοδευτική νομοθεσία στη Γερουσία την Πέμπτη, είπε στο Fox News Digital «ενώ τα παιδιά αγωνίζονται να ανακάμψουν από μήνες μαθησιακής απώλειας, οι σχολικές περιφέρειες συνεχίζουν να καλύπτουν δισεκατομμύρια δολάρια σε ομοσπονδιακή χρηματοδότηση».

Η νομοθεσία, πρόσθεσε ο Scott, δίνει τα αχρησιμοποίητα κεφάλαια στους γονείς «που δεν θα αφήσουν ούτε μια δεκάρα να πάει χαμένη».

«Θα χρησιμοποιήσουν κάθε πηγή για να εξασφαλίσουν ότι τα παιδιά τους ανταποκρίνονται στις δυνατότητές τους που τους έδωσε ο Θεός – όπως έκανε η μαμά μου για μένα», είπε.

Οι μαθητές είχαν χαμηλότερες επιδόσεις το σχολικό έτος 2021-2022 σε σύγκριση με το σχολικό έτος 2020-2021, σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας εκπαιδευτικού λογισμικού Renaissance.

Για τους μαθητές της πρώτης τάξης ή κάτω, τα αποτελέσματα της ανάγνωσης ήταν «ανησυχητικά», σύμφωνα με τη Renaissance, η οποία σημείωσε ότι το κλείσιμο των σχολείων μπορεί να είχε διαταράξει τις βασικές δεξιότητες ανάγνωσης για μαθητές ηλικίας περίπου 5 και 6 ετών.

Τα επίπεδα ήταν 19 μονάδες χαμηλότερα κατά μέσον όρο το φθινόπωρο του 2021 και 17 μονάδες χαμηλότερα τον χειμώνα, έδειξε η μελέτη.