Πολιτική Υγείας

Τροχαία Ατυχήματα: Μπορούν οι υποχρεωτικές γνωστικές εξετάσεις για τους ηλικιωμένους οδηγούς να βοηθήσουν στην πρόληψη

Τροχαία Ατυχήματα: Μπορούν οι υποχρεωτικές γνωστικές εξετάσεις για τους ηλικιωμένους οδηγούς να βοηθήσουν στην πρόληψη
Οι σωρευτικές εκτιμώμενες μεταβολές στον αριθμό των συγκρούσεων και των τραυματισμών από τον Μάρτιο του 2017 έως τον Δεκέμβριο του 2019 ήταν -3.670 και 959, αντίστοιχα. "Τα μέτρα ασφαλείας πρέπει να ενισχυθούν για τους ηλικιωμένους ποδηλάτες και πεζούς. Θα πρέπει, επίσης, να παρέχουμε στους ηλικιωμένους την απαραίτητη φροντίδα για την προετοιμασία της διακοπής της οδήγησης και ασφαλή, εναλλακτικά μέσα μεταφοράς", δήλωσε ο αντίστοιχος συγγραφέας Haruhiko Inada, Ph.D., μεταδιδακτορικός συνεργάτης στη Σχολή Δημόσιας Υγείας Bloomberg του Johns Hopkins.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Τροχαία Ατυχήματα: Νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Περιοδικό της Αμερικανικής Γηριατρικής Εταιρείας (Journal of the American Geriatrics Society) διαπίστωσε ότι οι συγκρούσεις με αυτοκίνητα μειώθηκαν μετά την εφαρμογή στην Ιαπωνία ενός υποχρεωτικού τεστ γνωστικού ελέγχου για τους ηλικιωμένους οδηγούς κατά την ανανέωση της άδειας οδήγησης. Ωστόσο, αυξήθηκε ο αριθμός των οδικών τραυματισμών για πεζούς και ποδηλάτες.


Για τη μελέτη, οι ερευνητές ανέλυσαν στοιχεία που ανέφερε η αστυνομία σχετικά με τον αριθμό των συγκρούσεων για τους οδηγούς και τους τραυματισμούς για τους πεζούς και τους ποδηλάτες μεταξύ ατόμων ηλικίας 70 ετών και άνω στην Ιαπωνία από τον Ιούλιο του 2012 έως τον Δεκέμβριο του 2019. Από τον Μάρτιο του 2017, οι οδηγοί ηλικίας 75 ετών και άνω που έχουν θετική εξέταση πρέπει να επισκεφθούν γιατρό πριν από την ανανέωση της άδειας οδήγησης. Εάν διαγνωστεί άνοια, η άδειά τους μπορεί να ανασταλεί ή να ανακληθεί. Από το 2012 έως το 2019, σημειώθηκαν 602.885 συγκρούσεις για οδηγούς και 196.889 τραυματισμοί για πεζούς και ποδηλάτες μεταξύ ατόμων ηλικίας 70 ετών και άνω. Μετά την πολιτική του 2017, οι συγκρούσεις μειώθηκαν μεταξύ των ανδρών οδηγών και οι τραυματισμοί αυξήθηκαν μεταξύ ορισμένων ηλικιακών υποομάδων και στα δύο φύλα. Οι σωρευτικές εκτιμώμενες μεταβολές στον αριθμό των συγκρούσεων και των τραυματισμών από τον Μάρτιο του 2017 έως τον Δεκέμβριο του 2019 ήταν -3.670 και 959, αντίστοιχα. “Τα μέτρα ασφαλείας πρέπει να ενισχυθούν για τους ηλικιωμένους ποδηλάτες και πεζούς. Θα πρέπει, επίσης, να παρέχουμε στους ηλικιωμένους την απαραίτητη φροντίδα για την προετοιμασία της διακοπής της οδήγησης και ασφαλή, εναλλακτικά μέσα μεταφοράς”, δήλωσε ο αντίστοιχος συγγραφέας Haruhiko Inada, Ph.D., μεταδιδακτορικός συνεργάτης στη Σχολή Δημόσιας Υγείας Bloomberg του Johns Hopkins.