Πολιτική Υγείας

Πρώην Υπουργός Παιδείας: Ζητά “σχέδιο Μάρσαλ” για την αποκατάσταση της εκπαίδευσης στις ΗΠΑ μετά την πανδημία COVID

Πρώην Υπουργός Παιδείας: Ζητά “σχέδιο Μάρσαλ” για την αποκατάσταση της εκπαίδευσης στις ΗΠΑ μετά την πανδημία COVID
Ο Μπένετ πρότεινε ένα σχέδιο Μάρσαλ για την αποκατάσταση της εκπαίδευσης στις ΗΠΑ, αναφερόμενος στο σχέδιο Μάρσαλ του 1948 που έδωσε οικονομική βοήθεια στις ευρωπαϊκές χώρες μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο."Ζητώ ένα σχέδιο Μάρσαλ για τα σχολεία, από το νηπιαγωγείο μέχρι την τρίτη τάξη, την ανάγνωση και τα μαθηματικά", είπε. "Τίποτα άλλο".

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Πρώην Υπουργός Παιδείας: Ο πρώην υπουργός Παιδείας ζητά “σχέδιο Μάρσαλ” για την αποκατάσταση της εκπαίδευσης στις ΗΠΑ μετά την COVID: “Εθνική κατάσταση έκτακτης ανάγκης”. Ο Μπιλ Μπένετ δήλωσε ότι οι δάσκαλοι του νηπιαγωγείου έως την τρίτη τάξη πρέπει να επικεντρωθούν στην ανάγνωση και τα μαθηματικά, τα οποία έχουν πληγεί περισσότερο από το κλείσιμο των σχολείωνΟ Μπιλ Μπένετ για την πτώση των βαθμολογιών στην ανάγνωση και τα μαθηματικά: “Καταστροφή” είναι η σωστή λέξη.


Ο πρώην υπουργός Παιδείας Bill Bennett εξηγεί γιατί οι βαθμολογίες των νέων στα μαθηματικά και την ανάγνωση έχουν φτάσει στο χαμηλότερο επίπεδο από το 1990.

Ο πρώην υπουργός Παιδείας Μπιλ Μπένετ ζήτησε την Πέμπτη ένα “σχέδιο Μάρσαλ” του 21ου αιώνα για την αντιμετώπιση της συγκλονιστικής πτώσης της επάρκειας στην ανάγνωση και τα μαθηματικά μεταξύ των παιδιών ηλικίας δημοτικού, μετά από μια νέα έκθεση που τεκμηριώνει τη μεγαλύτερη μείωση της μέσης βαθμολογίας των τελευταίων δεκαετιών μεταξύ των μαθητών στις ΗΠΑ.

Το Υπουργείο Παιδείας δημοσίευσε την Πέμπτη μια έκθεση σχετικά με την κατακόρυφη πτώση των βαθμολογιών στις εξετάσεις της χώρας, η οποία έδειξε δραματικές απώλειες σε όλους τους τομείς για τους μαθητές στις ΗΠΑ που προκλήθηκαν από το εκτεταμένο κλείσιμο σχολείων και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Οι μέσες βαθμολογίες των 9χρονων μαθητών το 2022 μειώθηκαν κατά 5 μονάδες στην ανάγνωση, σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, και κατά 7 μονάδες στα μαθηματικά σε σύγκριση με το 2020.

Οι απώλειες αντιπροσωπεύουν “τη μεγαλύτερη μείωση της μέσης βαθμολογίας στην ανάγνωση από το 1990 και την πρώτη μείωση βαθμολογίας στα μαθηματικά”, αναφέρει το υπουργείο σε ανακοίνωσή του.

Ένα παιδί, φορώντας σχολική τσάντα συνοδεύεται στο δημοτικό του σχολείο στις 2

Ο Μπένετ, ο οποίος είχε ταχθεί ευθέως υπέρ της διατήρησης των σχολείων ανοιχτών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, υπό τον φόβο ότι θα γυρίσει πίσω η νεολαία της χώρας μας, εξέφρασε την Πέμπτη τη λύπη του για τα ευρήματα της έκθεσης, ζητώντας να αντιμετωπιστεί το καταστροφικό πλήγμα στην εκπαίδευση στις ΗΠΑ ως “εθνική κατάσταση έκτακτης ανάγκης”.

“Η καταστροφή είναι η σωστή λέξη”, δήλωσε ο Bennett στο “America Reports”. “Είχαμε σημειώσει αργή αλλά σταθερή πρόοδο στα μαθηματικά και την ανάγνωση τα τελευταία 20 χρόνια, τα χάσαμε όλα κατά τη διάρκεια της COVID. Τα χάσαμε όλα”.

Σύμφωνα με την έκθεση, οι βαθμολογίες στην ανάγνωση σημείωσαν τη μεγαλύτερη μείωση των τελευταίων 30 ετών, ενώ οι βαθμολογίες στα μαθηματικά είχαν την πρώτη μείωση στην ιστορία του εξεταστικού συστήματος. Ο Bennett δήλωσε ότι ανησυχεί ότι τα αναλφάβητα παιδιά θα μπορούσαν να αναπτύξουν εθισμό στα ναρκωτικά και άλλες επιπλοκές αργότερα στη ζωή τους.

“Αυτό είναι πραγματικά μια καταστροφή”, δήλωσε ο Bennett, προειδοποιώντας ότι τα αναλφάβητα παιδιά έχουν πολύ υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης εθισμού στα ναρκωτικά και αντιμετώπισης άλλων επιπλοκών αργότερα στη ζωή τους.

“Έτσι, τα παιδιά δεν μπορούν να διαβάσουν, βγαίνουν στο δρόμο, ίσως βρουν αυτά τα χρωματιστά χάπια φαιντανύλης… ή εγκαταλείπουν το σχολείο, επειδή η ανάγνωση και τα μαθηματικά προβλέπουν αν θα μείνεις στο σχολείο, αν θα έχεις επιτυχία”, είπε. “Πρέπει πραγματικά να ξεκινήσουμε εδώ και αυτό σημαίνει, νομίζω, πράγματα για τις ενδιάμεσες εκλογές και μια αναταραχή στην αμερικανική εκπαίδευση γενικά”.

Τα αποτελέσματα των εξετάσεων παρατηρήθηκαν σε όλα τα προηγουμένως καθιερωμένα εκατοστημόρια, αλλά ο Bennett δήλωσε ότι δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι μαθητές με χαμηλότερες επιδόσεις επλήγησαν περισσότερο.

“Αυτό δεν συμβαίνει πάντα;”, είπε, προβλέποντας ότι “θα δυσκολευτούν πάρα πολύ” να καλύψουν τη σχολική τους διαφορά.