Πολιτική Υγείας

Περιβάλλον Καναδάς: Ανακοινώθηκε η φιλοδοξία της κυβέρνησης για μηδενικές εκπομπές αυτοκινήτων

Περιβάλλον Καναδάς: Ανακοινώθηκε η φιλοδοξία της κυβέρνησης για μηδενικές εκπομπές αυτοκινήτων
Και για ποιο λόγο έχει σημασία ο αναθεωρημένος στόχος, η Goldberg υποθέτει: «Αυτός ο αναθεωρημένος στόχος, ο οποίος αυξάνει τη φιλοδοξία για οχήματα μηδενικών εκπομπών του Καναδά, στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα στην αγορά ότι η ζήτηση για οχήματα, υποδομές και συναφείς υπηρεσίες μηδενικών εκπομπών θα αυξηθεί την επόμενη δεκαετία. "

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Περιβάλλον Καναδάς: Η κυβέρνηση του Καναδά ανακοίνωσε ότι θέτει έναν υποχρεωτικό στόχο για όλες τις νέες πωλήσεις ελαφρών αυτοκινήτων και επιβατικών φορτηγών να έχουν μηδενικές εκπομπές ως το 2035.Αυτή η απόφαση είναι μια επιτάχυνση του προηγούμενου στόχου του Καναδά για τις πωλήσεις 100 τοις εκατό έως το 2040. Ο Υπουργός Μεταφορών του Καναδά Omar Alghabra δείχνει ότι η ημερομηνία του 2035 είναι συντονισμένη με τα κορυφαία βιομηχανικά έθνη του κόσμου. Για παράδειγμα, ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας που εδρεύει στο Παρίσι στοχεύει σε όλες σχεδόν τις νέες πωλήσεις ελαφρών οχημάτων να είναι ηλεκτρικές για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών έως τα μέσα του αιώνα.


Η Alghabra προσθέτει ότι η καναδική κυβέρνηση θα συνεργαστεί με εταίρους για την ανάπτυξη ενδιάμεσων στόχων 2025 και 2030. Αυτό θα επεκταθεί σε επιπρόσθετα υποχρεωτικά μέτρα που πιθανώς θα χρειαστούν πέρα ​​από τους κανονισμούς εκπομπών αερίων θερμοκηπίου για οχήματα ελαφρού τύπου του Καναδά.

Όσον αφορά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, τα δεδομένα δείχνουν ότι οι εκπομπές άνθρακα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι περίπου 17 – 30 τοις εκατό χαμηλότερες σε σύγκριση με την οδήγηση ενός βενζινοκινητήρα ή ντίζελ, σε μια τυπική πόλη και με μέση ταχύτητα.

Όσον αφορά τα σχόλια της βιομηχανίας, το Charge Point, ένα μεγάλο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (EV) δήλωσε ότι χαιρετίζει αυτήν την απόφαση. Το Charge Point σχεδιάζει, αναπτύσσει και κατασκευάζει λύσεις υλικού και λογισμικού.

Η εκπρόσωπός του Suzanne Goldberg, Διευθύντρια Δημόσιας Πολιτικής, λέει στην Digital Journal ότι αυτή είναι μια απόφαση που έχει ληφθεί προς τη σωστή κατεύθυνση. Δηλώνει: «Ο Καναδάς προσχωρεί σε κορυφαίες δικαιοδοσίες, όπως το Κεμπέκ και η Καλιφόρνια, θέτοντας φιλόδοξους στόχους για τη μετάβαση σε επιβατικά οχήματα με μηδενικές εκπομπές 100 τοις εκατό έως το 2035.» Αυτό έχει σημασία δεδομένου του αριθμού των οχημάτων και του τεράστιου μεγέθους του Καναδά που οδηγεί σε πολλές μεγάλες διαδρομές.

Η Goldberg εξηγεί: «Ως η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή εκπομπών του Καναδά, η μετάβαση σε οχήματα μηδενικών εκπομπών θα είναι κρίσιμη για τον πρόσφατα αυξημένο στόχο εκπομπών αερίων θερμοκηπίου του Καναδά το 2030 και τον καθαρό μηδενικό στόχο του».

Και για ποιο λόγο έχει σημασία ο αναθεωρημένος στόχος, η Goldberg υποθέτει: «Αυτός ο αναθεωρημένος στόχος, ο οποίος αυξάνει τη φιλοδοξία για οχήματα μηδενικών εκπομπών του Καναδά, στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα στην αγορά ότι η ζήτηση για οχήματα, υποδομές και συναφείς υπηρεσίες μηδενικών εκπομπών θα αυξηθεί την επόμενη δεκαετία. ”

Και σε σχέση με τις υπηρεσίες που προσφέρει η δική της επιχείρηση, η Goldberg λέει: «Η Charge Point προσβλέπει στη συνέχιση της συνεργασίας με την κυβέρνηση του Καναδά και με τους συνεργάτες του δικτύου μας για την υποστήριξη καναδικών επιχειρήσεων για να ανταποκριθεί σε αυτήν τη ζήτηση».