Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πολιτική Υγείας

Οι τάσεις του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιριών για το 2020

Οι τάσεις του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιριών για το 2020

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή

Πριν από δέκα χρόνια, οι The New York Times και η NPR έγραφαν άρθρα για τον πολλαπλασιασμό της διαφήμισης των φαρμάκων. Οι νομοθέτες και οι ομάδες των γιατρών επιχειρούν να την ενισχύσουν, καθώς οι φαρμακευτικές εταιρείες και οι εταιρείες τεχνολογίας θέλουν να αναπτυχθούν. Ωστόσο, πολλά άλλα πράγματα έχουν αλλάξει στο φαρμακευτικό marketing κατά την τελευταία δεκαετία. Η άνοδος των καναλιών κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, η αυξανόμενη πολυπλοκότητα των ψηφιακών διαφημίσεων και στόχων, οι εφαρμογές για κινητά, οι συσκευές φωνητικής τηλεφωνίας και οι έξυπνες συσκευές βοήθησαν στη μετατόπιση της φαρμακοβιομηχανίας από την παραδοσιακή τηλεόραση και την αποστολή μηνυμάτων push push σε σύγχρονες και, όλο και πιο συχνά, online δεσμεύσεις με ασθενείς και γιατρούς.

Ενώ δεν πρόκειται να προσπαθήσουμε να κοιτάξουμε μπροστά σε ολόκληρη την επόμενη δεκαετία – παρόλο που είναι ένα σταθερό στοίχημα ότι οι συζητήσεις “ναι ή και όχι” για τη διαφήμιση φαρμάκων θα συνεχιστούν μέχρι το 2029 – δημιουργήσαμε ορισμένες αναδυόμενες τάσεις για το 2020. Οι ψηφιακοί αριθμοί εμφανώς, μαζί με τις αναδυόμενες πλατφόρμες podcast και ήχου και τα δημογραφικά στοιχεία των φροντιστών, όταν πρόκειται για τα ζητήματα που απασχολούν τους εμπόρους φαρμακείων έχουν ήδη στρέψει την προσοχή και θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται και το 2020.

Παρόλο που δεν το συμπεριλάβαμε στις προβλέψεις μας (και πάλι) φέτος, η πολιτική θα παραμείνει μια δύναμη στο μάρκετινγκ φαρμακευτικών προϊόντων. Το Υπουργείο Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών σε σχέση με τις διαφημιζόμενους φαρμακοβιομηχανίες και η Ένωση Εθνικών Διαφημιζομένων θα συνεχίζει να βρίσκεται σε νομική διαπάλη για το ζήτημα της απαίτησης των τιμών των φαρμάκων στις τηλεοπτικές διαφημίσεις το επόμενο έτος, όπως και συνεχείς θα είναι οι προσπάθειες για την κατάργηση των εκπτώσεων φόρου στις διαφημιστικές εταιρείες.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Ανεξάρτητη Κυπριακή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων

Αγαπηδάκη: Προληπτικοί έλεγχοι Νωτιαίας Μυϊκής Ατροφίας και Βαριάς Συνδυασμένης Ανοσοανεπάρκειας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

ΗΑΕ: Νέες κατευθυντήριες για τους σχολικούς ελέγχους υγείας

ΗΑΕ: Η κατευθυντήρια γραμμή, τόσο για τα δημόσια όσο και για τα ιδιωτικά σχολεία, επιδιώκει να εξασφαλίσει προληπτική φροντίδα και έγκαιρες και ολοκληρωμένες αξιολογήσεις σωματικής και ψυχικής υγείας, διευκολύνοντας την απαραίτητη παρέμβαση και υποστήριξη.


Θ. Καρποδίνη: Διασφαλίζουμε την απρόσκοπτη πρόσβαση των πολιτών σε θεραπείες και υπηρεσίες υγείας

Τις εμβληματικές δράσεις του ΕΟΠΥΥ για το 2024, καθώς και τους στόχους για την επόμενη χρονιά, παρουσίασε η Διοικήτρια του Οργανισμού, Θεανώ Καρποδίνη, σε Συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε την Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις εμβληματικές δράσεις που υλοποιεί ο Οργανισμός οι οποίες έχουν ως επίκεντρο τον ασθενή.

AHA: Επένδυση 500 εκατομμυρίων δολαρίων για την Ισότιμη Υγεία

AHA: Μια σειρά στρατηγικών δεσμεύσεων στοχεύουν στην αντιμετώπιση των κοινωνικών παραγόντων υγείας, συμπεριλαμβανομένων των συνθηκών στις οποίες γεννιούνται και ζουν οι άνθρωποι που αποτελούν εμπόδια για την επίτευξη δίκαιης υγείας για όλους τους ανθρώπους.

 Υπουργική απόφαση για την ενίσχυση του προσωπικού ιατρού

Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη υπέγραψαν σχετική Υπουργική Απόφαση για την ενίσχυση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού και την αναβάθμιση της υποχρεωτικής υπηρεσίας των νέων ιατρών.

Η ηθική διάσταση του ελαττωματικού συστήματος υγειονομικής περίθαλψης της Αμερικής

ΗΠΑ: Τα μαύρα βρέφη πεθαίνουν με ρυθμό σχεδόν 2,5 φορές υψηλότερο από τα λευκά μωρά και τα ποσοστά διαβήτη είναι 30% υψηλότερα μεταξύ των ιθαγενών και των Λατίνων από τους λευκούς Αμερικανούς. Οι έγχρωμοι τείνουν επίσης να έχουν χαμηλότερα ποσοστά κάλυψης.

Close Icon