Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πολιτική Υγείας

Οι τάσεις του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιριών για το 2020

Οι τάσεις του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιριών για το 2020

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή

Πριν από δέκα χρόνια, οι The New York Times και η NPR έγραφαν άρθρα για τον πολλαπλασιασμό της διαφήμισης των φαρμάκων. Οι νομοθέτες και οι ομάδες των γιατρών επιχειρούν να την ενισχύσουν, καθώς οι φαρμακευτικές εταιρείες και οι εταιρείες τεχνολογίας θέλουν να αναπτυχθούν. Ωστόσο, πολλά άλλα πράγματα έχουν αλλάξει στο φαρμακευτικό marketing κατά την τελευταία δεκαετία. Η άνοδος των καναλιών κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, η αυξανόμενη πολυπλοκότητα των ψηφιακών διαφημίσεων και στόχων, οι εφαρμογές για κινητά, οι συσκευές φωνητικής τηλεφωνίας και οι έξυπνες συσκευές βοήθησαν στη μετατόπιση της φαρμακοβιομηχανίας από την παραδοσιακή τηλεόραση και την αποστολή μηνυμάτων push push σε σύγχρονες και, όλο και πιο συχνά, online δεσμεύσεις με ασθενείς και γιατρούς.

Ενώ δεν πρόκειται να προσπαθήσουμε να κοιτάξουμε μπροστά σε ολόκληρη την επόμενη δεκαετία – παρόλο που είναι ένα σταθερό στοίχημα ότι οι συζητήσεις “ναι ή και όχι” για τη διαφήμιση φαρμάκων θα συνεχιστούν μέχρι το 2029 – δημιουργήσαμε ορισμένες αναδυόμενες τάσεις για το 2020. Οι ψηφιακοί αριθμοί εμφανώς, μαζί με τις αναδυόμενες πλατφόρμες podcast και ήχου και τα δημογραφικά στοιχεία των φροντιστών, όταν πρόκειται για τα ζητήματα που απασχολούν τους εμπόρους φαρμακείων έχουν ήδη στρέψει την προσοχή και θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται και το 2020.

Παρόλο που δεν το συμπεριλάβαμε στις προβλέψεις μας (και πάλι) φέτος, η πολιτική θα παραμείνει μια δύναμη στο μάρκετινγκ φαρμακευτικών προϊόντων. Το Υπουργείο Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών σε σχέση με τις διαφημιζόμενους φαρμακοβιομηχανίες και η Ένωση Εθνικών Διαφημιζομένων θα συνεχίζει να βρίσκεται σε νομική διαπάλη για το ζήτημα της απαίτησης των τιμών των φαρμάκων στις τηλεοπτικές διαφημίσεις το επόμενο έτος, όπως και συνεχείς θα είναι οι προσπάθειες για την κατάργηση των εκπτώσεων φόρου στις διαφημιστικές εταιρείες.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Βελτιώνονται οι υπηρεσίες ψυχικής υγείας στο Ψυχιατρείο Κορυδαλλού

Άδωνις Γεωργιάδης:Η σύσκεψη για τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ ήταν προγραμματισμένη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σύσκεψη στο Υπ. Υγείας για τα ακριβά Φάρμακα

Σύσκεψη στο Υπουργείο Υγείας θα πραγματοποιηθεί σήμερα σήμερα στις 3 το μεσημέρι μεταξύ του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη και των φαρμακοποιών , φαρμακοβιομηχανίας και ΕΟΠΥΥ με αντικείμενο το υπό σχεδιασμό μοντέλο για εύκολη πρόσβαση του ασθενή στα σκευάσματα που διανέμουν τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ και τον έλεγχο της φαρμακευτικής δαπάνης.

Οικονομικό βάρος η καρδιακή αποκατάσταση για ασθενείς με καρδιοπάθεια

Καρδιακή αποκατάσταση: Η καρδιακή αποκατάσταση αναγνωρίζεται ευρέως ως ένα κρίσιμο συστατικό της ανάρρωσης για άτομα που έχουν υποστεί καρδιοπάθειες, καρδιακά επεισόδια ή άλλες σοβαρές καρδιοαγγειακές καταστάσεις.

Οι ασθενείς με HIV αντιμετωπίζουν υποτιμημένο κίνδυνο καρδιακής νόσου παγκοσμίως

HIV: Τα σχέδια πρόληψης της καρδιαγγειακής νόσου βασίζονται σε μοντέλα πρόβλεψης όπως οι βαθμολογίες κινδύνου αθηροσκληρωτικής καρδιαγγειακής νόσου (ASCVD) για την εκτίμηση του κινδύνου καρδιακής νόσου.

Ο Μπιλ Γκέιτς& Τραμπ συζήτησαν για τις παγκόσμιες προκλήσεις υγείας

Προσθέστε τον Μπιλ Γκέιτς στη λίστα με τους δισεκατομμυριούχους που γευματίζουν με τον εκλεγμένο πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ προτού επιστρέψει στον Λευκό Οίκο.Ο Γκέιτς  συζήτησε τις προσπάθειες για την καταπολέμηση της πολιομυελίτιδας σε όλο τον κόσμο.

Close Icon