Πολιτική Υγείας

NHS: Περισσότεροι Σκωτσέζοι επιλέγουν ψηφιακή βοήθεια για την υγεία τους

NHS: Περισσότεροι Σκωτσέζοι επιλέγουν ψηφιακή βοήθεια για την υγεία τους
NHS: Το NHS 24 βοήθησε περισσότερους ανθρώπους από ποτέ το 4ήμερο του Πάσχα, καθώς οι Σκωτσέζοι επιλέγουν όλο και περισσότερο να βρίσκουν ψηφιακές λύσεις για τα προβλήματα υγείας τους. 

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Το NHS 24 βοήθησε περισσότερους ανθρώπους από ποτέ το 4ήμερο του Πάσχα, καθώς οι Σκωτσέζοι επιλέγουν όλο και περισσότερο να βρίσκουν ψηφιακές λύσεις για τα προβλήματα υγείας τους. Η ηλεκτρονική υπηρεσία του NHS 24, ενημερώνει το NHS, σημείωσε σημαντική αύξηση στη χρήση κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, με άλμα στους επισκέπτες του ιστότοπου κατά σχεδόν 44% (43,9%) σε σύγκριση με το Πάσχα του 2022.


Η υπηρεσία κατέγραψε επίσης αύξηση 46% στους χρήστες που έχουν πρόσβαση στους διαδικτυακούς ελέγχους συμπτωμάτων και στους οδηγούς φροντίδας του NHS 24. Η χρήση αυξήθηκε επίσης κατά 4% σε σύγκριση με το προηγούμενο Σαββατοκύριακο. Η διευθύντρια παροχής υπηρεσιών του NHS 24, Pauline Howie, είπε ότι η αύξηση των αριθμών χρήσης είναι καλά νέα όχι μόνο για το NHS 24 αλλά για ολόκληρο το NHS και τους ανθρώπους σε ολόκληρη τη Σκωτία:

«Όλοι γνωρίζουμε ότι οι τραπεζικές αργίες μπορεί να είναι ιδιαίτερα προκλητικές για το NHS μας. Σχεδιάζουμε την υπηρεσία 111 για να ανταποκριθούμε στην αυξημένη ζήτηση, αλλά ζητάμε επίσης από το κοινό να μας βοηθήσει με δύο τρόπους – προγραμματισμό εκ των προτέρων και έλεγχο της ενημέρωσης του NHS ως το πρώτο λιμάνι επίσκεψής του», είπε. «Ο προγραμματισμός εκ των προτέρων είναι σημαντικός γιατί σημαίνει ότι οι άνθρωποι μπορούν να αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε δευτερεύον ζήτημα υγείας στο σπίτι χωρίς να χρειάζεται να μας καλέσουν».

Το NHS ενημερώνει και η εφαρμογή τηλεφώνου NHS 24 Online έχουν σχεδιαστεί για να είναι βολική και να βοηθούν τους χρήστες να αποφεύγουν την ανάγκη να επικοινωνήσουν με έναν επαγγελματία υγείας. Τα περισσότερα ζητήματα μπορούν να αντιμετωπιστούν γρήγορα και εύκολα χρησιμοποιώντας τους οδηγούς αυτοβοήθειας. Το NHS inform έχει επίσης έναν κατάλογο υπηρεσιών για να βοηθήσει τους ανθρώπους να βρουν μια υπηρεσία κοντά.

Για παράδειγμα, εάν κάποιος έχει πρόβλημα με το φάρμακό του, αυτό μπορεί να διευθετηθεί χρησιμοποιώντας τον οδηγό αυτοβοήθειας και, εάν χρειάζεται, μια γρήγορη επίσκεψη στο τοπικό φαρμακείο. «Αυτά είναι καλά νέα για την υπηρεσία 111 που μόλις απάντησε σε περισσότερες από 31.000 κλήσεις το 4ήμερο του Πάσχα», πρόσθεσε ο Χάουι. «Αυτό είναι 2.000 περισσότερο από πέρυσι και οι καλούντες περίμεναν κατά μέσο όρο μόλις 10 λεπτά για να περάσουν στην υπηρεσία τις 4 ημέρες».