Πολιτική Υγείας

Μετρό: Το ταξίδι στα έγκατα της Αττικής γης για τη διάνοιξη της γραμμής 4 έχει ξεκινήσει.

Μετρό: Το ταξίδι στα έγκατα της Αττικής γης για τη διάνοιξη της γραμμής 4 έχει ξεκινήσει.
«Έχει ήδη κάνει τα πρώτα 120 μέτρα της διαδρομής του από τα 5,5 χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει στο φρέαρ διακλάδωσης Ευαγγελισμού, αφού διασχίσει τους δήμους Ζωγράφου και Καισαριανής. Εκεί στο φρέαρ του Ευαγγελισμού θα συναντήσει τον έτερο μετροπόντικα που αυτή τη στιγμή συναρμολογείται στο Γαλάτσι στο φρέαρ TBM Βεΐκου, και θα ξεκινήσει τη διαδρομή του τα 7,5 χιλιόμετρα που του αναλογούν μέχρι το φρέαρ διακλάδωσης στις αρχές του επόμενου έτους».

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Μετρό: Πυρετώδεις εργασίες γίνονται στο υπέδαφος της Αθήνας για τη διάνοιξη της γραμμής 4 του Μετρό που θα συνδέσει την περιοχή Γουδή με το Γαλάτσι και αρχικά θα έχει 15 ενδιάμεσους σταθμούς. Η ΕΡΤ κατέβηκε στο υπόγειο εργοτάξιο, σε βάθος 30 μέτρων και κατέγραψε τον Μετροπόντικα «Αθηνά» που διανοίγει τη σήραγγα. Οι συνθήκες δύσκολες καθ’ όλη τη διάρκεια της βάρδιας και οι χειρισμοί που απαιτούνται από τους τεχνικούς του μετροπόντικα λεπτοί.


«Η Ελλάδα έχει μία ιδιαιτερότητα ότι είμαστε γενικά πάρα πολύ εξειδικευμένοι σε αυτό. Φανταστείτε ότι ο πιλότος που μιλήσατε μόλις ήρθε από την Πολωνία. Οι άνθρωποι του κατασκευαστή είναι Έλληνες, εγώ ήρθα από τη Νορβηγία. Όλοι είμαστε πάρα πολύ εξειδικευμένοι σε αυτό. Είμαστε ομάδες που ταξιδεύουμε ανά τον κόσμο» τόνισε στην κάμερα της ΕΡΤ ο Γενικός Εργοδηγός ΑΒΑΞ, κ. Γιώργος Βλάχος. Η Διευθύντρια της υπό κατασκευή γραμμής 4 της «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ», κ. Σίσσυ Βουτυρίτσα, ανέφερε για τον μετροπόντικα «Αθηνά»: «Έχει ήδη κάνει τα πρώτα 120 μέτρα της διαδρομής του από τα 5,5 χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει στο φρέαρ διακλάδωσης Ευαγγελισμού, αφού διασχίσει τους δήμους Ζωγράφου και Καισαριανής. Εκεί στο φρέαρ του Ευαγγελισμού θα συναντήσει τον έτερο μετροπόντικα που αυτή τη στιγμή συναρμολογείται στο Γαλάτσι στο φρέαρ TBM Βεΐκου, και θα ξεκινήσει τη διαδρομή του τα 7,5 χιλιόμετρα που του αναλογούν μέχρι το φρέαρ διακλάδωσης στις αρχές του επόμενου έτους».

Όταν η «Αθηνά» στο τέλος του ταξιδιού της να συναντήσει τη «Νίκη», τον δεύτερο μετροπόντικα, τα δύο μηχανήματα θα αποσυναρμολογηθούν έχοντας υλοποιήσει 13 χιλιόμετρα έτοιμης σήραγγας διπλής τροχιάς της καινούργιας υπερσύγχρονης γραμμής, με τρένα χωρίς οδηγούς και με 15 σταθμούς. Μια από τις μελλοντικές επεκτάσεις της γραμμής 4 θα ξεκινήσει από το φρέαρ διακλάδωσης του Ευαγγελισμού όπου ο μετροπόντικας τότε θα σκάψει με κατεύθυνση την Άνω Ηλιούπολη.