Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πολιτική Υγείας

Μετρό: Το ταξίδι στα έγκατα της Αττικής γης για τη διάνοιξη της γραμμής 4 έχει ξεκινήσει.

Μετρό: Το ταξίδι στα έγκατα της Αττικής γης για τη διάνοιξη της γραμμής 4 έχει ξεκινήσει.

«Έχει ήδη κάνει τα πρώτα 120 μέτρα της διαδρομής του από τα 5,5 χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει στο φρέαρ διακλάδωσης Ευαγγελισμού, αφού διασχίσει τους δήμους Ζωγράφου και Καισαριανής. Εκεί στο φρέαρ του Ευαγγελισμού θα συναντήσει τον έτερο μετροπόντικα που αυτή τη στιγμή συναρμολογείται στο Γαλάτσι στο φρέαρ TBM Βεΐκου, και θα ξεκινήσει τη διαδρομή του τα 7,5 χιλιόμετρα που του αναλογούν μέχρι το φρέαρ διακλάδωσης στις αρχές του επόμενου έτους».


Μετρό: Πυρετώδεις εργασίες γίνονται στο υπέδαφος της Αθήνας για τη διάνοιξη της γραμμής 4 του Μετρό που θα συνδέσει την περιοχή Γουδή με το Γαλάτσι και αρχικά θα έχει 15 ενδιάμεσους σταθμούς. Η ΕΡΤ κατέβηκε στο υπόγειο εργοτάξιο, σε βάθος 30 μέτρων και κατέγραψε τον Μετροπόντικα «Αθηνά» που διανοίγει τη σήραγγα. Οι συνθήκες δύσκολες καθ’ όλη τη διάρκεια της βάρδιας και οι χειρισμοί που απαιτούνται από τους τεχνικούς του μετροπόντικα λεπτοί.

«Η Ελλάδα έχει μία ιδιαιτερότητα ότι είμαστε γενικά πάρα πολύ εξειδικευμένοι σε αυτό. Φανταστείτε ότι ο πιλότος που μιλήσατε μόλις ήρθε από την Πολωνία. Οι άνθρωποι του κατασκευαστή είναι Έλληνες, εγώ ήρθα από τη Νορβηγία. Όλοι είμαστε πάρα πολύ εξειδικευμένοι σε αυτό. Είμαστε ομάδες που ταξιδεύουμε ανά τον κόσμο» τόνισε στην κάμερα της ΕΡΤ ο Γενικός Εργοδηγός ΑΒΑΞ, κ. Γιώργος Βλάχος. Η Διευθύντρια της υπό κατασκευή γραμμής 4 της «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ», κ. Σίσσυ Βουτυρίτσα, ανέφερε για τον μετροπόντικα «Αθηνά»: «Έχει ήδη κάνει τα πρώτα 120 μέτρα της διαδρομής του από τα 5,5 χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει στο φρέαρ διακλάδωσης Ευαγγελισμού, αφού διασχίσει τους δήμους Ζωγράφου και Καισαριανής. Εκεί στο φρέαρ του Ευαγγελισμού θα συναντήσει τον έτερο μετροπόντικα που αυτή τη στιγμή συναρμολογείται στο Γαλάτσι στο φρέαρ TBM Βεΐκου, και θα ξεκινήσει τη διαδρομή του τα 7,5 χιλιόμετρα που του αναλογούν μέχρι το φρέαρ διακλάδωσης στις αρχές του επόμενου έτους».

Όταν η «Αθηνά» στο τέλος του ταξιδιού της να συναντήσει τη «Νίκη», τον δεύτερο μετροπόντικα, τα δύο μηχανήματα θα αποσυναρμολογηθούν έχοντας υλοποιήσει 13 χιλιόμετρα έτοιμης σήραγγας διπλής τροχιάς της καινούργιας υπερσύγχρονης γραμμής, με τρένα χωρίς οδηγούς και με 15 σταθμούς. Μια από τις μελλοντικές επεκτάσεις της γραμμής 4 θα ξεκινήσει από το φρέαρ διακλάδωσης του Ευαγγελισμού όπου ο μετροπόντικας τότε θα σκάψει με κατεύθυνση την Άνω Ηλιούπολη.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Μειώνεται το κόστος για τη δημιουργία προσβασιμότητας σε άτομα με αναπηρίες

Με μετρό η συμπρωτεύουσα μέχρι το τέλος του χρόνου - 1η δοκιμαστική διέλευση συρμού τις επόμενες ημέρες

Τρίμηνη παράταση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων λόγω κοροναΐού

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Άδωνις Γεωργιάδης:Η σύσκεψη για τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ ήταν προγραμματισμένη

O ΥπουργόW Υγείας ΆδωνιW ΓεωργιάδηW για τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ ; H σημερινή μας συζήτηση δεν είναι αποτέλεσμα του χθεσινού περιστατικού, αλλά ήταν προγραμματισμένη να γίνει,είπε στην σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2025 στο Υπουργείο Υγείας.

Σύσκεψη στο Υπ. Υγείας για τα ακριβά Φάρμακα

Σύσκεψη στο Υπουργείο Υγείας θα πραγματοποιηθεί σήμερα σήμερα στις 3 το μεσημέρι μεταξύ του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη και των φαρμακοποιών , φαρμακοβιομηχανίας και ΕΟΠΥΥ με αντικείμενο το υπό σχεδιασμό μοντέλο για εύκολη πρόσβαση του ασθενή στα σκευάσματα που διανέμουν τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ και τον έλεγχο της φαρμακευτικής δαπάνης.

Οικονομικό βάρος η καρδιακή αποκατάσταση για ασθενείς με καρδιοπάθεια

Καρδιακή αποκατάσταση: Η καρδιακή αποκατάσταση αναγνωρίζεται ευρέως ως ένα κρίσιμο συστατικό της ανάρρωσης για άτομα που έχουν υποστεί καρδιοπάθειες, καρδιακά επεισόδια ή άλλες σοβαρές καρδιοαγγειακές καταστάσεις.

Close Icon