Πολιτική Υγείας

ΗΠΑ Εκπαίδευση: Οι ακαδημαϊκοί μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με την COVID, την ευλογιά των πιθήκων και την ισότητα σε δημαρχείο της διοίκησης Biden

ΗΠΑ Εκπαίδευση: Οι ακαδημαϊκοί μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με την COVID, την ευλογιά των πιθήκων και την ισότητα σε δημαρχείο της διοίκησης Biden
Την περασμένη Πέμπτη, το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε απότομη πτώση των βαθμολογιών στην ανάγνωση και τα μαθηματικά μεταξύ των 9χρονων, αυξάνοντας τις ανησυχίες για την απώλεια μάθησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

ΗΠΑ Εκπαίδευση: Πολύ λίγοι εκπαιδευτικοί ξεκινούν το επάγγελμα θέλοντας να γίνουν “μαχητές της κοινωνικής δικαιοσύνης”, αλλά οι πολιτικοί τους αναγκάζουν να γίνουν τέτοιοι Η πρόεδρος της Αμερικανικής Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Randi Weingarten δήλωσε κατά τη διάρκεια μιας σύσκεψης ενός δημαρχείου για την επιστροφή στο σχολείο με τον υπουργό Παιδείας Miguel Cardona ότι οι άνθρωποι δεν γίνονται δάσκαλοι για να γίνουν μαχητές της κοινωνικής δικαιοσύνης.


Την ίδια ημέρα που το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε στατιστικά στοιχεία που καταδεικνύουν την καταστροφική απώλεια μάθησης που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια της COVID, μια σύσκεψη σε δημαρχείο που διοργανώθηκε από την κυβέρνηση Μπάιντεν και δύο από τα μεγαλύτερα εθνικά συνδικάτα δασκάλων ξεκίνησε εστιάζοντας στην COVID, την ευλογια των πιθήκων και τον σχολικό εξαερισμό.

Την περασμένη Πέμπτη, το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε απότομη πτώση των βαθμολογιών στην ανάγνωση και τα μαθηματικά μεταξύ των 9χρονων, αυξάνοντας τις ανησυχίες για την απώλεια μάθησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Αλλά, οι αριθμοί αυτοί αναφέρθηκαν μόνο παρεμπιπτόντως κατά τη διάρκεια μιας σύσκεψης ενός δημαρχείου αργότερα το ίδιο βράδυ.

Αντ’ αυτού, το Υπουργείο Παιδείας επέλεξε να εστιάσει το εναρκτήριο τμήμα του δημαρχείου στην COVID, την ευλογιά των πιθήκων και τα συστήματα εξαερισμού των σχολείων.

Το δεύτερο μισό του δημαρχείου ήταν αφιερωμένο στην ψυχική υγεία και τις ακαδημαϊκές σπουδές, αλλά ακόμη και τότε, οι μειωμένες βαθμολογίες των τεστ αναφέρθηκαν ελάχιστα.

Στην πραγματικότητα, σε όλη τη διάρκεια της σχεδόν 90λεπτης σύσκεψης του δημαρχείου, οι λέξεις “ακαδημαϊκοί” ή “ακαδημαϊκή” αναφέρθηκαν μόνο επτά φορές, ενώ η ανάγνωση και τα μαθηματικά αναφέρθηκαν δύο φορές και η επιστήμη μία φορά στο πλαίσιο των ακαδημαϊκών, σύμφωνα με το απομαγνητοφωνημένο κείμενο της εκδήλωσης από το C-SPAN.

Η ισότητα, από την άλλη πλευρά, αναφέρθηκε έξι φορές και τα εμβόλια αναφέρθηκαν 18 φορές.

Ακόμη και η ευλογιά των πιθήκων, η οποία αναφέρθηκε 10 φορές, συγκέντρωσε περισσότερο χρόνο στον αέρα από τα ακαδημαϊκά πρότυπα.

Ένα άλλο θέμα που καλύφθηκε λιγότερο ήταν οι γονείς, οι οποίοι αναφέρθηκαν μόνο 9 φορές, σε σύγκριση με τη λέξη “πανδημία”, η οποία εμφανίστηκε σχεδόν 15 φορές, και τη λέξη “COVID”, η οποία εμφανίστηκε σχεδόν 30 φορές, σύμφωνα με το αντίγραφο του C-SPAN.

Και αυτό, παρά το γεγονός ότι οι γονείς έχουν ξεσηκωθεί σε όλη τη χώρα και διαμαρτύρονται για το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα, απαιτώντας μεγαλύτερη έμφαση στα ακαδημαϊκά μαθήματα.

Την περασμένη εβδομάδα, το Εθνικό Κέντρο Εκπαιδευτικών Στατιστικών δημοσίευσε στοιχεία που αποκαλύπτουν μια απότομη πτώση στις βαθμολογίες ανάγνωσης και μαθηματικών από το 2020 έως το 2022. Τα στοιχεία έδειξαν ότι πρόκειται για τη μεγαλύτερη πτώση βαθμολογίας στην ανάγνωση μεταξύ των 9χρονων μαθητών από το 1990 και την πρώτη πτώση βαθμολογίας στα μαθηματικά στην ίδια ηλικιακή ομάδα.

Η έκθεση έδειξε μείωση των βαθμολογιών στις περισσότερες ομάδες μαθητών, συμπεριλαμβανομένης της γεωγραφικής θέσης, του δημογραφικού και του αστικού/αγροτικού περιβάλλοντος.

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης ενός δημαρχείου, ο υπουργός Παιδείας Μιγκέλ Καρντόνα αναγνώρισε ότι η πανδημία “έβλαψε τις ακαδημαϊκές επιδόσεις των μαθητών”, αλλά ήταν βέβαιος ότι οι μαθητές θα μπορέσουν να ανακάμψουν με το ποσό των πόρων που διαθέτουν τα σχολεία εν μέρει χάρη στο αμερικανικό σχέδιο διάσωσης του προέδρου Μπάιντεν. Το Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης προέβλεπε 122 δισεκατομμύρια δολάρια για σχολεία προσχολικής ηλικίας έως τη δωδέκατη τάξη.

Ωστόσο, μια έκθεση του Ινστιτούτου Goldwater δείχνει ότι τα σχολεία έχουν αργήσει να χρησιμοποιήσουν τα ομοσπονδιακά κονδύλια για δαπάνες που σχετίζονται με την COVID.

Το δημαρχείο φιλοξενήθηκε από τον Λευκό Οίκο και ο υπουργός Καρντόνα ήταν ο συντονιστής της εκδήλωσης με τους δύο κορυφαίους προέδρους των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών:

Την πρόεδρο της Εθνικής Εκπαιδευτικής Ένωσης Becky Pringle και την πρόεδρο της Αμερικανικής Ομοσπονδίας Δασκάλων Randi Weingarten να θέτουν ερωτήσεις στον Cardona και σε άλλα μέλη της κυβέρνησης Biden.

Η διευθύντρια του CDC Rochelle Walensky και ο συντονιστής του Λευκού Οίκου για την αντιμετώπιση της COVID-19 Dr. Ashish Jha συμμετείχαν στο πρώτο μισό της εκδήλωσης του δημαρχείου.

Ο υπουργός Ανθρωπίνων Υπηρεσιών και Υπηρεσιών Υγείας Xavier Becerra απάντησε σε ερωτήσεις στο δεύτερο μισό.

Η Πρώτη Κυρία Jill Biden έκανε επίσης την εμφάνισή της σε ένα βιντεοσκοπημένο μήνυμα προς το ακροατήριο.