Flyover: Πρόκειται για το πρώτο οδικό έργο που πραγματοποιείται με σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ), έχοντας προϋπολογισμό 373,2 εκατ. ευρώ.
Ο οδικός άξονας Flyover της Θεσσαλονίκης είναι ένα σύγχρονο έργο που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος συναντήθηκε χτες στη Θεσσαλονίκη με εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων της πόλης, ενόψει της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ). Έχει ήδη δρομολογηθεί και η κατασκευή του αναμένεται να ξεκινήσει πριν από το τέλος του 2023.
Flyover: Τι δήλωσε ο Πρωθυπουργός;
«Αντιλαμβανόμαστε απόλυτα ότι η κατασκευή ενός τέτοιου μεγάλου και σημαντικού έργου για την πόλη είναι πιθανόν να δημιουργήσει κάποιες πρόσκαιρες αναστατώσεις, όσον αφορά στη λειτουργία της Θεσσαλονίκης και για αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε μία σειρά από παρεμβάσεις, υπό το συντονισμό του αρμόδιου υφυπουργού, έτσι ώστε η ζωή και η κίνηση στην πόλη να είναι όσο το δυνατό πιο εύκολη στο πλαίσιο των παρεμβάσεων που είναι εφικτές να γίνουν» σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης και συμπλήρωσε:
«Θέλω, όμως, όλοι οι Θεσσαλονικείς να αντιληφθούν ότι το έργο του Flyover είναι μία πολύ σημαντική δημόσια δαπάνη για την πόλη. Μιλάμε για ένα δρόμο, ο οποίος θα είναι δωρεάν, έναν δρόμο χωρίς διόδια, ο οποίος όταν ολοκληρωθεί πραγματικά θα αποσυμφορήσει, σε συνδυασμό με το Μετρό, την κυκλοφορία της πόλης και θα μιλάμε για μία διαφορετική Θεσσαλονίκη».
Flyover: Ένα μεγαλόπνοο έργο στη Θεσσαλονίκη
Ανάμεσα στα έργα που αναμένεται να αλλάξουν τον κυκλοφοριακό χάρτη της Θεσσαλονίκης, μαζί βέβαια με το μετρό της πόλης είναι η Αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης, πιο γνωστό ως Flyover. Πρόκειται για το πρώτο οδικό έργο που πραγματοποιείται με σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ), έχοντας προϋπολογισμό 373,2 εκατ. ευρώ και ανάδοχο ανάδοχος την ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΒΑΞ Α.Ε. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε., η οποία θα έχει την υποχρέωση της κατασκευής, της λειτουργίας και συντήρησης του έργου με συνολική διάρκεια Σύμβασης Σύμπραξης τα 30 έτη.
Με βάση τις προδιαγραφές του έργου, το Flyover της Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη εναέρια οδός στην Ελλάδα, ένα πρωτοποριακό έργο μήκους 13 χιλιομέτρων. Περιλαμβάνει εννέα ανισόπεδους κόμβους, τέσσερα χιλιόμετρα εναέριας οδού, δηλαδή συνεχόμενης γέφυρας «Flyover», 10 νέες γέφυρες και τρεις 3 νέες σήραγγες, έχοντας ως σκοπό να αποσυμφορήσει την υφιστάμενη Περιφερειακή Οδό της πόλης. Παράλληλα εξασφαλίζει γρήγορη και ασφαλής πρόσβαση από και προς τους πιο κρίσιμους προορισμούς, όπως ΠΑΘΕ, Εγνατία Οδό, Αεροδρόμιο «Μακεδονία» και Χαλκιδική καθώς και πολύ πιο εύκολη πρόσβαση στη Θεσσαλονίκη από τις γειτονικές πόλεις, όπως τις Σέρρες, τα Γιαννιτσά, το Κιλκίς, την Κατερίνη.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube